Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2006, 15:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ze had gelijk, vandaag ziet alles er weer anders uit.

Vannacht heerlijk lang geslapen, en vanmiddag om 11.30 begon mijn nieuwe theatercursus. Ik zit in het laatste jaar en volgens mij word het echt heel erg leuk! Er zitten maar twee mensen van mijn oude groep in, en veel van de andere groep en een hoop nieuwe gezichten. Het meisje waarvan ik dacht dat ze echt het ergste kutwijf ooit was, bleek superaardig te zijn! We hebben samen een sigaretje gerookt in de pauze en ondertussen echt honderduit gepraat. Blijken we niet alleen veel gemeen te hebbben, ze is ook nog eens heel aardig! De rest lijkt me ook leuk, de docent is en blijft supergoed en supertof. De oefeningen en opdrachten waren leuk, nieuw en toch écht wel een tandje hoger. Het word volgens mij best een spannend jaar! We moeten voor volgende week al onze eerste monoloog doen, en over 5 á 6 weken moeten we al globaal het stuk hebben. Het enige wat me misschien íets minder goed laat presteren is dat ik weet dat hij een hoge pet van me op heeft, en doordat ik probeer die reputatie hoog te houden, streef ik weer naar de onmogelijke perfectie.

Had eigenlijk afgesproken met L. in de stad, maar ze heeft keelontsteking dus gaat 't niet door. Vanavond oppassen en nog maar zien of ik wel naar dat feestje wil/ga. Ook al voel ik me nog steeds eerder slecht dan goed, ik voel me wel energieker en ik kan realistischer aankijken tegen de afgelopen dagen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 07-10-2006, 15:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
auw
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-10-2006, 17:39
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Ik weet even niet of ik het allemaal nog aankan.. Het wordt allemaal te veel en te zwaar!
Maar ik mag niet opgeven!Ik kan hem niet alleen laten..
__________________
leave me met rust
Oud 07-10-2006, 18:16
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline


Stom gezeik. Kuthoofdpijn.
__________________
Now it's said.
Oud 07-10-2006, 18:21
Verwijderd
ik zit in tijdnood, whaaaah.
Oud 07-10-2006, 18:30
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jaa, zometeen naar mijn vliendinnetjes.

En ik blijrf voorlopig werken, vandaag was iig superleuk . En omfg, nee, ik ga niet met jullie uit. Nog niet.
Oud 07-10-2006, 18:43
Redhair
Redhair is offline
Hehe, het weekend begon slecht. Mijn vader die doodziek thuis kwam, M. die geen pep had, J. down en mij niet willen zien.

Maar wat een heerlijk weekend. Bij J. geslapen, de hele dag vrolijk, geen pep. Die pep komt binnenkort wel. D. komt over een uurtje, dronken worden, rond een uur of 1 naar de kroeg fietsen en tot vijf uur dansen.

Maak me alleen wel een beetje zorgen om J., hij vertelde vanmorgen dat hij elk jaar een herfstdip krijgt en dan veel meer dan normaal gaat snuiven. Maar ik let wel op hem.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 07-10-2006, 18:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vanavond komt mn vriendje.. ben benieuwd of hij nu ook echt op tijd gaat komen, en of hij echt veranderd is. Of zijn best doet in ieder geval.

Heb allemaal lekkere dingetjes gehaald, ook voor mezelf. Als ik me niet geremd had gevoeld, had ik chocola gehaald.. maar dat mag nu echt niet. En nu maat houden. Niet teveel gaan eten.. een beetje maar. En morgen moet ik afgevallen zijn, alsjeblieft
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 07-10-2006, 19:01
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Bluh nog een maand en dan moet ik er al heen. Nooit gedacht dat ik aangenomen zou worden maar blijkbaar ben ik waziger dan ik zelf al dacht. Een jaar alleen maar therapeutisch gezeik aan je kop, geen moment voor jezelf en mijn vrienden en familie te weinig zien. Kan niet wachten .
Oud 07-10-2006, 19:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bahbahbah
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-10-2006, 19:44
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Jolene schreef op 07-10-2006 @ 20:01 :
Bluh nog een maand en dan moet ik er al heen. Nooit gedacht dat ik aangenomen zou worden maar blijkbaar ben ik waziger dan ik zelf al dacht. Een jaar alleen maar therapeutisch gezeik aan je kop, geen moment voor jezelf en mijn vrienden en familie te weinig zien. Kan niet wachten .
Waar ga je heen?
Oud 07-10-2006, 20:09
Verwijderd
Ik voel me echt zo ontzettend neutraal de laatste dagen. Niet vrolijk, niet somber.. gewoon niets. Ik voel me niets.
Oud 07-10-2006, 22:38
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Nu mijn 18e verjaardag dichterbij komt ga ik toch terugdenken, alle fouten die ik wel niet gemaakt heb de afgelopen jaren. Het zijn er veel, belachelijk veel. Ik heb mensen verwaarloosd en daar voel ik me klote over, maar ik heb vooral mezelf verwaarloosd. Gelukkig gaat het nu beter, de diepste dalen zijn voorbij, de band met mijn moeder is nog steeds niet geweldig, maar ik denk dat dat wel komt zodra ik het huis uit ben en we elkaar wat minder vaak zien. Ja, ik ga het redden.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 07-10-2006, 22:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Na drie weken verkouden en ziek zijn mag het toch wel eens overgaan? Ik ben het echt wel goed zat nu
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-10-2006, 22:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nog steeds die alles verterende leegte..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-10-2006, 23:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
leeg van binnen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-10-2006, 23:21
repelsteeltje
Avatar van repelsteeltje
repelsteeltje is offline
and no maettah whut the peo'ple say
your' sleepin' with me
__________________
Als op elk potje een dekseltje past, dan ben ik vast een weckpot. Šrepel
Het waren goedkope werknemers van onder de evenaar. Daar is alles andersom.:y Šoezem
Oud 07-10-2006, 23:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
jongens
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-10-2006, 00:05
repelsteeltje
Avatar van repelsteeltje
repelsteeltje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-10-2006 @ 00:52 :
jongens
die bijten niet toch?
__________________
Als op elk potje een dekseltje past, dan ben ik vast een weckpot. Šrepel
Het waren goedkope werknemers van onder de evenaar. Daar is alles andersom.:y Šoezem
Oud 08-10-2006, 00:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
goudhaantje schreef op 08-10-2006 @ 01:05 :
die bijten niet toch?
da is waar
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-10-2006, 06:17
Redhair
Redhair is offline
Wow ja, dit is leven, dit is godvedomme leven.

Scroll maar snel verder, want de volgende tekst gaat werkelijk nergens over.

K. smste, hij had nog wat pep van T., ik mocht wel een gram overkopen. Vlak daarna belde M., om te vertellen dat hij pep had. Hij was op weg naar J., dus D. en ik besloten ook naar J. te gaan. Heerlijk, pasje in mijn handen, de pep hakken, in lijnen verdelen, ermee bezig zijn, weten dat je straks weer krijgt.
J. nam een lijn, toen kreeg ik het buisje in mijn handen. Wow, het branden en bijten in mijn neus, de smaak, even misselijk worden. Naast me zat mijn beste vriendin, tegen over me mijn vriend. Ik had weer pep, een fijne nacht met mijn vriend gehad en ging een fijne nacht met mijn vriendin tegemoet.
M. en zijn vriendin kwamen, met zn allen op K.'s kamer gezeten, gepokerd, gekletst, gelachen en gesnoven. D. was de enige die niet snoof, ze wilde wel, maar wij wezen haar op de feiten. Kijk naar ons, een stel junks. Begin er gewoon nooit aan.
Ik voelde me fantastisch, geweldig.
De klok tikte, het werd elf uur, maar fuck de tijd, ik hoefde niet naar bed, had de hele nacht nog voor me liggen. Bij J. vier lijnen gehad over drie uur, het voelde zo vertrouwd, met zn allen hangen, snuiven, ouwehoeren. D. heeft er ook geen moeite mee als ze me ziet snuiven, dus ik hoef geen schuldgevoel te krijgen.

Om twee uur gingen D. en ik naar de kroeg. De portier keek verrast en riep dat hij me gemist had. Waar was ik al die tijd?
We liepen naar binnen, R. kwam net achter de bar vandaan, keek naar me, kwam bijna naar me toe gerend. Knuffel, wat leuk dat ik er weer was. F. kwam ook achter de bar vandaan, nog een knuffel, hij was blij me weer eens te zien.
Aan de bar stond een vriend, hij tilde me op, gaf me allemaal kussen op mijn wangen. We liepen richting de dansvloer, ik zag L., de ex van J., vorig jaar heb ik lowlands met haar doorgebracht, laatst zat ik nog met haar in de trein, hebben we heel leuk gekletst. We zwaaiden naar elkaar, ik zwaaide naar meer mensen. De dansvloer op, Kaiser Chiefs liep af, Danko Jones dreunde door de boxen. Ik vond de rest van mijn uitgaans groepje. Kreeg verraste kreten, knuffels, een vriend zei dat ik er goed uit zag, ik was niet zo mager meer en had nauwelijks kringen om mijn ogen. Ik liep naar de dj, zelfs hij begroette me enthousiast en zei: "Laat me raden, jij komt de arctic monkeys aanvragen. Ik zal hem meteen voor je opzetten, welcome back meid."
D. en ik en de rest dansend op de overvolle hete dansvloer, meebleren met I bet you look good on the dancefloor. Allemaal mensen die me aantikten, me begroetten, vroegen waar ik al die tijd was. Damn, ik kwam na zo'n acht weken weer thuis. In mijn kroegje, waar ik zoveel mensen ken, waar ik tot de vaste gasten hoor, waar de portier en twee dj's me kennen, waar ik bevriend ben met R. en F. en de rest van onze groep. En echt, godsklere, wat ken ik daar veel mensen en wat waren ze lief. Ik voelde me zo gelukkig. Pep, de kroeg, mijn vrienden, het dansen, home sweet home. Van mijn uitgaansgroepje gebruikt niemand harddrugs, de meesten blowen niet eens. Mensen zonder drugsprobleem, 'goede' vrienden, heerlijk om daar weer eens bij te zijn, al werkte de pep goed.

Na een poos gedanst te hebben zocht ik L. op. Ruim een half uur over J., zijn drugsgebruik, afkicken, onze relatie, haar exvriendje waarmee ze het gister had uitgemaakt en die lekkere jongen die naast ons stond gepraat. Wel gek, ze had direct door dat ik pep op had, zei dat ze het zo zonde vind, na al die weken meteen weer gebruiken. Maar dat ze het ook begreep. Lekker staan giechelen, we waren net als op lowlands vorig jaar. ze is echt een lieve meid, J. heeft ook nog contact met haar, lijkt me leuk als ze een keer naar ons toe komt.

Er werd wat met me geflirt, ik flirte een beetje mee. Man man man, ik voelde me echt dol konijn, wilde alleen maar dansen en kletsen, maar vooral dansen. Nirvana, Rolling Stones, Arctic Monkeys, Infadels, Franz Ferdinand, Rage against the machine, Depeche Mode, en ik maar dansen en dansen en stralen en lachen en tegen dronken D. zeggen hoe gelukkig ik me voelde.
Lust for life van Iggy Pop aangevraagd. Na een paar nummers klonk het deuntje. Woow, waanzinnig. D., een vriend en ik dansten, schreeuwden de tekst mee, 'I've got a lust for life'.

Het werd vijf uur, de lichten gingen aan, de dansvloer stroomde leeg. R. en F. kwamen achter de bar vandaan, de dj kwam bij ons staan, we kletsten na, zoals altijd. Ik wou dat de nacht nog maar net begonnen was, wilde dansen, dansen, dansen, genieten. Om zes uur stapten D. en ik op de fiets, voldaan, gelukkig, zij dronken, ik peppie. Wat een fantastisch weekend, wat een geweldige ervaring om zo uitbundig door iedereen begroet te worden in de kroeg. Ik voel me zo geweldig, I've got a lust for life. Over twee weken met D. naar Berlijn, pep en pillen mee, I've got a lust for life. Mijn lieve vriendje, About something called love, Oh Love, love, love.
Ben misselijk, voel hoe leeg mijn maag is maar als ik eet moet ik kotsen, oja, dat deed pep ook altijd met me. Maar buiten dat voel ik me geweldig, heb me nog nooit zo grandioos gevoeld. Msnde net even met J., maar K. riep hem, ze gingen weer pokeren. J. vroeg of ik ook kwam. Gek, het is zeven uur in de ochtend, ik kan moeilijk de deur uitlopen.
Jemig wat een onzinnig, gedetaileerd lamlendig kutverhaal, maar het kan me geen reet schelen. Ik heb pep op en mijn hart stroomt over van geluk en ik moet het kwijt. Tering.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 08-10-2006, 08:30
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik was gister middag/avond bij m'n vriend. Was gezellig enzo, niet zoveel bijzonders o.i.d dus alles ging wel goed. Maar ergens in de avond begon ik me ineens raar te voelen. Het leek alsof hij en alles om mij heen, dus de dingen in de kamer, ver weg van mij waren. Terwijl ik gewoon in zijn kamer was en hij bij me was. Hij raakte me aan en ook dat was heel raar. Haast een vervreemdend gevoel allemaal. Ik weet niet waar het vandaan kwam. Het duurde een half uur ofzo, hoewel het voor m'n gevoel veel langer leek. Ik zei het tegen hem, hij was er voor me, heeft me getroost, maar wist verder ook niet zo goed wat hij hier nu weer mee aanmoest. Ikzelf ook niet.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 08-10-2006, 10:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
god ik ben verkouden enz . Hoofdpijn, oorpijn, buikpijn, last van m'n ogen. Hoe irritant. Schiet niet op, heb er al helemaal geen tijd voor... en het irritante nog is dat ik precies weet hoe het allemaal werkt.

Maar ja, toch maar studeren enzo, moet wel. Woensdag werken op de studiebeurs, veel zin in, lijkt me leuk. Verder m'n verjaardag beetje aan het plannen. Zoals het er naar uit ziet, ga ik het 3x vieren... 21 alweer, volwassen, maar zo zie ik me nog niet echt. Maar dat hoeft ook niet .

Verder ma of di solliciteren voor de master die ik wil doen. Ben benieuwd, moet straks maar ff oefenen met m'n vader, want het moet toch in het Engels en ik kan al zo slecht motiveren waarom en wat ik wil...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-10-2006, 12:13
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-10-2006 @ 11:39 :
Verder ma of di solliciteren voor de master die ik wil doen. Ben benieuwd, moet straks maar ff oefenen met m'n vader, want het moet toch in het Engels en ik kan al zo slecht motiveren waarom en wat ik wil...
Bij mij moest het helemaal niet in het engels Ookal dacht ik eerst van wel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 08-10-2006, 12:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zucht.. verwarring, angst, onzekerheid, eenzaamheid.. en down

i'm losing it.... again
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 12:28.
Oud 08-10-2006, 12:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-10-2006 @ 13:13 :
Bij mij moest het helemaal niet in het engels Ookal dacht ik eerst van wel.
dat zou wel fijn zijn
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-10-2006, 12:51
Verwijderd
Wat wil je nou?
Oud 08-10-2006, 13:14
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Gister waren we met de groep aan't drinken, en opeens gingen ze iedereen soort van aanvallen en het gesprek werd heel persoonlijk. R., zei sorry voor iets wat hij vorig jaar tegen me gezegd had. Ik wil het verleden vergeten, ik ben echt in de war. Ik heb mijn vriend al een poos niet gesproken, en dat loopt niet lekker en ik heb nog steeds last van schuld gevoel over hoe ik mijn exvriend heb laten vallen, en die gevoelens verwar ik een beetje met de verkeerde gevoelens. Ik mag hem niet, hij is irritant en druk en onvolwassen maar toch voel ik me schuldig over zeggen dat ik niet meer vrienden met hem wil zijn. Maar ik kan niet sorry zeggen, want dan wil hij weer vrienden zijn en daar heb ik echt geen zin in.

Gelukkig laten mijn hersens mij nu wel iets meer met rust dan eerst, komt misschien ook door de gigantische kater die ik heb. Ik voel me zowiezo raar, want we hadden gister henna, hash en een soort mintsnoepjes opgerookt. Nou, dat doet dus niks maar je voelt je de dag erna lichaamelijk niet geweldig...

Zucht...
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Oud 08-10-2006, 13:17
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 08-10-2006 @ 09:30 :
Ik was gister middag/avond bij m'n vriend. Was gezellig enzo, niet zoveel bijzonders o.i.d dus alles ging wel goed. Maar ergens in de avond begon ik me ineens raar te voelen. Het leek alsof hij en alles om mij heen, dus de dingen in de kamer, ver weg van mij waren. Terwijl ik gewoon in zijn kamer was en hij bij me was. Hij raakte me aan en ook dat was heel raar. Haast een vervreemdend gevoel allemaal. Ik weet niet waar het vandaan kwam. Het duurde een half uur ofzo, hoewel het voor m'n gevoel veel langer leek. Ik zei het tegen hem, hij was er voor me, heeft me getroost, maar wist verder ook niet zo goed wat hij hier nu weer mee aanmoest. Ikzelf ook niet.
Hé, dat heb ik ook een keer gehad. De enige verklaring die ik kon bedenken is dat ik (lees: mijn ogen) moe moeten zijn geweest. Wel heel vreemd.
Oud 08-10-2006, 13:37
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
kwibus schreef op 08-10-2006 @ 14:17 :
Hé, dat heb ik ook een keer gehad. De enige verklaring die ik kon bedenken is dat ik (lees: mijn ogen) moe moeten zijn geweest. Wel heel vreemd.
Vreemd is het zeker. Ik heb het wel vaker gehad alleen lange tijd niet meer zo heftig. Na dat halve uur voelde ik me ook wel weer 'normaal' voor zover dat kan na zoiets.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 08-10-2006, 13:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik verveel me
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-10-2006, 14:08
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hij had me wéér laten zitten. Dan krijg ik een paar dagen later een lullig smsje... Daarna sms ik terug dat dat altíjd het geval is, dat hij me altijd laat zitten en dat ik het zat ben, en dan wordt hij boos op mij. Ik heb het maar weer gesust. Die jongen liegt waar hij bij staat. Hij kan het vergeten. Hij wilde graag vrienden zijn en ik nog liever, maar we passen niet bij elkaar.

Verder was gisteren hectisch, ik heb me half kapot gewerkt, lag te laat in bed en vrijdag ook al. Nu ben ik dus moe. Erg moe. En ik ga lekker huiswerk maken we hebben net proefwerkweek gehad, maar we moeten meteen dóór. Ja, dat wist ik al, maar toch.

En het contact met die jongen is leuk, maar ik weet dat ik niets met hem wil... Nou ja ik zou het wel willen, maar ik vrees dat hij te jong is, te onervaren op liefdesgebied. Ik heb mezelf bezworen dat ik dat nooit meer doe, omdat mensen je dan toch onbewust altijd pijn doen. Dat heb ik vaker meegemaakt. Misschien iemand met meer levenservaring minder... dus ja... ik weet niet wat ik moet doen. Ik maak het mezelf zo moeilijk. Ik ga ook al naar die jongen die zo ver weg woont, daar logeren en ik weet dat we weer gaan zoenen, al dan niet meer doen. Dus ik schaam mezelf.
Maar woonde hij maar hier... <3
Oud 08-10-2006, 14:21
kroot
kroot is offline
ik weet niet wat ik er me aan moet. Vindt hij mij leuk? Vind ik hem leuk?
Oud 08-10-2006, 14:35
Verwijderd
ik ben goed bezig : ik heb al een paar uur geleerd vandaag. Nu nog eventjes volhouden en dan morgen goede punten halen!
Oud 08-10-2006, 14:36
Verwijderd
pfff, ik moet echt eens een nieuwe nick en ava nemen... Dit past totaal niet meer bij me. Nu nog bedenken wat het wordt.
Oud 08-10-2006, 14:52
Redhair
Redhair is offline
Blablabla een peppost.

Ik leef weer. Ik kan een weekend weer als een echt weekend beschouwen. Ik heb gedaan wat van me verwacht werd. Ritme opbouwen, zes weken lang om elf uur naar bed. Ik probeerde te leven zoals het hoort. Zelfs dat kon ik niet, ik verdoofde mezelf met drinken en blowen. Tuurlijk waren er nuchtere momenten waar ik me goed voelde, in die momenten weet je weer waarvoor je leeft. Maar ik wil geen stipt dag- en nachtritme, perfect aangepast aan de maatschappelijke norm. Ik wil niet overdag leven, de dingen doen die ik moet doen, om 's avonds om elf uur in bed te kruipen. Ik wil niet een van de mieren van deze maatschappij zijn, die doet omdat het moet en geen avontuur kent. Ik wil echt leven of ik wil dood.

Ik hou van de nacht. Ik hou van het aanbreken van de ochtend. Ik hou van de hele nacht door dansen in een rokerig kroegje, terwijl ik dronken ben, of strak sta van de pep. Ik hou van nachten lang met vrienden hangen, praten, ouwehoeren, stil zijn en genieten. Ik heb dit weekend weer ervaren hoe het voelt en moet er niet aan denken er weer zo lang afscheid van te nemen.
Bij je vriend slapen, samen jointjes roken als je wakker wordt, om daarna weer verder te slapen, tegen elkaar aan.
Bij je vrienden hangen, samen drugs gebruiken, samen lijnen pep naar binnen werken, daarna met je liefste vriendin de rest van de nacht te dansen.
's Avonds met z'n allen koken, het donker zien worden, samen eten, de nacht laten verstrijken terwijl je je zo verbonden voelt met de anderen. Het weer licht zien worden, allemaal nog wakker, allemaal nog helder.

Ik was vannacht zo gelukkig. Dansen, pep, vrienden, het leven was compleet. Niet geslapen, ik zit nog lekker in mijn peproes. Shit, wat heb ik dit gemist. Jammer van het braken, jammer van die droge bek, jammer van het feit dat ik mijn wang aan de binnenkant heb kapot gebeten. Het hoort er allemaal bij en ik voel me er vertrouwd bij. Maar ooh, dat branden, wat pijn doet maar ook zo fijn is. Ik ben ook zo blij dat helemaal niemand moelijk ging doen. M. vroeg alleen of ik klaar was met de medicatie. J. zei dat hij het me liever niet gaf, omdat hij weet hoe kwetsbaar ik ben, omdat hij weet dat ik terugval in mijn verslaving. Maar verbieden kon hij het niet, hij weet dat preken geen zin heeft. Ik had verwacht dat hier ruzie om zou komen, maar J. weet blijkbaar dat het geen zin heeft, ik toch wel ging gebruiken.

Gister ging het leven verder waar hij weken geleden op pauze is gezet. Drugs, lange nachten, mijn junkievrienden, mijn vrienden in de kroeg, het is er allemaal weer. En dit leven bevalt me. Ja, we zijn kansloos, niets waard, junkies, zwakkelingen. Maar zijn al die mieren beter? Al die mieren in de files, op kantoor, in de supermarkt, thuis met een bord spruiten en karbonades voor de tv, waar ze de hele avond apathisch blijven zitten. Elf uur naar bed, zeven uur gaat de wekker af, weer een dag met files en kantoor in het vooruitzicht.
Zijn die mensen beter? Staan die boven ons?
Wij leven, de teknofeestjes, de festivals, de drugs en de vriendschappen.
En zij? De meesten zullen doen, er zijn maar een paar filekantoortvmieren die leven.

Ik leef eindelijk weer. Mezelf kapot maken doe ik sowieso, dus het liefste zo, met pep. Mijn neus brandt nog, ik ben onrustig, heb zo veel in mijn hoofd. Pep is fijn, je gedachtens kan je opeens overzien, je denkt opeens te weten wat je wil. Maar wat ik nu allemaal heb gelucht is waarschijnlijk typisch gelul van iemand met pep op, en over tien jaar ben ik een mier en verafschuw ik drugs. Oh god nee. Pff, waarom moet dit er allemaal zo nodig uit? Hihi, ja jongens, er komen weer lange, vage, door pep gekweekte posts van mij in het ljh. Sorry.

Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family.
Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers.
Choose good health, low cholesterol, and dental insurance.
Choose fixed interest mortgage repayments.
Choose a starter home. Choose your friends.
Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics.
Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.
Choose your future.
Choose life...
But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 08-10-2006, 15:05
moon
Avatar van moon
moon is offline
bij de katten werken was weer leuk en lief! Maar vraag niet hoe het verder gaat. Ik heb echt een rot vriend. Ik moest gisteravond huilen omdat zijn huis er weer zo vervuild uitzag. Ik ging (gelukkig op schoenen) naar de wc en stapte in een plas..zijn plas, hij plast rustig naast de wc en laat het liggen ook. Vorige stonden er grote voetstappen op bed, je zag de afdrukken van zijn voeten gewoon in bed staan. Ik heb er wat van gezegd, hij beloofde het niet meer te doen. Nu kwam ik en lag het bed onder de modder...erger nog...het kussen waar ik altijd op slaap was hartstikke vies. Ik had de kracht niet meer om boos te worden dus barstte ik in huilen uit. Hij zegt 2 keer sorry en dat het niet meer zal gebeuren en valt dan in slaap...terwijl ik naast hem lig te huilen. Sorry hoor, maar wat voor klootzak ben je dan eigenlijk wel niet? ik weet dat hij het niet zo bedoeld en dat hij de dingen die hij doet niet met opzet doet, maar het is op deze manier niet meer vol te houden met hem. Morgen moet ik op kamp, vandaag komt hij nog langs. Wat nu? ik kan het moeilijk vanavond uitmaken maar ik kan ook geen pootjes gaan zitten geven. Wat moet ik in godsnaam?
Ow wat voel ik me klote.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-10-2006, 15:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pfff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-10-2006, 15:18
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik heb gezegd dat hij niet welkom is vanavond maar hij luisterd niet en zegt dat hij toch komt. Geweldig...waar kan ik onderduiken?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-10-2006, 15:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
moon schreef op 08-10-2006 @ 16:18 :
ik heb gezegd dat hij niet welkom is vanavond maar hij luisterd niet en zegt dat hij toch komt. Geweldig...waar kan ik onderduiken?
kom maar hier
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-10-2006, 15:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga van de zomer misschien/waarschijnlijk interrailen met leuke mensen ook nog Alleen heb ik best nog een hoop twijfels/vragen en is het nog zo ver weg. Hopelijk komt alles goed en wordt het leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-10-2006, 15:25
fractuur
fractuur is offline
Ik zag net Snowmagazine (fout programma eigenlijk ), en ik had zó'n zin om te gaan skiën!!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 08-10-2006, 15:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik eet (of niet-eet) alleen vanavond. Weer eens. Mijn vriend zei dat ik wel bij hem kon komen, maar ik voel me zo belabberd en hoe dik ligt het er bovenop als ik naar hem ga om brood te eten? Ik wil niet. Ik durf niet. "Voor mijn eigen bestwil"... Hmf .

Ik vond het fijn dat hij er was, en toch heb ik dat lege gevoel weer. Wanneer ga ik eens leven? Ik moet eigenlijk nog zoveel doen voor school, maar ik trek het niet. Ik wil nu alleen maar slapen, liggen. Alleen zijn. Ik voel me niet mooi, ik voel me niet goed.

Ik heb weer heimwee naar het verleden.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-10-2006, 15:32
Verwijderd
Woei, ik heb die opdracht af en hij is best goed. En eigenlijk moet ik nu nog beginnen met een van die andere opdrachten. Brief schrijven. Nog een brief schrijven. Bezig blijven. Bah. Ik heb er geen zin meer in...

Edit: Fuck. Hij heeft teruggemaild.

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 15:37.
Oud 08-10-2006, 15:36
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 08-10-2006 @ 16:18 :
kom maar hier
dankjewel *knuff*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-10-2006, 15:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
moon schreef op 08-10-2006 @ 16:36 :
dankjewel *knuff*
en nou wat als ie voor je deur staat laat je hem binnenż *knuf*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-10-2006, 15:59
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
moon schreef op 08-10-2006 @ 16:05 :
Sorry hoor, maar wat voor klootzak ben je dan eigenlijk wel niet? ik weet dat hij het niet zo bedoeld en dat hij de dingen die hij doet niet met opzet doet, maar het is op deze manier niet meer vol te houden met hem. Morgen moet ik op kamp, vandaag komt hij nog langs. Wat nu? ik kan het moeilijk vanavond uitmaken maar ik kan ook geen pootjes gaan zitten geven. Wat moet ik in godsnaam?
Ow wat voel ik me klote.
Jezus, waarom laat jij zo over je heen lopen? Je bent geen zwijn! Je bent geen stuk vuil! Je bent een mens, een mooi mens ook nog, als ik kijk naar je posts. Wil jij nog één dag langer met iemand leven die je behandelt alsof je zijn slavin bent? Je bent zijn vriendin, degene van wie hij zou moeten houden, degene die hij op handen zou moeten dragen. Dit is geen goede relatie en je moet het ook zeker niet pikken. Ga vanavond gewoon weg, naar vrienden of naar je ouders, dan staat hij mooi aan de deur. Laat hem zíjn plaats maar eens weten; als jij te kennen geeft dat je niet wil dat hij langskomt en hij komt toch... hij respecteert jouw keuzes niet en daarmee jou niet. Ik heb je posts gevolgd afgelopen weken en ik ben echt van mening dat je je niet zo moet laten behandelen.

Kijk eens in de spiegel. Kijk eens hoe hij jou kapot maakt door je zo te behandelen, en hoe hij zichzelf verrijkt met jou. Leer jezelf eens te waarderen!

En ja, ik heb ook heus wel over me heen laten lopen. Liefde maakt blind enzovoorts. Maar nu heb ik zó'n spijt dat ik niet eerder 'stop' heb gezegd.
Oud 08-10-2006, 16:20
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
EEN KEUZE MAKEN
Pff wat ben ik daar een vreselijke NUL in! Denk toch een keer na, doos!
Oud 08-10-2006, 16:22
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Kippevel. Een kruis op mijn arm en een utopie in mijn hoofd.
__________________
Fuck reality.
Oud 08-10-2006, 16:31
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik had een ontzettend drukke week: gisteren afroeiwedstrijden en savonds optreden, eergisteren 4 uur lang colleges en optreden, de dag ervoor een paar uurtjes school en savonds repetitie, woensdag een vrije schooldag (als in, geen lessen) en savonds roeitraining, dinsdag smorgens school, later in de middag/avond repetitie, maandag vrije schooldag maar desondanks veel moeten doen en savonds roeitraining... dat was het weekje wel weer

Het werd me dus allemaal teveel. Ik ben gestopt met roeien omdat ik die avonden beter aan school kan gaan besteden, tot de herfstvakantie gaan we met 'de band' niet meer repeteren (even rustig aan) en de andere band was eenmalig
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.