Oud 05-07-2006, 15:26
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Vash112 schreef op 01-07-2006 @ 14:01 :
Ik heb gewoon dingen in me binas en biodata gezet. Maar ik adviseer mensen om dat beter niet te doen, want dan wordt je te zenuwachtig en gebruik je binas express minder. Dat was bij mij het geval. Verder heb ik een vriend en hij is enorm slecht in de talen, hij haalt echt altijd standaard 3 en 2 bij de rep. als niemand hem helpt. Bij het oefenen van tentamen in de les haalde hij ook standaard een 2/3. Dus smeekte hij mij om hem te helpen. Want talen liggen mij eigenlijk wel en met een 2/3 voor Frans of Dui mag je geen examen doen. Tijdens de tentamen heeft hij dus Frans en Dui gewoon van mij afgekeken. We deden niet moeilijk, hij ging gewoon achter mij zitten en ik had mijn tafel al ietsje naar achteren en opzij geschuifd. Tijdens de tentamen krijgen we 3 vellen: antwoordenvel, tekst, opgaves. Ik legde de antwoordenvel helemaal links en deed alsof ik met de tekst bezig was. Hierdoor schijfde ik iets naar rechts. Hij kon zo alles overnemen, het was multi. Heeft wel expres hier en daar wat fouten gemaakt zodat ze niet op elkaar leken. Hij heeft uiteindelijk Frans en Dui met een 7 afgesloten. De leraren waren erg verbaasd en vroegen hem hoe hij het had gedaan: gewoon veel oefenen zei hij. Dus voor de gene die wel een onvoldoende hadden adviseerde de leraren steeds veel oefenen, want kijk maar naar de gene die standaard 2/3 haalt. En iedereen weet dat die van mij alles had afgekeken, dus werden ze extra boos op hem. Tijdens de examen, hetzelfde truc bij engels en NL (de eerste tekst). Hij heeft die ook met een 7 afgesloten.
hmm jij bent toch echt wel de láátste bij wie ik mijn talen-tentamens zou afkijken
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2015 [ALG] Spieken tijdens de examens
Moncpier
1 14-06-2015 23:07
Algemene schoolzaken Spieken.
Verwijderd
9 19-01-2012 14:00
Eindexamens 2004 Spieken tijdens eindexamens??
reneebekkers
3 21-05-2004 15:25
Eindexamens 2003 Betrapt op spieken?
Go
1 26-05-2003 16:19
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen spieken,kinderspel!!
10 11-06-2001 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.