Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 12:23
Verwijderd
Hmpf, 't gaat wel ok de afgelopen paar dagen, maar 't is vooral m'n hoofd boven houden, meer niet.
Advertentie
Oud 23-10-2006, 13:35
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
Bwuh, ziek, verveel me. Aan de ene kant zin om lekker creatief bezig te zijn, maar dus ziek en snotterig en moe en bah. Ga maar eens nuttige dingen doen als tv kijken met een dekentje, en thee met honing maken.

grr.
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Oud 23-10-2006, 14:16
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Laatste tijd voelde ik me wat down. Maar nu de vakantie er is voel ik me vrolijk. Ik weet niet waar die downheid vandaan kwam. Waarschijnlijk van de grote stress die me school me bezorgd. Maar nu voel ik me ontzettend vrolijk.

Heb alles weer op een rijtje. De oude ik is weer terug. ^_^ Ik lach met de wereld mee.

Woepie
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 23-10-2006, 15:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whoah, over vier minuten weg en lekker oppassen, wat betekent: eten koken, met mijn oppaskindjes ijsjes kopen in de stad, ze in bed leggen en de hele avond voor mezelf hebben. <3 Met tv en boek en heel grote flat voor mij alleen. Jeuj!

Ik hoop alleen dat ik in staat ben een béétje kalm te blijven. Opfokken is niet leuk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-10-2006, 15:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, dat was me het dagje wel. Wat een chaos. En dan is het commentaar "je kreeg wel rode wangetjes , en je pakte het goed op, waardoor het toch best aardig liep, hoor". Pfff. Ik overwoog tijdens de activiteit zelfs om te stoppen . Naja, in ieder geval veel geleerd vandaag!
En omdat ik gisteren (lekker) gekookt had, heb ik nu tijd om even te computeren, alvast mijn logboek te typen. Dadelijk naar school, de mensen waar ik de laatste tijd veel bij zit komen niet: de ene ziek, de andere staat vast doordat er geen treinen rijden. Dan maar andere aansluiting zoeken.
Oud 23-10-2006, 16:01
Laurrra
Laurrra is offline
Ik moet dit ff kwijt, ik ben niet echt bekend met dit forum enzo maar t moet er gewoon ff uit , ik zit namelijk al een hele tijd erges mee.

Het verleden en de toekomst; het zijn beelden, vastgelegd in het geheugen. En zo niet, zullen ze dat worden.
Het verleden: wat zul je je daarvan herinneren? Hoogtepunten? Dieptepunten? Allebij? Dat zal vast voor iedere persoon anders zijn. Iedereen maakt keuzes, die bepalend kunnen zijn voor de toekomst. Maak je wel de juiste keuze? Een vraag die mensen vaak bezighoud. Vaak zullen keuzes gevolgen hebben voor de rest van je leven. Stel dat je een keuze maakt op een moment dat je in een dieptepunt zit. Je zult het de rest van je leven herinneren, de keuze is aan jou: geheimhouding, of niet? Is het zo erg dat niemand het mag weten? Schaam je je? Of wil je anderen er gewoon niet mee lastig vallen? Ben je te jong, is het te kort geleden? Of juist te oud, kun je het niet meer vertellen? Maar kun je dat wel? De rest van je leven een geheim houden? Zo groot?
Nee. Ik niet. Ik wachtte op het juiste moment, de juiste persoon om het te vertellen. Misschien is dat moment, die persoon al zovaak voorbij gekomen, maar ik kon het niet. Dus ik wachtte, desnoods mijn hele leven, zou ik het nooit aan iemand vertellen. Ik probeerde me erover heen te zetten, vergeten, niet meer aan denken , niet aanstellen, het gaat wel weg. Elke dag, 24/7, 365 dagen per jaar, 8 jaar lang, dacht ik eraan terug. Zo lang heb ik het geheim bij mij gedragen. Mijn wereld, mijn gedachtens en van niemand anders.

X Laura
Oud 23-10-2006, 16:24
moon
Avatar van moon
moon is offline
wow, wat een ontzettend goed gesprek. Ik begon het zomaar uit mezelf te vertellen en ik liep er al heel lang mee rond, al sinds de zomervakantie. Ik probeerde steeds te ontkennen dat ik er last van had ook, of zelfs met name, tegenover mezelf. Nu begon ik het zo te vertellen en het voelde alsof ik de woorden er uit spuugde, ik was woorden aan het overgeven. Het bleek me veel meer dwars te zitten dan ik ooit bijmezelf vastgesteld had, ik moest mijn tranen echt wegslikken toen ik het vertelde.
En de opluchting die ik nu voel, o je kan het je niet voorstellen. Alsof ik van een zware last van mijn rug in 1 keer verlost ben. Ik kan vliegen, ik kan op de wolken dansen....wat voel ik me goed! Wat voel ik me vrij! Wat voel ik me dankbaar! *zweeft*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-10-2006, 16:52
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik verveeel me doohoooood
waarom heeft iedereen altijd al wat te doen? bij mijn vriendinnen moet ik ongeveer een maand van tevoren een afspraak maken om iets leuks te gaan doen
__________________
droeftoeter
Oud 23-10-2006, 17:13
Verwijderd
Mail nou teruhug. Ook al weet ik dat ik het niet verdien.

En hij moet maar eens langskomen, sukkel dat ie is. Wel een lieve, maar grr.
Oud 23-10-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Roadrunner schreef op 23-10-2006 @ 17:52 :
Ik verveeel me doohoooood
waarom heeft iedereen altijd al wat te doen? bij mijn vriendinnen moet ik ongeveer een maand van tevoren een afspraak maken om iets leuks te gaan doen
Ik heb precies hetzelfde sinds bijna al mn vrienden werk hebben
Oud 23-10-2006, 18:23
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Blush schreef op 23-10-2006 @ 19:18 :
Ik heb precies hetzelfde sinds bijna al mn vrienden werk hebben
ja idd, en allemaal n vriendin of vriendje, grr
__________________
droeftoeter
Oud 23-10-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Roadrunner schreef op 23-10-2006 @ 19:23 :
ja idd, en allemaal n vriendin of vriendje, grr
dat ook ja
Oud 23-10-2006, 18:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een klotedag
en weer ruzie over eten
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-10-2006, 18:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik denk dat ik er naast zat. Ik hóóp dat ik er naast zat. Zijn reactie vandaag gaf me op geen manier de indruk dat hij het wist. Iets wist. Het verklaart niet hoe het kan, het houdt me wantrouwig.. maar misschien zat ik er naast.

En zo niet, dan weet hij het nu ook. Ik heb een afspraak. Nog 5 weken wachten, en dan gaat het pas echt beginnen. Of eindigen, zoals iemand zo mooi zei.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-10-2006, 18:55
Verwijderd
Best redelijk gegaan vandaag, moet alleen nog wel m'n opdrachten in het net overschrijven en dan ga ik het altijd ook weer na zitten rekenen en dan klopt het weer niet ...
Slapen is er voorlopig dus nog niet bij
Oud 23-10-2006, 19:17
Verwijderd
Aaargh. Studie-ontwijkend gedrag, omfg. Ik heb woensdag een presentatie, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om eraan te werken, heb geen fatsoenlijk onderwerp, en ben uberzenuwachtig. Aargh.
Oud 23-10-2006, 19:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh..
t gaat kut.. zwaar kut..
ik wil/kan gewoon niet meer.. ik wil rust in mijn hoofd..
en ik wil meer luchten hier maar t zit vast..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-10-2006, 19:55
Verwijderd
Ik wil dat er eens iets positiefs gebeurt.. ben steeds weer die tegenslagen spuugzat.
Oud 23-10-2006, 19:56
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-10-2006 @ 20:51 :
blegh..
t gaat kut.. zwaar kut..
ik wil/kan gewoon niet meer.. ik wil rust in mijn hoofd..
en ik wil meer luchten hier maar t zit vast..
*doet knuffel geven*

Ik (her)ken je gevoel.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-10-2006, 19:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 23-10-2006 @ 20:56 :
*doet knuffel geven*

Ik (her)ken je gevoel.
*knuffelt terug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-10-2006, 20:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Fuck, ik mag nu niet ziek worden.
Ik ben al sinds gister niet helemaal lekker en het begint nu steeds meer op griep te lijken.
Vanavond ga ik maar lekker op tijd slapen en hopen dat ik morgen fit ben en blijf, anders wordt dat nog wat met het tentamen vrijdag.

Voor de rest voel ik me wel goed. Beetje tentamenstress, maar lang niet zo erg als mijn huisgenootjes. Dat is altijd makkelijk relativeren. De komende weken worden wel leuk, maar ook druk. Als het tentamen geweest is, wordt het hopelijk alleen nog maar leuk.
__________________
Oud 23-10-2006, 20:18
Verwijderd
Gammel. Gelukkig wel meer mentaal maar .. ja.
Oud 23-10-2006, 20:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, net een gesprek met K. gehad, wat was dat moeilijk zeg.. Hij zei dat het hem speet, ik zei dat het niets uitmaakte, hij zei van wel en ik hield mijn mond. Hij wilde dat ik vertelde, ik zweeg en hij werd verdrietig. Wat moeten we met elkaar? Kijken of we deze week misschien iets kunnen afspreken, maar hij is ook nog eens ziek, hij is niet meer de K. die ik kende.

Eten gaat niet zoals ik wil, en ik ga me steeds slechter voelen. De nodige jankmuziek op repeat, gebrek aan chocolade/sigaretten/drank en het feit dat ik ongesteld ben, hebben daar vast ook mee te maken. Morgen naar therapie, en mama naar het ziekenhuis. Blij dat ik morgen weer even mn ding kwijt kan, want ik maak me zorgen om duizend en één dingen en heb de laatste dagen niet echt goed kunnen praten.. Morgen om 6 uur op, dus ik duik zometeen maar m'n bedje in. Pff, steeds wil ik zoveel vertellen, zoveel zeggen, maar het komt er niet uit. Ik kan de woorden niet vinden, ik kan ze niet uitspreken of opschrijven. Het zit allemaal vast in m'n hoofd, het zit te diep van binnen..

'She won't turn around, the shadows are long,
and she fears if she cries the first tear,
the tears will not stop raining down..'
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-10-2006, 20:48
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Bah. Ik houd niet van het weer dat bij de herfst hoort. Ik houd niet van regen, kou etc. Ik wil zón. Maar het is nog maar net herfst en dus nog niet eens winter en nog láng geen voorjaar.
Kutweer ook .
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-10-2006, 20:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
God het begint wel een patroon te worden bijna... ik val alleen op onbereikbare mannen, omdat ik gewoon geen tijd heb voor een vrije. Allemaal mannen met wie het niets kan worden of zal worden, omdat ze te jong, te oud, getrouwd, bezet zijn... of gewoon totaal m'n type niet. Het hoort niet, mag niet, kan niet, en daardoor zo aantrekkelijk. Ik doe mezelf tekort. Richt me daarop, misschien heb ik daardoor wel oogkleppen op en loopt de ware gewoon voorbij, zonder dat ik hem opmerk of omkijk...

Overgens, ik was net zo ontzettend doorweekt, niet normaal. ALLES was nat. Ben ik ff blij dat ik toch m'n witte shirtje ff had verruild voor een rode... maar ja, misschien had ik anders wel zijn aandacht getrokken. Ik had gewoon hem moeten uitdagen, in de plassen stampen, of hem naspatten, contact krijgen, we waren toch al doorweekt... maar misschien is er toch te serieus voor, weet niet of ik hem echt uit de tent had kunnen lokken. MAar hij kwam wel bij mij staan omdat zijn vriendinnetje niet tegen de regen meer kon, terwijl ik eigenlijk met iemand anders was de hele training. Dus ja. Naja. Dream on, gebeurt toch niet. MAar fantaseren kan altijd natuurlijk...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 20:53.
Oud 23-10-2006, 21:02
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
het gaat onweren.. Ik ben daar zó bang voor
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 23-10-2006, 21:14
Saarah
Saarah is offline
Oh nee, ik ben godverdomme zo bang. Ik wil hem niet kwijtraken, niet nog eens. Echt niet, want deze keer ga ik gewoon kapot. 'Hij gaat het morgen uitleggen.' Ik weet niet wat hij moet uitleggen, maar ik hoop zo dat het niets negatief is. Dat het niet is dat hij ermee wilt stoppen.
Echt, dan wil ik gewoon dood ofzo. Dan wil ik er echt niet meer zijn.
Oud 23-10-2006, 21:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
O jeej. De hemel huilt.
Oud 23-10-2006, 21:21
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Eindelijk mijn familie weer gezien, God wat was ik blij.

Totdat mijn vader dom begon te doen, dat ik niet bij zijn moeder stond! Terwijl ik haar elke week wel een keer zie en mijn andere familie 1x in het jaar ofzo!!
ooh men, wat was ik boos. En gehuild dat ik heb, Alleen mijn familie zag het. Mijn vader merkte het niet eens, net als mijn oma en zijn zussen!
Rotmensen ook!

Mama, waarom heb je ons toch alleen gelaten?!
Ik red het niet zonder je!
IK, WIJ HEBBEN JE NODIG!!

Ik hou van je..
Please, kom op een dag terug met een Big Smile op je gezicht en zeg dan dat het allemaal een grapje was. Dat het allemaal een misverstand was. En dat je er gewoon even tussenuit wilde om tot rust te komen van het gestress thuis en in je familie..

Ach ja, wensen. Zullen ze ooit uitkomen?
__________________
leave me met rust
Oud 23-10-2006, 21:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gaat niet goed.. ik word gek van mezelf, mijn gedachten, de wanhopen, de dromen..
ik wil weg maar kan nergens heen.. ik wil schreeuwen, huilen, praten, leunen..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-10-2006, 21:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-10-2006, 21:54
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Gevoel is raar. Stemming is vreemd. Ik begrijp mezelf alleen maar minder. Ik weet niet eens wat de reden is voor m'n gevoel op dit moment. Misschien wil ik het ook niet weten. Misschien is het maar beter als ik het niet weet. Maar aan de andere kant zal het zich toch wel aan me opdringen, netzolang totdat ik erachter kom waaróm ik me zo voel. Net zolang totdat ik er gek van wordt en er over móét praten, als dat al gaat. Heb het gevoel alsof er nogal het een en ander vast zit. Geen woorden, alleen maar gevoelens, alleen maar beelden, vage gedachtes, gebeurtenissen die ik niet kan doorgronden, dingen die me verwarren.

Laat me maar alleen, ga maar weg. Laat me maar gewoon. Het maakt niet meer uit. Ik kan beter maar alleen zijn. Ik ben te ingewikkeld. Ik ben te verwarrend. Zolang ik voor mezelf een raadsel ben zal ik voor andere mensen een nog groter raadsel zijn.


I'm tired of living in the dark
Can anyone see me down here
The feeling's gone
There's nothing left to lift me up
Back into the world I've known
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-10-2006, 22:06
Verwijderd
shit
mja. soms kun je net de verkeerde dingen zeggen.
Oud 23-10-2006, 22:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En dan gaat het ineens niet meer Ik zit hier in tranen en mijn vriend gaat (op msn) gewoon naar bed Ik wil niet alleen zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-10-2006, 22:09
kroot
kroot is offline
Ruzie met Lex:
ik ben egoistisch, opportunistisch, heb geen respect voor hem en nog veel meer.
Mijn hele hoofd werd echt warm en rood toen hij dit allemaal over mij heen stortte. Juist vanmorgen bij therapie over dit soort dingen gehad. Nee bij mij gebeurt dat nooit. En dan krijgen we dit. Ik voel me wel een beetje gekwetst.
Oud 23-10-2006, 22:15
Verwijderd
Ik word even helemaal tureluurs van de machten van 10. Het is verdomme brugklasstof! Maar goed dat ze het even herhalen dus. Morgen ga ik wel weer verder.
Oud 23-10-2006, 22:22
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
...en dan toch maar gaan 'slapen' ofzo. Geen zin om in bed te liggen maar wel om te slapen. Maar dat gekloot voordat ik inslaap van de laatste tijd zint me niets.

En ik wil niet bang zijn om in te slapen alleen maar vanwege die kutherinneringen aan nachtmerries.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 23-10-2006, 22:24
kroot
kroot is offline
het gaat nu echt even niet goed
misschien maar hauw mijn bed opzoeken voordat ik rare dingen ga doen
Oud 23-10-2006, 22:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
De buitenspiegel van mn auto vernield en nee, er is geen auto langs gereden De spiegel hebben ze meegejat.. Beneden de 100 euro ben ik niet klaar, ach dat kan er nog wel boven op de rest van mn schulden En uiteraard is het de linkerspiegel, de belangrijkste en ik scheet vanmorgen op de snelweg in m'n broek (bijna) met het invoegen e.d. Gadver, en dan moet je 100 km rijden voor je werk en de rest van de week ook.. Zul je zien dat ik morgen staande wordt gehouden en er ook nog een boete bij krijg \M/

*frustratie dropt*


Ow ja ik ben het ook zat ongesteld te zijn. Bluhhhhhhh


__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-10-2006, 22:53
Verwijderd
ik voel me schuldig, en weet dat ik het altijd op deze manier ga verpesten.
ik ben gewoon niet tactisch. bla
Oud 24-10-2006, 06:43
Verwijderd
Zo ik ben vroeg op zeg, en hardstikke uitgerust en wakker. Heerlijk af en toe, gewoon vroeg opstaan en niet uitslapen en moe wakker worden.
Gisteravond dacht ik; laat ik is op tijd naar bed gaan. Half 11 lag ik erin, keurig op tijd voor mijn doen. Tot ik om 11 uur na een tijd draaien zo misselijk was dat ik naar de wc gerend ben en mezelf heb laten overgeven. Na 3 pogingen lukte dat eindelijk en was mn maag weer een beetje rustig. Toch duurde het nog een tijd voor ik sliep.
Maaar mooi uitgerust dus.

Ik ga vandaag echt hard mn best doen mn achterstand een beetje in te halen. Gewoon tot een uur of 5 in de bieb zitten, hopelijk komt het dan goed.
Oud 24-10-2006, 09:12
kroot
kroot is offline
oeps de schoonmaker stond vanmorgen een kwartier te bellen voordat er iemand opendeed...
Oud 24-10-2006, 09:35
Verwijderd
't Stortregent en ik moet zo weg ......
Afspraak is weer afgezegd, maar het doet me niet zo veel. Geen paniek in ieder geval .
Nu maar hopen dat het volgende week wel doorgaat...

[edit] D'r komt een beetje lichtere lucht aan! Dat betekent zometeen even heel hard fietsen....

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 09:39.
Oud 24-10-2006, 09:43
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh, ik heb het perfecte huisje gevonden!!!
340 euro huur
2 kamers 19M2 en 14m2
balkon
Aan een park in Lunetten.. Damn, dit moet hem worden.
Oud 24-10-2006, 10:16
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 24-10-2006 @ 10:43 :
oh, ik heb het perfecte huisje gevonden!!!
340 euro huur
2 kamers 19M2 en 14m2
balkon
Aan een park in Lunetten.. Damn, dit moet hem worden.
Klink leuk... is 340 niet een beetje te duur?
Oud 24-10-2006, 10:18
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
En nu...
Oud 24-10-2006, 10:19
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
...ga ik...
Oud 24-10-2006, 10:19
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
...hem eens...
Oud 24-10-2006, 10:19
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
...sluiten!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #73
Miracle
1 15-10-2006 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.