Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2006, 18:21
telefoontje
telefoontje is offline
ik noem maar een voorbeeld, zusje bespieden tijdens masturberen oid.

dus waar kijk je nu schaamtelijk tegenaan toen je met je hoofd in dehormonen zat?

Oud 19-10-2006, 19:07
Verwijderd
me zusje is 11 die masturbeert niet
Oud 19-10-2006, 19:35
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
telefoontje schreef op 19-10-2006 @ 19:21 :
ik noem maar een voorbeeld, zusje bespieden tijdens masturberen oid.

dus waar kijk je nu schaamtelijk tegenaan toen je met je hoofd in dehormonen zat?

Ik zou met schaamte terugkijken op het moment dat ik
"ik noem maar een voorbeeld, zusje bespieden tijdens masturberen oid.

dus waar kijk je nu schaamtelijk tegenaan toen je met je hoofd in dehormonen zat?
"
op internet postte en geilde op de reacties die eruit voortkwamen.
__________________
pr0n parades and drug raids
Oud 19-10-2006, 20:11
Verwijderd
Citaat:
telefoontje schreef op 19-10-2006 @ 19:21 :
ik noem maar een voorbeeld, zusje bespieden tijdens masturberen oid.

dus waar kijk je nu schaamtelijk tegenaan toen je met je hoofd in dehormonen zat?

ziek zielig klein rukkertje
Oud 19-10-2006, 20:17
Crimson
Crimson is offline
als je zielige rukkertjes wil zien moet je eens op fok.nl kijken bij seksualiteit
Oud 19-10-2006, 21:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
visje92 schreef op 19-10-2006 @ 20:07 :
me zusje is 11 die masturbeert niet
eh hoe denk je dat zo zeker te weten?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 19-10-2006, 21:24
Verwijderd
laat hem nou even in die waan
Oud 19-10-2006, 23:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
*kuch* ja de formulering kon beter maar denk dat de vraag wel helder is toch? Niet gaan lopen kutten nou...

OT: helemaal niks, heb nooit zo'n last van m'n hormonen dat ik ze niet in bedwang kan houden.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 20-10-2006, 00:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik schaam me nooit
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 20-10-2006, 10:08
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
arPos schreef op 20-10-2006 @ 01:29 :
ik schaam me nooit
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 20-10-2006, 13:38
telefoontje
telefoontje is offline
( ik mocht dit posten van haar : )

een vriendin van me , heeft wel eens uit nieuwsgierigheid hoe het was als "iemand" erbij was met haar hand heeel eventjes maar aan haar doosgezeten ( via de zak van haar broek ) toen op dat moment een buurtjongetje een tekening maakte.

Verder is er niks gebeurd, kind heeft niks door, en het was misschin 20 sec.
Ze schaamt zich er wel voor , maar ze heeft gelukkig geen schade gemaakt.
(vandaar dat ik het ff hier post )

heeft ook niks met een kind te maken ofzo, maar meer met een persoon, dat er iemand zit.
het kind had niks door, (nee hoe moet je dat door hebben ) en dan is er dus NIKS aan de hand, ze heeft niemand kwaad gedaan oid, ze zou het nu niet weer doen, maar ze .. ik heb zo met haar te doen omdat ze zich helemaal opvreet om iets wat 7 jaar terug is gebeurd !!

zelfde zou zijn als het kind op de grond met blokken speelde en ze even via der broekzak aan de doos zat om te kijken hoe of wat uit nieuwsgierigheid....

Als je met seks mensen maar geen kwaad of schade doet dan is er niks aan de hand. Kijk, zou ze nou gezegd hebben " zeg jongetje, ga jij ff met je handje in me doos zitten ?" dan was ze zwaar fout... (13/14 jaar was ze toen ).. maar...

Godver ik wil haar zo graag helpen want ze zit in de put, weten jullie nog een pakkende zin waar ik haar mee kan opbeuren??

( iets van " dat gebeurd ons allemaal we l s dat je iets fouts doet - maar gelukkig bij haar dat het geen gevolgen heeft gehad )

anway bedankt, en ga door met posten !
Oud 20-10-2006, 13:39
telefoontje
telefoontje is offline
ps het kindje zat op haar schoot
Oud 20-10-2006, 13:52
Verwijderd
Oud 20-10-2006, 14:03
Anika
"een vriendin"
Oud 20-10-2006, 14:21
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
dat gebeurd ons allemaal we l s dat je iets fouts doet - maar gelukkig bij haar dat het geen gevolgen heeft gehad
__________________
Lampaan.
Oud 20-10-2006, 14:30
wutang
wutang is offline
Get over it !!

Je bent alleen maar jezelf gek het maken, het is gewoon een puberactie die je destijds leuk vond of spannend om eens te doen.

Nu moet je er gewoon om lachen
Oud 20-10-2006, 15:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
niets
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-10-2006, 16:13
Supreme Dutch
Sex op mn werk, betrapt worden.. en vervolgens gedwongen ontslag nemen..
Oud 20-10-2006, 16:13
Verwijderd
Citaat:
arPos schreef op 20-10-2006 @ 01:29 :
ik schaam me nooit
ik lieg nooit
Oud 20-10-2006, 16:19
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Dat ik tijdens het rukken aan m'n moeder dacht terwijl ik dat helemaal niet wilde. Maar ik moest wel constant aan haar geile kutje denken
__________________
Eigen genot eerscht
Oud 20-10-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
visje92 schreef op 19-10-2006 @ 20:07 :
me zusje is 11 die masturbeert niet
Haha, hoopvol.
Oud 20-10-2006, 16:27
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Puur afgaande op de topictitel: louter exen.
Oud 20-10-2006, 16:54
telefoontje
telefoontje is offline
Citaat:
wutang schreef op 20-10-2006 @ 15:30 :
Get over it !!

Je bent alleen maar jezelf gek het maken, het is gewoon een puberactie die je destijds leuk vond of spannend om eens te doen.

Nu moet je er gewoon om lachen
inderdaad you are right, dus geen vieze pedo actie. Nee...
Oud 20-10-2006, 18:01
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Anika schreef op 20-10-2006 @ 15:03 :
"een vriendin"
haha, idd.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 20-10-2006, 18:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
telefoontje schreef op 20-10-2006 @ 14:38 :
( ik mocht dit posten van haar : )

een vriendin van me , heeft wel eens uit nieuwsgierigheid hoe het was als "iemand" erbij was met haar hand heeel eventjes maar aan haar doosgezeten ( via de zak van haar broek ) toen op dat moment een buurtjongetje een tekening maakte.

Verder is er niks gebeurd, kind heeft niks door, en het was misschin 20 sec.
Ze schaamt zich er wel voor , maar ze heeft gelukkig geen schade gemaakt.
(vandaar dat ik het ff hier post )

heeft ook niks met een kind te maken ofzo, maar meer met een persoon, dat er iemand zit.
het kind had niks door, (nee hoe moet je dat door hebben ) en dan is er dus NIKS aan de hand, ze heeft niemand kwaad gedaan oid, ze zou het nu niet weer doen, maar ze .. ik heb zo met haar te doen omdat ze zich helemaal opvreet om iets wat 7 jaar terug is gebeurd !!

zelfde zou zijn als het kind op de grond met blokken speelde en ze even via der broekzak aan de doos zat om te kijken hoe of wat uit nieuwsgierigheid....

Als je met seks mensen maar geen kwaad of schade doet dan is er niks aan de hand. Kijk, zou ze nou gezegd hebben " zeg jongetje, ga jij ff met je handje in me doos zitten ?" dan was ze zwaar fout... (13/14 jaar was ze toen ).. maar...

Godver ik wil haar zo graag helpen want ze zit in de put, weten jullie nog een pakkende zin waar ik haar mee kan opbeuren??

( iets van " dat gebeurd ons allemaal we l s dat je iets fouts doet - maar gelukkig bij haar dat het geen gevolgen heeft gehad )

anway bedankt, en ga door met posten !
Briljante post. Vooral die constante herhaling van dat het kind niks heeft (duh, hij was erbij toen iemand ongemerkt aan haar doos zat, hoe de fuck hou je daar iets aan over), en dat van die pakkende zin.

'Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt' is trouwens wel een goeie. Zeg dat maar eens tegen haar.

Of later haar de South Park aflevering 'A teacher bangs a boy' zien, daar fleurt ze vast van op want daaruit blijkt dat het helemaal niet erg is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-10-2006, 18:40
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-10-2006 @ 19:14 :
Of later haar de South Park aflevering 'A teacher bangs a boy' zien, daar fleurt ze vast van op want daaruit blijkt dat het helemaal niet erg is.
Omg die heb ik net gezien en die OWNT
Oud 20-10-2006, 19:06
telefoontje
telefoontje is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-10-2006 @ 19:14 :
Briljante post. Vooral die constante herhaling van dat het kind niks heeft (duh, hij was erbij toen iemand ongemerkt aan haar doos zat, hoe de fuck hou je daar iets aan over), en dat van die pakkende zin.

'Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt' is trouwens wel een goeie. Zeg dat maar eens tegen haar.

Of later haar de South Park aflevering 'A teacher bangs a boy' zien, daar fleurt ze vast van op want daaruit blijkt dat het helemaal niet erg is.
ja , hij zat op haar schoot aan tafel een tekening te maken, niks door vrolijk iets te doen..

maar toch, ze kan zich heel snel schuldig voelen om niks..

ik durf te wedden, dat als hij zag dat zij met haar hand in haar broek ging, dat ie nog zoiets had van " hmm ok!" en verder niks..
weet dat kind veel wat zij doet.
Maar ze valt zichzelf aan met dingen als dat ze nu een viezerik is ofzo en dat ze moet boeten voor de rest van ´r leven. Zucht.

volgens mij hebben kinderen enkel schade als ze daadwerkelijk wat moeten DOEN bij iemand, of moeten toekijken..

Anyway zij was 13/14 jochie was 7 ofzo
Oud 20-10-2006, 19:13
Verwijderd
Citaat:
telefoontje schreef op 20-10-2006 @ 20:06 :
ja , hij zat op haar schoot aan tafel een tekening te maken, niks door vrolijk iets te doen..

maar toch, ze kan zich heel snel schuldig voelen om niks..

ik durf te wedden, dat als hij zag dat zij met haar hand in haar broek ging, dat ie nog zoiets had van " hmm ok!" en verder niks..
weet dat kind veel wat zij doet.
Maar ze valt zichzelf aan met dingen als dat ze nu een viezerik is ofzo en dat ze moet boeten voor de rest van ´r leven. Zucht.

volgens mij hebben kinderen enkel schade als ze daadwerkelijk wat moeten DOEN bij iemand, of moeten toekijken..

Anyway zij was 13/14 jochie was 7 ofzo
jonge dan had je gewoon jeuk aan je doos boeiend
Oud 20-10-2006, 19:39
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Wat een gezeik hiero over dat sexueel gefrustreerd kind

on topic - op kamp zijn we gaan wadlopen en zat ik tot mijn middel in de modder... die avond in de tent met een meisje merkte ik dat ik nog stukjes modder over mijn lichaam had....

toen schaamde ik mij best wel
__________________
All Hail to the Ale!
Oud 20-10-2006, 22:20
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
gefantaseerd over iemand waar ik niet over mag fantaseren..... ik treed niet in details, maar als mn vriend het zou weten zou hij het bepaald niet leuk vinden.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 20-10-2006, 23:09
Supersuri
Supersuri is offline
Ik heb wel is wat gedaan met een niet zo leuk meisje terwijl er iemand bij zat in de kamer.
Oud 21-10-2006, 00:06
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 20-10-2006 @ 17:13 :
ik lieg nooit
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 21-10-2006, 01:22
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
adon1s schreef op 20-10-2006 @ 17:19 :
Dat ik tijdens het rukken aan m'n moeder dacht terwijl ik dat helemaal niet wilde. Maar ik moest wel constant aan haar geile kutje denken
Dude! Sick!
Oud 21-10-2006, 08:48
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
DusterBoy schreef op 21-10-2006 @ 02:22 :
Dude! Sick!
Bijna zo ziek dat je het niet zou geloeven
Oud 21-10-2006, 12:41
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-10-2006 @ 23:20 :
gefantaseerd over iemand waar ik niet over mag fantaseren..... ik treed niet in details, maar als mn vriend het zou weten zou hij het bepaald niet leuk vinden.
als je niet eens aan een ander mag denken dan heb je wel een hele slechte relatie
Oud 21-10-2006, 12:58
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 21-10-2006 @ 13:41 :
als je niet eens aan een ander mag denken dan heb je wel een hele slechte relatie
Het gaat het er toch om dat zij zich er misschien schuldig over voelt? Of dat terecht is is een tweede. En ik denk dat niemand er blij mee is als ie te horen krijgt dat zn partner over iemand anders fantaseert. Ergens weet je dat natuurlijk wel, maar dat moet je gewoon voor jezelf houden. Als jij uitgebreid je fantasien over anderen aan je vriend verteld, dan zet ik mn vraagtekens bij jullie relatie.
Oud 21-10-2006, 14:15
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik heb wel eens een geit geneukt midden in de aula van mijn school. Iedereen kon het zien want het was destijds pauze.

Ik schaam me nu best wel voor
__________________
I did it for teh lulz
Oud 21-10-2006, 14:40
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Magican schreef op 21-10-2006 @ 15:15 :
Ik heb wel eens een geit geneukt midden in de aula van mijn school. Iedereen kon het zien want het was destijds pauze.

Ik schaam me nu best wel voor
WAT?! ben jij arnout die een geit moest neuken anders werd die in mekaar geslagen?!
__________________
All Hail to the Ale!
Oud 21-10-2006, 14:41
De Dood
De Dood is offline
agrarische opleiding zeker?
Oud 21-10-2006, 15:22
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Met je hoofd in de hormonen?

Je zusje 'bespiede' noem ik eerder ziek of retarded dan schaamtelijk, hoewel dat elkaar niet uitsluit natuurlijk.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 21-10-2006, 16:09
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Magican schreef op 21-10-2006 @ 15:15 :
Ik heb wel eens een geit geneukt midden in de aula van mijn school. Iedereen kon het zien want het was destijds pauze.

Ik schaam me nu best wel voor
HOeft niet, een geit neuken doet bijna iedereen wel is (ik niet)
Oud 21-10-2006, 16:18
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-10-2006 @ 23:20 :
gefantaseerd over iemand waar ik niet over mag fantaseren..... ik treed niet in details, maar als mn vriend het zou weten zou hij het bepaald niet leuk vinden.
Jon?
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 21-10-2006, 20:17
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
meisje. chill. en zoek een hobby ofzo
__________________
To eu zèn
Oud 22-10-2006, 02:05
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
wat is er mis met fantaseren?
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 22-10-2006, 10:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Woef schreef op 21-10-2006 @ 15:40 :
WAT?! ben jij arnout die een geit moest neuken anders werd die in mekaar geslagen?!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 22-10-2006, 12:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 21-10-2006 @ 12:41 :
als je niet eens aan een ander mag denken dan heb je wel een hele slechte relatie
Aan iemand denken of over iemand fantaseren... best wel een verschil. Tijdens de seks over je buurman fantaseren is niet netjes Gewoon aan je buurman denken, zonder seksuele achtergrond is geen probleem.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-10-2006, 13:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
waarom zit hier nog geen slotje op

En get over dat hele kleine kind gedoe wat een gezwets
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-10-2006, 15:52
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
dit is eigelijk best wel een briljant topic tok?
Oud 22-10-2006, 16:14
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
De Dood schreef op 21-10-2006 @ 15:41 :
agrarische opleiding zeker?
briljant
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 22-10-2006, 17:41
telefoontje
telefoontje is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 22-10-2006 @ 14:31 :
waarom zit hier nog geen slotje op

En get over dat hele kleine kind gedoe wat een gezwets
gelukkigvinden jullie het gezwets, hoeft ze zich er iig niet schuldig om te voelen..

Ze komt er nu ook wel achter dat het helemaal NIKS is wat ze deed.

P.s. een kind van 3/4 weet niet eens wat ze sowieso met haar hand in der broek aan het doen is .. ( mocht ie dat gezien hebben..)
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.