Oud 18-04-2008, 20:23
Verwijderd
En hier is de vorige:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1682181

Eindelijk ook een keertje een vol gespamd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2008, 20:32
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Bedankt voor je reactie Lentekriebel!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 20:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hej nou issie weg

had eendje een grote knuffel gegeven... laat je niet gek maken meissie
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:13
Verwijderd
Nou, om 21.45 had ik dan eindelijk de moet om uit mijn bed te komen, kleren aan te trekken en mijn telefoon op te halen... Echt, ik ben zo lusteloos. Ohja, vanochtend met de huisrats is allemaal nog gelukt. Het audiogram was niet zo slecht, maar ik word nu doorgestuurd naar het audiologisch centrum omdat het toch wel een raar probleem is. Normaal als mensen dit soort klachten hebben horen ze ook veel minder, maar dat valt bij mij dus wel mee. Ik merk het allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:17
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
zucht.... meer heb ik niet te zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:48
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
hej nou issie weg

had eendje een grote knuffel gegeven... laat je niet gek maken meissie
Thanks...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline

wat is die vrouw van me werk gek.
vraagt ze me net op msn.
of ik problemen met haar heb/
dus ik zeg nee.
zegt ze 'je liegt'.
en ik zei dat ik niet loog.
wat ook niet zo is.
en daarna typt ze.
dan blok ik je dus vanaf nu. Jij maakt de laatste ruzie met iedereen, je doet net alsof je stoer bent als je niet vreet en hoopt dan aandacht van ons te krijgen (al val je dood neer dan nog niet!)
Dan ga je maar lekker bij Rob zitten jammeren. Ik heb ook totaal geen zin meer in jou. Je bent niet eerlijk en zegt niet wat er aan de hand is. Nou van mij kun je vorts de pot op!!! Op zo'n manier werk je iedereen wel tegen je.
de groeten!!! Ik hoor het wel als je verteld wat er aan de hand is!!!


zij is echt gestoord.
en ik weet even niet hoe ik hier mee moet omgaan.
klotezooi.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:11
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Ik weet niet of je van haar afhankelijk ben verder ofzo
maar als iemand zo raar doet gewoon laten lullen
proberen...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik weet niet of je van haar afhankelijk ben verder ofzo
maar als iemand zo raar doet gewoon laten lullen
proberen...
het is moeilijk.
omdat ik eerst dacht.
dat we naast gollega's.
ook nog vriendinnen waren.
en ik weet even niet hoe ik hier nou mee moet omgaan.
maar thx.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
en ik weet even niet hoe ik hier mee moet omgaan.
Je er niets van aan trekken; wat interesseert het jou dat iemand die zo tegen je doet je blockt? Lekker laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:16
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
oke, ja ik dacht dat jullie alleen collega's waren
maar dan snap ik waarom je der zo mee zit
Mensen zijn gewoon soms anders dan je denkt...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Je er niets van aan trekken; wat interesseert het jou dat iemand die zo tegen je doet je blockt? Lekker laten gaan.
het kwam er gewoon heel pijnlijk uit enzo.
ze is de laatste tijd al zo bezig.
en ik dacht dat het nou beter ging.
maar ik heb het nou helemaal gehad.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
oke, ja ik dacht dat jullie alleen collega's waren
maar dan snap ik waarom je der zo mee zit
Mensen zijn gewoon soms anders dan je denkt...
mja.
ze lopen de laatste tijd zowiezo op het werk.
al vanalles rond te lullen.
een vriend van me en een ex.
dat de nieuwe vriendin van die ex.
zover mogelijk bij me uit de buurt moet blijven.
omdat ik alles door zou vertellen.
wat dus niet zo is.
dus het gaat zoiezo geweldig op het werk.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:25
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Dat lijkt me niet bepaald leuk als ex en nieuwe vriendin op je werk zitten.

Weet niet in hoeverre je makkelijk ander werk kan vinden, maar
als je je daar niet gemakkelijk blijft voelen zou ik daar toch naar gaan kijken
als ik je zo hoor. Ik zou tenminste niet in die situatie willen zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
*positieve dingen*.
het gesprek met de consulent met mee donderdag ging goed.
ik had vandaag een snipperdag gelukkig.
en ik was met me moeder wezen winkelen in eindhoven.
en ik heb gekocht.
-handcreme.
-gezichts creme-voor als de make up eraf is.
-strawberry scrubcreme.
-strawberry showergel.
-een grote kist met make up.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:26
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
verkeerde topic?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Dat lijkt me niet bepaald leuk als ex en nieuwe vriendin op je werk zitten.

Weet niet in hoeverre je makkelijk ander werk kan vinden, maar
als je je daar niet gemakkelijk blijft voelen zou ik daar toch naar gaan kijken
als ik je zo hoor. Ik zou tenminste niet in die situatie willen zitten.
die ex is van vorig jaar.
en het was een grote fout ja.
en ik wil ook zeker ergens anders werken.
en ik ben even aan het kijken.
ik zie dit nog eventjes aan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
verkeerde topic?
hoezo?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2008, 22:30
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Citaat:
die ex is van vorig jaar.
en het was een grote fout ja.
en ik wil ook zeker ergens anders werken.
en ik ben even aan het kijken.
ik zie dit nog eventjes aan.
Oke, voor nu gewoon rustig aan doen
en je niet gek laten maken door hun.

Citaat:
hoezo?.
Nou ik zag net een topic over positieve dingen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Oke, voor nu gewoon rustig aan doen
en je niet gek laten maken door hun.


Nou ik zag net een topic over positieve dingen
ochja.
ik post het daar ook wel even.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:37
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@coopergirl: ik heb 2 katten.. een Kyra van 7 maanden en Tommy van 7 jaar. De problemen met het plassen zijn bij Tommy. Hij heeft blasgruis en had daardoor een blaasontsteking. Vervolgens raakte zijn plasbuis verstopt waardoor hij een katheter nodig had.
Die is er nu gelukkig uit. en hij heeft (met moeite) al zelf geplast
Hij krijgt nu inderdaad ook ander voer..Maar nu wil hij daar de brokjes opeens niet meer van eten... (wel het zachte voer) Dus ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken (en ik trek het ook echt ff niet als er nu weer iets mis gaat.

Verder heb ik Kyra vandaag meegenomen naar de dierenarts omdat ze nogsteeds een rare bult heeft na de sterillisatie. Het was inderdaad abnormaal en we moeten het even in de gaten houden. De dierenarts vond het gelukkig niet heel ernstig dus dat was iig geen acuuut probleem.

Ik zit er echt mee dat Tommy nu geen brokjes meer wilt eten.. Hij mag namelijk niks anders. En zacht voor alleen is niet echt goed..Maar ja, hierover bel ik maandag ofzo de dierenarts maar weer...

Verder heb ik mijn tentamens van deze week gehaald
Daar ben ik wel ff superblij mee...

Ik heb geen zin meer om naar Altrecht te gaan. Heb mijn afspraken afgezegd. Zo hoeft ik N. ook niet tegen te komen.
Verder voel ik me heeeel wisselend.. En heb ik vandaag heel impulsief geld uitgegeven..(alsof ik nog niet genoeg kwijt was deze week aan de dierenarts.. maar goed)
(Hoezo, ik heb borderline

Nu ga ik maar slapen en al mijn zorgen even vergeten... heerlijk... ik wil morgen ook gewoon de hele dag slapen... Laat mij maar..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kan wel janken.
en am-en.
blegh.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:40
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Zo ik wil ook paar dagen slapen
dan voel en denk je tenminste ff niets
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:52
Verwijderd
@~~dolce~~: Als ie wel zacht voer wil eten, dan zou ik dat tot maandag toch maar gewoon doen, dat lijkt me beter dan niets. Misschien zou je ook wat brokjes zacht laten worden in water? Misschien dat ie dat ook eet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 23:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgensmij denken mensen algauw dat ik helemaal niet geďnteresseerd in ze ben, omdat ik niet zo direct op ze af durf te stappen. Maar in feite ben ik juist wel geďnteresseerd! Ik wijd graag periodes van mijn leven aan mensen, soms zonder dat die het weten, soms terwijl ze het wel weten. Kadootjes kopen, zorgen dat ze genoeg eten en slapen en werken, dat ze goed voor zichzelf zorgen. Me vreselijk zorgen over ze maken. Ik denk dat ik onbewust aan het oefenen ben voor als ik later kinderen heb. Ik wil ze nu, maar dat mag niet omdat de maatschappij van tegenwoordig eist van iedereen, ook meisjes, dat ze naar school gaan en dan een opleiding doen en misschien wel nog een en dan gaan werken en de top van hun carričre bereiken voor ze eens aan trouwen en kinderen gaan denken. Ik was graag een paar eeuwen eerder geboren. Liefst zo, dat ik me alleen zorgen hoef te maken om eten, drinken, en voortplanting. Heerlijk.

ARGH. Ik weet het niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2008, 23:09
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
@~~dolce~~: Als ie wel zacht voer wil eten, dan zou ik dat tot maandag toch maar gewoon doen, dat lijkt me beter dan niets. Misschien zou je ook wat brokjes zacht laten worden in water? Misschien dat ie dat ook eet.
oh ja. dat doe ik ook... anders heeft ie niks. Ik gooi nu een klein beetje zacht voer over de brokjes... zodat hij die toch ook eet.

en een knuffel voor lentekriebel en eend! en iedereen eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 23:45
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ga naar bed..

sinds vorige week heb ik een 'vriendje' ofzo.. maar ik weet t allemaal niet meer.. volgens mij ben ik niet echt verliefd en en en.. argh
nu hebben we weer een lang gesprek op msn.. maar moet zoooo nodig gaan slapen maar
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 00:03
Verwijderd
@ Redhair: pfoe, je post raakte me. Sluit je niet af meis, geef het/hem een kans. Lees je vorige posts nog eens door, je wíl zo graag weet je nog?


OT: ugh. eenzaamheid soort van. Of nou ja, eigenlijk heb ik gewoon geen idee hoe ik me voel, wat ik voel en waaróm ik me zo voel. Ik heb verdomme helemaal geen reden om me zo enorm emotioneel labiel te voelen, om me eenzaam en verlaten te voelen. Maar ik doe het toch. En het zorgt voor vluchtdrang. Laat me allemaal maar oké? Laat me maar. Laat mij maar gewoon hier op de bank zitten voor altijd. Een dekentje over me heen. Ik doe niet mee met de wereld, ik stap er even uit.
Maar dat kan niet. Ik kan er fucking gewoon niet even uitstappen. The world will turn if I'm ready or not. Dus ik moet wel meegaan. Maar ik wíl niet. Hallo, zie dat dan. Ik wíl niet.
Nee, ik weet niet waar ik mee bezig ben. Of ik weet het wel, maar dat betekent nog niet dat ik het ook zo wil. Zie dat dan! Nee ik weet het ook niet allemaal. En ik kan het niet alleen. Ik wil niet deze verantwoordelijkheid, maar ik moet wel; het ís mijn verantwoordelijkheid. Trut, zorg nou voor die intake. Dat het de eerste keer mislukte, betekent niet dat je het dan maar moet laten. Je kunt het niet alleen, dat blijkt wel weer.
Bij een zuchtje wind, val ik om. Bij een zacht prikje, barst ik in huilen uit. Ik kan niets meer hebben, maar ik hou me staande op de een of andere manier. Ik heb geen concentratievermogen meer, ik ben bleek, ik ben moe; hee kijk het gaat best goed. En echt slecht gaat het ook niet.

Oh, wat een warrige post Het is zo'n warboel. Echt. Pauze graag.

Oh hou van mij, alsjeblieft: hou van mij zonder dat ik er om hoef te vragen. neem me in je armen, hou me vast en laat me niet los. Wees niet teleurgesteld dat ik alles verpest, dat ik mij verpest, dat ik je zoveel pijn doe. Ik weet dat het je pijn doet, het spijt me. Ik kan nog niet alles, ik doe mn best. Maar ik wil niet. Ik wil even niet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 00:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: blijf vechten en idd, vertel het hem anders via een brief? Niet nu opgeven meis, je bent zo dicht bij geluk!

Wisselende dag gehad.. M'n herkansing ging wel oké, heb een 6 gekregen en nu sta ik een 6,469 gemiddeld, dus hopelijk wordt dat als een 6,5 afgerond. Verder therapie was wel oké hoewel het moeilijk blijft en nooit makkelijker wordt om over dit soort dingen te praten, voelde me ook snel aangevallen en dat maakte het ook niet makkelijker. Daarna met mam gekeken naar een zomervakantie, hartstikke leuk want broertje wil ook mee! Net terug uit de kroeg met L. was hartstikke gezellig, heb d'r weer gemist en het is altijd goed tussen ons, vind het ook geweldig om met haar op vakantie te gaan deze zomer. Voel me nu beetje kut omdat het eten vandaag weer 'goed' ging, maar niet heus, en op dit soort momenten drang naar am niet te voorkomen is. Ga nu maar snel slapen en dan morgen de hele dag leren, 's avonds pas weer ontspannen met een etentje.. hoe ik daar nou weer doorheen kom.. pff, ik zie het wel, 's avonds is alles erger en groter dan het in het echt is.

EDIT: *knuff voor Ave*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Verder heb ik mijn tentamens van deze week gehaald
Daar ben ik wel ff superblij mee...

Ik heb geen zin meer om naar Altrecht te gaan. Heb mijn afspraken afgezegd. Zo hoeft ik N. ook niet tegen te komen.
Verder voel ik me heeeel wisselend.. En heb ik vandaag heel impulsief geld uitgegeven..(alsof ik nog niet genoeg kwijt was deze week aan de dierenarts.. maar goed)
(Hoezo, ik heb borderline

Nu ga ik maar slapen en al mijn zorgen even vergeten... heerlijk... ik wil morgen ook gewoon de hele dag slapen... Laat mij maar..
Vet goed, van je tentamens!
Is het wel verstandig om nu helemaal niet meer naar altrecht te gaan? Kun je niet een afspraak maken op een dag dat N er niet is?

OT: Was gisteravond echt helemaal kapot, dus dacht goed te kunnen slapen. Word ik rond half drie met barstende koppijn wakker. Ben vrij snel weer in slaap gevallen, maar heb nu nog steeds hoofdpijn.
Weet niet wat ik zal doen: terug naar bed of toch maar aankleden etc.
Ik kan nu echt niet ziek worden. Echt niet...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 09:46
Verwijderd
Soms snap ik niet dat mannen zo zijn.
Dat als ze zeggen dat ze om half 10 uiterlijk thuis zijn, en ze zijn er om half 11 nog niet omdat hun werk uitliep, dat ze dan best even kunnen bellen. Want ik zit me af te vragen waar hij is. En dan verbaasd zijn als ik bel om te vragen waar hij blijft.
Of dat als aan het strijken ben, zijn overhemd, en dat als hij dan besluit iets anders aan te trekken en zijn netgestreken overhemd tot een frommeltje maakt en op tafel gooit, dat ik dat dan niet zo goed kan hebben.
En dan mij ondertussen verwijten dat ik het te krap heb ingepland, terwijl mijn planning gewoon prima gaat. Maar die van hem niet, omdat hij besluit op het laatste moment dat hij nog even wel les kan gaan geven op de open dag van de muziekschool.
En daar heb ik nu even helemaal genoeg van.

Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 09:53
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Vet goed, van je tentamens!
Is het wel verstandig om nu helemaal niet meer naar altrecht te gaan? Kun je niet een afspraak maken op een dag dat N er niet is?

OT: Was gisteravond echt helemaal kapot, dus dacht goed te kunnen slapen. Word ik rond half drie met barstende koppijn wakker. Ben vrij snel weer in slaap gevallen, maar heb nu nog steeds hoofdpijn.
Weet niet wat ik zal doen: terug naar bed of toch maar aankleden etc.
Ik kan nu echt niet ziek worden. Echt niet...
beterschap.. ik zou nog ff gaan liggen

Of het verstandig is? vast niet..maar ik heb gewoon geen zin meer. en ik wil N. niet meer zien..
Helaas werkt zij op ma,di, do, vrij. En mijn psychiater en psycholoog werken allebei (ook) niet op woensdag.

vandaag druk dagje.. geen zin!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 10:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het moment is aangebroken, het moment dat ik iets moet gaan typen waarvan ik echt niet weet hoe ik moet beginnen en wat ik in godsnaam moet schrijven. Ik schrijf altijd alles in één keer goed en ik lever dus nooit wat in dat maar half goed is en nu moet dat wel. Ik heb echt geen flauw idee hoe het eruit moet komen te zien wat ik moet typen, moet het echt een onderzoeksopzet zijn of alleen een situatieschets, wat eerst de bedoeling was. Ik denk dat ik het maar als een inleiding ga beschouwen, daarvan weet ik tenminste hoe ik het moet typen. En maar vooral even niet in de officiële scriptiehandleiding kijken hoe een echte onderzoeksopzet eruit moet zien, want dan krijg ik waarschijnlijk helemaal niets meer op papier.

Vanavond vier ik m'n verjaardag voor de schoonfamilie, net taart gekocht. Schwarzwaldertaart
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 10:14
Verwijderd
Het gaat weer fantastisch . Vannacht is het helemaal mis gegaan en nu ben ik weer opgenomen... Ik wilde per se niet naar het UMC omdat ik die arts-assistent niet meer tegen wilde komen... guess what... ze werkt nu hier. Nouja, het is voor 5 daagjes en dan kan ik weer naar huis. Weet verder niks te zeggen eigenlijk. Life sucks.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 10:25
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
iemand zin om wat school opdrachten te maken?
mijn hoofd staat er niet echt naar
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 10:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik haat het dat er in (kranten)artikelen over anorexia altijd voorbeelden worden gegeven van mensen die én kleiner én zwaarder zijn dan ik. Ga weg.

Oké. Scriptie maar weer
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-04-2008, 11:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
OT: ugh. eenzaamheid soort van. Of nou ja, eigenlijk heb ik gewoon geen idee hoe ik me voel, wat ik voel en waaróm ik me zo voel. Ik heb verdomme helemaal geen reden om me zo enorm emotioneel labiel te voelen, om me eenzaam en verlaten te voelen. Maar ik doe het toch. En het zorgt voor vluchtdrang. Laat me allemaal maar oké? Laat me maar. Laat mij maar gewoon hier op de bank zitten voor altijd. Een dekentje over me heen. Ik doe niet mee met de wereld, ik stap er even uit.
Maar dat kan niet. Ik kan er fucking gewoon niet even uitstappen. The world will turn if I'm ready or not. Dus ik moet wel meegaan. Maar ik wíl niet. Hallo, zie dat dan. Ik wíl niet.
Nee, ik weet niet waar ik mee bezig ben. Of ik weet het wel, maar dat betekent nog niet dat ik het ook zo wil. Zie dat dan! Nee ik weet het ook niet allemaal. En ik kan het niet alleen. Ik wil niet deze verantwoordelijkheid, maar ik moet wel; het ís mijn verantwoordelijkheid. Trut, zorg nou voor die intake. Dat het de eerste keer mislukte, betekent niet dat je het dan maar moet laten. Je kunt het niet alleen, dat blijkt wel weer.
Bij een zuchtje wind, val ik om. Bij een zacht prikje, barst ik in huilen uit. Ik kan niets meer hebben, maar ik hou me staande op de een of andere manier. Ik heb geen concentratievermogen meer, ik ben bleek, ik ben moe; hee kijk het gaat best goed. En echt slecht gaat het ook niet.


Oh hou van mij, alsjeblieft: hou van mij zonder dat ik er om hoef te vragen. neem me in je armen, hou me vast en laat me niet los. Wees niet teleurgesteld dat ik alles verpest, dat ik mij verpest, dat ik je zoveel pijn doe. Ik weet dat het je pijn doet, het spijt me. Ik kan nog niet alles, ik doe mn best. Maar ik wil niet. Ik wil even niet.
Oh, jij weet zoveel beter te verworden hoe ik me voel dan ik dat zelf kan! Dankjewel. Zo voel ik me ja. Misschien niet precies. Maar wel zeg maar ongeveer precies. Dankje.

En een knuffel.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 11:54
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Citaat:
Ik haat het dat er in (kranten)artikelen over anorexia altijd voorbeelden worden gegeven van mensen die én kleiner én zwaarder zijn dan ik. Ga weg.

Oké. Scriptie maar weer
Is het te doen? een scriptie?
mag dat volgend jaar gaan doen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 12:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Knuffel voor Ave en Lentekriebel en darkfairy en iedereen die hem nodig heeft..

Zelf kan ik er oo wel een gebruiken. Ik kwam vanochtend beneden en het was me dan ook een zooi. Ben met vriendje een uur bezig geweest om het redelijk netjes te maken. Echt, ik word er zoooo moe van dat m'n broertje denkt dat hij maar alles kan maken als mams weg is, en dat ik het allemaal toch wel doe. Ik had nu bij vriendje kunnen zijn, maar doordat ik persee nog wou dweilen en eigenlijk nog meer wil doen, ben ik nu thuis. Vriendje heeft ong. 3 treinen gemist omdat hij mij wou helpen. Wel lief, maar ik ben zo ontzettend boos op m'n broertje nu. Blegh.

Gisteren kwam wel nog even een vriendin langs. Ze had examenstress en twijfels, dus haar lekker afgeleid. Dat was wel fijn, dat ze zomaar inging op mijn aanbod. Fijn dat ze echt een echte vriendin is. Jammer dat we elkaar zo weinig zien, en elkaar waarschijnlijk uit het oog verliezen als ze straks studeerd.

En ach, met mij gaat het wel goed. Ene moment compleet in de war, volgende moment super vrolijk. Soms weet ik gewoon niet hoe ik mezelf moet zijn, wat ik met mezelf aan moet. En mijn dromen helpen ook niet.. Ik ben wel gewend aan rare, realistische dromen, maar deze slaan echt alles. Ik ben alles een beetje zat ondertussen. Ik zie gigantisch op tegen school, maandag. Waarschijnlijk krijg ik van mijn leraar scheikunde op m'n kop, maar HIJ was er niet. Alleen jammer dat leerlingen het altijd gedaan hebben..

Oh, en nog leuker, mijn laptop is zo'n beetje naar z'n grootje. Of niet mijn laptop, de adapter. Maar zonder stroom kan mijn laptop welgeteld 3kwartier. Opladen werkt alleen niet omdat de adapter bijna geen contact meer maakt tenzij je hem vasthoud op de preciese manier waarop hij contact maakt. Beweeg 1 mm naar een andere kant en hij doet het weer niet. Gisteren ging hij ineens knetteren en zag je stroomschokjes overvliegen. Toen maar heel snel de laptop uitgezet en weggezet, want dat lijkt me niet bepaald goed. Argh, kan er dan ook niks even gewoon normaal blijven doen?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 12:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Oké. Scriptie maar weer
Same here
Heb je inmiddels al een onderwerp?

OT: 2,5 later en het enige wat er op papier staat, zijn 4 inscripties, die ik na lang zoeken in een database op internet gevonden heb. Ik heb al 4x de theorie over de interpretatie van 1 bepaald woordje erin gelezen, maar ik snap echt niet hoe dat vertaald moet worden en het is heel essentieel voor de rest van mijn verhaal.
En op internet kan ik er ook niks over vinden. Ik zie het hele typwerk nu wel wat positiever in, want ik ga gewoon net doen alsof het een inleiding is ipv. een onderzoeksopzet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 12:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Same here
Heb je inmiddels al een onderwerp?
Ja ja, al een tijdje, maar ik zie het steeds minder voor me Momenteel lees ik mijn primaire literatuur (Aan de andere kant van de deur van Tonke Dragt) en maak er aantekeningen bij, maar volgende week moet ik echt naar mijn begeleidster voor de secundaire literatuur (Derrida ) en dan zal het allemaal wel moeilijker worden. Nou ja, voorlopig nog even fijn Tonke Dragt lezen, dat is wel leuk.

@Fuzzle: Het is vast te doen, mensen schijnen wel eens af te studeren
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 12:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Knuffel voor Ave en Lentekriebel en darkfairy en iedereen die hem nodig heeft..

Zelf kan ik er oo wel een gebruiken. Ik kwam vanochtend beneden en het was me dan ook een zooi. Ben met vriendje een uur bezig geweest om het redelijk netjes te maken. Echt, ik word er zoooo moe van dat m'n broertje denkt dat hij maar alles kan maken als mams weg is, en dat ik het allemaal toch wel doe. Ik had nu bij vriendje kunnen zijn, maar doordat ik persee nog wou dweilen en eigenlijk nog meer wil doen, ben ik nu thuis. Vriendje heeft ong. 3 treinen gemist omdat hij mij wou helpen. Wel lief, maar ik ben zo ontzettend boos op m'n broertje nu. Blegh.

Gisteren kwam wel nog even een vriendin langs. Ze had examenstress en twijfels, dus haar lekker afgeleid. Dat was wel fijn, dat ze zomaar inging op mijn aanbod. Fijn dat ze echt een echte vriendin is. Jammer dat we elkaar zo weinig zien, en elkaar waarschijnlijk uit het oog verliezen als ze straks studeerd.

En ach, met mij gaat het wel goed. Ene moment compleet in de war, volgende moment super vrolijk. Soms weet ik gewoon niet hoe ik mezelf moet zijn, wat ik met mezelf aan moet. En mijn dromen helpen ook niet.. Ik ben wel gewend aan rare, realistische dromen, maar deze slaan echt alles. Ik ben alles een beetje zat ondertussen. Ik zie gigantisch op tegen school, maandag. Waarschijnlijk krijg ik van mijn leraar scheikunde op m'n kop, maar HIJ was er niet. Alleen jammer dat leerlingen het altijd gedaan hebben..

Oh, en nog leuker, mijn laptop is zo'n beetje naar z'n grootje. Of niet mijn laptop, de adapter. Maar zonder stroom kan mijn laptop welgeteld 3kwartier. Opladen werkt alleen niet omdat de adapter bijna geen contact meer maakt tenzij je hem vasthoud op de preciese manier waarop hij contact maakt. Beweeg 1 mm naar een andere kant en hij doet het weer niet. Gisteren ging hij ineens knetteren en zag je stroomschokjes overvliegen. Toen maar heel snel de laptop uitgezet en weggezet, want dat lijkt me niet bepaald goed. Argh, kan er dan ook niks even gewoon normaal blijven doen?
*knuffel*

en dat doet mijn vaders laptop ook, zijn adapter dus. Ik geloof dat hij hem vastzet met een stukje schilderstape of plakband als hij zijn laptop oplaadt. Dan kan de adapter niet verschuiven (moet je er niet mee gaan lopen natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 12:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

@Fuzzle: Het is vast te doen, mensen schijnen wel eens af te studeren
*wereld gaat voor me open*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 13:30
Verwijderd
Het is raar, vorig jaar toen ik mijn verjaardag vierde was het 30 graden. (ja, echt ik heb het net nagezocht)
En nu is het koud en zitten we binnen .
Vind er niets aan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 13:37
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Citaat:
Ja ja, al een tijdje, maar ik zie het steeds minder voor me Momenteel lees ik mijn primaire literatuur (Aan de andere kant van de deur van Tonke Dragt) en maak er aantekeningen bij, maar volgende week moet ik echt naar mijn begeleidster voor de secundaire literatuur (Derrida ) en dan zal het allemaal wel moeilijker worden. Nou ja, voorlopig nog even fijn Tonke Dragt lezen, dat is wel leuk.

@Fuzzle: Het is vast te doen, mensen schijnen wel eens af te studeren
Ik hoop het maar
Bij ons loopt een docent ons alleen maar bang te maken
deze meneer had een 2 blaa bla
en zij hadden dit dat sus en zo niet goed gedaan
echt alleen maar een negatief praatje van een uur lang tijdens een lesje over volgend jaar. Dus zat echt zo van uh oke
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 13:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik hoop het maar
Bij ons loopt een docent ons alleen maar bang te maken
deze meneer had een 2 blaa bla
en zij hadden dit dat sus en zo niet goed gedaan
echt alleen maar een negatief praatje van een uur lang tijdens een lesje over volgend jaar. Dus zat echt zo van uh oke
Hm, wees maar blij dat je in elk geval informatie krijgt, ons laten ze maar gewoon wat aanklooien. En nou ja, een bachelorwerkstuk moet in principe in drie maanden wel te doen zijn, dus ik ga ervan uit dat dat mogelijk is.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 13:45
Verwijderd
En nou ophoeren allemaal!
*mopper*
Sjemig wat ben ik chagrijnig
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 13:48
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Citaat:
Hm, wees maar blij dat je in elk geval informatie krijgt, ons laten ze maar gewoon wat aanklooien. En nou ja, een bachelorwerkstuk moet in principe in drie maanden wel te doen zijn, dus ik ga ervan uit dat dat mogelijk is.
die kregen we ook alleen maar nadat we al 4 maanden aan het zeuren waren om wat meer info en dan krijg je zo'n preek. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Ons laten ze ook altijd maar wat klooieren, bijv opdr omschrijvingen van 1 regel en dat soort rare ongein.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 14:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit nu heb ik weer een brief van de IBG dat ik niet blijk ingeschreven te staan bij gemeente Utrecht. Ik snap daar niets van, want een maand geleden heb ik via de post me ingeschreven bij de gemeente. Maar blijkbaar is dat niet goed overgekomen ofzo.. Nou moet ik dinsdag maar weer langs, wat een gedoe zeg!

Ik zie nu wel dat ik de verkeerde afdeling op de enveloppe heb gezegd geloof ik. Ik heb algemeen afdeling Burgerzaken en niet specifiek Verhuizingen. De brief is waarschijnlijk kwijt geraakt daar. Ik hoop maar dat ze het dan binnen enkele weken regelen anders moet ik stufi terug gaan betalen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 17:14
Fuzzle
Avatar van Fuzzle
Fuzzle is offline
Citaat:
Shit nu heb ik weer een brief van de IBG dat ik niet blijk ingeschreven te staan bij gemeente Utrecht. Ik snap daar niets van, want een maand geleden heb ik via de post me ingeschreven bij de gemeente. Maar blijkbaar is dat niet goed overgekomen ofzo.. Nou moet ik dinsdag maar weer langs, wat een gedoe zeg!

Ik zie nu wel dat ik de verkeerde afdeling op de enveloppe heb gezegd geloof ik. Ik heb algemeen afdeling Burgerzaken en niet specifiek Verhuizingen. De brief is waarschijnlijk kwijt geraakt daar. Ik hoop maar dat ze het dan binnen enkele weken regelen anders moet ik stufi terug gaan betalen.
Volgens mij kan dat ook niet via de post
maar kan me vergissen. Ik moest naar de gemeente zelf toe, persoonlijk
toen ik me liet inschrijven. Maar dat is misschien verschillend per gemeente
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.