Oud 01-09-2003, 15:45
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 01-09-2003 @ 16:30:
ja idd, die fucking wachtrijen

van kwart voor 7 tot 1 uur in de rij


dan ben je zeker in het midden gaan staan.
ik stond er net zo laat als jou in en ik was om half 9/ 9 uur binnen. bestwel een groot verschil zeg maar.
__________________
met melk meer mans
Advertentie
Oud 01-09-2003, 15:52
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 01-09-2003 @ 16:45:


dan ben je zeker in het midden gaan staan.
ik stond er net zo laat als jou in en ik was om half 9/ 9 uur binnen. bestwel een groot verschil zeg maar.
doe je goed dan
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 01-09-2003, 15:53
Verwijderd
ok, een korte samenvatting :

da plussen en da minnen.

+ interpol
+ blood brothers
+ the mars volta, fuck iedereen die zei dat het tegenviel. en die meisjes die voor me stonden waren ook gay, maar goed.
+ het dansen.
+ ikzelf.
+ david, jessica, arjan. <3
+ het weer viel mee heeey heeey
+ eten
+ nog wat mensen.
+ weinig geld uitgegeven.

- ikzelf.
- vive la fete
- lagwagon, afi, sugarcult. klote, vooral afi, om te huilen.
- het ziek zijn.
- geen chingy gedraaid.
- dat mijn homie er niet bij kon zijn
- mijn rector vandaag.. woooow.

en de rest komt wel.

bsf, raveonettes en the kills waren ook gaaf. meer weet ik even niet.

en ik heb veel forummers gezien.
Oud 01-09-2003, 16:01
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb geen forummers gezien. Behalve Avelon. Maarja die kon je ook een beetje moeilijk missen bij Vive La Fete he.

Hoogtepunten:
Electric 6, Vive La Fete, Hot Hot Heat (stonden heel zielig voor een driekwart lege dommelsch te spelen) en Foo Fighters.

Ja. Leuk. En nu ga ik douchen want ik ben vies.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 01-09-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 01-09-2003 @ 16:15:


Wie heeft die nieuwe nummers van PJ gehoord? Ik schrok gewoon, met die ruige teksten enzo. 'Who the fuck do you think you are' , riep ze nou zo iets? Normaal zou ik dan denken, kuttekst, laat maar zitten. Maar zij komt er heel makkelijk mee weg


Interpol zou ik eigenlijk niet naar toegaan ivm Ladytron maar ik wachtte op Leif Eriksson en toen ze die hadden gespeeld kwam Obstacle1 dus ik kon niet meer weg.

Ik, stond vooraan, te w88 op Foo Fighters. Ik kende helemaal niets, maar vond het erg cool.... En haar rokje was zo kort dat we er in konden kijken....
Maar wel echt een coole rockbitch.

Ik heb Interpol helemaal gemist, maarja..zie ze nog wel een keer, hoop ik.

Ik heb van 1600 tot 2200 in de rij gestaan.
Mensen werden echt geirriteerd op gegeven moment "Diiiiit wassss de laatste keeeeeeer, dit was de laatste keeeeer" "Hij is eeeeeen hondeluuuuul"
Oud 01-09-2003, 16:12
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Hebben er nog mensen The Streets gezien..
Ik vond het echt cool dat ze een stukje Ghost Town zongen van The Specials..
Echt super gewoon..
Moest ik even kwijt ..
__________________
bla
Oud 01-09-2003, 16:13
funest
Avatar van funest
funest is offline
pff kheb vanaf 1 uur tot 7 uur 'savonds erover gedaan om binnen te komen...toen nog ongv. 2 uur liggen wachten op rest van groep...hehe
Oud 01-09-2003, 16:13
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
damn
vorig jaar stond ik ook ergens in het midden en toen deed ik er 4 uur over ofzo.. maar voortaan moet je echt rechts achter de plees langs gaan, dan ga je veel sneller dan de rest. wij hielden het bij en ik denk dat we wel iets van 4 x sneller waren dan de mensen die 4 meter links van ons stonden.
__________________
met melk meer mans
Oud 01-09-2003, 16:16
funest
Avatar van funest
funest is offline
ach ja, ik had een zatte zwollenaar met acoustische gitaar naast me staan en een meisje met een bolderkar waar ik mijn tas regelmatig op mocht planten voor me. dus de hel was relatief goed te doen.
Oud 01-09-2003, 16:21
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
AM schreef op 01-09-2003 @ 17:16:
dus de hel was relatief goed te doen.
geniale zin
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 01-09-2003, 16:28
Verwijderd
jammer van het wachten allemaal, beter dat het weer heel-erg mee viel, geslapen heb ik ook nauwlijks. Ik stond te veel vooraan bij TMV, veel te veel en overwhelming allemaal, wat een gasten. Ze gingen allemaal ongelofelijk op in hun eigen ding, geweldig. Jammer dat er nauwlijks pauzes tussen zaten en veil serpent werd te lang uitgerekt vond ik. Sparta, ook erg goed, niet helemaal gezien maar gelukkig wel cut your ribbon kunnen horen. Moloko was ook een hoogtepunt en verder nog veel goeds gezien maar bla
Oud 01-09-2003, 16:32
Gutterflower
Avatar van Gutterflower
Gutterflower is offline
Ik heb echt extreem veel forummers gezien op Lowlands.
Oud 01-09-2003, 16:33
Firestone
Avatar van Firestone
Firestone is offline
*is blauw*

pits roelen
Oud 01-09-2003, 16:36
Firestone
Avatar van Firestone
Firestone is offline
ik vond lagwagon erg goed te doen.. maar t was alsof iedereen moe was ofzo.. ik heb een keer of 3 die pit weer op gang moeten krijgen
Oud 01-09-2003, 16:37
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
birthmark schreef op 01-09-2003 @ 17:33:
lowlands was vet!

pluspunten:
fokking rancid!
the vandals <----die gitarist is gek!
reel big fish
less than jake
the spades
imca marina
bier


minpunten:
lagwagon, erg slecht
waarom sta ik niet bij je pluspunten sjoerdie?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 01-09-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 01-09-2003 @ 17:33:
the spades
ik vond the spades ronduit kut
Oud 01-09-2003, 16:50
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
Gutterflower schreef op 01-09-2003 @ 17:32:
Ik heb echt extreem veel forummers gezien op Lowlands.
same here
Oud 01-09-2003, 16:58
Verwijderd
dat was ook de enige reden waarom het in principe leuk had kunnen zijn.. die kerel was gewoon een lachwekkende wannabe
Oud 01-09-2003, 16:58
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
wij hebben maar een half uurtje in de rij gestaan
Oud 01-09-2003, 17:03
Verwijderd
Het was wel leuk.

The Coral: Ons begin, speelden goed. Kwamen soms beetje ongeinteresseerd over maar toch een originele band. Jammer dat ze Pass It On niet speelden.
Interpol: Speelden zeer strak alleen kende geen nrs. van ze en dus vond ik het niet zo bijzonder en het was niet de juiste tijd + plaats.
Ladytron: 2 nummers van gehoord, klonk een beetje statisch.
Saybia: Vanaf de heuvel klonk het wel ok, alleen de zanger was volgens mij niet helemaal goed bij stem. Ik heb ze nu ook wel gezien hoor.
Less Than Jake: Kut, niet mijn muziek en de pit was maar shit zoals telkens op Lowlands.
Nightwish: Ook shit en totaal niet mijn muziek.
Electric Six: Maar 1 nr. gehoord, klonk als een lekker feestje had best langer willen blijven.
Verder nog maar wat gedanst wat niet heel boeiend was. Om 4 uur gaan slapen. Vond het niet zo heel druk vandaag
Levellers: vroeg in de middag maar zeker een verassing. Kende ze niet heel goed, maar hebben toch leuke nrs. en staan wel leuk te doen op het podium. De enige relaxte pit die er was.
Stereophonics: Goed, maar saai. Had ze ook al eens eerder gezien.
Turin Brakes: Goed, maar saai. Het is ook net geen Travis ofzo. Jammer dat ze Pain Killer niet gespeeld hadden, misschien ook wel maar heb laatste kwartier niet gezien.
The Raveonettes: Zeer goed alleen eentonig. Zangeres kan alleen maar Thank You zeggen, maar ik vond het wel spannend om te zien.
Guano Apes: Ook shit en totaal niet mijn muziek. Haar stem is ook kut, snel weggegaan.
Starsailor: Zeer goed optreden, kende ook nrs. van de nog teverschijnen cd en ze hadden er erg veel zin in. Zanger bedankte ons ook meerderemalen en vond ons het beste publiek ooit en het was ook hun eerste headline show. 1 v/d hoogtepunten. Speelde nieuwe nrs. ook alsof ze die al eeuwen hebben.
Ik zag Brainpower nog graffiti spuiten op het terrein en wat deed hij stoer. Dikke sukkel.
24 hour partypeople: Vet stoere film, echt mijn ding. Had het alleen koud van het stilzitten en ik had alleen maar een t-shirt aan.
Verder nog wel chill gedanst en wat gesocialized. 5 uur slapen.
Straks meer
Oud 01-09-2003, 17:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Lowlands:

+punten ..
-het eten
-veel beter georganiseerd dan vorig jaar
- Electric six ..*gaaaay bar gaaay bar * GEWELDIG
-Guano Apes
-leuke mensen
-Bravo tent op zaterdag nacht
-leuke kraampjes

-punten
-de rijen bij de wc
-het wachten in de rij grrrrrrrrrr
-Reel big Fish
-de wijziging
-AFI
-het weer
-The Ataris

oohja en ik heb uiteraard ook een paar forumers gezien
Mortischa
Otherside
freakjuh
Dreadkraaltje *geloof ik*
Chaos
__________________
Pardon my French
Oud 01-09-2003, 17:12
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
ah, dus jij bent dat kleine meis met die dreads

Ik heb kei hoofdauw nu, maar k vond lowlands echt heel erg cool, vooral de ska/punkbands.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 01-09-2003, 17:20
Verwijderd
Het was koel!

Donderdag om 12.40 thuis vertrokken, en om middernacht ofzo ons tentje staan.. we kwamen om 5 uur aan, zijn stom helemaal in het midden gaan staan, en om 11 uur kreeg ik eindelijk mn polsbandje.. en toen nog een plaats gaan zoeken.. camping 3 was het geworden

Een heleboel forummers gezien.. in de trein van Utrecht naar 't Harde zat ik vlakbij Chaos en Mindlezz.. daarna in de rij stonden ze een tijdje vlak achter me, en daarna hebben ze me nog ingehaald En ik heb ze ook nog een paar keer gezien op het festivalterrein..
Verder Freakjuh twee keer gezien, Escapism drie keer, Roxy, Glow, Lateralus, A new nose, EPD twee keer, Aepie, Dying bride en Antartica.. en nu vergeet ik er nog een paar geloof ik

Verslag van bandjes enzo komt misschien nog wel ooit

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 20:44.
Oud 01-09-2003, 17:52
Rieno
Rieno is offline
nou...Lowlands was leuk en ik ga niet zo'n heel verslag neerzetten...Heb niet echt veel forummers gezien (komt denk ik ook doordat ik niet echt veel ken nog) Volgens mij Roxy nog gezien bij Mars Volta (recht bij de speakers?) en a new nose bij...eeehm...Less Than Jake geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Er was nog iemand, maar ik kan niet op de naam komen

edit: ik heb Mortischa ook nog een paar keer voorbij zien gaan en waar ik de naam van kwijt was, was Static-x

Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 19:26.
Oud 01-09-2003, 17:55
Verwijderd
Ik was om ongeveer half 3 bij het terrein geloof ik, daarna wachten tot 6 uur en we waren om 10 uur binnen. Stonden links btw, en ik hoorde van iedereen dat het rechts veel sneller was gegaan, dus ja.

- vrijdag -

Gezien:

- The Ataris - vond ik eerlijk gezegd een beetje saai. Moet ook zeggen dat het geluid slecht was en het publiek niet echt beweeglijk.

- Reel Big Fish - Was erg fijn. Heerlijk dansbaar en een leuke sfeer.

- Less Than Jake - Ik vond de bandleden irritant, doordat ze constant op moesten merken hoe stoned ze wel niet waren. Vond ze ook niet echt geweldig spelen.

- Eels - Waren eerst van plan om een stukje Eels te gaan bekijken en daarna naar Rancid te gaan, maar het kwam er op neer dat we even bij Eels hebben gestaan en verder maar wat zijn gaan eten. Ik vond Eels eerlijk gezegd tegenvallen.

- Op sterk water - Geweldige improvisatiecomedy, zoals dat heet. Snel, origineel, zat goed in elkaar en speelde goed op het publiek. Heel erg goed.

- Phone Booth (Film) - Die wachtrijen voor die films zijn zo irritant, net zoals voor de Juliet. Daarom ook de enige film die ik heb gezien, maar wel erg koel.

- Gemist op vrijdag -
Das Pop, Lamb (*huilt*, de rijen voor het terrein waren opeens ZO lang..), Moloko, Ladytron, Cleaning Women en het Scapino-ballet.

- Zaterdag -

Gezien:

- Lagwagon - Buiten de tent gezeten, omdat we allemaal moe/vies/chagerijnig waren. Klonk wel goed, though.

- Stereophonics - Ik moet zeggen dat het niet geheel mijn stijl is, maar wat speelde die band ontzettend goed en strak. Klonk echt erg goed.

- Beck - Redelijk saai, wist me niet te boeien. En vond, hoewel het een bekende naam is, de Alpha niet geschikt.

- Goldfrapp - Hoe geweldig was dat! Heb er niet zoveel van gehoord, maar er hing duidelijk een erg relaxte sfeer en ze klonk fantastisch.

- Dolf Jansen - Wat viel die tegen, bah. Zijn gedichtjes waren mooi enzo, maar het beloofde improvisatie viel uit. Het enige vernieuwende aan zijn show was waarschijnlijk (Het nog geeneens grappige) commentaar tegen een vent die de hele tijd ' HOMO'S!' liep te gillen. Echt, zonde.

- Starsailor - Klonk weer geweldig. Heb ze een paar weken geleden gehoord in het voorprogramma van The Stones, toen waren ze ook goed, maar in zo'n tent klonk het toch nog een stuk beter. Kan niet wachten tot ik ze in een klein zaaltje kan zien. En op een gegeven moment dacht ik echt: ' He, waarom kent iedereen dit nummer?' maar toen ik het verder hoorde bleek het ' Where the streets have no name' van U2 te zijn. Wat ook zo ontzettend geweldig klonk.

- Live - Paar mensen in ons groepje wilde Live heel erg graag zien, daarom zijn we maar mee gegaan. De playlist was weer te voorspelbaar, maar, zoals ik later las in de Volkskrant, dat is wat het publiek wil, een commerciele rockband waar je lekker mee mee kunt bleren. Vond I Alone weer erg mooi, hoewel het me opviel dat Ed niet altijd even zuiver was.

- Gemist op zaterdag -
The Streets, Klaas (Ze deden verdomme voor onze neus het hek dicht!), Kopna Kopna had ik willen zien en Spooks voor het sentiment.

- Zondag -

Gezien:

- The Vandals - Heel even buiten gestaan, maar aangezien iedereen zo dood was als het maar kon, later op het gras gaan liggen. Klonk goed, maar heb niet gemerkt dat er weer iemand naakt op het podium stond.

- Feeder - Een band die het duidelijk niet van de langzamere nummers moet hebben. Vond Buck Rogers leuk klinken en de andere snellere nummers ook wel, maar verder was het gewoon saai.

- Sum 41 - Mijn god, wat klonk dat slecht. We gingen erheen voor wat doelloos vermaak, maar zelfs dat was het nog niet. :/

- AFI - Kut. Hebben we niet meer over te zeggen.

- PJ Harvey - Vond zelfs mijn vriendje leuk, dus dat zegt wat. Ook te grote tent, geen leuk publiek maar dat leek haar niets te schelen. Koel mens.

- Concert des levens - Omdat het gewoon al te fout is om naar te kijken. Stukje gezien toen we op de berg zaten.

- Steve Rawlings - Hoewel hij een beetje teveel hijgde, toch erg vermakelijk. Laatste cabaretshow van Lowlands en de eerste waarbij we niet hebben hoeven duwen en gemakkelijk naar binnen konden.

- Gemist op zondag -
Foo Fighters, maar dat had zijn reden , Suede, The Blood Brothers, hoewel een vriendin en ik alsnog zo ongeveer werden versierd door een paar bandleden , Vive La Fete en GusGus. Miss Kitten en ' T Hof van Commerce gehoord maar vond beide niet echt interessant.

Forummers gezien: PinkishDress, WishfulDreaming, Schoen, Moison100, Pruttelpot, Miekmuis, Avelon, Otherside, A New No(i)se, Escapism, EPD, Dusjcrib, Gaia666, Cottoncandy, Darkstar, Substantial, Mortischa, broertje van Weezzz, Rocksaan en nog meer mensen die ik vergeten ben.
Oud 01-09-2003, 18:10
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
otherside schreef op 01-09-2003 @ 18:12:
ah, dus jij bent dat kleine meis met die dreads

jup
__________________
Pardon my French
Oud 01-09-2003, 18:13
LittleLucille
LittleLucille is offline
Ik was met 4 uurtjes door de rij bij de ingang.
en heb veel films gezien en bands gehoord (ga ze niet allemaal opnoemen). Ik lag op camping 3 waar elke nacht (dag) een vage vent langs kwam met megafoon die jullie ook vast wel geirriteerd heeft. En dat er de laaste nacht de hele nacht gezocht is naar theo de beer...
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Oud 01-09-2003, 18:14
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb helemaal geen zin om een verslag te schrijven eigenlijk

nja, het was geweldig leuk!
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 01-09-2003, 18:16
Verwijderd
+punten

-RANCID!!!!!!!!!!!!
-bier
-wiet
-volk
-Foo Fighters
-kut emo's slaan bij Sum41
-Less than Jake
-Vandals
-Herb Spectacles

-punten

-het feit dat Ska P niet kwam
-Het feit dat ik Electric6 gemist heb
-AFI, wat een lauwe pleuris zooi
-Sum41 die denken Pennywise te kunnen rippen en verder erg arrogant doen
-aggresieve security gaurds die me vragen of ik hen wil slaan zo dat hij me terug mag slaan en wanneer ik niet reageer dan duwen ze je weg...erg vervelend maar ook grappig
-er waren veel te weinig goede bands

reis
ik was donderdag om 15:00 uur bij het veld voor de deur en mijn tent stond om 19:15 uur omhoog
verder waren we net zo'n 6000 man voor bij de poort want die waren te ver afgezet
Oud 01-09-2003, 18:25
Verwijderd
Zo damn ik ben vaak gespot waarom zeggen jullie dan nix?

& Ik vind de langzame nummers van feeder juist geweldig, de snelle wat minder
Oud 01-09-2003, 18:27
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
De eerste vier dagen weet ik niet meer, maar vanochtend om tien uur een securitygozer die vrolijk mijn tent omschopte was niet echt prettig.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 01-09-2003, 18:32
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
The Atari's --> niet echt mijn muziek, maar leuk om mee wakker te worden
The Coral --> Verrassend goed, beetje Doors invloeden. maar dat zal wel komen door de soundcheck man van de India tent, die gast was echt lomp bezig ervoor

Blackalicious
--> Ook goed, nie van die blingbling rap, maar echt skillz, vooral Alphabet Aerobics was cool ;p
Moloko --> Niet echt mijn muziek, maar ik heb me er prima vermaakt, superlange versie van Bring it back (het enige nr wat ik ken) was wel geinig
Guano Apes --> Vooraan gestaan, ik vond het echt super! *fan* \o/ Maar Sandra is ook zo liev Alleen het publiek was een beetje rustig, had het wel wat harder verwacht.
Redman --> Kwam een beetje te laat, daarom maar klein stukje gezien, was wel ok, niet speciaal
Foo Fighters --> Ik zat half uitgeput op de heuvel, goeie afsluiter=]
Photek --> Haid ik echt ff nodig, goeie drumnbass, erg cool. ik vond MC Dynamite hem echt goed aanvullen.
Dillinja --> Ook cool, maar ik kwam net uit de India tent, en ik weet niet wat er toen draaide, maar dat was nog net ff ietsje harder
DAC --> Hadden er wel een feestje van gebouwd, alleen Jiggy J vond ik echt goed, rest was maar blabla
Beck --> Alleen einde gezien, ging hij allemaal commerciele hits van nu spelen (o.a. Tatu - not gonna get us en Nelly - hot in here), wel funny


enne Bowling For Columbine nog gezien daar, was super in met ze allen in de zaal. Echt, veel Amerikanen zijn echt st00pid

Moest ook nog werken tussendoor bij de Falafel stand, gelukkig niet zoveel [= Daardoor wel veel gratis ;p
Wilde die silent disco nog proberen, maar is er niet van gekomen,

maar volgend jaar zeker weer


__________________
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Oud 01-09-2003, 18:35
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 01-09-2003 @ 19:27:
De eerste vier dagen weet ik niet meer, maar vanochtend om tien uur een securitygozer die vrolijk mijn tent omschopte was niet echt prettig.
haha
ik zag ze vanochtend bezig, ging me toch wel iets te ver...eerst een tent openritsen...kop naar binnen, dan alvast het voortentje omgooien en bij sommige mensen zelfs al alle haringen uit de grond halen...
Oud 01-09-2003, 18:38
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
-Boys sets fire was een beetje jammer. Exact hetzelfde geblaat tussen de nummers door als bij de Deconstruction tour, ga spelen daar word je voor betaald.

-Reel big fish was echt zoo gaaf, lekker sfeertje, koele muziek.

-Moloko, kvond dr op Werchter beter, maar dat was ook omdat ik nou helemaal achterin stond, maar ze blijft zoo'n geweldig wijf

-Live, viel me een beetje tegen, khad er meer van verwacht, vond ze op PP02 beter.

-Guano Apes:

-Foo Fighters; ook erg gaaf, strak gespeeld

-Rancid; leuk, alleen van die stomme mensen die gaan staan beuken

-Lagwagon, heel gaaf, leuker dan rancid

-Sum41 vond ik niet zo heel geweldig, wat een stelletje arrogante klojo's zeg damn :/

-Meest gave was absoluut The Vandals, niet normaal, dat was echt zooo koel.. Ik wil die cape Lekkere sfeer, leuke mensen, geweldige muziek


Wat ik wel enorm jammer vond was dat er geen videoschermen waren bij de Bravo en dat die bij de Alpha niet een gebruik waren bij Live..
En met het vormen van wachtrijen zijn ze echt enorm goed zeg jeetjemineetje :/

Al met al, heel geweldig, echt enorm gelachen, ga volgend jaar weer

En diverse malen Mortischa gezien, maar te lui om er heen te lopen
__________________
Freak me baby
Oud 01-09-2003, 18:48
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
+ puntjes

geen wachtrijen bij het bier en de eettentjes
rancid + vandals + less than jake
Boom Chicago!
the ring, ik vond hem echt eng
de groep met wie ik was
de broodjes beenham

- puntjes

het weer (soms)
de rij voor de ingang (3,5 uur gestaan)
de security
het bier (net water)
sum41 + Lagwagon
__________________
vive la feast!!
Oud 01-09-2003, 18:57
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
op lowlands heb je ook overal lange rijen of niet?
hebben ze daar eigenlijk ook open podiums of alleen maar van die tenten?
Oud 01-09-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
paco de taco schreef op 01-09-2003 @ 19:57:
op lowlands heb je ook overal lange rijen of niet?
hebben ze daar eigenlijk ook open podiums of alleen maar van die tenten?
Valt mee, wel als er net een grote band is afgelopen oid. Alleen nog tenten, vorig jaar nog 1 open podium maar nu volgens mij alles in een tent.
Oud 01-09-2003, 19:17
Verwijderd
"THEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!"

voor de zo-ma nacht op camping 3ers
Oud 01-09-2003, 19:17
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Toen ik donderdagavond om half 1 nog in de fucking rij stond wilde ik omkeren en alsnog naar Pukkelpop. Maar ik hield vol al wilde mijn beste vriend me bijna wegschoppen omdat ik zo aan het zeiken was.

Het was de ultieme TOTAALERVARING (hooray voor de krant), ik vond het erg geweldig, dankzij de geweldige groep waar ik mee was die echt ass kickte en een hoop leuke bands. Ik vond AFI ontzettend mooi, ik weet dat ik daar vrij alleen in sta, RBF party party skank party, BSF LTJ leeeuukkk, Vandals weer ultiem grappig en Warren overtrof zich zelf weer, ik heb nog nooit zo hard gelachen, Lagwagon was leuk maar niet van hoge kwaliteit, Rancid was strak maar te kort en dat viel me erg tegen van ze. De suikerspinnen waren te groot en de vega YamYamnoodles te lekker.

Ik bleef Aisa maar tegenkomen, zag verder Johan nog van de oldschool s.com crew: substantial, zag freakjuh nog lopen, Jaap dwj jesus crust of hoe hij nu heet en Lester Shah of Blah, Bruce en natuurlijk persoonlijk straattheatermaker HARDCORE HANS!
__________________
.
Oud 01-09-2003, 19:18
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 01-09-2003 @ 20:17:
"THEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!"

voor de zo-ma nacht op camping 3ers
Was het niet Leo?
__________________
.
Oud 01-09-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 01-09-2003 @ 19:38:


En diverse malen Mortischa gezien, maar te lui om er heen te lopen
biatch! dat is nou alweer de zooooooveelste keer!
Oud 01-09-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 01-09-2003 @ 20:18:
Was het niet Leo?

theo

ik kwam de man tegen die zijn vriend kwijt was (theo) in de wc's.
("theo?") en toenging hij naar buiten toen wij weer verder liepen, hoorde we hem opeens heel hard "THEOOOOOOO" roepen, en toen riep iemand ook mee en toen deed opeens de hele camping mee, en toen ik wakker werd die ochtend NOG STEEDS hahahaha! kheb me de hele nacht rotgelachen

ben nou te lui voor een verslag, die komt nog
Oud 01-09-2003, 19:22
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 01-09-2003 @ 20:18:
Was het niet Leo?
mwoah, er was ook een groep (de mensen waarmee ik dus omging) die de hele tijd "LEEOOOOO, LEEEEEEOOOO, IEDEREEN KOMT ALS JE LEO ROEPT!!!" zong

dat was heerlijke lol.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 01-09-2003, 19:24
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-09-2003 @ 20:22:
mwoah, er was ook een groep (de mensen waarmee ik dus omging) die de hele tijd "LEEOOOOO, LEEEEEEOOOO, IEDEREEN KOMT ALS JE LEO ROEPT!!!" zong

dat was heerlijke lol.
dat heb ik ook gehoord ja
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 01-09-2003, 19:25
Verwijderd
theooo, theeeooo, iedereeen roept als je theo zoekt
Oud 01-09-2003, 19:30
Amnesiac84
Avatar van Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 01-09-2003 @ 20:17:
"THEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!"

voor de zo-ma nacht op camping 3ers
Theo, waar ben je?!?!
Haha, dat was wel weer grappig....Zelfs nog op het staion in Maassluis hoorde ik mensen roepen: "THEOOOO?!!!"



Heeft niemand Kaizers Orchestra gezien?!?!

Dat was denk ik het mooiste wat ik heb gezien op Lowlands... en ik heb ook wel wat forummers gezien, al zal ik er nog meer hebben gezien dan ik herkend heb...
__________________
##SPAM## http://www.infinitetelevision.com ##SPAM##
Oud 01-09-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 01-09-2003 @ 20:25:
theooo, theeeooo, iedereeen roept als je theo zoekt
Ja, hield ons heerlijk gezellig wakker de zo-ma-nacht

Maar het was wel erg komisch, van alle kanten.. arme theo
Het leo heb ik ook gehoord, vrijdag in de Echo al.. zaterdag bij Boom Chicago etc.
Oud 01-09-2003, 19:34
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Wat ben ik blij dat ik al zondag ben weg gegaan..
Want anders was ik heel de nacht wakker vanwege een stelleltje malloten die Theo riepen ..
__________________
bla
Oud 01-09-2003, 19:39
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
AM schreef op 01-09-2003 @ 19:35:
haha
ik zag ze vanochtend bezig, ging me toch wel iets te ver...eerst een tent openritsen...kop naar binnen, dan alvast het voortentje omgooien en bij sommige mensen zelfs al alle haringen uit de grond halen...
Die lul schopte de stokken uit hun houdertjes en omdat wij alleen een buitentent hadden zakte de hele tent in, die bovendien zeiknat was... Maar het was vooral erg onprettig omdat ik net een uurtje in bed lag en een liter whiskey achter mijn kiezen had.

maarja, wat doe je er tegen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 01-09-2003, 19:43
Verwijderd
Ik heb het hele leo gebeuren gemist, stond wel op 3...waarschijnlijk was ik nog aan het dansen toen ...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.