Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2006, 16:50
channie6789
channie6789 is offline
.

Laatst gewijzigd op 10-10-2009 om 10:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2006, 17:20
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Nieuwe vriendinnen zoeken en je niet meer laten gebruiken door je zogenaamde "vriendinnen".
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 17:31
channie6789
channie6789 is offline
ja dat kan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 17:46
Orpheus
Orpheus is offline
Problemen.

En dat concluderen uit één middag dat zij niet op jou wachtten?

Ik denk dat jouw probleem de stempel 'hopeloos' op je voorhoofd is.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 18:28
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 21-09-2006 @ 18:46 :
Problemen.

En dat concluderen uit één middag dat zij niet op jou wachtten?

Ik denk dat jouw probleem de stempel 'hopeloos' op je voorhoofd is.
doe even niet zo raar! als zij dat zo voelt dan is dat niet hopeloos!


@TS: Ik vind het heel vervelend voor je, heb zelf ook lang met zo'n soort 'probleem'...maar misschien worden die meisjes van je klas wel vriendinnen, echte vriendinnen! Het schooljaar is nog niet zo lang begonnen, dus dat zou best kunnen. Blijf wel gewoon jezelf en ik vind het goed van je dat je bij mensen van je klas gaat zitten, ook al zijn het (nog) geen vrienden
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:26
channie6789
channie6789 is offline
.

Laatst gewijzigd op 10-10-2009 om 10:15.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:27
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Het schooljaar is nog niet zo lang begonnen, dus dat zou best kunnen

Dat bedoelde ik dus ook, alleen zeg jij het tactischer.

En hoelang duurt dat even?
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:29
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Het eerste wat ik wil zeggen: ga hun niet achterna lopen om 'erbij' te horen. Ik kan die zogenaamde populaire mensen niet uitstaan. Gelukkig merk ik nu ook meer dat er meer mensen zijn die elkaar gewoon accepteren en niet doen alsof ze vrienden hebben om hun status hoog te houden.

Er zijn zeker te weten meer mensen die met hetzelfde zitten. Zit er bijvoorbeeld nog iemand in jouw klas die 'niet veel vrienden' heeft? Ga daar dan een keer mee praten. Waarschijnlijk gaan die vriendinnen daar wat van zeggen. Probeer je er daar dan niet aan te storen. Je zult zien dat de meeste mensen die arrogante en populaire mensen ook niet echt mogen (ook al lijkt het vaak van wel.)

Laat je niet gebruiken, zo lijkt het alsof zij dus heel veel vrienden heeft.
Ik weet verder niet in hoeverre jouw relatie met haar is, dus eigenlijk kan ik niet echt zeggen wat je zou kunnen doen.
Succes
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 20:47
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ga anderen vriendinnen krijgen en ga ook om met mensen die je in het begin niet zo aardig of populair lijken

suc6
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 23:48
Confus1oN
Confus1oN is offline
Hoi channie,

de oplossing staat er eigenlijk al een beetje... nieuwe vrienden vinden. zoals een van mn bovengangers zegt: het schooljaar is nog maar net begonnen, dus misschien zitten er wel gewoon hele leuke mensen in je klas, zonder dat het je tot nog toe is opgevallen.

ikzelf heb ook ervaring hiermee trouwens, ik ben zelf ook mijn "beste vrienden" kwijtgeraakt op de middelbare school, ze begonnen zich inderdaad heel popie jopie te gedragen en aangezien ik dat dus niet wilde voelde ik me buitengesloten... toen toch meer met andere mensen gaan rondhangen enzo en van daaruit zijn erg goede vriendschappen ontstaan en nu weet ik tenminste zeker dat ik ECHTE vrienden heb in plaats van mijn vroegere "echte" vrienden

veel succes dermee
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 08:44
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Confus1oN schreef op 22-09-2006 @ 00:48 :
ikzelf heb ook ervaring hiermee trouwens, ik ben zelf ook mijn "beste vrienden" kwijtgeraakt op de middelbare school, ze begonnen zich inderdaad heel popie jopie te gedragen en aangezien ik dat dus niet wilde voelde ik me buitengesloten... toen toch meer met andere mensen gaan rondhangen enzo en van daaruit zijn erg goede vriendschappen ontstaan en nu weet ik tenminste zeker dat ik ECHTE vrienden heb in plaats van mijn vroegere "echte" vrienden
Same here...
Verder; je zult je een stuk prettiger voelen als je gewoon jezelf bent en op die manier vrienden vindt die wel bij je passen dan wanneer je als een hondje achter mensen aan gaat lopen die je blijkbaar niet interessant of belangrijk genoeg vinden. Kijk eens om je heen; wie zitten er nog meer in je klas waar je nooit mee om bent gegaan, wie ken je via andere dingen, ga daar bij staan in de pauze, ga met hen praten. En als je oude vriendinnen je weer willen gebruiken omdat hun nieuwe vrienden geen tijd voor hun hebben, vertel ze dan gewoon liefjes dat jij ook geen tijd meer voor hen hebt
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 09:15
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
Begin aan je eigen leven, zou ik zeggen. Daar heb je geen neppe vriendinnen voor nodig. Als ze echt om je geven komen ze vanzelf wel bij je.
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:32
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik ben het wel met bovenstaande eens. ik wil je alleen nog als tip meegeven dat je niet te 'krampachtig' moet proberen andere vriendinnen te hebben. Iemand kan, in mijn ogen, haast niet van de één op de andere dag je vriendin zijn, zoiets moet groeien... gun het dus ook wat tijd
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:38
just_me16
Avatar van just_me16
just_me16 is offline
vervelend meid.

Heb je al aan die meiden gevraagd waarom ze niet op je hebben gewacht?? En kijk eens wat verder rond, misschien is er nog wel een meisje in je klas dat zich voelt net als jij.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:01
VelvetDreams
Avatar van VelvetDreams
VelvetDreams is offline
Citaat:
just_me16 schreef op 22-09-2006 @ 11:38 :
vervelend meid.

Heb je al aan die meiden gevraagd waarom ze niet op je hebben gewacht?? En kijk eens wat verder rond, misschien is er nog wel een meisje in je klas dat zich voelt net als jij.
Die zijn er genoeg .
Ik had er ook last van, maar ik ben mensen gaan opzoeken die me wel aardig leken en die volgens andere er niet populair uit zien en niet stoer zijn. Dat hoeft ook niet, anders ga je je dadelijk toch wel afvragen of je wel overeenkomsten hebt met de andere. Het duurt wel een tijd, maar dat komt vanzelf.
Ik heb zelf nu een geweldig schooljaar.
Laat je niet kennen en durf andere mensen op te zoeken die wél om je geven.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 14:24
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
Klote voor je, zoeits heb ik ook gehad. Oude klasgenoten moest ik gewoon niet meer en met de nieuwe kon ik het ook nie goed vinden. Ga je eigen weg en ga voor ontwikkeling van jezelf. Dan komt al het andere vanzelf
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 15:58
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Stevig in je schoenen gaan staan, nieuwe vriendinnen zoeken en schijt hebben aan de rest.

Ik spreek uit ervaring. Ik liet me ook 3 jaar dag in dag uit gebruiken door een meisje. Het laatste jaar heb ik amper met haar doorgebracht, mijn eigen mening gevormt en al haar commentaar maar voor lief genomen.

Nu ben ik op de goede weg nieuwe vrienden te maken. Het gaat goed moet ik zeggen.

Succes meis! Je kunt me btw altijd even pm'men!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 17:29
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
ben ook vriendloos en zit er niet meer mee

je kunt beter geen vrienden hebben dan neppe vrienden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2006, 17:39
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Lisette Smink schreef op 23-09-2006 @ 16:58 :
Stevig in je schoenen gaan staan, nieuwe vriendinnen zoeken en schijt hebben aan de rest.

Ik spreek uit ervaring. Ik liet me ook 3 jaar dag in dag uit gebruiken door een meisje. Het laatste jaar heb ik amper met haar doorgebracht, mijn eigen mening gevormt en al haar commentaar maar voor lief genomen.

Nu ben ik op de goede weg nieuwe vrienden te maken. Het gaat goed moet ik zeggen.

Succes meis! Je kunt me btw altijd even pm'men!!
Wat zij zegt.

Veel van het goede, normale, niet popijopi 'ik ben alles en jij slechts een volgelingetje'volk vinden het vaak wel cool als mensen niet met de popu's meelopen. Gewoon doen wat je zelf leuk vind, je hoeft niet met de popi's mee te lopen. Ik heb mijn beste vriendinnen ook gevonden omdat de rest van de meiden uit de klas met de ene popi meeliepen de wc's in omdat dat mens zo nodig haar haar moest borstelen en ik daar eens geen zin in had.
Kijk eens goed om je heen, dan gaat er een hele nieuwe wereld open.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 18:38
Verwijderd
Gewoon jezelf opdringen, jezelf verkopen, en daarna nieuwe friends-to-be selecteren uit je klas.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 19:41
smvs
smvs is offline
He hier stond net nog een post van mij, vreemd.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 23:04
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
een ding die ik je echt wil zeggen is: vriendinnen krijg je heus wel weer hoor!

vraag anders gewoon aan ze of ze voortaan op je willen wachten? omdat je anders alleen moet fietsen.. En als je wat later komt doordat je bijvoorbeeld even naar de wc moet of iets anders zeg dat dan gewoon even tegen een meisje van die groep die met je meefietst. Hou je trouwens ook niet meer bezig met die 'vriendinnen' uit je vorige klas. Laat ze lekker arrogant en populair doen, jij hoeft toch niet perse vriendinnen met ze te zijn..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 07:24
groot-kleintje
groot-kleintje is offline
arme meid, zonder vriendinnen zitten is heel naar (luister naar de expert )

de mensen hiervoor zeiden al: zoek nieuwe vriendinnen. maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan, simpelweg omdat je je oude 'vriendinnen' dan in de steek laat en dat ze wel eens heel naar daarop kunnen reageren.

wat je absoluut niet moet doen is tegen jezelf zeggen dat dit je vrienden zijn, terwijl een stemmetje in je achterhoofd tegen je zegt dat het niet zo is. je mag heus wel hoi enzo zeggen maar als ze niet echt met je om willen gaan, laat dat dan zo, en zoek nieuwe vrienden.
die nieuwe vrienden kun je bijvoorbeeld vinden met een hobby. dat kan van alles zijn; van een sport (bv hockey ) tot zingen of dansen. als je het maar naar je zin hebt.

offtopic: ik wil anders wel vriendin zijn

veel succes, en als dit nog een beetje vaag voor je is vraag gewoon verder!
__________________
vraag het niet aan mij, ik ben slechts mezelf
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 12:36
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Beter geen of weinig vriendinnen als een serie nepvriendinnen die je alleen maar gebruiken.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:06
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 21-09-2006 @ 18:46 :
'hopeloos' op je voorhoofd
Vergeet niet dat ze geen achttien is zoals jij. Enerzijds kan je het haar niet kwalijk nemen ALS ze overdrijft, anderzijds kunnen veertienjarige pubers echte etters zijn herrinner ik me.

Aan de TS: het feit dat je de moed nog niet verloren hebt en een poging doet om andere vrienden op te zoeken is goed, want zodra je die hebt vergeet je waarschijnlijk de meeste van je zorgen.

De mensen die je mijden weten vast amper waarom ze het doen aangezien enkel hun foute groepsgeest de oorzaak daarvan is.

Dus mogelijk kan je ooit wel met hun opschieten, maar toch raad ik het je aan andere mensen op te zoeken aangezien ze je momenteel meer kwaad doen dan goed.
Citaat:
thegoodlife schreef op 24-09-2006 @ 13:36 :
Beter geen of weinig vriendinnen als een serie nepvriendinnen die je alleen maar gebruiken.
De meeste mensen nemen (begrijpelijk) toch dat risico aangezien slechts weinigen zich tevreden kunnen stellen zonder vrienden denk ik zo.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn

Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 18:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2006, 21:39
Orpheus
Orpheus is offline
Ik zal maar niet gaan schreeuwen dat ik negentien ben
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 14:58
channie6789
channie6789 is offline
bedankt en vandaag merkte ik het weer

Die vriendin van mijn vorige vriendin was weer telkens bij een ander meisje enzo en ze giegelden heel erg veel en toen zij mijn "vriendin" dus zovan: ja k heb helemaal geen zin in haar gegiegel dus mag ik bij jou in de pauze.... vervolgens in de pauze trekt ze weer heel erg met haar op enzo.... dan heb ik zoiets van hallo k ben er ook nog en dan voel k me gebruikt omdat ze me laat ik maar zeggen tweedehandsgebruikt.... en dat wil ik niet dus en k ken nu ook aardig wat meer mensen en morgen heb ik gesprek met de mentor zou ik dan zeggen dat dat allemaal is gebeurt of zou ik het maar gewoon laten gaan....?? want ik wil niet als tweede keus worden behandelt....
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:40
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
channie6789 schreef op 25-09-2006 @ 15:58 :
bedankt en vandaag merkte ik het weer

Die vriendin van mijn vorige vriendin was weer telkens bij een ander meisje enzo en ze giegelden heel erg veel en toen zij mijn "vriendin" dus zovan: ja k heb helemaal geen zin in haar gegiegel dus mag ik bij jou in de pauze.... vervolgens in de pauze trekt ze weer heel erg met haar op enzo.... dan heb ik zoiets van hallo k ben er ook nog en dan voel k me gebruikt omdat ze me laat ik maar zeggen tweedehandsgebruikt.... en dat wil ik niet dus en k ken nu ook aardig wat meer mensen en morgen heb ik gesprek met de mentor zou ik dan zeggen dat dat allemaal is gebeurt of zou ik het maar gewoon laten gaan....?? want ik wil niet als tweede keus worden behandelt....
Ga gewoon niet meer met die meiden om. Je verdient beter dan gewoon een reserve-vriendin te zijn. Je bent verdomme geen vangnet. Ga gewoon met de mentor praten, misschien weet die wat hulp te bieden. Maar je kan zelf het meeste doen, gewoon goed om je heen kijken, wie staan er nog meer alleen in de pauze, ga er eens bij hangen en kijk wat ervan komt.
Niet opgeven!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:56
channie6789
channie6789 is offline
keej thanx
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 20:52
madelief21
madelief21 is offline
Snap dat je dit heel belangrijk vind. Toen ik 14 was kon ik dit soort dingen ook niet uitstaan. Maar ik ben altijd al een beetje een type a la nogal op mezelf geweest. Niet gebonden aan een bepaald groepje maar overal tussenin zwevend. Misschien kan je jezelf ook wat minder toeleggen op een vast groepje. Dat maakt je ook minder afhankelijk van mensen. Maar goed, misschien ren ik iets te ver vooruit en vind je het ronduit belachelijk. Maar iniedergeval zoek gewoon leuke meiden die het wel waard zijn. Waarom zou je nog tijd besteden aan rottige meiden. Je kan jezelf wel de hele tijd gaan afvragen waarom ze zo zijn. Maar je kan beter je tijd goed benutten en bij mensen gaan zitten die wel leuk zijn. Misschien zijn ze wel iets minder populair maar wie weet veel leuker en eerlijker !!!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 15:25
channie6789
channie6789 is offline
nou nog een keer bedankt

vanmiddag bij de kluisjes ging ik even met mijn zus praten en toen stonden de meiden daar nog te kletse en 2 min later waren ze ineens weg.... ze hadde nie eens gezegt dat ze weggine.... en op de fiets moest ik w8e voor een stoplicht...maar dan fietse ze ook heel hard weg.... k hb metde mentor gepraat en we gaan nog allemaal met elkaar prate....
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 22:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Andere vriendinnen zoeken. Ik herken het bij mn zusje, die heeft ook veel achterbakse vriendinnen. Uiteindelijk vind je de betrouwbare wel, je moet alleen niet zo naief zijn en niet snel genoegen nemen met dingen.

Voor jezelf opkomen en weten dat je meer waard bent.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 22:28
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Ga gewoon niet meer met ze om...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik 20, zij 15 lukt dat?
General Fault
111 08-06-2003 19:06
Lifestyle Basiskledingstukken/accesoires/etc?
Roos
35 23-11-2002 14:32
Seksualiteit klaarkomen met de kleding aan
Zuiperd
46 12-11-2002 20:18
Liefde & Relatie waarom doen mensen dat?
charly not
5 13-10-2002 16:21
Liefde & Relatie geen meisje met vriendje
Dromer
61 22-09-2002 00:49
Liefde & Relatie **** Het grote Vreemdgaan topic ****
Verwijderd
38 05-03-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.