Oud 28-05-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 28-05-2004 @ 00:29 :
Hebben jullie dan geen mondelinge?
Dat zijn schoolonderzoeken en die zijn gewoon ergens in het jaar, niet aan het eind van het jaar.

Lijkt me vreselijk elk jaar examen moeten doen voor je overgang (in Nederland krijg je gewoon tijdens het jaar proefwerken en als je gemiddelde voor genoeg vakken voldoende is (plus vaak nog wel wat regels, maar dat verschilt ook weer per school)), dan ga je over.
Advertentie
Oud 28-05-2004, 21:17
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
Zakrosser schreef op 28-05-2004 @ 20:30 :
Hm, opeens stond ik midden in de gymzaal naakt, iedereen werkte door aan hun examens, pas na 5min zei iemand. Holy shit, die kerel staat daar naakt !. En iedereen stopte met schrijven en begon ook hun kleren uit te doen. Toen we allemaal naakt waren ging we als idioten rondrennen en glijen over de grond met de blote billen.


Opdat moment werd ik wakker en zat iedereen rustig aan hun examens te werken. Ik was dus in slaap gevallen ..

anyway, de toets toch nog aardig gemaakt










[afbeelding]
JIJ bent echt coool! Lig hier in een scheur
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 28-05-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
miesjah schreef op 28-05-2004 @ 21:56 :
hoe is het opgelost? Ben je gebeld? Ga je het in het tweede tijdvak doen?
volgens mij dacht ze dat ze 3 uur de tijd had voor het examen....
Oud 28-05-2004, 21:51
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-05-2004 @ 22:49 :
volgens mij dacht ze dat ze 3 uur de tijd had voor het examen....
*dom*

ja dat dachten een paar kinderen uit mijn klas ook

*schaam* ik kan ook nooit goed lezen...
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 28-05-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Kezmenneke schreef op 28-05-2004 @ 20:54 :
Ik dacht dat het examen engels 3 uur was, nou daar kwam ik na 2 en een half uur wel achter...
dat dachten ze bij mij bij eco ook. het laatste half uur zaten ze ineens heel hard te werken
Oud 28-05-2004, 21:58
Verwijderd
Bij mij zeiden ze dat trouwens nog van te voren, hoeveel tijd je had. En ook tussendoor af en toe ('Jullie hebben nog een uur').
Oud 28-05-2004, 22:16
Verwijderd
Bij ons wordt voor de toets gezegd tot hoe laat de toets duurt en een kwartier voor tijd zeggen ze dat je niet meer weg mag dan (of juist wel als uitzondering) en dan een minuut voor tijd dat je moet afronden
Oud 28-05-2004, 22:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-05-2004 @ 23:16 :
Bij ons wordt voor de toets gezegd tot hoe laat de toets duurt en een kwartier voor tijd zeggen ze dat je niet meer weg mag dan (of juist wel als uitzondering) en dan een minuut voor tijd dat je moet afronden
Dat doen ze bij ons ook en ik vind dat wel goed zo. Beter dan om het uur ofzo, dan schiet ik zo in de stress en dan ben ik weer afgeleid.

Onze blunder van de dag: het licht viel uit tijdens het examen Engels in de gymzaal gelukkig duurde het maar heel kort dus het was niet hinderlijk, alleen maar grappig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-05-2004, 22:48
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Bij ons stond er een flesje AA voor iedereen op tafel, gesponsord door Peppernogwat. Nou dat is op zich prima. Gaat zo'n leraar midden onder het examen flyers op je tafel leggen van dat Peppergebeuren, voor als je leuk vakantiewerk zoekt . Dat vond ik vrij idioot/belachelijk.
Oud 28-05-2004, 23:02
Atje85
Atje85 is offline
Veel tijd is het LAKS vrijdag bezig geweest met een vmbo-leerling van het ROC A12 in Ede. Hoewel de jongen zijn mobiele telefoon tijdens zijn examen had uitgeschakeld, ging de wekker op het mobieltje toch af. De leerling is uit het examen gezet, kreeg een één en de school heeft hem de kans op een herexamen ontzegd. "Een heel onredelijke oplossing", aldus de zegsman van het LAKS.


de school mag niet eens je recht op een herkansing afnemen, maja ROC he, die sporen sowieso niet
Oud 28-05-2004, 23:13
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
kneisje schreef op 28-05-2004 @ 23:48 :
Bij ons stond er een flesje AA voor iedereen op tafel, gesponsord door Peppernogwat. Nou dat is op zich prima. Gaat zo'n leraar midden onder het examen flyers op je tafel leggen van dat Peppergebeuren, voor als je leuk vakantiewerk zoekt . Dat vond ik vrij idioot/belachelijk.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 29-05-2004, 09:00
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
kneisje schreef op 28-05-2004 @ 23:48 :
Bij ons stond er een flesje AA voor iedereen op tafel, gesponsord door Peppernogwat. Nou dat is op zich prima. Gaat zo'n leraar midden onder het examen flyers op je tafel leggen van dat Peppergebeuren, voor als je leuk vakantiewerk zoekt . Dat vond ik vrij idioot/belachelijk.
Haha, zo dom. Wij kregen ook zo'n flesje en flyer.. maar ze stonden gewoon bij de deur en gaven het dus als je klaar was met je examen. Dus dat was een stuk slimmer.

Oh ik zie dat jij ook in Haarlem woont.. Dacht al.. 'heb je daar ook pepperminds?' Maar je woont dus gewoon in dezelfde stad.

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 09:08.
Oud 29-05-2004, 09:24
Deathborn
Avatar van Deathborn
Deathborn is offline
Gister had ik wiskunde, en wat denk je? begint m'n rekenmachine opeens te flippen... ik moest er een paar keer op slaan, dan deed ie het ff, maar telkens als ik op de = knop drukte ging ie weer uit! nou is t toch nog wel goed gekomen, want als ik op de bovenkant bleef drukken en tegeljk typte ging ie nie uit ...
(m'n eerste post btw )
__________________
Children in the dark make accidents, but accidents in the dark make children.
Oud 29-05-2004, 09:31
Verwijderd
Er word bij mij op school altijd koffie en thee uitgedeeld tijdens de examens, behalve gisteren toen de vmbo-ers erbij zatten haha
Oud 29-05-2004, 10:03
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 28-05-2004 @ 19:51 :
hoorde vandaag van me broer dat iemand zijn wekker (terwijl zijn telefoon uitstond) was afgegaan tijdens examen

diegene heeft een 1 gekregen en mag niet herkansen dan baal je echt zo hard lijkt me

onze lerares nederlands ging vandaag tijdens het examen de lege bekertjes vast ophalen nee hoor dat stoort niet
stond in de krant
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-05-2004, 10:23
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Citaat:
Shadina schreef op 29-05-2004 @ 10:00 :
Haha, zo dom. Wij kregen ook zo'n flesje en flyer.. maar ze stonden gewoon bij de deur en gaven het dus als je klaar was met je examen. Dus dat was een stuk slimmer.

Oh ik zie dat jij ook in Haarlem woont.. Dacht al.. 'heb je daar ook pepperminds?' Maar je woont dus gewoon in dezelfde stad.
Ja Pepperminds daarvan was het (kon niet op dat woord komen). Maargoed, op het Schoter pakken ze het kennelijk slimmer aan als t Coornhert
Oud 29-05-2004, 10:39
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-05-2004 @ 23:16 :
Bij ons wordt voor de toets gezegd tot hoe laat de toets duurt en een kwartier voor tijd zeggen ze dat je niet meer weg mag dan (of juist wel als uitzondering) en dan een minuut voor tijd dat je moet afronden
bij ons wordt alles wat op de enevlop staat voorgelezen en een leerling moet dan meelezen en kijken of de enveloppen dicht zijn en aangezien op de enevlop staat tot hoelaat het examen duurt, wordt het dan gezegt... 'het examen duurt van half 2 tot half 4' blablabla... maar ja het hoort erbij...
Oud 29-05-2004, 10:45
Verwijderd
bij geschiedenis de vragen op de laatste pagina vergeten te maken
Oud 29-05-2004, 11:00
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
Nordland schreef op 29-05-2004 @ 11:45 :
bij geschiedenis de vragen op de laatste pagina vergeten te maken
oei, das minder
Oud 29-05-2004, 11:25
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
Dat wordt bij ons ook gezegt... een examen is pas af als er einde staat... wat wordt er veel gezegt bij ons
Oud 29-05-2004, 12:39
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
chica in me klas heeft de wiskunde a1.2 gemaakte opgaven naar huis mee genomen en de klas ingelevert
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 29-05-2004, 14:09
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
We kregen zo´n ´overlevingspakket´ voor het examen met daarin pepermunt, een paar kaarten `ik ben geslaagd´, een paar info-folders, een fotohouder en een zakje chips (!!!)
Bij ons op school bleven de docenten maar zeggen, je mag eten meenemen, maar geen chips (want dat kraakt zoveeeel). En wat krijgen we in dat pakket? JUIST ja...hahaha
Ook zo irritant dat die leraren maar blijven op-en-neer lopen. Of dat hun sleutelbos nog aan de broek hangt, of dat ze koekjes gaan eten, de krant openslaan, met een karretje binnenkomen, even een cd-speler terugbrengen die in dat lokaal hoort! e.d.....
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 29-05-2004, 14:20
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Bij ons is het over het algmeen goed geregeld, alleen te officieel. Met geschiedenis was ik bijna klaar toen ze melden dat over 3 minuten de eerste mensen die klaar waren weg mochten, ik hou niet van afraffelen dus ik maak mijn laatste vraag af. Ik was klaar en toen liep net de laatste door de deur heen, ik vraag rustig aan een leraar die achter me zit of ik nog weg mag... nee... dus maar drie kwartier moeten wachten

Ook tijdens nederlands (ik was al klaar) kwam de koffie langs en precies op dat moment was er een oproep via de speaker voor de tweede klas, en niet zo'n klein beetje hard. En dan ook ff 2 minuten aan het uitleggen over de sportdag van de tweede klas, maar we kregen 5 minuten extra tijd, niet dat ik dat nodig had
Oud 29-05-2004, 14:23
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
oieps dat is ook niet echt handig...
Oud 29-05-2004, 14:37
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 29-05-2004 @ 15:20 :
Bij ons is het over het algmeen goed geregeld, alleen te officieel. Met geschiedenis was ik bijna klaar toen ze melden dat over 3 minuten de eerste mensen die klaar waren weg mochten, ik hou niet van afraffelen dus ik maak mijn laatste vraag af. Ik was klaar en toen liep net de laatste door de deur heen, ik vraag rustig aan een leraar die achter me zit of ik nog weg mag... nee... dus maar drie kwartier moeten wachten

Ook tijdens nederlands (ik was al klaar) kwam de koffie langs en precies op dat moment was er een oproep via de speaker voor de tweede klas, en niet zo'n klein beetje hard. En dan ook ff 2 minuten aan het uitleggen over de sportdag van de tweede klas, maar we kregen 5 minuten extra tijd, niet dat ik dat nodig had
*dient klacht in wegens school niet houden aan examen regelement

hehe mag niet he 5 min extra
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 29-05-2004, 16:53
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
kneisje schreef op 29-05-2004 @ 11:23 :
Ja Pepperminds daarvan was het (kon niet op dat woord komen). Maargoed, op het Schoter pakken ze het kennelijk slimmer aan als t Coornhert
Op mijn cu2 gelezen?
Ik denk dat ze dan eerst bij jullie zijn langsgeweest.. en daarna naar ons ofzo.

Mijn broertje zit trouwens bij jou op school. Denk niet dat je hem kent.. hij zit er pas een half jaartje op en zit in de 2e.
Oud 29-05-2004, 17:16
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Mjjn GR kwijt zijn, vlak voor economie examen, en dat terwijl die helemaal vol stond..
Ik flippen..
Uiteindelijk 1tje geleend, en waarschijnlijk heb ik het gehaald.
Oud 29-05-2004, 17:21
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 29-05-2004 @ 00:02 :
Veel tijd is het LAKS vrijdag bezig geweest met een vmbo-leerling van het ROC A12 in Ede. Hoewel de jongen zijn mobiele telefoon tijdens zijn examen had uitgeschakeld, ging de wekker op het mobieltje toch af. De leerling is uit het examen gezet, kreeg een één en de school heeft hem de kans op een herexamen ontzegd. "Een heel onredelijke oplossing", aldus de zegsman van het LAKS.


de school mag niet eens je recht op een herkansing afnemen, maja ROC he, die sporen sowieso niet
Wij mogen onze mobieltjes niet eens meenemen in de zaal.. dus dat zal me niet overkomen
Oud 29-05-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ietje-Irene schreef op 29-05-2004 @ 12:25 :
Dat wordt bij ons ook gezegt... een examen is pas af als er einde staat... wat wordt er veel gezegt bij ons
ja das het ergste ervan, er werd bij aanvang verteld dat je daarop moest letten
Oud 29-05-2004, 18:39
brennie xx
Avatar van brennie xx
brennie xx is offline
tis wel hadig als ze elke x zeggen hoelang je nog hebt maar bij ons staat er gewoon een klok en kun je zelf kijken en je tijd indelen
__________________
ben nie dom, ben gewoon blond!
Oud 29-05-2004, 18:44
mirrie-1986
Avatar van mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Citaat:
Rochetta schreef op 29-05-2004 @ 15:09 :
We kregen zo´n ´overlevingspakket´ voor het examen met daarin pepermunt, een paar kaarten `ik ben geslaagd´, een paar info-folders, een fotohouder en een zakje chips (!!!)
Bij ons op school bleven de docenten maar zeggen, je mag eten meenemen, maar geen chips (want dat kraakt zoveeeel). En wat krijgen we in dat pakket? JUIST ja...hahaha
Ook zo irritant dat die leraren maar blijven op-en-neer lopen. Of dat hun sleutelbos nog aan de broek hangt, of dat ze koekjes gaan eten, de krant openslaan, met een karretje binnenkomen, even een cd-speler terugbrengen die in dat lokaal hoort! e.d.....
die kregen wij ook, diie chips was vies!!
__________________
All you need is love!!
Oud 29-05-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 29-05-2004 @ 19:44 :
die kregen wij ook, diie chips was vies!!
logisch, anders waren ze bang dat ze het gingen eten tijdens het examen
Oud 29-05-2004, 22:04
Miep#1
Miep#1 is offline
Eigenlijk ging het tot nu toe allemaal wel goed, was goed geregeld. Enige was dat de tuinman het gras ging maaien met zo'n electrisch ding wat nogal lawaai maakte maar die hield er al snel mee op toen ie doorhad dat we bezig waren met een examen.
Oud 29-05-2004, 22:14
herby
Avatar van herby
herby is offline
Laatste examen: 3 telefoons gejat (als het er niet meer zijn) voor de neus van de surveillant die ze zou bewaken
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 29-05-2004, 23:11
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 29-05-2004 @ 19:44 :
die kregen wij ook, diie chips was vies!!
Ja Piccalilly-chips Had er nog nooit van gehoord...
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Oud 29-05-2004, 23:22
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
herby schreef op 29-05-2004 @ 23:14 :
Laatste examen: 3 telefoons gejat (als het er niet meer zijn) voor de neus van de surveillant die ze zou bewaken

Tsja eigen shculd, bij ons zeiden ze het al: we kunnen niet checken welke mobiel vna wie is, dus als iemand eerder weggaat kan ie een ander mobieltje meenemen, dus laat je mobiel gewoon THUIS!
Oud 29-05-2004, 23:29
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 30-05-2004 @ 00:22 :
Tsja eigen shculd, bij ons zeiden ze het al: we kunnen niet checken welke mobiel vna wie is, dus als iemand eerder weggaat kan ie een ander mobieltje meenemen, dus laat je mobiel gewoon THUIS!
En als je een uur van de stad woont en die mobiel nodig hebt om te bellen in geval van een lekke band etc.?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 29-05-2004, 23:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
herby schreef op 30-05-2004 @ 00:29 :
En als je een uur van de stad woont en die mobiel nodig hebt om te bellen in geval van een lekke band etc.?
Vraag je t onderweg aan iemand

Anyway, dat risico loop je dus gewoon werd ons verteld, maakt dus niet uit(naja iig niet zoveel dat diefstal te voorkomen is) of er iemand toezicht op houdt of niet.
Oud 29-05-2004, 23:41
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 30-05-2004 @ 00:34 :
Vraag je t onderweg aan iemand

Anyway, dat risico loop je dus gewoon werd ons verteld, maakt dus niet uit(naja iig niet zoveel dat diefstal te voorkomen is) of er iemand toezicht op houdt of niet.
Systeem met nummertjes
Surveillant houd spul bij zich
je levert telefoon in, komt sticker op met bijv. een 6 er op
je krijgt een papiertje met een 6 er op en een stempel
als je de zaal uitgaat ruil je het kaartje voor de telefoon

simpel, effectief
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Oud 30-05-2004, 00:46
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-05-2004 @ 21:00 :
Dat zijn schoolonderzoeken en die zijn gewoon ergens in het jaar, niet aan het eind van het jaar.

Lijkt me vreselijk elk jaar examen moeten doen voor je overgang (in Nederland krijg je gewoon tijdens het jaar proefwerken en als je gemiddelde voor genoeg vakken voldoende is (plus vaak nog wel wat regels, maar dat verschilt ook weer per school)), dan ga je over.
Ik ben het niet anders gewend, dus stoort het me ook niet.

Lijkt me erger als je maar één keer examen moet doen, want dan hangt alles af van die ene periode...

30% van het eindtotaal is dan ook dagelijks werk van ons (toetsen, huiswerken...), dus eigenlijk hangt niet álles (scheelt wel niet veel, maar ja) af van je examen.

Dus alles VWIO'ers, VMBO'rs...krijgen dezelfde examens, een beetje zoals in Engeland dan.
Oud 30-05-2004, 01:07
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2004 @ 22:50 :
Ik vond het meestal juist fijn wanneer er wat geluid was, kon ik me beter concentreren dan in een muisstille zaal... in die stilte was ik altijd bang ineens een rot geluid te maken.
Inderdaad. Als het echt doodstil was voelde ik me al schuldig bij het kleinste kuchje Zat ik eerst echt secondenlang om me heen te kijken, en dan uiteindelijk: *kuch*
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 30-05-2004, 09:14
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
Citaat:
phensicske schreef op 30-05-2004 @ 01:46 :
Ik ben het niet anders gewend, dus stoort het me ook niet.

Lijkt me erger als je maar één keer examen moet doen, want dan hangt alles af van die ene periode...

30% van het eindtotaal is dan ook dagelijks werk van ons (toetsen, huiswerken...), dus eigenlijk hangt niet álles (scheelt wel niet veel, maar ja) af van je examen.

Dus alles VWIO'ers, VMBO'rs...krijgen dezelfde examens, een beetje zoals in Engeland dan.
Bij ons heb je grof gezegt 3 afdelingen... VMBO(en dat is dan weer opgesplitst in meerder afdelingen) HAVO en VWO. Het VMBO duurt maar 4 jaar... maar dan heb je ook een lager diploma dan als je de HAVO(die 5 jaar duurt) doet... want daar moeten ze in het 3de jaar al net zoveel weten als het VMBO in het 4de jaar... en het VWO is dan 6 jaar en daar moeten ze in het 4de jaar net zoveel weten als de HAVO in het 5de jaar... je kan bij ons ook als je je 4 VMBO hebt gehaald naar 4 HAVO gaan, of als je op de HAVO zit van 5 HAVO naar 5 VWO zodat je dat diploma ook hebt... of je gaat gewoon naar een vervolgopleiding om voor een beroep te leren.. maar dat zullen jullie denk ik ook wel hebben
Oud 30-05-2004, 09:17
youneman
youneman is offline
Haha na Nederlands stonden we met zen allen buiten de gymzaal na te genieten. Komt men leraar Nederlands een half uur later ons de opgaven, vragen en kladblaadjes uitdelen. Dus ze schreeuwen men naam en pak die hele meuk aan, sla het open en schrik me helemaal de pleures. Zit daar in plaats van men klad men examen in
Allerlei doomedenkereige dingen gingen al door men hoofd heen want ik wist dat als je de zaal uit was je niks meer in kon leveren.
Maarja had die doos van Nederlands dus mijn klad bij de uitwerkingen gelegd.
Gelukkig deelde haar man ze uit (ook leraar Nederlands) en die zag de humor er wel van in. Hij heeft even gecontroleerd of ik niet aan de meerkeuzevragen had zitten sleutelen. En toen krijg ik men klad gewoon terug.
Ik was echt opgefokt, ik zag t al helemaal voor me.
Toen ben ik stuiterend naar huis gegaan toch wel opgelucht dat dit niet zoon rampverhaal is geworden als het zou kunnen zijn

Leraren hebben het maar moeilijk. een vragenboekje een tekstboekje, een uitwerking en dan SOMS een klad. Nou ik zou als ik hun was gaan demonstreren voor meer loon, of omscholing ofzo want kom op

Cheers
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 30-05-2004, 09:28
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
ja dat is wel waar je hebt echt veels te veel blaadjes... een vragenboekje een tekstboekje een bronnenboekje een uitwerkblad zo'n gewoon dubbelvel waar je sommige andwoorden dan evengoed op moet schrijven terwijl je een uitwerkingenblad hebt en soms zelfs nog een meerkeuzeblad! nou en dat moet dan op een VEEEELS te klein tafeltje waardoor alles op en over elkaar ligt en je niks meer kan vinden en je dus 5 minuten(ok btje overdreven) aant zoeken bent naar het goede blaadje...
Oud 30-05-2004, 15:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-05-2004 @ 20:05 :
bij ons mag het met grafieken ook niet, en ik had het bij bio per ongeluk wel gedaan maar bij wiskunde werd gezegd dat zelf dat niet mocht. Je mag het wel eerst schetsen met potlood maar dan moet je het overtrekken met pen.
het is toch niet te hopen, want ik heb bij eco de lorenzcurve met potlood getekend...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 30-05-2004, 15:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
phensicske schreef op 30-05-2004 @ 01:46 :
30% van het eindtotaal is dan ook dagelijks werk van ons (toetsen, huiswerken...), dus eigenlijk hangt niet álles (scheelt wel niet veel, maar ja) af van je examen.
Bij ons is het Centraal Examen (wat dus eind mei, begin juni afgenomen wordt) maar 50% van je cijfer, de andere 50% van je eindcijfer wordt bepaald door het gemiddelde van andere toetsen en werkstukken die je in de bovenbouw hebt gemaakt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 30-05-2004 @ 16:44 :
het is toch niet te hopen, want ik heb bij eco de lorenzcurve met potlood getekend...
als ik het goed begrepen heb mag je grafieken gewoon met potlood tekeken omdat het anders miss heel rommelig word, als je het eerst fout doet zeg maar.
Oud 30-05-2004, 16:22
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-05-2004 @ 16:50 :
Bij ons is het Centraal Examen (wat dus eind mei, begin juni afgenomen wordt) maar 50% van je cijfer, de andere 50% van je eindcijfer wordt bepaald door het gemiddelde van andere toetsen en werkstukken die je in de bovenbouw hebt gemaakt.
Ah, dan hangt toch niet alles van jullie Centraal Examen af.

De proefwerken beginnen maar midden juni bij ons en duren zo'n 8 werkdagen.
Oud 30-05-2004, 16:25
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ah ja, om ook maar eens een verhaal te vertellen.

Toen ik jonger was (15) spiekte ik veel. In die school had je voor uw examen nog twintig minuten studie.
Omdat onze klas toen een vaste plaats had in die studiezaal tijdens de examens, had ik het idee gekregen om reeds wat leerstof op de bank te kladden waar ik mijn examen moest maken.

't Probleem was dat ik daar niet zat tijdens de studie, maar wel een meisje uit mijn klas. Dus ik vroeg haar enkele dingen op te schrijven in potlood op die bank.

Toen ik naar mijn plaats ging zag ik dat ze geen klein beetje had opgeschreven, maar zowat een hele bank vol.

De leerkrachten kwamen al in aantocht met de kladblaadjes, dus ik vlug mijn stilo's erover en dan nog eens zelf er half over hangen, zodat het niet te veel zou opvallen.

Gelukkig hebben de leraars de eerste vijf minuten niet te veel gecontroleerd en kon ik vlug alles overpennen op mijn kladblad en wat op mijn bank stond weggummen.

Was best spannend en 't ging wel moeilijk geweest zijn daar een excuus voor uit te vinden.
Oud 30-05-2004, 17:18
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-05-2004 @ 20:05 :
bij ons mag het met grafieken ook niet, en ik had het bij bio per ongeluk wel gedaan maar bij wiskunde werd gezegd dat zelf dat niet mocht. Je mag het wel eerst schetsen met potlood maar dan moet je het overtrekken met pen.
Bij ons bij grafieken wel, heb dat bij de grafieken die ik moest tekenen tot nu toe ook gewoon gedaan.
Wel stom dat de ene school zegt dat het wel mag en de andere niet, als de tweede examinator het dan doorkijkt zou die er daardoor punten af kunnen trekken terwijl dit bij ons niet zo doorgegeven is
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 16:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 10:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.