Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2007, 13:16
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik heb vrijdagavond voor de eerste keer wat mdma gebruikt (zo van die kristallen) en op het moment zelf en de dag erna had ik er totaal geen last van (heel lekker gedroomd zelfs de eerste nacht,2e nacht nogal freaky dat ik in situatie in mn droom lag te bibberen en raar te doen ),maar nu 2 nachten later kreeg ik ongelooflijk last van hartkloppingen, tbegon al gisteren overdag dat mijn arm nogal pijnlijk aan het bonzen was,en toen ik ging gaan slapen sloeg mijn hart echt ongelooflijk op hol en voelde ik me ongelooflijk raar (en dan een irritant stemmetje in je hoofd die zegt van 'shit, je gaat hier nog een hartaanval krijgen', waardoor je compleet paranoia word en het nog verergert )
anyway, iemand een idee wat er hier aan te doen valt want ik ben bang dat het vanavond weer zo gaat gaan. Vroeg me ook af of dat nu uitluitend door die mdma veroorzaakt zou geweest zijn,aangezien ik later die avond (nadat ik het gevoel had dat mdma was uitgewerkt) ook nog 3 glazen wijn heb gedronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2007, 14:35
Verwijderd
klinkt als paniekaanvallerig..

hartkloppingen zijn niets anders dan het bewust zijn van het kloppen van je hart.. als jij bang bent dat je hartkloppingen krijgt of als je ze hebt focus je je juist op het kloppen van je hart, waardoor je je daar ook meer bewust van bent..

dus bedenk je gewoon dat hartkloppingen gewoon het bewust zijn van het kloppen van je hart is en verder niets, gaan ze vanzelf weer weg..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 19:03
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
hartkloppingen komen door de bloeddrukverhoging die veroorzaakt word door mdma (en ook een beetje door alcohol), mijn ervaring is tijdens een trip een verhoogde bloeddruk en dat ik het heel erg heet krijg. de dag erna een kater hebben en brak en futloos voelen. rare reacties van je lichaam zijn te verwachten bij elke drug, het is geen haribosnoep. ik zou me zowiezo nu nog nergens druk over maken als het langer aanhoud, de huisarts is je vriend.
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 22:34
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Dit lijkt me een psychisch gevalletje. Maar goed, huisarts kan natuurlijk sowieso geen kwaad.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:01
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
is ondertussen al weer over
ik dacht enkel dat die hartkloppingen enzo normaalgezien konden optreden wanneer je het net had genomen,en niet heel opeens 2 dagen achteraf?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 10:18
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Nee, hoogstens 2 jaar na dato

Als je je lichaam hebt lopen uitputten en je geen rust en gezonde voedingsstoffen tot je neemt kan het inderdaad om en nabij een halve week van duren voordat je tekenen gaat krijgen dat de fatigue zich doorzet.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hero Saaiman #995
Verwijderd
500 04-06-2010 01:01
Drugs & Alcohol Speed of Coke
Afwezig
13 23-02-2010 18:17
Drugs & Alcohol Vragen over durgsgebruik/ verslaving
Verwijderd
33 24-04-2006 19:04
Drugs & Alcohol Pma?!
coopergirl
23 08-11-2003 14:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.