Oud 23-01-2020, 11:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Onze Bart die had een buurman en daar de tante van die had een zus en haar collega die slikte dus ook zoveel medicatie. Wat denk je? BIJNA DOOD! Het is allemaal gif en geldklopperij
Advertentie
Oud 23-01-2020, 11:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wisten jullie trouwens al dat broccoli helpt tegen sombere gevoelens?

Mijn depressiviteit komt namelijk door een groente tekort en dat is heel gebruikelijk onder studenten. Die eten namelijk ook zoveel van dat TJUNKfood.
Nou ja zeg, van een frikandelbroodje word je toch blij
Oud 23-01-2020, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Ja maar als je echt kinderen wilt dan krijg je ze wel hoor!
De meest achterlijke opmerking rondom het wel of geen kinderen kunnen (dus fysiek niet kunnen maar wel willen) krijgen is wel "ja maar Sufkut en Domoor hebben ook 3 miljoen jaar geprobeerd zwanger te worden en toen ze stopten met proberen was ze INEENS zwanger. Je moet er vooral biet te veel mee bezig zijn! Als je stopt met proberen worden de meeste mensen wel zwanger hoor" HOU JE MOND ACHTERLIJKE KANKERHOER. Echt. Oh man. Daar word ik echt zo agressief van.
Oud 23-01-2020, 11:46
Verwijderd
JA IEDEREEN SLIKT MAAR MEDICATIE OM DE ENE BIJWERKING VAN DE ANDERE TE VERBERGEN ENZO

Wat is dus waar is met poly-farmacie, MAAR SOMS GA JE GEWOON HALF DOOD OF VANBINNEN WEGGEVRETEN ALS JE DAT NIET NEEMT
Oud 23-01-2020, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Onze Bart die had een buurman en daar de tante van die had een zus en haar collega die slikte dus ook zoveel medicatie. Wat denk je? BIJNA DOOD! Het is allemaal gif en geldklopperij
De hele farmaceutische industrie drijft op jouw depressie hoor, ik zou nooit pillen gebruiken!
Oud 23-01-2020, 11:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
De meest achterlijke opmerking rondom het wel of geen kinderen kunnen (dus fysiek niet kunnen maar wel willen) krijgen is wel "ja maar Sufkut en Domoor hebben ook 3 miljoen jaar geprobeerd zwanger te worden en toen ze stopten met proberen was ze INEENS zwanger. Je moet er vooral biet te veel mee bezig zijn! Als je stopt met proberen worden de meeste mensen wel zwanger hoor" HOU JE MOND ACHTERLIJKE KANKERHOER. Echt. Oh man. Daar word ik echt zo agressief van.
LMAOOOOOO

Het concept is simpel. Je doet je frikandel in een broodje en dan heb je perfectie
Oud 23-01-2020, 11:47
Verwijderd
Oke, nou, als jij dan depressief wordt ga je zelf maar lekker voor de trein liggen. Dan hou ik de farmaceutische industrie npg even in de lucht.
Oud 23-01-2020, 11:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
De meest achterlijke opmerking rondom het wel of geen kinderen kunnen (dus fysiek niet kunnen maar wel willen) krijgen is wel "ja maar Sufkut en Domoor hebben ook 3 miljoen jaar geprobeerd zwanger te worden en toen ze stopten met proberen was ze INEENS zwanger. Je moet er vooral biet te veel mee bezig zijn! Als je stopt met proberen worden de meeste mensen wel zwanger hoor" HOU JE MOND ACHTERLIJKE KANKERHOER. Echt. Oh man. Daar word ik echt zo agressief van.
Omg ja achtelijke randdebielen. Ik kreeg ook wel eens de ‘jaaa, maar jij bent nog zo jong en je hebt nog helemaal geen relatie, dus daar moet je je nu nog niet druk om maken’.
Ok. Dan druk ik mijn gevoel wel weg en leef ik wel gewoon lekker door hihi
Oud 23-01-2020, 11:47
Verwijderd
Citaat:
De meest achterlijke opmerking rondom het wel of geen kinderen kunnen (dus fysiek niet kunnen maar wel willen) krijgen is wel "ja maar Sufkut en Domoor hebben ook 3 miljoen jaar geprobeerd zwanger te worden en toen ze stopten met proberen was ze INEENS zwanger. Je moet er vooral biet te veel mee bezig zijn! Als je stopt met proberen worden de meeste mensen wel zwanger hoor" HOU JE MOND ACHTERLIJKE KANKERHOER. Echt. Oh man. Daar word ik echt zo agressief van.
Ja ik ook. Of de fokking serieuze overweging om het dus NIET te doen.

JA MAAR TEGEN DIE TIJD BEN JE MISSCHIEN WEL HEEL STERK EN JE RELATIE OOK

JA ANDERS BEN IK NIET STERK JOH DOMME TERING TYFUS OEN MET JE KUTKOP EN JE TACHTIG KINDEREN
Oud 23-01-2020, 11:49
Verwijderd
WAT EEN HEERLIJK KANKERTOPIC IS DIT TOCH, METEEN OOK ALLE COOLE LUI IN DEZE TOPIC LEKKER KANKEREN IN CAPS LOCK
Oud 23-01-2020, 11:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
KANKEREN HIHI
Oud 23-01-2020, 11:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
WAT EEN HEERLIJK KANKERTOPIC IS DIT TOCH, METEEN OOK ALLE COOLE LUI IN DEZE TOPIC LEKKER KANKEREN IN CAPS LOCK
Da's kut
Oud 23-01-2020, 11:50
Verwijderd
WEET JE WAT PAS KUT IS
Oud 23-01-2020, 11:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
WEET JE WAT PAS KUT IS
jij
Oud 23-01-2020, 11:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik kreeg gister nog een mooie naar mijn hoofd: “Maar had je niet beter gewoon in november en december naar school kunnen gaan dan?”
Oud 23-01-2020, 11:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Grapje dont kill me pls
Oud 23-01-2020, 11:51
Verwijderd
Citaat:
jij
CORRECT

Ik ben een en al kut!
Oud 23-01-2020, 11:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik kreeg gister nog een mooie naar mijn hoofd: “Maar had je niet beter gewoon in november en december naar school kunnen gaan dan?”
Ja was beter geweest. Hihi. Maar dat was nie.
Oud 23-01-2020, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg gister nog een mooie naar mijn hoofd: “Maar had je niet beter gewoon in november en december naar school kunnen gaan dan?”
"Is toch ook weer afleiding"
Oud 23-01-2020, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Heb je al eens gedacht aan stoppen met blowen? Met roken? Want gezonde mensen doen dat toch ook niet?
Ja en vooral geen alcohol!!! JA HOOR
Oud 23-01-2020, 11:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
"Is toch ook weer afleiding"
Je kunt ook niet alleen maar in je bed blijven liggen schat. Je moet je gewoon niet zo passief opstellen
Oud 23-01-2020, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ja en vooral geen alcohol!!! JA HOOR
Wat ik ook mooi vind is het gejank om mensen die al terminaal zijn en dan nog een lekkere sigaret roken, zodat ze nog ENIGE kwaliteit van leven hebben.

"HET ROOKT OOK MAAR GEWOON DOOR HE BEN JE ZO ZIEK EN..."

Oud 23-01-2020, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook niet alleen maar in je bed blijven liggen schat. Je moet je gewoon niet zo passief opstellen
"Wat doe je eigenlijk de hele dag? Kijk je naar het plafond?"
Oud 23-01-2020, 11:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hee LaReina heb je wel eens filmpjes gezien van die kortpittige huiskut die zegt dat ze nooit meer pijn heeft sinds ze alleen nog maar bleekselderijsap en voedingssuplementen eet/drinkt?
Oud 23-01-2020, 11:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
"Wat doe je eigenlijk de hele dag? Kijk je naar het plafond?"
Ja maar gister ging het toch wel goed?
Oud 23-01-2020, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Wat ik ook mooi vind is het gejank om mensen die al terminaal zijn en dan nog een lekkere sigaret roken, zodat ze nog ENIGE kwaliteit van leven hebben.

"HET ROOKT OOK MAAR GEWOON DOOR HE BEN JE ZO ZIEK EN..."

Ja, ik keek een Amerikaanse over mijn lijk achtige zesdelige docu over terminaaltjes, en een meneer met ALS rookte zo lang het ging gewoon door om die reden.
Oud 23-01-2020, 11:56
Verwijderd
Ja, genoeg! Wat een gezeik zeg, ik ben daar echt allergisch voor.

Net als de zogenaamde zelfhulpboeken... Dat stadium ben ik al laaaaaaaaaaaaaaaaaaang voorbij. Daarom ben ik zo blij met mijn behandelaars in het ziekenhuis. Dat is echt een verademing, die lachen dat soort mensen ook uit.
Oud 23-01-2020, 11:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Of terminale mensen niet vol pijnmedicatie willen pompen.
"We gaan er toch geen junkie van maken?"
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-01-2020, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik keek een Amerikaanse over mijn lijk achtige zesdelige docu over terminaaltjes, en een meneer met ALS rookte zo lang het ging gewoon door om die reden.
Ja precies, natuurlijk is het niet goed, maar ja, wat wil je dan? Ik vind mensen daar nogal kortzichtig in.
Oud 23-01-2020, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ja maar gister ging het toch wel goed?
Zou het te maken kunnen hebben met stress?
Oud 23-01-2020, 11:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Clienten met anorexia nervosa moet je niet opnemen, maar gewoon lekker voor koken. Dan eten ze vanzelf
Oud 23-01-2020, 12:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat meisje wat bij het ministerie ligt zou door moeten schuiven op de wachtlijst!
Oud 23-01-2020, 12:00
Verwijderd
Hahahaha ja, ik snap dat niet hoor, ik zou echt vet honger hebben, ik zou nooit anorexia kunnen krijgen
Oud 23-01-2020, 12:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hihi stiekem gaat mijn hoofd heel goed op dit topic en word ik hier supermelig van
Oud 23-01-2020, 12:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hahahaha ja, ik snap dat niet hoor, ik zou echt vet honger hebben, ik zou nooit anorexia kunnen krijgen
😂😂
Oud 23-01-2020, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Hihi stiekem gaat mijn hoofd heel goed op dit topic en word ik hier supermelig van
Ik ook! Daarom heb ik deze topic ook gestart.

Want we zijn helemaal geen zeikerds en jankerds, maar toch is het gewoon lekker om te ranten.
Oud 23-01-2020, 12:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
❤️stikke erg voor je!
Oud 23-01-2020, 12:03
Verwijderd
Ja *** heeft ook geen relatie he, dat is ook zo zielig, ik denk dat dat er ook veel mee te maken heeft
Oud 23-01-2020, 12:04
Verwijderd
ik denk echt dat als ***** een relatie heeft dat dan zowat alles opgelost is
Oud 23-01-2020, 12:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja maar LaReina, je moet gewoon zwanger worden. Want Pietronella had ook xxx en die heeft na haar bevalling nooit meer last gehad!
Oud 23-01-2020, 12:05
Verwijderd
Zij hebben nu kinderen he, en zij werkt part-time, ik denk dat ze ze zou stoppen/meer zou werken, dat het echt beter zou gaan
Oud 23-01-2020, 12:06
Verwijderd
Ohja, weet je WAT JIJ MOET DOEN, een hondje kopen, denk je er niet meer aan
Oud 23-01-2020, 12:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn opa laatst: “waarom ga je niet gewoon werken dan? Over 2 jaar trouw je en word je moeder en heb je nooit meer wat aan je opleiding”
Oud 23-01-2020, 12:06
Verwijderd
Ik snap gewoon niet waarom hij niet even wat meer man is ofzo, altijd dat gezeik van hem
Oud 23-01-2020, 12:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ohja, weet je WAT JIJ MOET DOEN, een hondje kopen, denk je er niet meer aan
Puppy! Met de vreugde van een pup voel je je nooit meer sip
Oud 23-01-2020, 12:07
Verwijderd
Ik ken wijven die harder werken dan hij en die hebben ook dit en dat en hij loopt nog steeds te janken bij een psycholoog, je zou toch zeggen dat hij nu wel eens zichzelf bij zijn ballen kan pakken ofzo, wat een flikker, hij zegt ook steeds vaker avondjes zuipen af
Oud 23-01-2020, 12:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
“Ben je nog single?”

Ja.

“Weet je wel zeker dat je op mannen valt dan”
Oud 23-01-2020, 12:09
Verwijderd
*Man valt uiteindelijk helemaal in elkaar door frustraties en te hoge eisen*

yo we hebben nooit wat aan hem gemerkt, hij praatte er ook nooit over, deed hij dat maar, dan konden we hem tenminste helpen
Oud 23-01-2020, 12:09
Verwijderd
"Hoe kan jij nou single zijn?"
Oud 23-01-2020, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Of terminale mensen niet vol pijnmedicatie willen pompen.
"We gaan er toch geen junkie van maken?"
De terminale vrouw van een goede vriend was in gesprek met haar huisarts thuis. Ik was er toevallig ook, was 4 weken voor haar overlijden en ze kwam niet meer uit bed maar knuffels en dan eten met haar man samen en zuipen

anyway, ik hoor haar zeggen "ik zou weleens een glaasje wijn willen drinken nog voor ik ga". Huisarts; "Waarom doe je dat niet dan?" Mag niet van de medicatievoorschriften (morfine). Huisarts: Waar ben je bang voor dan, dat je doodgaat?
En haar ogen lichtten op en ze roept ROBERT, ZET EEN GLAS WIJN KLAAR

hahahahaha ZO'N HEERLIJK WIJF WAS DAT <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.