Oud 09-09-2019, 12:14
XEquestrianx
XEquestrianx is offline
Dag forummers,

Ik weet dat er hier al een topic over bestaat maar hierbij klopte mijn verhaal toch nog niet helemaal vandaar dit topic

Ik ben dus al twee weken aan het sukkelen met een verkoudheid, de laatste week van de zomervakantie begon het met een verstopte neus, heb toen dus elke dag neusspray gebruikt en het was die donderdag weer over. Dan is het die zondag teruggekomen met heel veel keelpijn maar ben gewoon naar school gegaan (het was dan ook de eerste schoolweek).

Het werd elke dag erger dus die vrijdag ben ik dan toch maar thuisgebleven omdat ik me zo slap voelde en er nog dingen bij had gekregen: had/heb inmiddels een heel erg verstopte neus, keelpijn, een stevige hoest met slijm, barstende hoofdpijn, ik kan me nergens op focussen (ook geen boek of film ofzo) , heel snel moe van weinig inspanning (trappen oplopen bijvoorbeeld) ik heb het ook heel erg koud. Lig momenteel onder drie(!) dekentjes met een warme tas thee terwijl het binnen 23 graden is en nog heb ik het koud.

Ik heb in het weekend goed gerust maar Ik ben dus vandaag (maandag) toch nog maar een dagje thuisgebleven. Vinden jullie dit terecht en zouden jullie naar de dokter gaan?
Ik heb trouwens geen koorts, wel verhoging tot 37.9.

Mijn moeder zegt ook uitzieken maar je mag maar drie dagen achter elkaar ziek zijn en anders moet je een medisch attest hebben (ik was dus vrijdag zaterdag zondag en maandag ziek dus heb al twee briefjes nodig (ja zaterdag en zondag tellen mee)


Sorry voor de lange topic, heb het zo kort mogelijk proberen houden.
En geen stomme reacties hierop pls

Xxx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2019, 12:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als het zolang duurt en niet beter wordt, mag je best een keer langs de huisarts.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2019, 13:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Als het zolang duurt en niet beter wordt, mag je best een keer langs de huisarts.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2019, 19:07
Verwijderd
Je kunt inderdaad langs de huisarts gaan als het zolang duurt.
Wanneer begon school voor jou, dan hebben we een beter idee hoe lang het al is.
Het is wel belangrijk om goed te blijven drinken als je zo een hoofdpijn hebt.

Laatst gewijzigd op 09-09-2019 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2019, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Huisartsenpost is alleen voor dingen die niet kunnen wachten tot de volgende dag. Daar valt dit wat al veel langer aansleept niet onder.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2019, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Huisartsenpost is alleen voor dingen die niet kunnen wachten tot de volgende dag. Daar valt dit wat al veel langer aansleept niet onder.
Pardon, ik zal de post aanpassen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zware verkoudheid
Greenscarfed
16 17-04-2012 21:47
Lichaam & Gezondheid Verkouden en vliegen
x-spekkie-x
1 21-02-2010 09:18
Lichaam & Gezondheid Onzin over verkoudheid
Evil creature
13 28-10-2009 20:39
Lichaam & Gezondheid Eerst verkouden, nu overgeven
Somebody Special
14 29-08-2003 11:48
Lichaam & Gezondheid langdurig/continu verkouden
heavinly
12 14-02-2003 08:09
Lichaam & Gezondheid Verkoudheid
*Fallen_Tear*
13 25-06-2002 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.