Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 22:20
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik heb vind ik zelf een beetje gele tanden, ik rook niet ofzow maar drink best veel cola en thee, nou probeer ik dat minder te drinken en gberuik ik whitening tandpasta maar ze worden er niet witter door.

wat kan je dr nog meer aan doen?? kan je ze laten bleken en kost dat veel??

thx
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 22:55
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Je kan ze geloof ik wel laten bleken maar persoonlijk zou ik eerst gewoon proberen minder cola e.d te drinken en gewoon doorgaan met whitening tandpasta paar keer per dag
Het kost geloof ik wel aardig wat dat bleken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 00:01
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Voordat je naar bed gaat spoelen met water en zout. Maar dat tast geloof ik ook je glazuur aan.
__________________
This time, all I want is you...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 06:03
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Het is niet in één dag geel geworden, en zal dus ook niet
in één keer lichter worden, hou daar rekening mee...
(dat je niet na dag 1 al naar de tandarts vliegt om te
laten bleken oid.)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 10:02
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Haal een doosje Smokers bij de drogist en je bent er met 2x poetsen vanaf! (ligt er natuurlijk wel aan hoe geel ze zijn..).
Het is voor mensen die roken en veel koffie/thee/etc. drinken.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:40
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik weet niet hoe geel jouw tanden zijn maar als het niet heel erg kan je er het beste niets aan doen..

Ikzelf heb ook geen spierwitte tanden, maar ook geen gele, maar ik heb het er weleens met me tandarts over gehad en hij zei dat het gele glazuur is wat ervoor zorgt dat je tanden sterk zijn. Eignelijk is het dus een goed teken.

Wil je er toch wat aan doen dan zou ik advies aan je tandarts vragen als ik jou was omdat heel veel producten je glazuur kunnen aantasten met als gevoilg dat je gaatjes krijgt en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Gewoon ff aan je tandarts vragen dus.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:18
liefblondje85
liefblondje85 is offline
hoi. ik heb ook geen gele tanden ook geen witte tanden. maar de tandarts heeft daar ook niks over gezegd alleen dat mn tanden wel ok zijn!
ik heb al es geprobeerd mijn tanden te bleken enz. maar lukt niet ivm aantastin voor n tanden! en ik heb dan ook spulletjes via de internet bestelt om mn tanden witter te maken. maar die helpen echt niet! maar ik wil wel heel garag mn tanden witter hebben. maar hoe duur zal t dan kosten.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:54
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ja ik moet binnenkort weer op jaarlijkse controle denk ik en dan ga ik het zeker vragen, m'n tanden zijn niet extreem geel maar het lijkt gewoon of dat er gele aanslag op zit als of je drop hebt gegeten, ik vraag of ie ze een klein beetje lichter kan maken, het hoeft natuurlijk ook weer niet zo nepwit hihi, maar een klein beetje misschien is dat midner duur, ik heb wel eens gehoord dat ie er een laagje overheen kan zetten een wit dun laagje dus misschien dat een oplossing.

iedergeval bdankt voor de tips.

kuzzz
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 12:52
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uh die smokers he... welke drogist kun je die halen kan t namelijk nergens vinden.. ik wil het weleens proberen namelijk...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:46
Verwijderd
pearl drops (= een goeie whitening tandpasta) + elektrische tandenborstel.

En je kunt bij de tandarts iets aanvragen, dan moet je een week ofzo iets in je mond (het is voor jou op maat gemaakt, dus past precies om je tanden denk ik) met spul erin (weet niet meer wat voor spul eigenlijk..) en daarna zijn je tanden echt witter, voor een jaar of 2.
M'n broertje heeft dat gedaan, maar het was wel erg duur.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:30
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb mijn tanden bij de tandarts laten bleken (nu 3,5 jaar geleden). Hij maakt dan van een soort slap plastic ofzo een malletje, wat precies in de vorm van je tanden is. Daarbij krijg je een aantal tubetjes (één tube per behandeling, en het aantal behandelingen hangt af van de geelheid). In de malletjes (boven en onder) doe je dan dat spul en dat moet je vier uur in je mond doen. Je kan dan dus vier uur helemaal nix, niet eten, drinken en zelfs niet praten. Daarom zeiden ze tegen mij dat ik het beter 's nachts kon doen.
Je hebt daarna overdags wel een raar gevoel in je tanden, net alsof je steeds iets heel kouds aan het eten bent. Maar dit is te overleven.
Maar het resultaat is het dan ook helemaal. M'n tanden zijn na 3,5 jaar nog steeds hartstikke wit, en dat terwijl ik in en in gele tanden had. Ik ben er echt blij mee.
Er hangt helaas wel een prijskaartje aan. De hele behandeling kost zo'n 500 gulden. (dus nu €225).

Maargoed als jouw geelheid alleen ligt aan het drinken van cola enz. kun je idd heel goed Smokers gebruiken. Dit is oa te koop bij de Etos en is niet zo duur. M'n moeder gebruikt het en je hebt er echt wel resultaat van.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dan ga ik toch ff bij etos kijken straks ben wel benieuwd heb niet supergele tanden maa rook niet wit dus
tis het proberen waard denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:15
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
citroen eten schijnt ook te helpen..
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Aardbeien eten (zonder suiker natuurlijk) werkt ook goed om witte tanden te krijgen en is nog lekker ook!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:34
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 18-09-2003 @ 16:15:
citroen eten schijnt ook te helpen..
ja om je tanden te verkloten ja
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:05
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik had dat dus ook, ik heb mijn tanden bij de tandarts laten bleken en heb al een paar opmerkingen gehad over mijn mooie witte tanden ik ben er dan ook heel blij mee.

Wij hebben een uitgebreide ziektekostenverzekering, als het goed is wordt dit door de verzekering betaalt, maar je kunt het beste bij je tandarts langsgaan om dit te 'checken' en een folder aan te vragen.

succes!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:48
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Al die middeltjes... Zoals eerder is gezegd, het kwam niet in een keer, en gaat dus ook niet in een keer weg...
Als je thee, cola of koffie hebt gedronken, moet je daarna een glas water drinken, dit helpt echt!(bij mij dan)

Verder gewoon consequent 3 keer per dag minimaal tanden poetsen. Het liefst niet vlak voor of na een maaltijd, dit is slecht voor je tanden... Gebruik ook niet van die whitening-tandpasta ofzo, dit tast je tanden alleen maar aan!!!

Als dit niet helpt, moet je het toch aan de tandarts vragen... Maar volgens mij kom je hiermee al een heel eind... Het heeft tijd nodig, dat wel, maar het werkt!
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 07:50
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Ik gebruik op dit moment een tandpasta waar mn tanden gaan verkleuren. En heb er daar geen last van gehad.
Whitening-tandpasta.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 08:40
dathomaz
dathomaz is offline
Om van je gele tanden af te komen of in iedergeval minder geel te laten worden, moet je naast de voorkant ook de achterkant van je tanden poetsen.

Aan de achterkant van je tanden kunnen ook etensresten e.d achterblijven. Als je de achterkant van je tanden niet poets, kan dit tandplak veroorzaken. Zo lijkt het alsof je voortanden niet goed poets, maar in werkelijkheid is de achterkant van je tand een boosdoener. Je tanden zijn namelijk een beetje doorschijnend.

Dus vanaf nu aan ook netjes je achtertanden poetsen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:56
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Daar heb je indd ook gelijk in!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:21
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
kheb nu weer witehning tandpasta gekocht, ik probeer het een paar keer in de week te doen en niet elke dag, want dat is niet goed hoorde ik
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 14:04
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik poets altijd met die tandpasta, geloof niet dat het slecht is. als je het maar een paar keer per week doet, helpt het misschien ook niet veel.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:55
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
ik ga ook maar eens die smokers gebruiken.
en als het niet helpt laat ik ze ook bleken. als je er lang resultaat van hebt en de verzekering betaalt het

hoe duur zijn Smokers?
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 00:44
Verwijderd
Als je nou eens begint met twee of drie keer per dag minstens twee minuten lang goed te poetsen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 20:28
Blackeyed
Blackeyed is offline
M'n orthodont heeft gezegd da om de 2 weken je tanden met zout poetsen mag. Je pakt je tandenborstel, doopt hem in zout en schuurt gewoon op je tanden. Daarna goed spoelen en met tandpaste wassen. Misschien bloedt je tandvlees wel wat,maar je hebt redelijk witte tanden. Je moet het wel niet elke dag doen want dan gaat de glazuur van je tanden af. Maar om de 2 weken is geen probleem.
__________________
*Forever Black-Eyed*
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 00:38
Verwijderd
Ieder mens heeft tanden die redelijk een gele tint hebben, maak je dus maar nergens druk over
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 08:34
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-09-2003 @ 01:38:
Ieder mens heeft tanden die redelijk een gele tint hebben, maak je dus maar nergens druk over
Nee joh! Die met-de-computer-gemaakte-fotomodellen niet!!!
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 09:40
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 19-09-2003 @ 21:55:
ik ga ook maar eens die smokers gebruiken.
en als het niet helpt laat ik ze ook bleken. als je er lang resultaat van hebt en de verzekering betaalt het

hoe duur zijn Smokers?
Ik denk niet dat de verzekering het zal betalen, of weet iemand dat dit wel zo is?

En naar de prijs van die Smokers ben ik ook wel benieuwd, wat is dat precies voor spul?
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 21-09-2003 @ 10:40:
Ik denk niet dat de verzekering het zal betalen, of weet iemand dat dit wel zo is?
Ik weet het niet, maar als het wel zo is kan je maar beter wel opschieten, want binnenkort zit is de tandarts niet meer het probleem van de verzekeringsmaatschappijen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 13:45
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 18-09-2003 @ 14:46:
pearl drops (= een goeie whitening tandpasta) + elektrische tandenborstel.
die gebruikte mn moeder een paar jaar terug ook, en de tandarts vroeg ene keer welke tantpasta ze gebruikte, want haar glazuur war op sommige plaatsen aangetast.
hij zei toen dat die tandpasta als een schuurspons werkt.... dus als ik je een advies mag geven: koop andere tandpasta
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:55
Verwijderd
Liever gezonde tanden met een gele tint dan brakke tanden die spierwit zijn
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:13
Verwijderd
Is grotendeels erfelijk bepaald. Kun je weinig aan doen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:18
Verwijderd
www.wit.nl
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k geloof dat zoiets 300 euro kost ofzo? t kan ook 200 euro zijn maar k wil het denk ik ook laten doen. ga me ook maar eens informeren denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:29
Vada
Avatar van Vada
Vada is offline
Met whitening tandpasta moet je wel uitkijken. In het begin helpt het misschien, maar op den duur tast het ook je glazuur aan. Er zit iets in wat het gele van je tanden 'afschuurd', en dat schuurt op den duur ook je glazuur. (dacht ik tenminste)
__________________
Gewoon jezelf, net als iedereen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:37
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
achja dan poets ik wel 2 keer per week met whitening en de rest met normale tandpasta dat moet kunnen en helpen hoop ik
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gele tanden
robbie14
23 02-08-2012 12:12
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
Fosca
21 23-02-2007 12:29
Lichaam & Gezondheid Ervaring bij Tanden bleken?
Kastanje
4 23-02-2005 23:18
Lichaam & Gezondheid gele tanden
freakzor1987
17 01-12-2004 10:49
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
Moe_Mina
37 22-05-2004 01:59
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
MrfUbU
18 20-02-2003 14:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.