Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 13:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
De oude
Nou, mensen, lucht jullie harten!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Oud 15-10-2006, 13:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-10-2006, 13:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ehh, oops. Het is een ongeschreven regel dat diegene die hem sloot de nieuwe mag openen.
__________________
Oud 15-10-2006, 13:55
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
oops
Toen er 499 post waren postte ik nog wat, en toen werd ikweer teruggestuurd naar het topic en toen wastie dicht. En toen dacht ik, dan open ik wel de nieuwe.
Maar goed, dan doen we deze maar dicht.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 15-10-2006, 13:56
Verwijderd
@miracle
volgens mij is de ongeschreven regel eerder dat degene die als eerste het topic opent gewoon dat topic open mag houden.

goed ot:
Wat gebeurd er toch allemaal met me? Ik snap het zelf niet meer, en ik geloof dat niemand het meer snapt.

In plaats van blijven hangen
in het verleden
en alleen maar dromen over de toekomst
zet ik door en,
bewandel een ander pad.
een ander pad
als degene die ik nu bewandel.


Nu leren.
Oud 15-10-2006, 15:47
Verwijderd
Oh wat heb ik een héérlijke dag gehad. Opgeruimd, gesport, uitgebreid gedouched, opgemaakt, leuke kleren aan getrokken. Hmm, ja dit was fijn.
Oud 15-10-2006, 16:00
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Wat een saaie dag zeg.. I'm so bored! Moet weer eens snel wat boeken gaan kopen ofzo

Vanmiddag wel op mijn nichtje gepast en het flesje gegeven, en toen is ze later in mijn armen in slaap gevallen <3 dat zal denk ik ook het enige leuke zijn van vandaag, haha.

Het is wel weer een typische zondag...ga nu maar wat plannetjes maken voor m'n nieuwe slaapkamer, hoe ik alles wil inrichten en wat ik nog nodig heb en wat ik nog wil. Ook leuk Msn is nu echt niet leuk, iedereen lijkt weg te zijn en dan is hij ook nog eens weg
Oud 15-10-2006, 16:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-10-2006 @ 14:56 :
@miracle
volgens mij is de ongeschreven regel eerder dat degene die als eerste het topic opent gewoon dat topic open mag houden.
Nou, dan ben ik dus echt een oldie. Die goede ouwe tijd.
__________________
Oud 15-10-2006, 16:15
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Ik ben zoo ongerust.
Oud 15-10-2006, 16:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-10-2006, 17:05
Saarah
Saarah is offline
Het was een gewéldig weekend. Vrijdag was echt leuk, en zaterdag was nóg veel leuker!
En hij was zo lief/heet/grappig/verleidelijk/... Nog meer dan anders!
En we hebben zalig gekust. Twee keer.
Oud 15-10-2006, 19:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-10-2006 @ 17:04 :
Nou, dan ben ik dus echt een oldie. Die goede ouwe tijd.
ik was t eens hoor
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-10-2006, 19:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nog een uurtje mag ik weer naar mn werk..
vanncht was best zwaar was onwijs moe.. hopen dat t vannacht beter gaat.. moet er hierna nog 1 dus..
vanavond nog samen met collega.. morgen alleen met 8 kids
vannacht zijn die kinderen er trouwens ook al 2 dagen op een lege afdeling gezeten.. gister pepernoten (kruidnootjes) gebakken
was wel grappig..

en mijn been doet raar.. een soort slaap been/ groei pijn ofzo

is er hier misschien nog iemand die iets weet om zo een nacht door te komen? gezien het zeker niet mijn laatste zal zijn!
spelletjes, hobbies, sites zoiets
pmen mag ook
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-10-2006, 19:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ben echt wel op de goede weg .

Vandaag niet gewogen. IJs en chocola gegeten. En ja, ik ben een beetje aan het overeten, maar dat komt omdat ik nu weer toesta wat zolang niet mocht. Het is niet erg, het komt wel goed. Het gaat er niet om of ik nu twee centimeter meer vet heb of niet, het gaat om mijn eigen ik.

Maar ik ga er wel wat ondersteunende hulp bij zoeken, want ik weet nu -door schade en schande- dat een terugval altijd dichtbij is zolang het nog zo wankel en broos is. Maar het gaat wel goed komen. Ik heb zoveel goede beslissingen gemaakt de laatste tijd, en ik ben al zoveel duidelijker bezig met mijn eigen grenzen te stellen.

Ik ben trots op mezelf .
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-10-2006, 20:14
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hoe doe je ook alweer tekst doorstrepen???

Komt die terugval dan nu echt?slaat ie nu echt door? of kan ik het nog tegen houden?
Hoe moet ik nu hulp zoeken, en vinden. je kan bellen tot je een ons weegt maar het werkt niet echt mee zo..
Morgen sowieso even bellen, mijn medicijnen zijn bijna op..
en van 9.00 tot 18.00 naar school,en daarna nog volleyballen, daarna ben ik vast kapot... dan slaap ik vast wel goed. Dat moet gewoon..

Laatst gewijzigd op 15-10-2006 om 20:21.
Oud 15-10-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 15-10-2006 @ 21:14 :
hoe doe je ook alweer tekst doorstrepen???
[s ]blablabla[/s]
*Knuff*
Oud 15-10-2006, 20:21
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 15-10-2006 @ 21:15 :
[s ]blablabla[/s]
*Knuff*
thnx
Oud 15-10-2006, 20:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nou, het grootste gedeelte is ingepakt. Ik heb hele wisselende ideeën over de aankomende week. Aan de ene kant ben ik heel erg benieuwd, lijkt het me heel erg leuk en heb ik er heel erge zin in! Aan de andere kant, ben ik bang dat het op een gegeven moment niet meer goed gaat tussen J. en mij, dat ik me ga ergeren aan haar en visa versa. Nou ja, ik probeer er maar heel relaxt onder te blijven. We gaan gewoon een week met z'n allen naar Berlijn, om te feesten, om culturele dingen te doen, maar vooral om lol te hebben. Het word echt wel leuk, hoe het allemaal ook zal lopen. En als ik me rot ga voelen: ik heb met mijn psych nog dingen besproken die ik dan kan doen, waardoor ik me beter ga voelen of objectiever tegen de situatie aan kan kijken. Ik ben overal op voorbereid. Ik ga gewoon vijf dagen lol maken, we gaan ervoor!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Ads door Google
Oud 15-10-2006, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 15-10-2006 @ 20:52 :
Ik ben echt wel op de goede weg .
knap van je, succes ermee!

ot:
morgen toets, en wat doe ik ipv leren computeren. Meeeen waarom ontwijk ik mn studie zo. Waarom kan ik niet gewoon een uur of 2 netjes leren achter elkaar. Ik moet nu weer tot heel laat doorwerken en morgen heel vroeg op. Stom stom stom.
Oud 15-10-2006, 21:19
madelief21
madelief21 is offline
Ik voel me echt super balen !
Oud 15-10-2006, 21:37
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Nee, nee, nee, nee. Het is niet goed dit. Ik schakel alles uit. Er is niemand, niemand. De rillingen lopen over mijn rug. Er is niemand die me vasthoudt. Ik ben alleen, ik wil niet meer eten. Ik wil niet meer, ik wil me opsluiten en niet meer tevoorschijn komen. Ik moet stoppen. Echt.

Het stapelt zich op. ooit komt alles eruit, but who cares?
__________________
Fuck reality.
Oud 15-10-2006, 22:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
tja en nou
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-10-2006, 22:19
kroot
kroot is offline
ben misselijk. Ik heb veel was opgevouwen en opgehangen net. Mijn lenzen doen vaag.
Ik wil ook blij en gelukkig zijn. Waarom bestaan daar geen medicijnen voor?
Morgen weer naar therapie. Als het ook nog eens gaat helpen....
Oud 15-10-2006, 22:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ze kenne de tering krijgen bah bah
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-10-2006, 22:46
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Leuk hoe sommige liedjes herinneringen kunnen ophalen en je aan bepaalde dingen/mensen laat denken.
Advertentie
Oud 15-10-2006, 22:51
Verwijderd
Oud 15-10-2006, 22:59
Steleto
Avatar van Steleto
Steleto is offline
Gadverdamme wat is mijn vader toch een kinderachtige zak. Ik wil hem niet meer zien en dat kan hij niet hebben. Nu is m'n moeder geopereerd en wil ik haar bezoeken, en dan gaat hij niet werken en ook niet zeggen wanneer hij naar m'n zieke opa gaat, zodat ik in elk geval niet weet wanneer ik naar m'n moeder kan.
Ik reis er vier uur voor, dan wil ik haar kunnen zien zonder dat hij erbij is.
"je kan toch gewoon langskomen als ik er ben" is zijn argument.

NEE, Klootzak, dat kan niet. Ik heb net anderhalf jaar therapie afgesloten waarin ik geprobeerd heb mijn lijf en leven weer van míj te maken, dan ga ik niet zomaar gezellig bij je op de koffie.
Als je een blij en gezellig gezinnetje wilde, had je je dat 17 jaar geleden moeten bedenken en je poten thuis moeten houden.
Nu heb je je kansen verspeeld.

Maar mijn wraak zal zoet zijn. Als jij niet weg wilt, dan neem ik m'n moeder wel mee.
Hopelijk wil ze in een rolstoel en wil ze zo tussen ons in staan. Maar ach, ze staat toch al de hele tijd tussen ons in, dus dan maakt dit ook niet meer uit.
Ik hoop dat ik het deze keer win en dat ik fijn samen met m'n moeder kan zijn de komende week...maar ik word er wel verdrietig van dat er zo'n machtsstrijd gevoerd moet worden.

Achja...
Bla
Oud 15-10-2006, 23:05
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, veel plezier en sterkte!

Om acht uur vanmorgen ging ik mijn bed in, meteen als een blok in slaap gevallen, tegen vier uur werd ik pas wakker. Lekker niets gedaan, helemaal uitgerust, emotieloos. Niets voelen, niets denken, gewoon hangen.
Mijn laatste pep opgemaakt, rond negen uur naar J. gegaan omdat mijn vader weer een joint wilde. Daar beetje gehangen, de buurvrouw was er ook, leuk gekletst. zij had nog pep, daarnaast had J. wat van haar overgekocht. 'Voor vannacht enzo.'
Juist, vrijdag had hij voorlopig genoeg van die troep, zaterdag ochtend vroeg hij of ik nog pep had, voor die middag, nu heeft hij weer. Hij wilde er even mee kappen maar blijkbaar gaat dat niet lukken.
Maar allemaal best wat pep gehad, kreeg van J. een lijn mee voor morgenochtend, dat is wel relax, want moet vroeg op school zijn maar slaap voorlopig nog niet.
Voel me nu wel oke, schrik alleen van mijn kop. Bleek, magerder, kringen. Een vertrouwd beeld, maar dat hij er zo snel weer is, is best eng.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 15-10-2006, 23:24
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
bluh, ik wil naar mijn vriendinnetje toe
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 15-10-2006, 23:59
Verwijderd
hmmm uiteindelijk is het 1 uur en heb ik nog best veel gedaan. morgen maar vroeg op. maaar hopelijk komt het goed
Oud 16-10-2006, 00:36
Verwijderd

ik wil weer verliefd worden
Oud 16-10-2006, 01:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
stomme koe.. vraag toch steeds niet die bevestiging en doe eens iets uit einge beweging
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-10-2006, 03:30
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Hoofdpijn

Tot 3:30 gewerkt aan mijn verslag... Nu slaap ik nog niet en heb om 8:45 college. Over 1,5 uur loopt de wekker al weer af en ik voel me zo sloom en moe... Dat wordt echt nog wat... Na m'n college moet ik al weer verder met dat verslag, anders krijg ik het niet eens af voor 0:00. Damn, wanneer moet ik dan slapen?!
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 16-10-2006, 05:01
Verwijderd
Potverdikkie... Twee uur geslapen omdat ik me, onder andere, gruwelijk irriteerde aan een hoofdpijn... Nou ja, had mezelf voor gehouden eens een goed dag- nachtritme te houden en om 6u op te staan, toch maar doorgezet... Bedje ziet er wel lekker knus en warm uit, though....

Dit gaat vast een rot dag worden....

Editje:
Wakker ben ik wel...Het viel me zojuist op dat er nu twee 'Het grote Lucht je Hart topic #73' bestaan... Hoort dit dan niet #74 te zijn?

Laatst gewijzigd op 16-10-2006 om 05:05.
Oud 16-10-2006, 06:26
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah, wat is het nog vroeg... Ik ga zo nog maar eventjes slapen...
Oud 16-10-2006, 06:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
There we go! Tschüss!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Ads door Google
Oud 16-10-2006, 07:16
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
[AuC] schreef op 16-10-2006 @ 06:01 :

Editje:
Wakker ben ik wel...Het viel me zojuist op dat er nu twee 'Het grote Lucht je Hart topic #73' bestaan... Hoort dit dan niet #74 te zijn?
Maar toch niet helemaal wakker.. Die andere #73 is gesloten, omdat er twee topics geopend waren. Het vorige LJH-topic was #72, dus het klopt dat dit #73 is.
Oud 16-10-2006, 08:56
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
gaaaaap*
kan amper wakker blijven... over ruim 6 uur ben ik vrij :')
De nacht was te kort, ik stelde het alarm op mijn telefoon in en deze meldde 'over 4.15 uur gaat het alarm af'.. Mja, en dan slaap je nog niet eens... kortom, de nacht was de kort. Viel vanmorgen bijna in slaap tijdens het rijden... Dus raam open en veel roken om enigszins wakker te blijven Koffie en 4 sigaretten later en nog kan ik zo verder slapen..........

/slaapmodus
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 16-10-2006, 09:34
kroot
kroot is offline
Ik haat dit de computer is opnieuw geinstalleerd. En nu kan de muis niet meer scrollen, en moet ik alles opnieuw installeren
Oud 16-10-2006, 09:40
Verwijderd
Waarom is iedereen zo lief voor me?
Mijn collega wil thuis uitzoeken wat ik allemaal nog voor mijn praktijkopdrachten moet doen. Ik vind het geweldig dat ze dat in haar eigen vrije tijd voor mij wil uitzoeken, super lief. Maar zelf kan ik niet super veel doen nu en dat geeft het gevoel alsof ik het mezelf wel weer erg makkelijk maak.
Oud 16-10-2006, 10:23
Verwijderd
Lalala, ik heb het koud en ben moe. Mijn bedje is aantrekkelijk maar ik moet boodschappen doen. Straks nog even naar school en ik heb geen zin. Nutteloosheidsgevoel de gekste!
Oud 16-10-2006, 10:46
kroot
kroot is offline
joepie de scroll doet het weer. En ik wil niet naar therapie. Moeten we zeker weer een boom maken.
Oud 16-10-2006, 11:07
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
I feeel good

pam pam pom

paaam

*poooooom*

Dus.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 16-10-2006, 11:55
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik ben moe en heb het koud. en dat terwijl ik tot 12.15 geslapen heb en met me deken om me heen zit. eb er ff geen zin in vandaag. zonder reden. voel me weer alleen, like old times. bah!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 16-10-2006, 12:01
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline

Net lekker lang gedouched, daar krijg ik echt een goed humeur van . Nu ga ik het Psychologie boek lezen wat ik echt super interessant vind, ben ik nog met school bezig ook
Oud 16-10-2006, 12:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-10-2006 @ 09:56 :
blaat verhaal

/slaapmodus
tadaaaaaa nu ben ik wakker! heb echt te veel koffie gehad nu
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 16-10-2006, 12:23
Saarah
Saarah is offline
Vandaag een dagje vrijaf van school, dat had ik echt eens nodig! Lekker uitgeslapen tot half 12, daarna even op de pc en pannenkoeken gegeten (lekker! ), nu wat aan het leren alvast voor de komende week. Rond 16u nog eventjes naar de bibliotheek om een boek voor school te zoeken, en dan vanavond bowlingen met vrienden. Echt een perfect dagje.


Ik vind het zo leuk om gewoon wat rond te hangen in de bibliotheek, door boeken te bladeren, hier en daar wat te lezen, eens naar een andere afdeling gaan kijken, nog wat boeken doorbladeren... En uiteindelijk naar huis gaan met een aantal leuke boeken.
Oud 16-10-2006, 12:51
Verwijderd
Fijn weekend gehad, alleen zo moeilijk om weer terug te gaan.
't Is zó aantrekkelijk om maar lekker in oude dingen te blijven hangen, maar ik weet dat 't niet goed voor me is.

Dus, maar gewoon m'n dingen doen deze week. Ben benieuwd hoe het bij 't GGZ loopt....
Oud 16-10-2006, 13:02
Verwijderd
Ik heb een kamer!!!!!!!
Wel nog een boel geregel natuurlijk, maar who cares...
Oud 16-10-2006, 13:10
moon
Avatar van moon
moon is offline
moe.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #73
Miracle
1 15-10-2006 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.