Oud 02-06-2005, 08:38
starf/cker
starf/cker is offline
Okee, ik heb even een nieuw account aangemaakt, want dr zijn mensen op het forum die ik ken.

Dus. Mijn verhaal.
Ik heb 2 jaar lang een vriend gehad. Het was altijd leuk, maar er was 1 probleem: hij had altijd aandacht nodig van andere meisjes. Vooral als het slecht ging met ons. Ik zat bijhem op school, en zag dus ook alles van hem.. In het begin kietelde, knuffelde, erop zitten, eraan zitten etc etc hij hun ook. Maar dat begon hij op een gegeven moment ook wel in te zien. Dat dat niet kon. Maar hij ging wel door met aandacht vragen. (op school en feestjes negeerde hij mij dan zelfs soms)
Maargoed, ik heb dat (bijna) altijd geaccepteerd. Ik wou niet overkomen als een jaloerse bitch en ik hield van hem, waardoor je sommige dingen sneller accepteert. Ik heb er natuurlijk wel eens iets van gezegt, maar hij ging gewoon door met wat hij zelf leuk vond.
Nou 3 maanden geleden ongeveer, begon het slecht te gaan tussen ons. Het was niet meer gezellig, ik had geen zin meer om te zoenen etc. En ik wist ook niet meer of ik nog wel op die manier van hem hield. Hij voelde hetzelfde. Maar we wilden het nog wel proberen. Maar ik merkte er alleen niets van! Ik heb wel 5/6 keer gezegt: Als je het nog wil proberen, waarom doe je er dan niets aan? Maar dat wist hij niet, zei hij. Achteraf had ik het toen gewoon uit moeten maken, maarja. Ik heb er in die tijd alles aan gedaan om het weer leuk en goed te krijgen, maar hij deed er niets aan..
Toen kwamen de examens. Hij had nu geen tijd meer om erover na te denken, zei hij. Hij moest zich concentreren op het leren. Ik ook, dus spraken we af na de examens verder te zien. Hij wist toch niet wat hij wou.(ik ook niet meer trouwens)
Maar toen kwam er een meisje in beeld. Ik noem haar kutje. Ik had gehoord dat kutje dacht dat het wel wat zou worden tussen hem en kutje. Ik zag hun op school ook al steeds naar elkaar toegaan, en praten. Maar ik zocht daar niets achter.,. (zelfs niet toen hij mij negeerde, en wel met haar praatte) Maar toen zij zei: tot vanmiddag! toen had ik wel zoiets van: uh? hebben jullie afgesproken? Maar hij zij dat dat niet zo was en dat ze waarschijnlijk op msn bedoelde. Dus ik vroeg of hun dan chatten. En hij zei: nog maar 1 of 2 keer. (beetje vaag, waarom zegt ze dan tot vanmiddag)
Om een lang verhaal kort te houden, hij loog daar over. Ze chatten bijna de hele dag, bleek later. Dus op een gegeven moment ging ik controleren, of hij en zij ook online waren. Ik dacht dat er iets zou opbloeien tussen hun. Ik maakte mezelf gek. Ik vroeg of er iets was tussen hun, maar hij deed suuuuper vaag. Hij zei dat hij haar wel knap en aardig vond, en het nu ook leuker met haar vond, omdat het met mij toch alleen maar ellende was. Zij ging stukjes kopieren naar mij. Hij loog er alsmaar over. Maar hij had gezegt dat hij wel minder met haar ging chatten, zodat ik me kon concentreren op het leren. Maar toen ging hij met haar mailen(waar ik later dus achterkwam)maar tegen mij zei hij dat hij geen contact met haar had en hij deed super vaag en ik zat dus steeds in onzekerheid. Het leren lukte ook al niet meer. Toen ik erachter kwam dat hij NOG een keer loog, heb ik het uitgemaakt.
Nou zijn er wat dingen gebeurt, waardoor zij hem niet meer wil spreken, zegt ze. En hij vind haar ook niet meer zo leuk, geloof ik. Hij zegt nu dat hij haar helemaal nooit meer spreekt en dat ook niet meer zo leuk vindt.
Eergister heb ik een gesprek met hem gehad erover omdat ik niet snapte waarom hij erover loog, als het toch niet ´iets´ was. Hij wist dat ook niet, en hij had ook geen reden tot liegen. Hij dacht dat ik kwaad zou worden, maar achteraf zei hij, wist hij ook wel dat ik daar niet kwaad om zou worden. Hij had het nooit moeten doen en had er spijt van, zei hij. En hij zei ook dat hij haar niet leuk gevonden had. Maar waarom moet hij dan zo vaag doen? En waarom moest hij dan liegen en kon hij gewoon niet vanaf het begin zeggen: nou, ik chat wel eens met haar.(hij wist toen nog niet dat ik has gehoord dat kutje dacht dat het wel wat zou worden)
Ik ben boos en teleurgesteld. Ik had dit niet van hem verwacht, ik vertrouwde hem. Hij wil heel graag vrienden blijven, en hij weet niet precies wat hij nog voor me voelt nu, en of hij nog van me houdt. Het is nog steeds uit, trouwens

Ik weet niet wat ik hiermee moet. Vrienden blijven? Negeren? Het was wel 2 jaar. Ik mis hem.. Maar dat zal wel door de gehechtheid komen oid. Ik zag hem bijna elke dag, hij was ook mijn beste vriend. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar ik moet er steeds aan denken en hij zoekt steeds weer contact. Wat is jullie visie hierop? Het is zooooo´n chaos in mijn hoofd nu.
en ik ben waarschijnlijk hierdoor ook nog gezakt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2005, 08:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Als je gezakt bent is dat wel heer erg kut. Leuke vriend heb je dan.

Liegen is gewoon weg de makkelijkste manier, eerlijk zijn is voor sommige mensen te moeilijk.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 08:57
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Ik geloof niet dat je vriend echt spijt heeft van zijn actie.
Vergeten die jongen..nah das wel overdreven. IK zou even het contact verbreken om het voor jezelf ff op een rijtje te krijgen en dan weer misschien contact zoeken.
Succes dr mee en hopen dat je gwoon geslaagd bent.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 08:59
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ten eerste is hij gewoon ontzettend dom geweest. Ook al was hij bang dat je boos zou worden, na 2 jaar, moet je dat kunnen hebben van elkaar. Het is dan zijn schuld dat jij boos zou worden, dan moet hij zelf de consequenties daarvan ervaren. Het is dus gewoon een watje in dat opzicht.
Voorlopig zal ik hem nog even negeren als ik jou was. Spreek dat ook met hem af. Tenzij je nog met hem verder wil. Maar hoe dan ook, neem tijdelijk even afstand van elkaar, zie hoe het gaat als jullie zonder elkaar zijn. Ga leuke dingen doen met vriendinnen of vrienden, probeer weinig aan hem te denken. Doe dat ongeveer een maandje en kijk dan nog eens hoe je je voelt. Of; spreek met hem af om te gaan praten. Lul gewoon eens goed lang, een half uur, een uur, desnoods een dag. Over hoe je je de afgelopen maand hebt gevoeld, wat je hebt gemist, of je hem wel hebt gemist, enz.
Mocht je hem dan terugwillen en hij jou ook; dan heeft hij in ieder geval wel wat goed te maken. Ik heb ongeveer hetzelfde, heb vriendinnen waar ik heel goed mee op kan schieten, die mij ook kietelen, en weet ik veel wat. Maar ik weet waar mijn grenzen liggen en als mijn vriendin zegt dat ik het moet minderen, dan doe ik dat ook. Dat had hij ook moeten doen.

Voorlopig in ieder geval heel veel succes, dit zal allemaal niet makkelijk zijn, vooral met je examenuitslag... (huggt)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:04
Verwijderd
Even het contact verbreken, het is wel 2 jaar geweest, maar met zo'n eind...
Als je geen contact meer met hem hebt, kan je denk ik beter tot rust komen en dingen weer op een rijtje krijgen.
Verder ook dat meisje met rust laten, die vertelt waarschijnlijk toch alleen maar verhalen om te stoken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:27
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou het ook even laten voor wat het is. Heb net hetzelfde meegemaakt, ex chatte en mailde en sms'te ook en deed er constant vaag over, maar waar rook is, is vuur, en dat was ook bij mij het geval. Een poos geen contact hebben (hij moet je dus echt wel gerust laten!) kan helpen om alles vanop een afstand te bekijken... En hopelijk ga je dan inzien dat die jongen nog niet klaar is voor een relatie en dat je beter af bent zonder, hoe graag je hem ook ziet en hoelang je ook iets hebt gehad...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:37
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
starf/cker schreef op 02-06-2005 @ 09:38 :

Maar toen kwam er een meisje in beeld. Ik noem haar kutje.
Prachtige keuze

Anyhoe,
Laat hem lekker voor wat het is joh!
Hij liegt tegen je.
Hij vindt het al niet meer zo leuk.
Hij gaat (imho) wel heel veel met andere meisjes om.

Kortom:
Het is een zak!

Dus gewoon een jongen zoeken die je wel waard is!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:57
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
lees je verhaal zelf eens goed! meid, het is gewoon een sukkel! een jongen hoort JOU al zijn aandacht te geven en niet andere meisjes! ik denk dat jullie wat uit elkaar gegroeit zijn. maar wat hij jou aandeed is echt verschrikkelijk. negeren is het enige wat je kunt doen. komt hij er een keer zelf achter hoe het voelt!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 16:08
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
laat 'm door de stront zakken.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 18:00
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Citaat:
Maurice schreef op 02-06-2005 @ 17:08 :
laat 'm door de stront zakken.
Zo makkelijk is dat niet altijd. Maar je hebt in principe wel gelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:43
starf/cker
starf/cker is offline
Bedankt voor de reacties. Ik heb al een gesprek met hem gehad, eergister. maar hij kon mij dus geen duidelijkheid geven..
Ik vind het alleen zo moeilijk om iemand kwijt te raken(ook nog op deze kut manier), die je 2 jaar lang bijna elke dag gezien hebt. Hij is 2 jaar lang de belangrijkste persoon in mijn leven geweest. Daarom is het zo moeilijk om hem te negeren.(ik wou dat ik het kon)
Toen het net uit was, was ik blij. Ik dacht dat ik nu gewoon weer verder kon. Maar dat was helaas niet helemaal waar..

maar bah, ik weet niet WAT ik nu precies mis.. HEM of IETS.. (of allebei?)
Maar bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 22:50
starf/cker
starf/cker is offline
bwuh.
voel me kut..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 08:54
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Zo zie je maar weer: MSN maakt meer kapot dan je lief is.
Praten mensen niet meer met elkaar tegenwoordig? In een face-to-face gesprek kun je toch dit soort belangrijke dingen veel indringender bespreken lijkt mij.

Verder ben ik bang dat wat jou betreft het vertrouwen dusdanig is beschadigd, dat het hebben van een hechte vriendschap op relatie zonder wantrouwen vrijwel zeker is uitgesloten. Het zou goed kunnen dat er achterin je hoofd nog een stemmetje tegen je roep "hij is niet te vertrouwen" - daarmee kun je hem geen eerlijke kans geven denk ik.

Vergeet hem. Ga door met je leven.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:46
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
starf/cker schreef op 02-06-2005 @ 23:43 :
maar bah, ik weet niet WAT ik nu precies mis.. HEM of IETS.. (of allebei?)
Naar wat ik lees over zijn gedrag heb ik zo het idee dat je wel beter verdient. Ik denk dat als je ermee doorgaat, dat het niet veel beter word. Ook omdat hij al een hele tijd die aandacht van andere meisjes nodig heeft en jou daarbij negeert. Zoiets veranderd niet zomaar en jij voelt je er alleen maar rot door.

Misschien mis je hem wel ja, of in ieder geval wat hij voor je betekende. Maar er zijn genoeg mensen die je beter zullen behandelen en je niet zo rot zullen laten voelen.


Ik hoop echt voor je dat je geslaagd bent!
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:40
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
starf/cker schreef op 02-06-2005 @ 23:50 :

voel me kut..
oeh kinky

ehm, met andere woorden, ja tis oke om je verdrietig te voelen, maar die sukkel verdiend jou niet. Laat het nu rusten, en negeer hem. En op een dag komt er een leuke jongen voorbij, die veel beter is.

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:43
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
In eerste instantie had ik het zelf niet uitgehouden met zo'n jongen.
Het lijkt mij dat het verstandiger is om het contact te verbreken met hem. Ik zeg niet voor altijd, maar wel voor zolang het nodig is om voor jou alles op een rijtje te zetten. En erachter te komen wat je nou eigelijk wel wilt. Wat je gevoel zegt, niet wat je hoofd zegt.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 16:53
starf/cker
starf/cker is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 03-06-2005 @ 09:54 :
Zo zie je maar weer: MSN maakt meer kapot dan je lief is.
Praten mensen niet meer met elkaar tegenwoordig? In een face-to-face gesprek kun je toch dit soort belangrijke dingen veel indringender bespreken lijkt mij.

Verder ben ik bang dat wat jou betreft het vertrouwen dusdanig is beschadigd, dat het hebben van een hechte vriendschap op relatie zonder wantrouwen vrijwel zeker is uitgesloten. Het zou goed kunnen dat er achterin je hoofd nog een stemmetje tegen je roep "hij is niet te vertrouwen" - daarmee kun je hem geen eerlijke kans geven denk ik.

Vergeet hem. Ga door met je leven.
Ik heb met hem gepraat, ja. 'live' dus..


Verder.. bedankt voor de reacties.. Hij is een eikel. Ik weet dat jullie gelijk hebben, maar het blijft moeilijk.
Ooow toen het uit was ook he. Ging hij de hele tijd achter kutje aan, om HAAR te vragen hoe het met haar ging. (want zij voelde zich zooo vervelend , omdat ze dacht dat ze door haar onze relatie uitgegaan was) Mij heeft hij niet 1x gevraagd om met me te praten oid.

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:02
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
liegen is iets wat je nooit moet doen hoor...uiteindelijk komen ze er toch wel achter
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2005, 17:34
starf/cker
starf/cker is offline
Citaat:
annepanne schreef op 03-06-2005 @ 18:02 :
liegen is iets wat je nooit moet doen hoor...uiteindelijk komen ze er toch wel achter
ja dat blijkt
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:52
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
ja dat blijkt idd..

ik kan ook helemaal niet liegen daar het ik dan gelijk een slecht gevoel over
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:26
starf/cker
starf/cker is offline
Citaat:
annepanne schreef op 03-06-2005 @ 18:52 :
ja dat blijkt idd..

ik kan ook helemaal niet liegen daar het ik dan gelijk een slecht gevoel over
ik ook, en ik snap dan ook niet dat hij het zo lang vol heeft gehouden..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:28
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
nee dat zeker niet....

bij mij weten iemand het altijd gelijk

ik kan het ook nooit goed vertellen als ik lieg

__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:33
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
ja ik vind het allemaal maar triest van hem....
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:36
starf/cker
starf/cker is offline
ik ook, niet verwacht ook..

en ik kan ook niet liegen nee, dat hebben ze altijd direct door
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:37
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
eigenlijk zal je um eens goed moeten terug pakken...


gewoon aardig doen en dan later hem facking hard dumpen

dat is dan maar zijn straf
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2005, 19:33
Governor
Governor is offline
Wat ik vind dat je moet doen is het volgende.

Verban die jongen gewoon uit je gedachten, hij is het niet waard dat jij nog aan hem denkt.

Blijkbaar heeft hij meer interresse in andere meisjes dan in jou.
Jij bent degene die er allang een punt achter had moeten zetten.

Als jullie aan elkaar twijvelen is het gewoon over en uit. Al helemaal als je de ander niet kunt vertrouwen.

Meid!!! Er zijn een paar miljoen ander jongens hier in nederland dus laat hem lekker vallen en ga verder. Mijn mening over vrienden blijven is "Niet Doen!!".
__________________
Tot zo ver deze nuttige toevoeging!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:34
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
zo zo jij weet wat je denkt
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:25
starf/cker
starf/cker is offline
Citaat:
Governor schreef op 03-06-2005 @ 20:33 :
Wat ik vind dat je moet doen is het volgende.

Verban die jongen gewoon uit je gedachten, hij is het niet waard dat jij nog aan hem denkt.

Blijkbaar heeft hij meer interresse in andere meisjes dan in jou.
Jij bent degene die er allang een punt achter had moeten zetten.

Als jullie aan elkaar twijvelen is het gewoon over en uit. Al helemaal als je de ander niet kunt vertrouwen.

Meid!!! Er zijn een paar miljoen ander jongens hier in nederland dus laat hem lekker vallen en ga verder. Mijn mening over vrienden blijven is "Niet Doen!!".
Ik weet dat maar al te goed.. Ik wil die klootzak het liefst verbannen uit mijn hoofd en mijn leven.
Maar gut, ik mis hem (wat ben ik ook een sukkel)
Maarja, ik ga in ieder geval niet afhankelijk doen Juist omgekeerde..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:27
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
ja ja wijs!!
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:27
Governor
Governor is offline
Ik ben trots op je!!
__________________
Tot zo ver deze nuttige toevoeging!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:28
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
gewoon doorzetten meis!!!

dan komt alles goed!!!
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:44
starf/cker
starf/cker is offline
ik hoop het..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:45
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
k hoop het ook
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:46
starf/cker
starf/cker is offline
Citaat:
annepanne schreef op 03-06-2005 @ 21:45 :
k hoop het ook
mooi


maar je had het over wraak he?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:48
annepanne
Avatar van annepanne
annepanne is offline
ja toch het is toch altijd beter als alles goed gaat
__________________
Het staat in de hoek en het is rood....Een stout brandweerautootje!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 14:38
starf/cker
starf/cker is offline
Ik chatte dus gister met hem..
Hij vroeg de hele tijd wat ik gedaan had en met wie wanneer, tot hoelaat en blabalbala
En hij probeerde mij echt heeel erg duidelijk te maken dat hij het heel goed aankan zonder mij oid. Heel kinderachtig..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2005, 17:45
HoneYy
HoneYy is offline
ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn inmiddels ex vriend. hij heeft ander half jaar gelogen over een meisje waarmee hij veel leuke dingen deed die hij met mij niet deed... dat meisje woonde in utrecht en ik kende haar dus niet...mijn ex woonde op verschillende plaatsen vanwege het werk van zijn pa hadden ze een paar huizen door heel NL...dus hij zat daar wel eens zonder mij en deed leuke dingen emt haar ik was wel jaloers...ze chatte elke dag en praatte veel ook over mij... mn ex zei haast nooit leuke dingen over mij en die dingen deden me veel pijn... hij bleef maar liegen over alles...zei ook dat hij haar nooit meer sprak enz... en dat ging maar door en door... ik moest overal achter gekomen...ik denk dat hij zonder te overdrijven zon 40 keer heeft gelogen (zonder de kleine dingen erbij) tijdens onze relatie... op een gegeven moment was het echt genoeg geweest, ik was helemaal gek van hem maar kon het niet meer... het ging uit en dat is inmiddels een paar maanden geleden... hij heeft nu een nieuwe vriendin en dat maakt me soms wel jaloers hoewel ik hem absoluut niet meer terug wil... ik probeer wel bevriend met hem te blijvne want we hebben samen veel meegemaakt... dus mijn advies: je kan het proberen...en als het niet werkt...helaas... en zorg ervoor dat je je eigen leven gaat leiden en niet blijft hangen in het verleden..dat heb ik telang gedaan!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 18:28
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
starf/cker schreef op 05-06-2005 @ 15:38 :
Ik chatte dus gister met hem..
Hij vroeg de hele tijd wat ik gedaan had en met wie wanneer, tot hoelaat en blabalbala
En hij probeerde mij echt heeel erg duidelijk te maken dat hij het heel goed aankan zonder mij oid. Heel kinderachtig..
Ik weet niet wat hij nog meer heeft gezegd maar als hij constant vraagt wat je hebt gedaan, wanneer en met wie krijg ik niet de indruk dat hij het prima zonder jou red.

(IK heb niet het hele topic gelezen trouwens)
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 22:04
starf/cker
starf/cker is offline
Citaat:
HoneYy schreef op 05-06-2005 @ 18:45 :
ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn inmiddels ex vriend. hij heeft ander half jaar gelogen over een meisje waarmee hij veel leuke dingen deed die hij met mij niet deed... dat meisje woonde in utrecht en ik kende haar dus niet...mijn ex woonde op verschillende plaatsen vanwege het werk van zijn pa hadden ze een paar huizen door heel NL...dus hij zat daar wel eens zonder mij en deed leuke dingen emt haar ik was wel jaloers...ze chatte elke dag en praatte veel ook over mij... mn ex zei haast nooit leuke dingen over mij en die dingen deden me veel pijn... hij bleef maar liegen over alles...zei ook dat hij haar nooit meer sprak enz... en dat ging maar door en door... ik moest overal achter gekomen...ik denk dat hij zonder te overdrijven zon 40 keer heeft gelogen (zonder de kleine dingen erbij) tijdens onze relatie... op een gegeven moment was het echt genoeg geweest, ik was helemaal gek van hem maar kon het niet meer... het ging uit en dat is inmiddels een paar maanden geleden... hij heeft nu een nieuwe vriendin en dat maakt me soms wel jaloers hoewel ik hem absoluut niet meer terug wil... ik probeer wel bevriend met hem te blijvne want we hebben samen veel meegemaakt... dus mijn advies: je kan het proberen...en als het niet werkt...helaas... en zorg ervoor dat je je eigen leven gaat leiden en niet blijft hangen in het verleden..dat heb ik telang gedaan!
Wat een eikel!. Ik begrijp helemaal hoe je je voelde. Echt een klote streek, omdat je TOCH hem vertrouwd. Hoe vertrouw je nu weer iemand('nieuwe' jongen bijv) opnieuw?

@cookie16: nee idd, ik ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Liegen
Sador
30 09-03-2008 19:39
Liefde & Relatie Liegen
simulated
34 27-10-2007 21:06
Psychologie Liegen
Thicke
13 11-07-2006 20:45
Lichaam & Gezondheid Liegen over persoonlijke dingen?
f_ckedup
52 08-01-2005 16:30
De Kantine Liegen
blaatje0000
38 07-01-2003 18:58
Psychologie Liegen, liegen en nog eens liegen
Anna Kournikova
1 26-02-2002 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.