Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 16:59
Visbhume
Visbhume is offline
Gisteren heb ik in een andere topic beloofd om mijn wijsheden te gaan spuien. Aangezien die topic op misdadige wijze door een schurkachtige forumbaas (merk de overdrijving op, alstublieft ) is gesloten, zal ik er een nieuwe topic voor moeten openen. Maar ja, dan hebben we ook alle ruimte voor uitwisseling van geniale gedachten! Helaas kan ik niet garanderen dat jullie mijn geweldige gedachtengangen volledig kunnen volgen. Maar ja, er is er maar 1 die dat kan: ikzelf natuurlijk.
Dus stel je vragen en ik zal er mijn wijsheid op loslaten .
__________________
Leeft op zijn innerlijke muziek // Heeft al 1 trouwe volgeling! // Vecht door tot het bittere eind // Zie Onzin voor mijn wijsheden!
Advertentie
Oud 08-03-2003, 17:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Hmm.. Me hersenpan begint alweer druk te ratelen waar ik in godsnaam die schrijfstijl van ken...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-03-2003, 17:05
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ok. Hoe werkt het aanvalsmechanisme van de bombardeerkever?
Oud 08-03-2003, 17:06
Visbhume
Visbhume is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Hmm.. Me hersenpan begint alweer druk te ratelen waar ik in godsnaam die schrijfstijl van ken...
Oh dear. Aangezien ik mij jouw genialiteit van gisteren nog zeer goed kan herinneren, vrees ik met grote vreze. Over een halve minuut weet je dus het antwoord
Gelukkig ben ik hier al een hele tijd nauwelijks meer geweest
__________________
Leeft op zijn innerlijke muziek // Heeft al 1 trouwe volgeling! // Vecht door tot het bittere eind // Zie Onzin voor mijn wijsheden!
Oud 08-03-2003, 17:07
Visbhume
Visbhume is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
Ok. Hoe werkt het aanvalsmechanisme van de bombardeerkever?
Ahum. Wij houden ons bezig met alleen maar relevante zaken. Hoe de 1 of ander zespotige zich verdedigt, is van geen enkel belang .
__________________
Leeft op zijn innerlijke muziek // Heeft al 1 trouwe volgeling! // Vecht door tot het bittere eind // Zie Onzin voor mijn wijsheden!
Oud 08-03-2003, 17:08
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Visbhume schreef:

Gelukkig ben ik hier al een hele tijd nauwelijks meer geweest
Hmmja.. Maar binnen een halve minuut ben ik er niet achter hoor..

Dus wees gerust, mijn wijsheid is niet zo groot als dat je denkt
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-03-2003, 17:10
Visbhume
Visbhume is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Hmmja.. Maar binnen een halve minuut ben ik er niet achter hoor..

Dus wees gerust, mijn wijsheid is niet zo groot als dat je denkt
Jij was anders wel de eerste die doorhad dat ik misschien wel eens een klein beetje voor deze nick op het forum actief was. En dat heeft nogal indruk op me gemaakt, zoals je merkt
__________________
Leeft op zijn innerlijke muziek // Heeft al 1 trouwe volgeling! // Vecht door tot het bittere eind // Zie Onzin voor mijn wijsheden!
Oud 08-03-2003, 17:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Visbhume schreef:
Jij was anders wel de eerste die doorhad dat ik misschien wel eens een klein beetje voor deze nick op het forum actief was. En dat heeft nogal indruk op me gemaakt, zoals je merkt
Ja kom zeg.. Maar omdat ik er zo snel achter was mag ik zeker wel weten wie jij bent

Maareuh.. Als je zo wijs bent.. Kan je me vertellen waarom sommige mensen nog stommer kunnen zijn dan het achtereind van een varken?

Ik quote: "Wat zit daarin? Vlees zeker?" ant; "Zoete saus, kip & natuurlijk noodle's. Geen echt vlees geloof ik."
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-03-2003, 17:17
Visbhume
Visbhume is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ja kom zeg.. Maar omdat ik er zo snel achter was mag ik zeker wel weten wie jij bent

Maareuh.. Als je zo wijs bent.. Kan je me vertellen waarom sommige mensen nog stommer kunnen zijn dan het achtereind van een varken?

Ik quote: "Wat zit daarin? Vlees zeker?" ant; "Zoete saus, kip & natuurlijk noodle's. Geen echt vlees geloof ik."
Hahahaha . Okee, een wijze uitspraak: zelfs de meest wijze kan niet doorgronden waarom sommige mensen totaal geen idee hebben van wat er in de wereld omgaat.
En misschien stuur ik je wel een privébericht met de naam... Okee?
__________________
Leeft op zijn innerlijke muziek // Heeft al 1 trouwe volgeling! // Vecht door tot het bittere eind // Zie Onzin voor mijn wijsheden!
Oud 08-03-2003, 17:18
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Visbhume schreef:
Ahum. Wij houden ons bezig met alleen maar relevante zaken. Hoe de 1 of ander zespotige zich verdedigt, is van geen enkel belang .
Ja. Laat dan maar zitten, zeg. De antwoorden op de door jouw genaamde relevante zaken heb ik al.
Oud 08-03-2003, 17:22
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Visbhume schreef:
Hahahaha . Okee, een wijze uitspraak: zelfs de meest wijze kan niet doorgronden waarom sommige mensen totaal geen idee hebben van wat er in de wereld omgaat.
En misschien stuur ik je wel een privébericht met de naam... Okee?
Oeh spannend!

Dan word ik je wijze volgeling oké
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-03-2003, 19:17
Thomas
Thomas is offline
Nou, leuk dit.
Oud 09-03-2003, 13:45
frankzinnig
frankzinnig is offline
dag, een selectie van grote levensvragen die het leven de moeite waard maken:

- Ging een kangaroe er met je rugzak vandoor?
- Welk geluid maakt de kleur paars?
- Hoe komt het dat mijn lippen soms samen plakken als ik poog een bananenslak te kussen?
- Waarom is het zo grappig wanneer melk per ongeluk uit je neus schiet?
- Als een koe lacht, komt er dan melk uit zijn neus?
- Is er een manier om iemands kat weer tot leven te bregen nadat je er met je auto overheen bent gereden?
- Waarom kijken huisdieren geen TV?
- Hoe komt het dat, als een hond met zijn staart kwispelt terwijl er muziek gedraaid wordt, de staart van deze hond niet in het ritme kwispelt? Hebben honden geen gevoel voor ritme?
- Wat zou er gebeuren als je je self-cleaning oven schoonmaakt?
- Waarom lopen dieren?
- Als wij verbaal in staat zijn ons saaie bestaan zo te analyseren zoals we nu doen, waarom doen we er dan niets aan?
- Waarom vinden zweetbokjes het erotisch om zweetbokjes van het andere geslacht met een gemiddeld-grote steen op het hoofd te slaan? En denk je dat ik dit met mijn vriendin moet proberen?
- Zou je voor 1000 euro een bever door de lucht werpen?
- Waarom heb je dat stuk biefstuk zo toegetakeld?
- Kunnen kroketten je de kracht van God geven?

BEARGUMENTEER je antwoorden, anders kan ik er helaas geen punten voor geven...

(als je er niet uitkomt, speel dan vals en kijk op www.cu2.nl/frankzinnig voor de antwoorden)
__________________
www.cu2.nl/frankzinnig: weest hartelijk welkom op de website van Frank Zinnig, Nederland's vreemdste en meest 'glossy' E-zine...
Oud 09-03-2003, 14:03
frankzinnig
frankzinnig is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
Ok. Hoe werkt het aanvalsmechanisme van de bombardeerkever?
aangezien de topic-starter mentaal incapabel is tot het beantwoorden van deze op zich ook wel pittige maar wel beantwoordebare levensvraag, zal ik hem maar een handje helpen... het aanvalsmechanisme van de bombardeerkever wordt vaak onderschat... men heeft weinig respect voor de souplesse en eenvoud met welke hij zijn slachtoffers overmant... echter is het veel lastiger en gecompliceerder dan het lijkt... de techniek is vrijwel volledig gebaseerd op de lokroep van de oester, met welke ze hun prooien lokken... "de lokroep van de oester klinkt luidkeels uit de keuken" is dan ook een populair gezegde onder de bombardeerkevers... door middel van de patetische en telekinetische vermogens van de bombardeerkever, weten zij hun oesters op commando te laten sjirpen...

een aanval gaat als volgt:

uren lang reeds klinkt het gesjirp van hun oesters uit het hoge gras... de bombardeerkever zit voor zijn holletje met enigszins opgeheven pootjes.. Zonder ophouden wrijft hij de geaderde voorpootjes met de randen langs elkaar en bestuurt de oester op afstand met behulp van de al eerder genoemde telekinetische en patetische vermogens... hij laat de oester desnoods van 's morgens 9 uur tot 2 uur in de nacht sjirpen als hij daarmee een prooi kan verdienen... daar komt al een prooi aangelopen: het is de verschrikkelijke befsluper... dit wezen is natuurlijk ook erg gevreesd in het dierenrijk, maar voor de bombardeerkever is hij geen partij: de bombardeerkever is de absolute top van de voedselketen... de nietsvermoedende befslurper sluipt zelfverzekerd naderbij, nieuwsgierig naar waar het gesjirp vandaan komt… dan zet de bombardeerkever zijn tweede gedeelte van zijn plan in… hij rent op volle snelheid op de achterpoten naar de befslurper toe en grijpt deze bij de neus… de bombardeerkever roept driemaal “ananak!”, terwijl hij de neus van de befslurper nog steeds vast heeft… de befslurper schrikt zich de tering van die mongool en sterft aan een hartstilstand… de bombardeerkever bekijkt zijn dode prooi tevreden en lacht in zijn vuistje: niets gaat de bombardeerkever te ver…

topicstarter, ik vind het wel jammer dat je gelijk bij de eerste vraag naar je wijsheid al blijkt te falen… je valt duidelijk door de mand… ik hoop dat je dat enigszins goedmaakt door mijn bovenstaande lijst met vragen voldoende te beantwoorden…
__________________
www.cu2.nl/frankzinnig: weest hartelijk welkom op de website van Frank Zinnig, Nederland's vreemdste en meest 'glossy' E-zine...
Oud 09-03-2003, 14:03
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
frankzinnig schreef:
www.cu2.nl/frankzinnig voor de antwoorden)
Hahaha.
Oud 09-03-2003, 14:18
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
frankzinnig schreef:
aangezien de topic-starter mentaal incapabel is tot het beantwoorden van deze op zich ook wel pittige maar wel beantwoordebare levensvraag,
Euh... Omdat de topicstarter niet online is en ook niet telepatisch zijn pc en i-net kan aansturen?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-03-2003, 14:18
the tourist
the tourist is offline
Joehoe
Oud 09-03-2003, 14:20
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Joehoe
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Ads door Google
Oud 09-03-2003, 14:32
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Euh... Omdat de topicstarter niet online is en ook niet telepatisch zijn pc en i-net kan aansturen?
Nee hoor, topicstarter vond mijn vraag niet relevant genoeg, en zei zelfs "geen enkel belang". Dan weet hij duidelijk niet belangrijk het is om te weten hoe het aanvalsmechanisme van de Afrikaanse bombardeerkever werkt.
Oud 09-03-2003, 14:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
Nee hoor, topicstarter vond mijn vraag niet relevant genoeg, en zei zelfs "geen enkel belang". Dan weet hij duidelijk niet belangrijk het is om te weten hoe het aanvalsmechanisme van de Afrikaanse bombardeerkever werkt.
??? Waarom kan ik dat dan niet zien?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-03-2003, 15:08
Verwijderd
WTF gaat dit over???
Oud 09-03-2003, 15:18
Thomas
Thomas is offline
Jezus, wat duurt dit weer lang.

Wanneer gaat ie dicht?
Oud 09-03-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Jezus, wat duurt dit weer lang.

Wanneer gaat ie dicht?
de hangsloten zijn zeker op
Oud 09-03-2003, 16:27
Visbhume
Visbhume is offline
Okee, hier ben ik dan weer. Helaas niet voor al te lange tijd, maar toch, even maar al deze vragen beantwoorden..

Evil Cherry, bij deze promoot ik je tot een wijze volgeling. Wees trots op dit resultaat en wend je wijsheid aan om geweldige dingen te gaan doen! En, nog beter, om je ego op te krikken en dingen te zeggen die je toch niet waar kunt.. eh.. Negeer dat laatste maar

thunder110, vergeef me deze grote misstap! Ik zal mezelf dertig zweepslagen met de kat met de zeven staarten toedienen als straf! Wat heb ik het aanvalsmechanisme van een bombaardeerkever onderschat! Gisteren was ik veel te afgeleid met het overdenken van grootse en wijze zaken (of ik nou melk of water zou gaan drinken bij het eten ), en daarom heb ik dat belang onderschat. Duizendmaal excuses! Gelukkig heeft frankzinnig al het antwoord gegeven...

frankzinnig, hopelijk verwacht je niet dat ik binnen twee minuten de antwoorden heb getypt? Mijn drukke filosofie-agenda laat dat niet toe. Dus heb even geduld en ik zal morgen proberen je vragen te beantwoorden naar eerlijkheid en waarheid .

Wawl en de zijnen, waarom hebben jullie zo'n slotjes-obsessie? Maakt het jullie gelukkig om sloten te zien of iets dergelijks? In dat geval zou ik adviseren om een driedubbel slot op de deur van je kamer te doen en daar naar te staren . Deze topic is hier perfect geschikt, gezien de omschrijving bij de Kantine. Lees die maar en huiver .

Okee, ik ga nadenken, mijn vrienden
__________________
Leeft op zijn innerlijke muziek // Heeft al 1 trouwe volgeling! // Vecht door tot het bittere eind // Zie Onzin voor mijn wijsheden!
Oud 09-03-2003, 16:37
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Topics met een gedegen vraagstelling zijn altijd welkom, topics waarin men aan 1 persoon vragen mag stellen niet.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Wijsheid?
wilookmeepraten
2 20-07-2008 00:11
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #127!
Verwijderd
497 02-05-2008 23:55
Studeren Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2
Verwijderd
500 11-01-2008 10:51
Verhalen & Gedichten Mijn Seina
joes
5 08-07-2005 16:05
Psychologie achternaam wijzigen
sweetska
7 06-03-2005 18:16
Verhalen & Gedichten Spiegelwereld>> verhaal
Twijg
66 09-12-2003 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.