Oud 05-06-2010, 12:53
Verwijderd
En ik heb sigaretten
Advertentie
Oud 05-06-2010, 12:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
inderdaad, brrrr. ze zitten ook niet voor niets zo ver bij je gezicht vandaan
Oh?
Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 12:54
Verwijderd
.
Oud 05-06-2010, 12:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
mijn laatste liefde was 2 zomers geleden en daar ben ik nog niet overheen, dus kom maar op met die jonge god (mothers hide your sons)
Die van mij was meer dan 4 jaar geleden, maar daar ben ik gelukkig inmiddels wel overheen.
*single ladies boks*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Zo, de krullen zitten weer op m'n hoofd.
Nice bij mij ook!
Oud 05-06-2010, 12:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh?
Spoiler
bleeeehhh
Oud 05-06-2010, 12:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh?
Spoiler
Ielll
Citaat:
Die van mij was meer dan 4 jaar geleden, maar daar ben ik gelukkig inmiddels wel overheen.
*single ladies boks*
Hahaha sowieso.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Oh?
Spoiler
*kots*
Oud 05-06-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Nice bij mij ook!
Nice!

Jeej, mijn zusje is weer terug in Nederland en ik ben daar zo ontzettend blij mee!!!
Ik heb haar al aan de telefoon gehad en ik kreeg eerst de indruk dat ze er heel erg tegenop zag om terug te komen (wat ik, afgezien natuurlijk van haar fantastische zus , heel goed kan begrijpen met dat gezeik thuis), maar ze zei dat ze het toch wel heel erg leuk vond om weer terug te zijn. Ik kan niet wachten om haar weer te zien, maar ik vrees dat het pas morgenavond gaat zijn...
Maar toch
Oud 05-06-2010, 13:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nice!

Jeej, mijn zusje is weer terug in Nederland en ik ben daar zo ontzettend blij mee!!!
Ik heb haar al aan de telefoon gehad en ik kreeg eerst de indruk dat ze er heel erg tegenop zag om terug te komen (wat ik, afgezien natuurlijk van haar fantastische zus , heel goed kan begrijpen met dat gezeik thuis), maar ze zei dat ze het toch wel heel erg leuk vond om weer terug te zijn. Ik kan niet wachten om haar weer te zien, maar ik vrees dat het pas morgenavond gaat zijn...
Maar toch
Leuk! Haal je een grote fles wijn en reserveer je haar toch gelijk voor morgenavond
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Nice!

Jeej, mijn zusje is weer terug in Nederland en ik ben daar zo ontzettend blij mee!!!
Ik heb haar al aan de telefoon gehad en ik kreeg eerst de indruk dat ze er heel erg tegenop zag om terug te komen (wat ik, afgezien natuurlijk van haar fantastische zus , heel goed kan begrijpen met dat gezeik thuis), maar ze zei dat ze het toch wel heel erg leuk vond om weer terug te zijn. Ik kan niet wachten om haar weer te zien, maar ik vrees dat het pas morgenavond gaat zijn...
Maar toch
Wat gaaf! Gaat ze nou def mee met ons naar Local Natives? Roos heeft haar kaartje voor Mundial gekocht, dus de 19e kun je fijn de hele dag naar verhalen over bodyshots luisteren
Oud 05-06-2010, 13:06
Verwijderd
Nou ja, morgenavond komt ze naar m'n voorstelling kijken Dus dan zie ik haar daar.
Maar ik ga vanavond heel erg mijn best doen om een lift terug naar Nederland (Eindhoven of Tilburg) te fixen, want ik heb zó geen zin om in Antwerpen te moeten blijven slapen... En als dat lukt, kan ik morgenochtend al naar haar toe natuurlijk
Oud 05-06-2010, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Wat gaaf! Gaat ze nou def mee met ons naar Local Natives? Roos heeft haar kaartje voor Mundial gekocht, dus de 19e kun je fijn de hele dag naar verhalen over bodyshots luisteren
Hell yeah
Blijft ze ook slapen? Want dat is prima, maar ik moet het echt niet laat maken die avond aangezien ik de dag erna TWEE KEER die voorstelling moet gaan spelen...

Oh, en of Lara meegaat naar Local Natives weet ik nog niet, heeft niets meer laten weten.
Ik zal het haar morgen nog eens vragen, maar ze zou dan sowieso zelf een kaartje regelen.
En zij gaat ook naar Mundial, dus dan komen we haar daar sowieso tegen
Oud 05-06-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Hell yeah
Blijft ze ook slapen? Want dat is prima, maar ik moet het echt niet laat maken die avond aangezien ik de dag erna TWEE KEER die voorstelling moet gaan spelen...

Oh, en of Lara meegaat naar Local Natives weet ik nog niet, heeft niets meer laten weten.
Ik zal het haar morgen nog eens vragen, maar ze zou dan sowieso zelf een kaartje regelen.
En zij gaat ook naar Mundial, dus dan komen we haar daar sowieso tegen
Nee, ze gaat gewoon terug naar Utrecht denk ik, heb iig gezegd dat ze alleen op en neer zou moeten omdat ik vanuit Maastricht kom de 19e en bij jou zou blijven slapen want 20e Eindhoven, en dat was prima

Oeeh ik hoop echt dat het zulk weer wordt als nu <3. En ik ben heel boos dat ik nu niet lekker op een zeilbootje met een koud biertje lig
Oud 05-06-2010, 13:13
Verwijderd
Er staat nauwelijks wind.
Oud 05-06-2010, 13:14
Verwijderd
Ik ben poepbruin aan het worden lang leve mijn ouders!
Oud 05-06-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze gaat gewoon terug naar Utrecht denk ik, heb iig gezegd dat ze alleen op en neer zou moeten omdat ik vanuit Maastricht kom de 19e en bij jou zou blijven slapen want 20e Eindhoven, en dat was prima

Oeeh ik hoop echt dat het zulk weer wordt als nu <3. En ik ben heel boos dat ik nu niet lekker op een zeilbootje met een koud biertje lig
Ok, prima. Maar dan moeten wij dus niet al te laat daar weggaan (ik denk trouwens ook dat het daar niet al te laat wordt ) want ik moet dan 's avonds ook nog krullen maken enzo Gedooooeeee...

Jaaaa, ik wil zo ontzettend graag zwemmen nu! En op een handdoekje liggen zonnen, omg! Maar helaas.

En ik hoop ook dat het dan zulk lekker weer is <3 Al hoop ik wel dat de tent waarin wij onze voorstelling spelen dan goed in de schaduw staat, anders is het echt niet te doen zo midden op de dag die voorstelling spelen!
Oud 05-06-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Er staat nauwelijks wind.
beter toch?
Oud 05-06-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Er staat nauwelijks wind.
Jij bent duidelijk een veel fanatiekere zeiler dan ik
Edit: hoewel het nu misschien wel heel suf zeilen is ja.

Citaat:
Ok, prima. Maar dan moeten wij dus niet al te laat daar weggaan (ik denk trouwens ook dat het daar niet al te laat wordt ) want ik moet dan 's avonds ook nog krullen maken enzo Gedooooeeee...

Jaaaa, ik wil zo ontzettend graag zwemmen nu! En op een handdoekje liggen zonnen, omg! Maar helaas.

En ik hoop ook dat het dan zulk lekker weer is <3 Al hoop ik wel dat de tent waarin wij onze voorstelling spelen dan goed in de schaduw staat, anders is het echt niet te doen zo midden op de dag die voorstelling spelen!
Komt allemaal goed En ik ben zeer benieuwd naar een Minke met krullen

Archont naamzoek: ik bedenk me net dat we dan opzich best een meet in tilburg of eindhoven kunnen doen! Waarom kom je ook niet langs?
Oud 05-06-2010, 13:20
Verwijderd
Mijn plannetjes zijn gewijzigd vanavond eerst lekker naar het plantsoen en dan daar lekker eten
Oud 05-06-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Jij bent duidelijk een veel fanatiekere zeiler dan ik
Edit: hoewel het nu misschien wel heel suf zeilen is ja.
Ach, zo fanatiek dan ook weer niet. Beetje wind is wel leuk, maar soms wil ik ook gewoon alles loslaten en vooruit drijven door een kanaal. Fok te loevert en achterover zitten.
Oud 05-06-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
WTF, ik heb een vacature gevonden voor een starter, salaris: 50.000-70.000 nice
Zimbabwiaanse dollars.
Oud 05-06-2010, 13:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zimbabwiaanse dollars.
Hahahah
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
beter toch?
Niet als je gaat zeilen.
Oud 05-06-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Zimbabwiaanse dollars.
Oud 05-06-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Archont naamzoek: ik bedenk me net dat we dan opzich best een meet in tilburg of eindhoven kunnen doen! Waarom kom je ook niet langs?
Als ik kan kom ik!
Oud 05-06-2010, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
coconuuuuuuut, cocnuuuuuuut, coconuuuuuuut, cocoonuuuuuuuuuuuuuuuut! (8)
get your cocnutta waterrrr
Oud 05-06-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Als ik kan kom ik!
Tof!
Oud 05-06-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Als ik kan kom ik!

je kan.
Oud 05-06-2010, 14:14
Verwijderd
Ik moet zo alweer gaan, maar ik ben zo moooeee...
En er wordt gewerkt aan het spoor zag ik op internet, dus we gaan er nog lang over doen ook.
En ik heb m'n nagels nog niet gelakt. Hm, dat doe ik dan voor de voorstelling wel.

Pff, zeurzeur

De zon schijnt
Oud 05-06-2010, 14:20
Verwijderd
Dag lieve mensen!
Tot hopelijk vanavond en anders morgenavond!
Oud 05-06-2010, 14:39
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik dacht dat je ouder was dan ik
Door mijn superioriteit
Oud 05-06-2010, 15:00
Verwijderd
Voetbal, .
Oud 05-06-2010, 15:00
Verwijderd
Wot. Xena the Warrior Princess ziet er nu zo uit:



Niet dat ze nou zo lelijk is, maar het steekt wel heel burgerlijk af tegenover dit:

Oud 05-06-2010, 15:03
Verwijderd
Ze speelde ook in Spartacus: Blood and Sand.



Zie je?

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 15:08.
Oud 05-06-2010, 15:13
Verwijderd
Nog steeds een beetje burgerlijk.

Maar goed, dat krijg je er ook van, he. Als je een rol als Xena the Warrior Princess aanneemt dan lijk je voor de rest van je leven relatief burgerlijk. Zelfs als je.. het leger in gaat, ofzo.
Oud 05-06-2010, 15:16
Verwijderd
Nou ja, andere foto's van haar uit die serie kan ik natuurlijk niet posten, want dan krijg ik een ban.
Oud 05-06-2010, 15:21
Verwijderd
Hm, ik heb eens gegoogled en ik zie niets opzienbarends?
Oud 05-06-2010, 15:21
Verwijderd
O wait, er zitten een paar tieten in, zo te zien. Nouja, dan nog.
Oud 05-06-2010, 15:22
Verwijderd
Zij lijkt op onze oude oppas met dat rode haar
Oud 05-06-2010, 15:26
Rationeel
Rationeel is offline
xena
Oud 05-06-2010, 15:28
Verwijderd
Xena klinkt als een scheikundig element
Oud 05-06-2010, 15:28
Verwijderd
Haha, als je googlet op 'Lucy Lawless naked' krijg je allemaal lezziepr0ns van Xena. Waarvan het gros wel gephotoshopt zal zijn. Zoals deze:



Ik heb 'm gecensureerd dus scholieren met tere zieltjes zullen er niets aan overhouden.
Oud 05-06-2010, 15:29
Rationeel
Rationeel is offline
of als een retegeile amazone met een cirkelvormig boomerangmes
Oud 05-06-2010, 15:32
Verwijderd
Of dit:



Borstvoeding is maar een vieze bedoening.
Oud 05-06-2010, 15:32
Verwijderd
Maar goed, tijd om naar buiten te gaan. Gegroet, medeforumers.
Oud 05-06-2010, 15:32
Verwijderd
Vreemde schoenen.
Oud 05-06-2010, 15:33
Verwijderd
Houdoe!
Oud 05-06-2010, 15:34
Verwijderd
Bah, ben nog steeds misselijk en duizelig en alles!
Oud 05-06-2010, 15:34
Verwijderd
Al wil ik dit nog wel even qft'en voor ik ga.

Citaat:
xena
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.