Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 13:08
gruncher
Avatar van gruncher
gruncher is offline
het is niet de bedoeling dat je hier iemand afgalmt of
je ex voor schut gaat zetten..

de opzet is ben je wel eens op een ECHT onaangename manier
in aanraking met sex gekomen?

Ikzelf heb hier geen ervaring mee, maar
hoor wel veel verhalen hierover, dit zet me
elke keer weer aan denken


-gruncher-
__________________
# Advanced Analogue

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:14
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
niet echt traumatisch, maar een ex van me heeft me praktisch gedwongen om hem te pijpen... naja. nietzo van me hoofd naar beneden en ik moest maar, maar het was anders niet eerlijk tegenover hem, ik hoorde dat te doen etc etc, en uiteindelijk doe je het dan maar... terwijl ik er absoluut niet aan toe was...

nu heb ik nog steeds een hekel aan pijpen.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja die heb ik. Net als meiske hierboven bijna gedwongen tot dingen die ik niet wilde.
Maar als je 16 bent durf je misschien moeilijk nee te zeggen tegen gore ouwe mannen, ik althans, en ja, dan doe je dat dus maar.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:58
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ik had het met beffen. Mijn eerste befervaring was er helaas eentje waarvan je denkt dat ze zich gemasturbeerd heeft met een viskraam, alvorens een flinke grasmat te zaaien.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:52
Verwijderd
'Traumatisch' is een te groot woord.
Maar; Ja.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 15:52 :
'Traumatisch' is een te groot woord.
Maar; Ja.
Dat is meer 'dramatisch'.

Voor mij: ja, seks gehad met iemand die ik eigenlijk lelijk vond (te dik) maar toen zo iets had van 'what the heck'. Naderhand spijt van.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:05 :
Dat is meer 'dramatisch'.
Voor mij: ja, seks gehad met iemand die ik eigenlijk lelijk vond (te dik) maar toen zo iets had van 'what the heck'. Naderhand spijt van.
Trauma is het effect dat je nergens anders meer aan kan denken, en die handeling bvb niet meer uit kan voeren zonder angsten
Naja... zo ver dus niet
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:08 :
Trauma is het effect dat je nergens anders meer aan kan denken, en die handeling bvb niet meer uit kan voeren zonder angsten
Naja... zo ver dus niet
Ik doelde meer op 't feit dat je 'ja' zegt, en dan niet vertelt wat het probleem is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:12 :
Ik doelde meer op 't feit dat je 'ja' zegt, en dan niet vertelt wat het probleem is.
Er wordt gevraagd of ik/we wat heb(ben) meegemaakt, niet wat.
Ik ben verkracht, nu blij?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:23
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:19 :
Er wordt gevraagd of ik/we wat heb(ben) meegemaakt, niet wat.
Ik ben verkracht, nu blij?
Dat kan hij niet weten en als jij alleen ja antwoord kun je verwachten dat mensen gaan vragen wat er dan is gebeurd.
Verder vind ik het heel rot voor je enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:25
Mistery1
Mistery1 is offline
Ik heb zelf wel behoorlijk nare dingen meegemaakt, maar ik heb nu juist een beetje te snel en te vaak sex.
Dus zullen wel geen trauma's zijn o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:19 :
Ik ben verkracht, nu blij?
Ja, ik sta echt rond te huppelen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Mistery1 schreef op 20-10-2004 @ 16:25 :
Ik heb zelf wel behoorlijk nare dingen meegemaakt, maar ik heb nu juist een beetje te snel en te vaak sex.
Dus zullen wel geen trauma's zijn o.i.d.
Dat is makkelijk te verklaren

Chimera; houd je kop
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 20-10-2004 @ 16:25 :
Ik heb zelf wel behoorlijk nare dingen meegemaakt, maar ik heb nu juist een beetje te snel en te vaak sex.
Dus zullen wel geen trauma's zijn o.i.d.
Het is een trauma als je er last van hebt. Dus als je bijvoorbeeld geen seks wil hebben, of er nachtmerries van hebt. Je hoort overigens wel eens dat meiden die dergelijke dingen meegemaakt kwa seks helemaal los gaan, maar ik ken ook iemand die waarschijnlijk nooit van d'r leven nog seks gaat hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:26 :
Chimera; houd je kop
Pardon? Ik zou zeggen: make me. Ik kan ook niet weten dat je verkracht bent. Heel spijtig, verkrachters mogen ze wat mij betreft aan de hoogste boom opknopen, maar als je niet wil dat mensen er naar vragen kun je er gewoon bijzeggen dat je het niet wil vertellen. Zo lijkt het juist alsof je om aandacht zit verlegen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:30 :
Pardon? Ik zou zeggen: make me. Ik kan ook niet weten dat je verkracht bent. Heel spijtig, verkrachters mogen ze wat mij betreft aan de hoogste boom opknopen, maar als je niet wil dat mensen er naar vragen kun je er gewoon bijzeggen dat je het niet wil vertellen. Zo lijkt het juist alsof je om aandacht zit verlegen.
Ik zei dus boven al dat ik niets specifiek verborg, er werd alleen niet gevraagd wat. Er wat alleen gevraagd of. En ik zie dan dus niet waarom ik dan het hele verhaal op zou schrijven.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:33
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
zitten jullie nou hier en op een ander topic met mekaar te bekvechten??
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:36
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 20-10-2004 @ 16:33 :
zitten jullie nou hier en op een ander topic met mekaar te bekvechten??
Discussieren.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:46
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:40 :
Discussieren.
okeey je bent de 2e die dat zegt he chimera
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:05
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
jah, helaas wel...
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:13
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Nou ja, trauma... tijdens m'n eerste serieuze relatie is er behoorlijk diep in m'n hoofd gestampt dat afwijzing altijd mogelijk is en dat ik dus maar beter geen initiatief kon nemen. M'n ex had een hele gemene manier van een beetje reageren en vervolgens afwijzen. Als je al niet zo'n denderend zelfbeeld had word je daar ongelofelijk onzeker van.

Heb nog steeds een beetje in m'n onderbewustzijn zitten dat bij wijze van spreken op alles behalve "Ik wil je NU! *bespring*" alsnog een afwijzing kan volgen. Hopelijk komt er weer eens iemand die me kan leren dat het okay is om initiatief te nemen.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:46
Verwijderd
Ik heb een beetje hetzelfde als Dark Angel, maar bij mij komt het niet door 1 jongen.. en het komt ook door m'n eigen onzekerheid.

Maar ik heb niks wat je een trauma kunt noemen meegemaakt, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:54
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Door mijn ex heb ik een trauma overgehouden op seksueel gebiedHij beweerd nu dat hij nooit wat doorgehad heeft, soms durfde ik er nix van te zeggen,... maar ookal zei ik dat het pijn deed ging hij toch door .. nou als iemand dat niet doorheeft...

Ik heb sinds 5 maanden een vriend en gelukkig gaat het steeds beter tussen ons op seks gebied. hij is heel liev en geduldig voor me soms dan komt het verleden wel weer even terug ... maar dat komt gelukkig steeds minder vaak voor...
__________________
niet rokers sterven ook
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 17:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ja. Fout vriendje, een paar jaar terug.
In het begin was hij poeslief, maar op het laatst had hij zichzelf niet meer onder controle. Sja, verder stonden er geen vragen in dit topic toch?

Nu gaat het nog steeds niet echt goed. 't ene moment kan er normaal mee omgaan (iig normaal over praten, dat is al heel wat) en het andere moment absoluut niet...
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 17:55
Soullar
Soullar is offline
Nope, geen trauma's. Geen sekspartijen waar ik achteraf spijt van heb. Wel een keertje geweest waarvan ik nu denk; als ik dat niet gedaan had dan deed ze ook niet alsof zij zo übergoed is dat ze mij ook heeft gehad, terwijl ze met opmerkingen alleen haar eigen onzekerheid probeert te maskeren, welke te makkelijk onderuit te halen zijn.

Verder ben ik pretty happy met mijn seksualiteit en mijn ervaringen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 18:46
manGo0s
Avatar van manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 20-10-2004 @ 14:14 :
niet echt traumatisch, maar een ex van me heeft me praktisch gedwongen om hem te pijpen... naja. nietzo van me hoofd naar beneden en ik moest maar, maar het was anders niet eerlijk tegenover hem, ik hoorde dat te doen etc etc, en uiteindelijk doe je het dan maar... terwijl ik er absoluut niet aan toe was...

nu heb ik nog steeds een hekel aan pijpen.
Was bij mij ook, uiteindelijk ben ik ontmaagd door die jongen, terwijl ik er eigenlijk nog niet echt aan toe was en ik denk dat hij dat ook wel duidelijk wist. Hij heeft mij ook nog eens keihard gebruikt (bleek achteraf) en daardoor vertrouw ik bijna geen jongens meer, zoiezo ben ik nou ook super gespannen bij jongens, omdat ik meteen denk dat ze van alles willen
__________________
* Boeh *
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:00
Verwijderd
volgens mij kun je dit beter op psych zetten, maar wie ben ik.

on topic: ja.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:20
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Yep, jammergenoeg wel...
Ben nog steeds bang wat dat betreft..
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 19:50.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 20-10-2004 @ 14:58 :
Ik had het met beffen. Mijn eerste befervaring was er helaas eentje waarvan je denkt dat ze zich gemasturbeerd heeft met een viskraam, alvorens een flinke grasmat te zaaien.
Ik was het niet!

En; nou, ik ben wel een keer flauw gevallen tijdens het pijpen. Dat was wel traumatisch.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:35
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ben je wel eens op een ECHT onaangename manier
in aanraking met sex gekomen?

ja, behoorlijk.:/
maar ik heb er nu geen trauma meer van over..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:47
Guinevere
Avatar van Guinevere
Guinevere is offline
Een beetje nare ervaring wel, ja. Te ver gegaan met 3 goede vrienden, tegelijkertijd, in een dronken bui, met een voetbalelftal als toeschouwers.

Maar daar heb ik niks aan over gehouden. Die vrienden heb ik nog steeds.
__________________
Accidentally in love...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:11
Verwijderd
Trauma's niet, slechte herinneringen wel, maar die hadden er dan meer betrekking op dat ik achteraf vond dat ik veel te braaf was geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:30
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2004 @ 21:11 :
Trauma's niet, slechte herinneringen wel, maar die hadden er dan meer betrekking op dat ik achteraf vond dat ik veel te braaf was geweest.
Achteraf had alles zo anders gekund. Maarja, meestal ben je daar net te laat voor. Een regel waar ook ik mee in aanraking ben gekomen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:35
Verwijderd
Trauma's niet, wel een naar iets met een ex die verhaaltjes ging vertellen nadat het uit was (Over dat ik niks wou doen op sexgebied e.d. ja hallo ik was net 16, eerste vriendje, kon zijn taal nauwelijks ) Ik durf nu nog steeds niet echt te pijpen omdat ik altijd het gevoel heb dat ik het niet kan, niet goed genoeg ben. Vaag
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 20-10-2004 @ 21:30 :
Achteraf had alles zo anders gekund. Maarja, meestal ben je daar net te laat voor. Een regel waar ook ik mee in aanraking ben gekomen.
Daarom heeft het ook geen zin om je achteraf daar druk over te maken en dat doe ik dan ook niet. Gedane zaken nemen geen keer is een ongelooflijk stoffig cliché maar nog goed bruikbaar.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:46
Soullar
Soullar is offline
Mee eens.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Trauma's? Vroeger wel, sex was bij ons thuis iets wat echt verboden was, en als ik een vriendje zou krijgen dan zou mijn liefhebbende vader hem wel eens even...en ik mocht vooral dit niet doen en dat niet doen want anders smeet hij me het huis uit. Dus ik was best bangig, heb netjes niks gedaan tot ik mijn propedeuse al binnen had zelfs. Maar daar word je toch wat dapperder van.

Ik kreeg de studiebeurs op mijn eigen bankrekening, en ik had mijn propedeuse, en toen kon het me niks meer schelen wat die ouwe allemaal had te mekkeren. Dan smijt je me maar het huis uit pa. Toen ben ik aardig losgeslagen. In een avond over het trauma heen. Echt, ik heb een knop om gezet en na tien keer binnen een uur netjes nee zeggen tegen de knul in kwestie die al naast me in bed lag heb ik hém toen genomen. Letterlijk. My god, wat een eerste keer....
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:54
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Irrrma schreef op 20-10-2004 @ 20:21 :
Ik was het niet!

En; nou, ik ben wel een keer flauw gevallen tijdens het pijpen. Dat was wel traumatisch.
Ik was het niet!

Koekhappen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 00:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Wel gehad. Nu niet meer. Heb ermee leren leven zeg maar.
Ik heb een vriendje gehad die erg dwingend kon zijn, (understatement) zeg maar, als hij zin had, had ik m'n benen te spreiden, deed ik dat niet uit mezelf, dan deed ie het wel voor me of ging ie net zo lang lopen irriteren en drammen tot je het maar deed om er maar vanaf te zijn. Daardoor en door een andere nare ervaring daar nog voor, heb ik tijdenlang seks als niets anders gezien dan lustbevrediging. Verder zei het mij helemaal niets. Dat heeft dus ook erg lang geduurd tot ik leerde dat het ook een uiting van liefde kon zijn en ook voor mij prettig en niet alleen voor de heer. Nu heb ik er geen 'last' meer van.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Irrrma schreef op 20-10-2004 @ 20:21 :
Ik was het niet!

En; nou, ik ben wel een keer flauw gevallen tijdens het pijpen. Dat was wel traumatisch.
ahahahahahahahahhahahaha
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 21-10-2004 @ 01:50 :
ahahahahahahahahhahahaha
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 05:39
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ja
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 08:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-10-2004 @ 06:39 :
Ja
Ik moet zeggen dat ik me behoorlijk zit te ergeren aan de dramaqueens hier die leuk "ja" antwoorden, zonder te vertellen WAT dat trauma precies is. Vrij nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:30
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
gruncher schreef op 20-10-2004 @ 14:08 :
het is niet de bedoeling dat je hier iemand afgalmt of
je ex voor schut gaat zetten..

de opzet is ben je wel eens op een ECHT onaangename manier
in aanraking met sex gekomen?

Ikzelf heb hier geen ervaring mee, maar
hoor wel veel verhalen hierover, dit zet me
elke keer weer aan denken


-gruncher-
Nee, niet echt. Echt niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:34
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Guinevere schreef op 20-10-2004 @ 20:47 :
Een beetje nare ervaring wel, ja. Te ver gegaan met 3 goede vrienden, tegelijkertijd, in een dronken bui, met een voetbalelftal als toeschouwers.

Maar daar heb ik niks aan over gehouden. Die vrienden heb ik nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 21-10-2004 @ 01:50 :
ahahahahahahahahhahahaha
Het was onder een hele kleine douche en het was heet en benauwd en hij stonk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mwah. Ik weet niet of je t een echt trauma kunt noemen, maar ik ben een tijd lang behoorlijk bang geweest voor jongens, na een vervelende ervaring.
4 jongens die om je heen staan en om de beurt even graaien geeft je geen goed gevoel...
Hoe mijn toenmalige "vriend" daarmee omging ook niet.
Ik vertelde dat ik was aangerand. Wat doet meneer? Hij raakt m'n borsten aan en vraagt: "deden ze dit?" Idem bij m'n kont en... tsja... de rest zullen we maar zeggen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 10:09
Verwijderd
Ja, maar ik ga niet vertellen wat, omdat ik er geen behoefte aan heb nu. 't Heeft er voor gezorgd dat ik seks nu best wel moeilijk vind, maar 't gaat telkens ietsje beter.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 13:09
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Nee
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vies van m'n vriend...
*~*SaN*~*
186 16-07-2005 12:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.