Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 12:54
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ik las het even verder in een topic 'wanneer masturbeerde je laatst'..

enkele schreven 'doe het niet' of 'het doet me niets'..

laatst had ik een gesprek met een vriendin waarbij zij aanhaalde (zonder echte reden - in het gesprek).. iedereen doet t toch, jij zal toch ook niet gaan zeggen dat je t niet doet, anders mankeert er je wat (bedoelde ze vrij algemeen). Ik vond t een vrij korte reactie.. Nu vroeg ik me echt af of er dan echt geen mensen zijn die het niet doen.. Wat vinden jullie ervan? Raar - niet normaal??

Ik geef toe, ik heb t lange tijd gedaan maar heb er nu al iets langer geen behoefte niet meer aan ...
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Nu vroeg ik me echt af of er dan echt geen mensen zijn die het niet doen...
Soms heb ik er absoluut geen zin in, en moet ik er niet aan denken.. maar verder , masturbation is
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:05
AJKwak
AJKwak is offline
Ik heb het ook heel lang gedaan maar ben er uiteindelijk in geslaagd te stoppen. Nu zo'n 21 maanden geleden.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:26
Laïs
Laïs is offline
Normaal masturbeer ik wel,maar in de vakantie was het opeens gedaan,maar dan ben ik weer hervallen.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
AJKwak schreef op 18-01-2004 @ 14:05:
Ik heb het ook heel lang gedaan maar ben er uiteindelijk in geslaagd te stoppen. Nu zo'n 21 maanden geleden.
Erin geslaagd te stoppen? Waarom?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:50
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-01-2004 @ 14:31:
Erin geslaagd te stoppen? Waarom?
ik snap het ook niet. Het lijkt me geen verslaving en als het een verslabing is geen verslaving is die slecht is voor je gezondheid...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:06
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Ik doe het niet, gewoon omdat ik niet opgewonden van mezelf wordt. Ik kom dus ook noooooit klaar als ik masturbeer. Maar ik vind mezelf nou niet heel erg vreemd. Ik ben immers niet de enige die dat heeft.
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:14
Fledderpoep
Avatar van Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Ik doe het zelf niet, vanwege het simpele feit dat ik het maar niks vind. Ik spaar het wel op voor diegene die het verdient
__________________
"Obey the Salami!"
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:16
AJKwak
AJKwak is offline
Citaat:
Smartie schreef op 18-01-2004 @ 14:50:
ik snap het ook niet. Het lijkt me geen verslaving en als het een verslabing is geen verslaving is die slecht is voor je gezondheid...
Om principiële redenen en omdat er m.i. duidelijk wel sprake was van een verslaving.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:17
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 18-01-2004 @ 15:06:
Ik doe het niet, gewoon omdat ik niet opgewonden van mezelf wordt. Ik kom dus ook noooooit klaar als ik masturbeer. Maar ik vind mezelf nou niet heel erg vreemd. Ik ben immers niet de enige die dat heeft.
Inderdaad, ik doe het ook amper om deze reden, heb er ook weinig behoefte aan. Bovendien vind ik het echte werk met z'n 2en veel leuker
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Misschien hebben jullie te weinig testosteron? Geslachtsdrift hebben is normaal en gezond, anders sterft de soort uit.

Onanie is geen zonde! Onans zonde was niet dat hij zijn zaad op de grond verspilde, en zich dus aftrok terwijl hij met de weduwe van zijn broer was getrouwd ( gebruikelijk in die tijd), maar de zonde zat hem in het waarom!

Hij belazerde haar zo uit haar erfenis, ze mocht van hem niet zwanger worden, anders zou ze zijn erfdeel krijgen, die nu aan haar neus voorbijging omdat ze geen zoons had. God had Onan opdracht gegeven haar een kind te schenken, zodat ze kon ervan van haar overleden man, zijn broer. Maar hij was ongeoorzaam, en deed wat hij zelf wilde.

De masturbatie zelf was niet de zonde, het was de ongehoorzaamheid.!

Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:32
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
juno schreef op 18-01-2004 @ 15:29:
De masturbatie zelf was niet de zonde, het was de ongehoorzaamheid.!
Wie had het over een zonde dan
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik doe het ook nauwelijks tot niet hoor. Normaal gesproken wordt ik gewoon niet opgewonden van mezelf en vind ik er ook gewoon geen klap aan. Maar als mijn vriend me helemaal gek heeft gemaakt en vervolgens van me afblijft (pestkop), ja, dan wil ik het nog wel eens doen. Anders niet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:41
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
masturbatie goh.. iedereen doet het wel es denk ik zo.. het is nou niet bepaald een onderwerp waarover ik tegen iedereen praat, maar bij degenen waar ik er wél over praat is er niet een die het niet doet..

zelf windt het me niet op, dus veel heb ik er niet aan
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sherco schreef op 18-01-2004 @ 15:32:
Wie had het over een zonde dan
Waarom hangt er anders nog zo'n taboe omheen? waarom vinden mensen dat ze het uit prncipiele gronden niet mogen, en zijn ze trots dat ze geslaagd zijn emee te stoppen?

Waarom zou masturbatie slecht zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:48
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-01-2004 @ 15:17:
Inderdaad, ik doe het ook amper om deze reden, heb er ook weinig behoefte aan. Bovendien vind ik het echte werk met z'n 2en veel leuker
Ja, inderdaad.
__________________
You can't stop growing old...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:04
Artus
Avatar van Artus
Artus is offline
kortom rukken met die handel
__________________
Her name in blood and her eyes on me
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:08
Verwijderd
Damn dan was ik een stuk chagerijniger als ik er niet af en toe aan mocht komen. Ik klink als een roker.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Nientjuh087 schreef op 18-01-2004 @ 15:59:
Er wordt zelfs beweerd dat het goed is voor je gezondheid..

En ik moet zeggen dat als je het vaak doet het ook erg goed is voor je figuur.. :-P (buikspieren bijv. en iemand enig idee hoeveel kalorieen je verbruikt? Eerst voor het masturberen zelf en vervolgens nog voor het orgasme...)
Met het echte werk verbrand je nog meer Doe mij dat dan maar
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:11
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 18-01-2004 @ 16:09:
Met het echte werk verbrand je nog meer Doe mij dat dan maar
Op zich zou ik die keus graag maken, maar vrijgezellen hebben het niet zo makkelijk ( )
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 18:56
la femme fatale
Avatar van la femme fatale
la femme fatale is offline
Citaat:
juno schreef op 18-01-2004 @ 15:42:
Waarom hangt er anders nog zo'n taboe omheen? waarom vinden mensen dat ze het uit prncipiele gronden niet mogen, en zijn ze trots dat ze geslaagd zijn emee te stoppen?
Generaliseren is ook een kunst.
__________________
Grab your binoculars, come follow me
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 19:00
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
alleen als ik zin heb, zijn periodes dat ik het elke dag doe, maar ook dat ik het 2 weken niet doe
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:55
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
waarom zou je het niet doen? het voelt fijn, en dr is niets slechts aan? dusja..

edit bij jongens verminderd het de kans op prostaatkanker

khad dr laatst een discussie over met iemand, en die zei dat als jongens klaarkomen dmv masturbatie dat het vernietiging van leven is. slaat dus helemaal nergens op. dus ik gooi er tegenaan: dus vrouwen mogen ook niet meer ongesteld worden? (ovulatie, eicel weg enzo)
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 21:09
BELLEKE
BELLEKE is offline
Dankjewel allemaal maar tussendoor mijn verborgen vraag nog even neerschrijven..

Degene die geregeld masturberen, kun je erin komen dat sommige anderen het niet doen? vind je het raar - niet gewoon? of..
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 21:17
AJKwak
AJKwak is offline
Citaat:
juno schreef op 18-01-2004 @ 15:29:
Misschien hebben jullie te weinig testosteron? Geslachtsdrift hebben is normaal en gezond, anders sterft de soort uit.

Onanie is geen zonde! Onans zonde was niet dat hij zijn zaad op de grond verspilde, en zich dus aftrok terwijl hij met de weduwe van zijn broer was getrouwd ( gebruikelijk in die tijd), maar de zonde zat hem in het waarom!

Hij belazerde haar zo uit haar erfenis, ze mocht van hem niet zwanger worden, anders zou ze zijn erfdeel krijgen, die nu aan haar neus voorbijging omdat ze geen zoons had. God had Onan opdracht gegeven haar een kind te schenken, zodat ze kon ervan van haar overleden man, zijn broer. Maar hij was ongeoorzaam, en deed wat hij zelf wilde.

De masturbatie zelf was niet de zonde, het was de ongehoorzaamheid.!
Volgens mij masturbeerde Onan niet, maar ging hij voor het zingen de kerk uit.

Maar buiten dat lijken er mij toch voldoende aanwijzingen in de Bijbel te staan dat masturberen niet de bedoeling is.

Aanvankelijk miste ik het ook verschrikkelijk (ik probeerde vaker te stoppen maar het lukte niet tot ik ziek (niet ernstig) werd en toen had ik het op een gegeven moment zoveel dagen na elkaar niet gedaan dat ik dacht 'nu of nooit'.

Maar zelfs al zou het om principiële redenen niet verboden zijn, dan nog blijft zo'n verslaving waarop in elk geval bij ons thuis een taboe rust, ook al is het goed voor je gezondheid (minder kans op prostaatkanker), niet echt gewenst. En inmiddels mis ik het ook niet echt meer.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 21:25
Artus
Avatar van Artus
Artus is offline
ik snap nog steeds niet wat er op tegen is
vernietiging van leven gebeurt ook als je ligt te ketsen om een kind te maken, want maar 1 van die miljoenen kereltjes overleeft het dan
en nogmaal waarom zou je het niet doen....? sommigen praten er echt over alsof het een zonde is
is toch gewoon lekker
__________________
Her name in blood and her eyes on me
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 21:54
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Artus schreef op 18-01-2004 @ 22:25:
ik snap nog steeds niet wat er op tegen is
vernietiging van leven gebeurt ook als je ligt te ketsen om een kind te maken, want maar 1 van die miljoenen kereltjes overleeft het dan
en nogmaal waarom zou je het niet doen....? sommigen praten er echt over alsof het een zonde is
is toch gewoon lekker
je hoeft er niet op tegen te zijn om het neit te doen...je kan ut ook nie lekker vinden..of er geen behoefte aan hebben..
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 22:13
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 18-01-2004 @ 22:09:
Degene die geregeld masturberen, kun je erin komen dat sommige anderen het niet doen? vind je het raar - niet gewoon? of..
Op zich kan ik daar best inkomen. Zo kan je bijvoorbeeld niet de behoeftes voelen om aan masturbatie te doen, ik vind dat niet vreemd, ieder lichaam heeft zo zijn eigen behoeftes, en ieder individu dient dan in zijn eigen behoeften te voldoen.

Daarnaast kan je ook uit een bepaalde overtuiging zeggen dat je niet masturbeert, ik vind het prijzenswaardig als je dan nee kunt blijven zeggen, ook al is de lichamelijke drang nog zo groot.

Groet,
Mederiacvm

P.S. Waarom zou het raar, vreemd of ongewoon zijn om niet te masturberen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 22:24
Artus
Avatar van Artus
Artus is offline
kijk als je t niet doet omdat je t niet lekker vind snap ik best
maar mensen hebben t er ook steeds over van ja ik ben er eindelijk vanaf gekomen bladibla...dat snap ik dus niet
__________________
Her name in blood and her eyes on me
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 10:37
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 18-01-2004 @ 15:06:
Ik doe het niet, gewoon omdat ik niet opgewonden van mezelf wordt. Ik kom dus ook noooooit klaar als ik masturbeer. Maar ik vind mezelf nou niet heel erg vreemd. Ik ben immers niet de enige die dat heeft.
idd heb ik ook, behalve als ik onder de douche mastrubeer.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik masturbeer wel, maar dat heeft eigenlijk niets met seks of seksualiteit te maken(hoewel masturberen natuurlijk wel iets seksueels is). Ik denk als ik zit te wanken vaak aan wat ik die dag heb meegemaakt of over wat ik allemaal ga doen. Dus bijvoorbeeld over een doordeweekse werkdag of school.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:28
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Ik doe het eigenlijk nooit, heb het wel ooit een paar keer geprobeerd, maar kan totaal niet opgewonden worden als ik met mezelf bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 18-01-2004 @ 13:54:
laatst had ik een gesprek met een vriendin waarbij zij aanhaalde (zonder echte reden - in het gesprek)..
Ik vind het al vrij typisch dat je dat stukje "zonder echte reden" opneemt eigenlijk, je komt over als een behoorlijk frigide persoon op die manier.

Maar ja, d'r zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die niet masturberen. Of die ook ongeveer jouw leeftijd hebben weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:31
Verwijderd
Ach, er zijn een hoop meisjes die het zelf eigenlijk niet kunnen, en die er dus niets aan vinden, en het dus nooit doen, en het dus ook nooit leren. Tja. Dan kan ik me het enigszins indenken, maar dan vind ik je wel kortzichtig. En er zijn mensen die frigide zijn, die zullen ook niet masturberen, en mensen die ervan overtuigd zijn dat het slecht voor je is (vanwege gelovigheid of domheid), of dat alleen perverselingen masturberen (vanwege domheid). En er zijn mensen die in hun relatie vaak genoeg klaarkomen, en dus geen behoefte aan masturbatie hebben. Ik kan wel wat redenen bedenken.

Ik masturbeer wel, want ik zie mijn vriend bijna alleen in het weekend. Ik zou nu op zich best zonder kunnen, maar als ik geen relatie zou hebben dan niet (of nouja, in theorie wel, maar dat zou gewoon niet léúk zijn).

Masturberen is trouwens niet gezonder dan seks, maar nog altijd wel gezond, ja. Bij jongens is het goed als de prostaat regelmatig wordt doorgespoeld, en algeheel vermindert klaarkomen stress en is het goed voor je hart (mensen die meer dan 2 keer per week klaarkomen, hebben gemiddeld 36 % minder kans op hart- en vaatziekten dan mensen die niet meer dan 2 keer per week klaarkomen)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 17:42
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-01-2004 @ 15:31:
Ach, er zijn een hoop meisjes die het zelf eigenlijk niet kunnen, en die er dus niets aan vinden, en het dus nooit doen, en het dus ook nooit leren. Tja. Dan kan ik me het enigszins indenken, maar dan vind ik je wel kortzichtig. En er zijn mensen die frigide zijn, die zullen ook niet masturberen, en mensen die ervan overtuigd zijn dat het slecht voor je is (vanwege gelovigheid of domheid), of dat alleen perverselingen masturberen (vanwege domheid). En er zijn mensen die in hun relatie vaak genoeg klaarkomen, en dus geen behoefte aan masturbatie hebben. Ik kan wel wat redenen bedenken.

Ik masturbeer wel, want ik zie mijn vriend bijna alleen in het weekend. Ik zou nu op zich best zonder kunnen, maar als ik geen relatie zou hebben dan niet (of nouja, in theorie wel, maar dat zou gewoon niet léúk zijn).

Masturberen is trouwens niet gezonder dan seks, maar nog altijd wel gezond, ja. Bij jongens is het goed als de prostaat regelmatig wordt doorgespoeld, en algeheel vermindert klaarkomen stress en is het goed voor je hart (mensen die meer dan 2 keer per week klaarkomen, hebben gemiddeld 36 % minder kans op hart- en vaatziekten dan mensen die niet meer dan 2 keer per week klaarkomen)
En hoe zit dat emt 2x per dag?
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 17:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
tis niet dat ik het niet doe, het doet me gewoon erg weinig. Ik ben slecht in bed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:06
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 18-01-2004 @ 21:09:
Dankjewel allemaal maar tussendoor mijn verborgen vraag nog even neerschrijven..

Degene die geregeld masturberen, kun je erin komen dat sommige anderen het niet doen? vind je het raar - niet gewoon? of..
Ja natuurlijk! Iedereen is anders, anders is iedereen...

Als ik e.e.a. even op mezelf betrek; er gaan weken voorbij dat ik er niet naar taal. Dit kan een aantal redenen hebben, maar heel vaak ontbreekt ook de directe oorzaak - ik kan 'm in ieder geval niet benoemen.

Anderzijds zijn er ook dagen waarop je er geen genoeg van kunt krijgen en is een keer of 3 normaal.

Ik denk dat iedereen het wel eens doet (ook al is het maar eens per jaar, of zelfs nog minder). Zelfs met een relatie gebeurt het. Niet iets om je voor te schamen. We leven hier niet in de USA (wat overigens een gigantisch hypocriet land is wat dit betreft, een redelijk deel van de kinderen heeft daar in 7th Grade (groep 8) al minstens eenmaal orale seks gehad vernam ik uit representatief onderzoek).

Maar nogmaals; als je het niet doet en je bent happy, dan is er helemaal niets mis mee het niet te doen. Ik beoordeel mensen niet op het feit dat ze vaak masturberen of niet.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:34
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
nee tuurlijk ist niet raar als jet niet doet

ikzelf doet heel zelden, als k heel geil wordt van iets, maar kweenie, je kan niet op verkenningstocht uit, en je kan nier verrast worden, vind ik persoonlik wel een gemis

het heerlijke van seks is dat het intiem is, met jezewlf is dat al heel anders, je kent jezelf al, en je bent vaak zat met je geslacht in aanraking, met dat van je vaste vriend(in) mss ook wel maar das anders

sommige mensen zien t mss als n uitlaatklep, dat heeft iedereen wel nodig maar niet bij iedereen heeft dat iets te maken met het aantal oragasmes in n week.......

duz ja dat je geen behoefte aan masturbatie hebt is normaal
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 21:16
miro
Avatar van miro
miro is offline
ik doe het niet, gewoon niks aan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 01:59
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
is het erg als je het TE vaak doet?

ik moet nu switchen naar mijn linkerhand omdat ik eelt heb op mijn rechter, maar dat komt ook omdat het verdomde lang duurt bij mij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 06:49
Verwijderd
ik heb t nog nooit gedaan...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:16
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 20-01-2004 @ 07:49:
ik heb t nog nooit gedaan...
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:46
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 19-01-2004 @ 20:34:
kweenie, je kan niet op verkenningstocht uit, en je kan nier verrast worden, vind ik persoonlik wel een gemis
Ik begrijp je punt, maar ook als je het met jezelf doet kun je jezelf verrassen hoor.

Doe het een keer op een gekke manier. Of op een raar tijdstip. Sneller of langzamer dan je gewend bent. Randjesfietsen. Staand, of in een andere houding die ongebruikelijk voor je is. Onder het kijken van een seksfilm. Als je met je vriend aan de telefoon hangt. Ophouden of tempo vertragen waar je normaal gesproken zou versnellen (vlak voor een orgasme bijvoorbeeld). Varieren doet eten!

Het is een kwestie van creativiteit. Net als met 'echte' seks kun je jezelf behoorlijk ontdekken. Hoe gekker je doet, hoe beter je jezelf leert kennen, hoe lekkerder het wordt. En dat vertaalt zichzelf vanzelf weer in een beter seksleven met je vriend.

Ik heb ooit een vriendin gehad - deed het af en toe met zichzelf, maar kon me niet duidelijk maken wat ze lekker vond. Ja, eigenlijk alles wel. Ik was zelf compleet groen en wist in grote lijnen wat de bedoeling was. Op dat moment had ik veel gehad aan een meisje met wat meer ervaring - en dan nog niet eens ervaring met neuken, maar ervaring met zichzelf. Het kan dus handig zijn. En het is nog gezond ook!

Zo, dat was mijn pleidooi vóór masturbatie.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:59
kleinedraak
Ik vind het dom dat ieder1 er zo snel vanuit gaat dat ieder1 het doet en dat het zo normaal is. Nou ik vind het niet echt normaal en de gedachte erbij laat me walgen. Ik vind het zelf echt smerig maar anderen mogen van mij doen wat ze willen als ze mij er maar niet mee lastig vallen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 20-01-2004 @ 19:59:
Ik vind het dom dat ieder1 er zo snel vanuit gaat dat ieder1 het doet en dat het zo normaal is. Nou ik vind het niet echt normaal en de gedachte erbij laat me walgen. Ik vind het zelf echt smerig maar anderen mogen van mij doen wat ze willen als ze mij er maar niet mee lastig vallen
Erhm in wat voor wereld leef jij? Heb jij wel enige realiteitszin?

Als masturberen niet normaal dan moet je je echt maar snel bekeren tot een of ander zelf-isolerende overtuiging.

Dank.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:14
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 20-01-2004 @ 19:59:
Ik vind het dom dat ieder1 er zo snel vanuit gaat dat ieder1 het doet en dat het zo normaal is. Nou ik vind het niet echt normaal en de gedachte erbij laat me walgen. Ik vind het zelf echt smerig maar anderen mogen van mij doen wat ze willen als ze mij er maar niet mee lastig vallen

als ik er als jou uit zag dan zou ik ook van mezelf walgen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 20:22
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik ruk me elke dag, meestal 2 of 3 keer.

Schaam me er ook totaal niet voor (waarom zou ik?)

Ik zie ook totaal geen rede om het niet te doen.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:01
Verwijderd
ik doe het niet elke dag, soms een periode wel, dan een paar dagen weer niet ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:16
Buskruitje
Buskruitje is offline
Ik neem aan dat masturberen gezonder is als je een keer zin in seks hebt dan zomaar met jan en alleman in bed te stappen.. (oeps geen condoom..?)

Ik ben nog maagd en vindt het gewoon gezond om af en toe aan mezelf te zitten, toch niks mis mee!! bovendien helpt het, bij mij tenminste, om tevreden te zijn met jezelf, je realiseren dat je niet perse een vriend of vriendin hoeft en dus ook niet perse op zoek hoeft naar een partner..

Het orgasme wil trouwens nog niet lukken hoor, haha, maar ik werk eraan, ben nog onervaren....hihi
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 22:04
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik doe het nooit, gewoon omdat ik niet geil word van mezelf.
ik zit alleen wel is aan mezelf als ik bij mn vriend ben en we vrijen, maar vrijwel nooit als ik alleen ben.
dat is heel zeldzaam.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Je moet iets doen, maar je doet het niet!
Gebruikers
9 23-05-2014 21:40
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Verhalen & Gedichten Doe het niet
xineof
10 03-09-2003 18:00
Psychologie Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder?
Miracle
33 05-01-2003 21:56
Verhalen & Gedichten doe het niet
s p e a r i t t
12 10-03-2002 21:20
ARTistiek Een nieuw verhaal van mij: ik noem het maar Contact
Anne
9 01-11-2001 14:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.