Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 09:00
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Door dat Juliana is overleden (zie N&A) en er zijn nu allemaal extra nieuws uitzendingen daarover. Vinden jullie dat een inbreuk op de privacy van Beatrix en de familie??
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2004, 09:14
Resie
Resie is offline
Nee, Ik vind het geen inbreuk op privacy. Juliana is jarenlang koningin geweesd van ons land, en daarom heeft het Nederlandse volk recht om te weten wat er aan de hand is.

Al moet ik zeggen dat het vaak overdreven wordt...Alle zenders over Juliana, dat hoeft van mij ook niet
__________________
Groetjus!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:22
.Pure
.Pure is offline
ik vind het ook een beetje te veel van het goede. Het was net op elke zender! Er zijn ook zat mensen (denk ik) die het niet zo heel veel schelen en het liefst de gewone programmering volgen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 20-03-2004 @ 11:22:
ik vind het ook een beetje te veel van het goede. Het was net op elke zender! Er zijn ook zat mensen (denk ik) die het niet zo heel veel schelen en het liefst de gewone programmering volgen.
Jup, die mensen zijn er. Maar zender zenden het niet alleen uit omdat mensen het willen zien, ook om zelf respect te tonen aan de overleden prinses en haar familie.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:38
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-03-2004 @ 11:30:
Jup, die mensen zijn er. Maar zender zenden het niet alleen uit omdat mensen het willen zien, ook om zelf respect te tonen aan de overleden prinses en haar familie.
Ja, oke, dat is dan ook wel goed vind ik.

Ik zelf heb er niet zo'n moeite mee hoor, ik kijk nu toch geen tv maar heb het straks wel even bekeken
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:40
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik vind het wel een beetje overdreven dat er meteen op alle zenders aandacht aan besteed wordt. Maar, ze is wel de koningin geweest van Nederland en veel oude (en ook de wat jongere) mensen hechten nu eenmaal veel waarde aan het koningshuis. Zelf heb ik niet echt iets met het koningshuis. Ach, over een week is ze begraven en dan is dat gedoe ook voorbij. Zoals het altijd gaat in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 10:43
phmpruim
phmpruim is offline
extra uitzending: helemaal terecht
op elke zender? nee, en zeker niet als je allemaal exact hetzelfde uitzendt.
Zelfs op 11 september waren er slechts 2 zenders met extra uitzendingen, de derde ging gewoon door met de dagelijkse uitzendingen. Met alle respect voor Juliana hoor, maar ik vind dit niet erger dan 11 september.

(voor de duidelijkheid: ik heb het alleen over Nederland 1, 2 en 3, niet over de commerciële zenders)
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:00
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Ik vind het respectvol, ze heeft toch veel voor mensen betekend.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:09
Nuck
Nuck is offline
Het hoort erbij, is geen inbreuk op de privacy naar mijn mening, het toont wel respect. Dat het meteen op alle zenders is, is misschien lichtelijk overdreven.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:49
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
uitzenden mag, maar gaarne wat meer kanalisering
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:58
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
terecht dat er extra uitzendingen komen, maar ik vind het na een tijdje wel genoeg. altijd als er zoiets gebeurd wordt et verschrikkelijk uitgekauwd en 20x hetzelfde laten zien, dat je na een tijdje er echt genoeg van hebt. hettzelfde toen Claus overleed. in het begin kijk je nog wel naar zo'n uitzending over zijn leven. maar na 2 dagen achter elkaar steeds weer hetzelfde te zien wordt het irritant en dat lijkt me toch niet de bedoeling.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 12:27
Verwijderd
Ik vind het een goede zaak dat ze een extra uitzending doen. Maar ik vind het gewoon overdreven om dat op Nederland 1 & 2 & 3 tegelijk te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 12:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Titel iets duidelijker gemaakt. Zo is het wat uitgebreider.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 12:42
Verwijderd
nee vind ik niet. het is goed dat het gewone volk ook op de hoogte wordt gehouden. het koningshuis kost immers een hoop geld dat indirect door het volk wordt betaald. en daarbij zijn mensen er altijd wel in geinterreseerd. ik wil het iig wel weten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:00
willow-star
Avatar van willow-star
willow-star is offline
Nee ik vind het goed, ik bedoel Juliana heeft ontzettend veel voor ons land betekent. Zonder haar zou ik hier niet eens zijn. Ik vind het absoluut niet overdreven dat er zoveel aandacht aan zo'n geweldige vrouw wordt besteed. Daarbij komt nog dat het koningshuis nu eenmaal deel is van onze cultuur en niet zomaar een deel maar een belangrijk deel, wij hebben het recht om te weten hoe het er aan toe gaat. Dus nee het is niet overdreven...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:10
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik stoor me er niet aan.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:30
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
willow-star schreef op 20-03-2004 @ 14:00:
Zonder haar zou ik hier niet eens zijn.
hoezo?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:44
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Vervelendheid
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2004, 14:46
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Het begint nu een beetje irritant te worden. Ik heb zoiets van doe een programmering over het leven van Juliana inclusief reacties op haar overlijden op 1 zender. Mensen die het willen kijken, kunnen kijken, mensen die er minder behoefte aan hebben schakelen dan door naar een andere zender.

Waar ik me trouwens ook wel een beetje aan erger is dat er verder niets meer schijnt te gebeuren in de wereld. Het is alleen maar Juliana en nog meer Juliana. Beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:33
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Tuurlijk moet het uitgezenden worden, ook de hele dag.
Ze willen het nieuws naar de hele bevolking brengen, dus ook naar mensen die bijv. pas s'middags TV kijken.

Toch vind ik het zwaar overdreven dat het op elke zender is.
Nederland 1, 2 en 3 hoort bij elkaar, maak dan een programmering dat op 1 zender alles gaat over Juliana en op de andere 2 om de zoveel tijd een tekst komt van "Voor Juliana, Nederland 2" ofzo.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:38
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik zou et nieuwe programma van Paul de Leeuw kijken op 3. Daarna een comedian op ned. 3.

Moven ze potdomme een of andere film naar dat tijdstip. Faggets!

__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:58
Troopa
Avatar van Troopa
Troopa is offline
Van mij hadden ze wel even mogen wachten met die uitzendingen over Juliana's leven. Zo is het ook net alsof ze het al verwachten en de tapes klaar hebben liggen, gemonteerd en wel.

Wat eigelijk ook al het geval was bij prins Claus.
__________________
Who laughs last, didn't get it
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:04
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
ik vind het wel ok hoor, bedoel ze gaat niet elke dag dood
vind het altijd wel mooi als afsluiting ofzo, maar inderdaad op èlke zender vind ik wel weer overdreven...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:48
kleinedraak
Nee, ik vond het ronduit onzin!! Allemaal leuke programma's werden geschrapt. Oke die vrouw heeft wel goede dingen gedaan, maar ze gaan nu ook weet vanalles verbouwen bij die kerk in delft!Als het een 'gewone' Nederlander was geweest was ze al veel eerder doodgeweest en geen haan die ernaar kraaide of de vlag nu wel of niet moey worden uigehangen. Mja volgens mijn Pa, zijn wij Limburgers nu eenmaal niet zo Koningsgezind als een groot deel van de rest van Nederland. Ben ik het helemaal mee eens Ik geloof niet dat hier ook maar iemand(op oudere mensen misschien na, of van die oranje gekken ) de vlag uit(halfstok) zal hangen!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:49
PV
PV is offline
het is geen inbreuk op de privacy, het meeste wat je ziet zijn openbare gebeurtenissen en interviews enzo.

uiteraard liggen die beelden allemaal al tijden klaar, zeker voor iemand die 94 was.

ik vind het wel overdreven dat er een zender (Ned 2) een hele dag voor uitgetrokken wordt, na een uurtje heb je het echt wel gezien. De mensen die moesten werken kunnen in het half8/8uurjournaal ook 't nieuws bekijken.

zelf "heb" ik helemaal niks met Juliana, dat zal ook wel meespelen. Mocht Beatrix of W-A overlijden zou ik denk ik wel meer tv kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2004, 18:49
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-03-2004 @ 11:30:
Jup, die mensen zijn er. Maar zender zenden het niet alleen uit omdat mensen het willen zien, ook om zelf respect te tonen aan de overleden prinses en haar familie.
Die zenders zenden het voornamelijk uit omdat ze daartoe verplicht worden.
Althans, dat neem ik aan...
Ik vind het ook wel overdreven, want het kan net zo goed op één zender uitgezonden worden, maar het is wel logisch dat er aandacht aan haar overlijden wordt besteed.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:54
Verwijderd
Zelf heb ik niet echt behoefte aan zo'n extra nieuws uitzending, en eigenlijk vind ik het vervelend als ik daardoor een leuk programma mis

Maar ik heb er verder geen problemen mee dat het gedaan wordt, maar doe het dan wel op één zender, en niet op bijna allemaal. En de hele dag door herhaling van steeds hetzelfde vind ik ook nogal overdreven..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:56
the spongeman
Avatar van the spongeman
the spongeman is offline
ze heeft natuurlijk wel veel voor nederland betekent
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 19:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind het overdreven, zoals iedere aandacht die aan de monarchie besteed wordt op anitmonarchistische acties na.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 19:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het een mooi eerbetoon aan haar
Denk wel vaak: dit had ik eerder moeten zien. Je gaat door zo'n compilatie mensen meer waarderen (ook met andere overlijdensgevallen) en dan is het ineens zonde dat zo iemand dood is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 20:02
Rutger
Rutger is offline
Het is aan de ene kant een mooi & waardig afscheid, maar Juliana zou het zelf waarschijnlijk niet zo gewild hebben.

Het wordt erg overdreven. Er vallen iedere dag doden op de wereld.. Dan kunnen we beter leven met een aangepaste programmering. Het neemt niet weg dat Juliana een bijzonder persoon was voor ons land, maar ik vind het gewoon ietsje TE.
__________________
[ Gereserveerd voor spam die mij binnen aanzienlijk korte tijd aanzienlijk veel geld opleverd. :p ]
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 21:26
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
ik neem mijn woorden terug~!
ze zendde niet jochem myjer uit....


Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 22:00
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
1 publieke zender voor extra gedoe
2 commerciele HMG/SBS
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 22:10
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik stoor me er niet aan, het toont juist respect.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 00:24
goodfella
goodfella is offline
Citaat:
Het is aan de ene kant een mooi & waardig afscheid, maar Juliana zou het zelf waarschijnlijk niet zo gewild hebben.
Het wordt erg overdreven. Er vallen iedere dag doden op de wereld.. Dan kunnen we beter leven met een aangepaste programmering. Het neemt niet weg dat Juliana een bijzonder persoon was voor ons land, maar ik vind het gewoon ietsje TE
Ja hallo, ze is wel onze koningin in oorlogstijd geweest. 1 dagje zijn de progamma's aangepast en het is meteen TE, gelukkig was idols er wel gewoon , en ze is niet zomaar nog een dode, ze had wel blauw bloed door d'r aderen stromen en is nog steeds voor veel mensen moeder des nederlands
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 00:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
goodfella schreef op 21-03-2004 @ 01:24:
Ja hallo, ze is wel onze koningin in oorlogstijd geweest. 1 dagje zijn de progamma's aangepast en het is meteen TE, gelukkig was idols er wel gewoon , en ze is niet zomaar nog een dode, ze had wel blauw bloed door d'r aderen stromen en is nog steeds voor veel mensen moeder des nederlands
ik vind dat zó stom 'moeder des nederlands'. Ga toch weg. Het was waarschijnlijk een hele lieve vrouw en het is heel zielig voor haar familie, maar 'moeder des vaderlands/nederlands'?!
En dat ze 'blauw bloed' had heeft imho niks te maken met hoeveel aandacht iemand verdient na haar dood. Dat ligt aan de persoon zelf.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2004, 10:37
hansjuh
Avatar van hansjuh
hansjuh is offline
Ik vind het zeker geen inbreuk op hun privacy maar meer een eerbetoon aan haar en aan de monarchie. Onze generatie weet dan misschien niet veel van haar leven en verdienstelijkheden af. (daarom vond ik die uitzendingen ook erg interessant) Maar oudere mensen zullen zeker weten hoeveel ze voor ons land betekend heeft, ga maar na ze is net na de oorlog aangesteld; en dat was toch een bijzonder moeilijke periode.

En was het op alle zenders? ik heb s'middags even gezapt en het was alleen op ned2 en rtl4, prima toch. de andere zenders zonden gewoon hun suffe zaterdagmiddag programma's uit.

En natuurlijk krijgt haar dood vele malen meer aandacht dan de dood van een 'gewone' nederlander. Zo werkt het toch? als er miljoenen mensen zijn die weten wie je bent en wat je rol in de samenleving was dan krijg je allicht meer aandacht dan wanneer dat er honderden of duizenden mensen zijn die dat weten.

@goodfella, ze werd pas koningin vlak na de oorlog
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 10:48
fractuur
fractuur is offline
Het zijn uitzendingen die getuigen van respect, en tot ±12.00 uur was het op alledrie de zenders omdat dat gebruikelijk is met een plotselinge NOS uitzending. (zie wel meer van dit soort items, Claus volgens mij ook) Neemt niet weg dat ik het allemaal een beetje veel vond, en ik inmiddels zelf een documentaire kan maken over de overledene.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 10:54
Verwijderd
Ik begrijp dat het breed wordt uitgemeten in de pers, en daar is op zich niet zo veel mis mee, maar het was nogal veel en veel van hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 12:20
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Natuurlijk moet dit uitgezonden worden. Als er alleen een extra nieuwsbericht was geweest met de mededeling: 'prinses Juliana is vanochtend overleden. we gaan nu weer verder met onze normale programmering.' dan was iedereen er ook over gevallen. Ik bedoel, het is ook nooit goed of het deugt niet hier in Nederland.
Ze hadden niet zoveel te vertellen in die uitzendingen, maar dat is altijd wel zo. Ze hadden natuurlijk die documentaires op de plank liggen en die koningshuisdeskundigen zijn uit hun bed gebeld, maar verder zeiden ze eigenlijk niets. Maar wat boeit dat? Als je het niet meer interessant vind zet je de tv toch gewoon uit? Het is imo vrij zielig als je voor je lol op zaterdag afhankelijk bent van de tv.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:34
kleinedraak
waarom hebben ze eigenlijk al die tijd verzwegen dat ze dement was? Echt onzin, ze schaamden zich er gewoon voor. Mja zij zijn nu eenmaal speciaal en ik heb nu eenmaal een gruwelijke hekel aan het koningshuis. Als due vrouw bij 'mij' in het verpleegtehuis had gelezen was ze allang dood geweest. Cru maar tis wel waar, en wel ontzetten oneerlijl. Nu gaan ze ook nog allemaal zielig doen Ik gewoon iemand had die leeftijd nooit bereikt als ze er zo aan toe waren mja
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-03-2004 @ 18:34:
waarom hebben ze eigenlijk al die tijd verzwegen dat ze dement was? (..)
Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij het was al geruime tijd bekend. Het was in ieder geval officieel toen Bernhard het in dat interview zei, en daarvoor was het geloof ik ook wel bekend.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-03-2004 @ 18:34:
waarom hebben ze eigenlijk al die tijd verzwegen dat ze dement was? Echt onzin, ze schaamden zich er gewoon voor. Mja zij zijn nu eenmaal speciaal en ik heb nu eenmaal een gruwelijke hekel aan het koningshuis. Als due vrouw bij 'mij' in het verpleegtehuis had gelezen was ze allang dood geweest. Cru maar tis wel waar, en wel ontzetten oneerlijl. Nu gaan ze ook nog allemaal zielig doen Ik gewoon iemand had die leeftijd nooit bereikt als ze er zo aan toe waren mja
Allereerst was het al heel lang bekend dat ze dement was.
Ten tweede snap ik je opmerking niet waarin je zegt dat wanneer ze bij 'jou' in het verpleegtehuis had gelegen, ze allang dood was geweest. Dat snap ik écht niet. Je bedoelt dat ze speciale zorg kreeg en daardoor ouder is geworden? Of wat?

De oma van mijn vriend is 98 geworden, gewoon in een verpleegtehuis, zonder erg speciale zorg oid. Waarom zou zij dat dan niet 'gewoon' kunnen?
En wat dan nog als ze wél speciale aandacht en zorg kreeg?

Leg ajb je opmerking uit.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 19:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vond het helemaal niet zo veel. Bij het overlijden van ZKH Prins Claus was er veel meer aandacht voor op tv. Nu gingen 's avonds (en voor een groot gedeelte 's middags al) de gewone programma's gewoon door.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 21-03-2004 @ 18:34:
waarom hebben ze eigenlijk al die tijd verzwegen dat ze dement was? Echt onzin, ze schaamden zich er gewoon voor. Mja zij zijn nu eenmaal speciaal en ik heb nu eenmaal een gruwelijke hekel aan het koningshuis. Als due vrouw bij 'mij' in het verpleegtehuis had gelezen was ze allang dood geweest. Cru maar tis wel waar, en wel ontzetten oneerlijl. Nu gaan ze ook nog allemaal zielig doen Ik gewoon iemand had die leeftijd nooit bereikt als ze er zo aan toe waren mja
Met een goede, liefdevolle verzorging kunnen oude, demente mensen het heel lang uithouden hoor. Ze zijn geestelijk niet zo goed meer, maar daar kan hun lichamelijke conditie best nog goed bij zijn. Ze is uit mijn hoofd in 1998 voor het laatst echt nog in het openbaar verschenen. Dat is 6 jaar geleden, dus dat is een redelijke tijd voor zo'n ziektebeeld. Ik heb een aantal jaren in een verpleeghuis gewerkt en daarvoor zat mijn oma daar ook. Er was daar een oude vrouw van diep in de negentig en die zat al wel 10 jaar daar en het ging goed. Je hebt dus wat dat betreft volledig ongelijk.

Ontopic: Ik vind het wel goed, alleen is het jammer dat het andere nieuws zover weg wordt gedrukt en allemaal van die zogenaamde experts het woord komen doen (was niet zozeer nu, nu viel het wel redelijk mee, maar meestal is het te vind ik)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Allebei eigenlijk... ja misschien is het ook wel overdreven. Kom ik gister thuis van het stappen. En dan wordt het NOS-journaal en Studio Sport herhaald. Ik wil het voetbal zien, maar dat gebrabbel over Juliana blijft maar duren. Das wel jammer... toen Claus overleed is er volgens mij minder uitgezonden, maar ik kan me misschien ook wel vergissen. Maar Claus overleed wel over een zondag en de dagen erna ging ik gewoon naar school en had ik minder tijd om TV te kijken dan in het weekend dus waarschijnlijk heb ik daar toen ook minder van meegekregen hoeveel zendtijd men daar aan besteed had.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:18
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Resie schreef op 20-03-2004 @ 10:14:
Nee, Ik vind het geen inbreuk op privacy. Juliana is jarenlang koningin geweesd van ons land, en daarom heeft het Nederlandse volk recht om te weten wat er aan de hand is.

Al moet ik zeggen dat het vaak overdreven wordt...Alle zenders over Juliana, dat hoeft van mij ook niet
Helemaal mee eens
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 23:37
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 20-03-2004 @ 22:26:
ik neem mijn woorden terug~!
ze zendde niet jochem myjer uit....



ja dat zei ik ook al. op een andere manier.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:16
kleinedraak
Ach denk je dat ik er niets van af weet! Ik werk daar ook allang en mijn moeder werkt er al 25 jaar! Ja we hebben ook mensen van 94 bij ons die er al 10jaar zitten. Maar het ging zich ook nie alleen maar om de dementie maar gewoon om haar algehele gezondheid dat zij meer aand8 krijgt dan gemiddeld. Stoppen wij daar ons geld in. Kvond het wel opvallend dat er op de voor pagina van onze krant stond dat er niets was afgelast enzo omdat ze dood was, geen vlaggen bij mensen thuis halfstok. Zelfs haar generatie deed het niet zoveel. Ers tond dan ook 'Het koningshuis is meer voor de Hollanders' en gelijk hebben ze
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
1 of 2 zenders (een publike en een commerciele ofzo) waar het daar over gaat lijkt me voldoende.
Je kán ook overdrijven...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.