Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2016, 15:31
Benni1
Benni1 is offline
Een tijdje geleden heb ik dus blijkbaar een lichte bijbal ontsteking gehad en dit was volgens de huisarts met een klein kuurtje zo weer over ! Nou prima toch ? Zodra de pijn weg was moest ik wel stoppen met het kuurtje. ( de oorzaak was dat er een bacterie via de plasbuis bij mijn bijbal is gekomen wat blijkbaar iedereen wel is heeft maar wat niet opvalt)

Ik heb me alleen dus een beetje gek zit maken met het feit wanneer die pijn weg was en ik heb dus flink wat liggen voelen en knijpen bij me bijballen. Dom dom dom ik weet het. Ondanks dat weet ik nu wel dat de pijn weg is. wat ik me nu afvraag.. is t zeer erg dat ik n week lang heb liggen voelen bij me bijballen of alles wel okeej is en ik er dus best wat lich in geknepen heb ? Heb nu dus weer wat last er van dus hierdoor heb ik misschien die ontsteking weer erger gemaakt.
Dom dom dom ik weet het . Ik blijf er nu dan ook vanaf want het verleden kan ik toch niet terug draaien
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 15:33
Benni1
Benni1 is offline
Sommige dagen heb ik echt wel 1 uur liggen voelen en knijpen aangezien ik me god eigenlijk niet wist dat de bijbal tot onder toe aan je bal doorloopt dus t was soms even zoeken .
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 16:26
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee hoor dat is niet erg. Als je er te hard in knijpt doet het pijn en stop je er vanzelf wel mee. Sterker nog: het is verstandig om af en toe je ballen eens te voelen. Dan kan je merken of er geen afwijkingen zoals bulten etc. op zitten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 17:27
Benni1
Benni1 is offline
Maar ik heb wel heel veel gevoeld zeg maar tot irritatie toe. Kan dit heel erg zijn ?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 17:33
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als jij heel vaak op hetzelfde plekje gaat voelen zal dat gaan irriteren. Maar als je er mee ophoudt is er verder niks aan de hand.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 19:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit heeft niks te maken met seks, dus ik heb hem even verplaatst.


Verder doet het knijpen niks op het genezingsproces. De kuur heeft de bacteriën dood gemaakt, en dan doet je lichaam de rest.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 19:46
Benni1
Benni1 is offline
Oke, maar is er een kans dat ik door het knijpen het een of ander beschadigs heb?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 20:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee, als je zo hard knijpt dat je iets kunt beschadigen doet dat zoveel pijn dat je het geen tweede keer doet.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 11:46
PiettePeter
PiettePeter is offline
Het lijkt eerder op bloeduitstorting/zenuwbanen irriteren door je vele geknijp. Maar waarom ga je niet gewoon voor de zekerheid terug?
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 12:39
Benni1
Benni1 is offline
Ik vind het een beetje onnodig om daar nu weer te gaan zitten voor een kleine vraag waar de enige oplossing voor is het met rust laten , wat ik nu ook doe
De irritatie word al iets minder
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 00:36
PiettePeter
PiettePeter is offline
Snap ik.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 19:58
Benni1
Benni1 is offline
Het irriteert nu niet meer eigenlijk . Nog heel licht maar het gaat nu wel prima. Zou ik hiermee iets beschadigd hebben door deze ontsteking? Ik lees veel over een bijbal ontsteking met veel koorts en antibiotica en andere tramelant. Dit heb ik allemaal dus niet nodig gehad.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid vocht in balzak
Ducky-men
12 22-06-2010 17:14
Seksualiteit shit, wat nu?
Bianca16*
32 13-06-2006 18:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.