Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2010, 22:12
Phranzor
Phranzor is offline
Hallo allemaal,

Ik ben Ant en ik ben op zoek naar moedertaalsprekers Nederlands. Ik kom uit Wallonië, uit het verre Namen. Aangezien ik Germaanse studeer, moet ik ervoor zorgen dat mijn kennis van de Nederlandse taal optimaal blijft. Verder wil ik mijn kennis bijschaven (nieuwe woorden, uitdrukkingen, zinswendingen leren). Mochten er mensen zijn die hierin geïnteresseerd zijn, dan kunnen ze gerust een reactie hierop plaatsen. Ik kijk er al naar uit.

PS. Voor degenen die hun Frans willen verbeteren, kunnen ze ook Frans tegen mij spreken

Ant
Advertentie
Oud 05-06-2010, 22:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoi! Iedereen hier heeft eigenlijk Nederlands als moedertaal, dus leef je uit.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 22:25
Verwijderd
Waarschijnlijk past die beter op Talen. Maar wat wil je weten?
Oud 05-06-2010, 23:19
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
maar wat zoek je precies? iemand om mee te chatten in het nederlands, of wil je gewoon vragen stellen op het forum?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 23:46
Verwijderd
Ah, Namur! Mooie stad, meerdere keren geweest. Kom gezellig meedoen hier!

Ik ben ook wel bezig met m'n Frans maar daar moet eerst nog het een en ander aan gebeuren voordat het actief echt goed bruikbaar is voor een normaal gesprek. Tips voor Franstalige fora zijn trouwens meer dan welkom.
Oud 05-06-2010, 23:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarschijnlijk past die beter op Talen. Maar wat wil je weten?
Contact gezocht eerder, zo te zien.

Maar zoals Martino al opmerkte, iedereen hier is Nederlands, dus het zou niet bijster moeilijk moeten zijn. Maar ik heb er helaas geen tijd en energie voor, sorry.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-06-2010, 23:48
Verwijderd
Beetje meelezen en meeposten moet ook heel erg helpen, lijkt me.
Oud 05-06-2010, 23:49
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Ah, Namur! Mooie stad, meerdere keren geweest. Kom gezellig meedoen hier!

Ik ben ook wel bezig met m'n Frans maar daar moet eerst nog het een en ander aan gebeuren voordat het actief echt goed bruikbaar is voor een normaal gesprek. Tips voor Franstalige fora zijn trouwens meer dan welkom.
daar heb ik heel lang naar gezocht in mn middelbare schooltijd, om mn frans (of duits, weet niet meer precies) wat op te krikken voor mn examen, maar het was echt onvindbaar. Je had alleen van die forums die bij een bepaald iets horen waar je vragen over kan stellen o.i.d. Maar wellicht heb jij betere google-kwaliteiten.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 05-06-2010, 23:51
Verwijderd
Ik ken er om precies te zijn eentje die wel aardig is, maar bij s.com komt het niet in de buurt. Ik weet trouwens wel een heel mooi Italiaans forum dat zich zeker kan meten met s.com, maar daar heb je niet zoveel aan als je met Frans bezig bent.
Oud 05-06-2010, 23:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat als je je Nederlands wilt verbeteren je het best gewoon de andere topics kunt lezen en daarin kunt meeposten. Je zult dan vanzelf nieuwe woorden en uitdrukkingen leren kennen.
En als je een grammaticale fout maakt wordt je meteen verbeterd, want we houden er hier van om de spelling-nazi uit te hangen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 06-06-2010 om 00:26.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Vertaler Engels - welke studierichting???
VincentFernande
12 27-03-2012 19:56
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Latijns leren
Ndimension
60 05-02-2012 18:42
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13
blauw engeltje
500 14-01-2011 08:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Welke talen beheers je?
BrunetJuh
373 13-07-2007 19:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen oud nederlands...vraagje
Toet0r
13 18-02-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.