Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2008, 19:21
Shannon.
Shannon. is offline
Heey allemaal,

ik heb vandaag een nieuw toetsenbord gekocht, omdat de oude kapot is gegaan. Maar dit toetsenbord is anders, de letters en cijfers staan wel op de zelfde plek maar de tekens niet, (by die oude kreeg je b.v. een sterretje ( * ) door op die knop 2e knop naast de P (als je snapt wat ik bedoel) maar op mijn nieuwe toetsenbord staat er boven de 8 een sterretje, dan zal je denken dat je dus op Shift en de 8 moet drukken, dus niet! ik moest nogsteeds gewoon op die 2e knop naast de P drukken, maar dat wil ik dus veranderen, ik wil dat het wordt ingsteld zoals het op mijn toetsenbord staat. Ik hoop dat iemand weet hoe dit moet...

x.

P.S. hier is een plaatje van me toetsenbord, maar je kunt niet zien waar alle knoppen staan...:

http://www.softxl.nl/ProdImages/image_%5B58279%5D_s.jpg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2008, 23:04
Stalker
Avatar van Stalker
Stalker is offline
Waarschijnlijk zijn je instellingen gelijk gebleven, maar heb je een andere taal toetsenbord gekocht. In Nederland word volgens mij meestal een Engels toetsenbord geleverd maar er bestaan ook Nederlandse.

Rechtsonder in je taakbalk staat vaak NL of EN, daar kun je de landinstellingen wijzigen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 11:18
vinniedas
Avatar van vinniedas
vinniedas is offline
Bij de shop waar je hem hebt gekocht kun je ook zien dat de taal van het toetsenbord NL is. En bij andere shop's zie ik bij taal US international.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 17:49
Shannon.
Shannon. is offline
Citaat:
1. Rechtsonder in je taakbalk staat vaak NL of EN, daar kun je de landinstellingen wijzigen.


2.Bij de shop waar je hem hebt gekocht kun je ook zien dat de taal van het toetsenbord NL is. En bij andere shop's zie ik bij taal US international.


1. Dat staat er niet..

2. Die van mij is van US international...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 08:56
Shannon.
Shannon. is offline
Het is gelukt, dank jullie wel!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.