Oud 01-02-2005, 10:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Christian Karembeu maakt het seizoen af bij Bastia.De 34-jarige voormalig Frans international komt over van het Zwitserse Servette. Karembeu moet Bastia bijstaan in de strijd tegen degradatie.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 01-02-2005, 10:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Craig Bellamy speelt de komende zes maanden voor Celtic. De Schotse koploper huurt de international van Wales van Premier League-club Newcastle United.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
AS Roma verhuurt Vincent Candela tot de zomer aan Bolton Wanderers. De Franse verdediger raakte na negen jaar zijn basisplaats kwijt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 10:35.
Oud 01-02-2005, 10:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De Argentijn Fabricio Coloccini gaat van AC Milan naar Deportivo La Coruña. De verdediger tekent voor 6,5 jaar.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Victor Fernandez is niet langer coac van FC Porto. Fernandez is vermoedelijk ontslagen omdat er van de laatste vijf thuisduels slechts één werd gewonnen.

Fernandez volgde in augustus Luigi del Neri op, die al na 2 maanden ontslagen werd. De Italiaan was op zijn beurt de opvolger van Jose Mourinho, met FC Porto Champions League-winnaar. Jose Couceiro (Setubal) wordt genoemd als opvolger.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hansa Rostock neemt linkerverdediger Michael Hartmann over van Hertha BSC. Hartmann (30) tekende tot juli 2006.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Net voor het sluiten van de transferperiode heeft Glasgow Rangers nog Barry Ferguson teruggehaald van de Blackburn Rovers. Ferguson verliet Glasgow in 2003 voor Blackburn, maar de aanvoerder van de Schotse nationale ploeg speelde er vorig seizoen maar weinig wegens een zware blessure. Nu keert hij dus terug naar de club van Thomas Buffel. Rangers zou ongeveer 6,5 miljoen euro betalen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
AS Roma heeft Abel Xavier getest en goed bevonden. De Portugese verdediger mocht zijn handtekening zetten onder een contract bij de Italiaanse club. Xavier is niet aan zijn proefstuk toe in Italië: hij speelde in het seizoen 1995-96 al voor Bari. Hij droeg ook al het shirt van Everton, Liverpool, Galatasaray en Hannover, maar zat tot nu zonder club. Bergen droomde ook even van Xavier, maar vist achter het net
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De Argentijn Santiago Solari zit meestal op de bank bij Real Madrid, maar dat heeft er hem niet van weerhouden om zijn contract met vier jaar te verlengen. Solari was aan het einde van dit seizoen einde contract en dat was Manchester United niet ontgaan. De Engelse club deed een bod, maar Solari koos toch voor Real. "Voorzitter Florentino heeft me overtuigd", zei hij.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Walter Pandiani (28) ruilt de Primera Division voor de Premier League. De Urugauyaanse spits van Deportivo La Coruña gaat immers op uitleenbasis voor Birmingham City spelen. Pandiani leek op weg naar Fiorentina, maar de Italiaanse club kaapte het Bulgaarse toptalent Valeri Bojinov weg bij Lecce. Pandiani, een kopbalsterke spits, werd vorig jaar al uitgeleend aan Mallorca.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Alin Stoica is erin geslaagd een nieuwe club te vinden. De Roemeense middenvelder gaat aan het werk in Italië, bij de nummer 18 van het klassement: Siena.

In december 2004 kreeg Stoica te horen dat hij Club Brugge mocht verlaten. De club en de speler namen met een herenakkoord afscheid van elkaar. De 26-jarige dribbelman keerde terug naar Roemenië, waar hij de conditie onderhield.

Maandag bereikte Stoica een deal met het bedreigde Siena om er de rest van het seizoen vol te maken. Als dat meevalt, zal de Italiaanse club Stoica ook volgend jaar op de loonlijst houden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Magnus Hedman heeft een voorstel van Anderlecht afgeslagen. Dat vertelt de Zweedse doelman van Celtic Glasgow toch zelf. "Anderlecht vroeg me om 6 maanden naar Brussel te komen. Ik weigerde."

Hedman is een Zweed van 31. "Ik mag dan bankzitter zijn, op huurbasis opkrassen is geen oplossing", zegt hij. "Ik zou moeten verhuizen en mijn familie achterlaten in Glasgow. Dat wil ik niet. Ik wil mijn kinderen bij me hebben."

Vreemd dat Hedman dit nieuws naar buiten brengt, vooral omdat Anderlecht na de flater van Tristan Peersman in Sint-Truiden zei dat het geen doelman zocht.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 10:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tien dagen na Emmanuel Petit zet ook Christophe Dugarry een punt achter zijn carrière. Dat zegt de 32-jarige Franse ex-international aan de krant L'Equipe.

Dugarry heeft nochtans geen last van een aanslepende blessure en is ook niet te oud voor het profvoetbal. Hij speelde tot aan de winterstop in Qatar en kreeg nog een aanbieding van Benfica. Maar daar had Dugarry geen zin meer in.

"Ik zag het niet meer zitten om nog eens naar een ander land te trekken", zegt Dugarry. "Benfica wilde me zelfs met een privé-jet komen halen, maar ik wil met mijn gezin in Frankrijk zijn."

Naam: Christophe Dugarry
Roepnaam: "Duga"
Geboren: 24 maart 1972 in Lomont (Fra)

Clubs:
1988-1996: Bordeaux (Fra)
1996-1997: AC Milan (Fra)
1997: FC Barcelona (Spa)
1998-1999: Marseille (Fra)
1999-2003: Bordeaux (Fra)
2003-2004: Birmingham City (Eng)
2004-2005: Qatar Club (Qat)

Nationale ploeg: 55 selecties, 8 goals

Palmares: wereldkampioen (1998), Euro-
pees kampioen (2000), finalist Uefacup
met Bordeaux (1996), winnaar Franse
Ligabeker met Bordeaux (2002)

De Franse selectie die in 1998 voor eigen volk de wereldtitel veroverde, neemt stilaan maar zeker afscheid van het actieve voetbal. Dugarry is al de achtste wereldkampioen die ermee stopt.

Zeven anderen gingen hem voor: Didier Deschamps, Laurent Blanc, Bernard Lama, Alain Boghossian, Lionel Charbonnier,Stephane Guivarc'h en Emmanuel Petit.

Christophe Dugarry huilde tranen van geluk na de finale tegen Brazilië in 1998: "Ik was zo blij, maar toch ook triest want ik maakte niet de goal waar ik van gedroomd had. Euro 2000 was voor mij persoonlijk het beste toernooi."
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2005, 19:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goed bezig, Wolter!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-02-2005, 12:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jo...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-02-2005, 13:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
'de kopbalsterke spits'

fraai woord
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-02-2005, 18:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 01-02-2005 @ 11:25 :
Henk Vos is opgestapt bij TOP Oss. &quot;Vos' ambities kwamen niet overeen met die van TOP Oss&quot;,stelt het bestuur.De spits (36) was sinds de zomer van 2004 betrokken bij het technisch beleid.


Nou dacht ik zo dat ik hem volgende week vrijdag in de Geusselt kon zien spelen, aanvallen, schoppen en scoren, gaat het allemaal niet meer door.

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-02-2005, 15:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
WolterB schreef op 01-02-2005 @ 11:33 :
Hansa Rostock neemt linkerverdediger Michael Hartmann over van Hertha BSC. Hartmann (30) tekende tot juli 2006.
Zit Rostock nog in de beker?
Oud 09-02-2005, 14:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat de FUCK moeten we met Bart van den Eede?

Nou ja, hopen dat hij het tegendeel kan bewijzen...

Hele winterstop is het stil, ga je 5 daagjes op vakantie en dan beginnen ze ineens spelers te halen !
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-02-2005, 14:50
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Hoezo krijg ik nou telkens het idee als ik in dit topic kijk, dat Donald Duck één of andere duistere zaakwaarnemer is?
Oud 09-02-2005, 14:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-02-2005 @ 15:39 :
Wat de FUCK moeten we met Bart van den Eede?

Nou ja, hopen dat hij het tegendeel kan bewijzen...

Hele winterstop is het stil, ga je 5 daagjes op vakantie en dan beginnen ze ineens spelers te halen !
Tja, ik hoop voor jullie dat hij de vorm uit zijn Den Bosch tijd kan terugvinden... Want die 3 jaren bij NAC/WII waren nix.
Maar ik vrees dat hij het ook bij NEC niet waar kan maken.
__________________
Zuur...
Oud 09-02-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-02-2005 @ 15:39 :
Wat de FUCK moeten we met Bart van den Eede?

Nou ja, hopen dat hij het tegendeel kan bewijzen...

Hele winterstop is het stil, ga je 5 daagjes op vakantie en dan beginnen ze ineens spelers te halen !
Bartje naar het Tweede??

veel plezier drmee hehehe
Oud 09-02-2005, 18:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-02-2005 @ 15:55 :
Bartje naar het Tweede??

veel plezier drmee hehehe
Het ergste is, Denneboom en Demouge spelen zondag ook al niet mee. Dat wordt leuk, Niedzielan en vd Eede in de spits
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-02-2005, 18:50
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Hey Mod , maak van al die posts van Duck, ff 1 post , aub?

Naam Oudekamphuis wordt wéér met Twente in verband gebracht.

Denk persoonlijk dat hij níet komen zal, te duur....jammer.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 11-02-2005, 11:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sandro Calabro van FC Utrecht naar FC Volendam.
Goh, die heeft ook een megatijd in Utrecht gehad...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-02-2005, 12:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tom Caluwe word als opvolger van Van Bommel gezien


lijkt me toch niet echt een goede vervanger als ik eerlijk ben.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-02-2005, 14:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
The agent of Ajax winger Maxwell has revealed Manchester United and Chelsea are challenging several Serie A clubs for his summer transfer.

Carmine Raiola told Calciomercato.com: "In Italy, there are three to four big clubs interested, moreover there's interest also from Real Madrid, Barcelona, Manchester United and Chelsea.

"I don't know how much Ajax will ask, but he will be sold this summer as we only extended the contract until June, 2006. They will either sell him now, or he will leave for nothing next year."
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-02-2005, 18:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-02-2005 @ 13:04 :
Tom Caluwe word als opvolger van Van Bommel gezien


lijkt me toch niet echt een goede vervanger als ik eerlijk ben.
Het is een leuke voetballer maar lijkt me een maatje te klein voor een topclub...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-02-2005, 18:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-02-2005 @ 19:04 :
Het is een leuke voetballer maar lijkt me een maatje te klein voor een topclub...
Dat denk ik ook ja, beetje verhaal Feher. Op de top en bij kleine terugval kan je het dan al vergeten bij een top3club. Vind ik bijvoorbeeld Baretto een logischere optie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-02-2005, 17:59
Verwijderd
de Ceulaar gaat dinsdag zeer waarschijnlijk tekenen voor 4 jaar bij NAC

en wat die verhuur van Fehér betreftt: ik hoop dat hij volgend seizoen bij een wat kleinere club in NL aan de slag kan, want het niveau in Hongarije is niet bijzonder hoog natuurlijk en PSV wat een treetje te hoog.
Oud 20-02-2005, 19:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-02-2005 @ 19:26 :
Vind ik bijvoorbeeld Baretto een logischere optie
Ssst! Die houden we
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-02-2005, 21:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-02-2005 @ 20:29 :
Ssst! Die houden we
hehe

NAC wil Gentenaar?! dream on...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-02-2005, 22:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-02-2005 @ 22:32 :
hehe

NAC wil Gentenaar?! dream on...
Mjah, ze schijnen hem te willen... Maar okee, weg gaat hij toch, dus het maakt mij niet zoveel uit waarheen. Als hij maar niet naar die glazen theesalon over de waal gaat...

Er hebben wel al een handvol Engelse clubs voor hem op de tribunes gezeten in de afgelopen 2 jaar en volgens mij zouden bepaalde grote clubs er geen slechte aan hebben. In ieder geval zou hij wel een van de beteren kunnen zijn in de Premier League. Probleem is gewoon dat hij alleen maar kan lijnkeepen. En om heel eerlijk te zijn, in het veld wordt hij echt minder, de laatste 4 maanden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-02-2005, 11:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het probleemkindje bij NAC: de spits, eigenlijk door vrijwel de gehele geschiedenis door zijn er geen scorende spitsen geweest, op van Hooijdonk en wat anderen na.

Nu trekken we misschien een Belg aan...tsja we zullen wel zien.

In keepers hebben we het altijd wel goed gehad alleen dit seizoen kan die Schollen niet overtuigen, wel jammer want het is een supervent

Hopelijk komt er volgend seizoen een goede keeper.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 21-02-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 21-02-2005 @ 12:37 :
Het probleemkindje bij NAC: de spits, eigenlijk door vrijwel de gehele geschiedenis door zijn er geen scorende spitsen geweest, op van Hooijdonk en wat anderen na.

Nu trekken we misschien een Belg aan...tsja we zullen wel zien.

In keepers hebben we het altijd wel goed gehad alleen dit seizoen kan die Schollen niet overtuigen, wel jammer want het is een supervent

Hopelijk komt er volgend seizoen een goede keeper.
Schollen is een beetje vreemd. De ene wedstrijd keept hij net zo goed als Babos vorig jaar deed, en de andere wedstrijd staat hij te keep zoals Babos dit jaar doet

Die interesse in Gentenaar doet me goed! bij Genk is het nog neit zeker dat de eerste keeper blijft en dus is de kans groot dat Davy terug moet naar z'n club, ook al blijft de keeper is de vraag nog maar of NAC dan de transfersom kan betalen..
Gentenaar is natuurlijk gewoon een hele goeie keeper ( voor NAC ) ik hoop echt dat NAC in ieder geval gaat proberen om hem aan te trekken.

Wat betreft de spitsen: met Graham Arnold was ook niks mis mee hoor RHCP en Boussaboun is ook gewoon een goede spits, jammer genoeg is het elftal nou zwaar uit vorm en staat Ali dus op een eiland, en de blessures die hij heeft gehad tellen ook mee natuurlijk. hopelijk is hij er 3 maart weer bij!
en anders maar gewoon Schenning in de spits
Oud 21-02-2005, 13:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Schalke 04 laat oog vallen op Kromkamp

21/2/2005 13:02

Valencia heeft Jan Kromkamp al op de korrel, ook Schalke 04 volgt de AZ-back met meer dan gemiddelde interesse.
Schalke 04 is op zoek naar een verdediger die op de rechterflank uit de voeten kan. Die positie wordt nu ingevuld door Niels Oude Kamphuis. Maar de Nederlander heeft aangegeven een andere rol te ambiëren en daarom zijn contract niet te willen verlengen.

Op het lijstje staat volgens Der Kicker de naam Kromkamp hoog genoteerd. Schalke-trainer Ralf Rangick zat voor de Nederlandse international op de tribune bij de UEFA Cup-wedstrijd Alemannia Aachen-AZ.

Kromkamp heeft bij AZ nog een contract tot zomer 2008. De rechtsback staat niet helemaal onwelwillend tegenover een vertrek uit Alkmaar, zo liet hij al weten na de interesse van Valencia. 'Het is aan de clubs om eruit te komen. Ik ben eigenlijk meer een speler voor de Engelse of Duitse competitie maar als zo'n club komt, zeg je geen nee. Valencia is niet een of ander flutcluppie uit Spanje.'
Ik denk dat het zo goed als onmogelijk gaat worden om Jantje te behouden...
__________________
Zuur...
Oud 21-02-2005, 13:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-02-2005 @ 13:13 :
Die interesse in Gentenaar doet me goed! bij Genk is het nog neit zeker dat de eerste keeper blijft en dus is de kans groot dat Davy terug moet naar z'n club, ook al blijft de keeper is de vraag nog maar of NAC dan de transfersom kan betalen..
Gentenaar is natuurlijk gewoon een hele goeie keeper ( voor NAC ) ik hoop echt dat NAC in ieder geval gaat proberen om hem aan te trekken.
Kerel, Gentenaar is transfervrij! De clubs staan echt letterlijk in de rij!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-02-2005, 15:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-02-2005 @ 13:13 :

Wat betreft de spitsen: met Graham Arnold was ook niks mis mee hoor RHCP en Boussaboun is ook gewoon een goede spits, jammer genoeg is het elftal nou zwaar uit vorm en staat Ali dus op een eiland, en de blessures die hij heeft gehad tellen ook mee natuurlijk. hopelijk is hij er 3 maart weer bij!
en anders maar gewoon Schenning in de spits
Ik heb de verhalen over Arnold gehoord, jammer genoeg hebben mijn ouders me niet eerder verwekt en jammer dat we de echt leuke tijd hebben gemist.
Maar de tijd van Schenning in de spits was ook echt cool, die wedstrijd RKC uit een paar jaar geleden
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 27-02-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 21-02-2005 @ 16:10 :
Ik heb de verhalen over Arnold gehoord, jammer genoeg hebben mijn ouders me niet eerder verwekt en jammer dat we de echt leuke tijd hebben gemist.
Maar de tijd van Schenning in de spits was ook echt cool, die wedstrijd RKC uit een paar jaar geleden
werd jij niet op 5-jarige leeftijd meegenomen naar NAC dan?

slechte opvoeding gehad dan hoor
Oud 28-02-2005, 10:07
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ronaldo naar chelsea ???
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 28-02-2005, 11:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 28-02-2005 @ 11:07 :
ronaldo naar chelsea ???
Dat gaat al een half jaar rond..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-02-2005, 11:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'Er vertrekt hooguit één AZ-topper'

27/2/2005 13:01

Louis van Gaal hoeft niet bang te zijn dat AZ na dit seizoen zal leeglopen. De Alkmaarse club zal zéker geen leegverkoop houden, belooft voorzitter en suikeroom Dirk Scheringa. Zeker waar het gaat om het supertrio, gaat AZ voor de hoofdprijs.
Scheringa heeft voor Denny Landzaat, Joris Mathijsen en Jan Kromkamp vaste bedragen in zijn hoofd zitten. 'Kromkamp moet vijftien, Landzaat twaalf en Mathijsen minimaal tien miljoen euro opbrengen'. aldus de preses.

Scheringa houdt daarbij rekening met de leeftijden van zijn spelers. Landzaat wordt binnenkort 29, ik begrijp dat hij naar een buitenlandse club wil. En nu kan dat nog.'

AZ en Scheringa gaat er vanuit dat er wel één van het supertrio zal gaan vertrekken. 'Maar dat zal er niet meer zijn dan één.'
Goed nieuws natuurlijk... Mochten ze alsnog alle drie vertrekken heeft Louis van Gaal iig bijna 40 miljoen om vervangers aan te trekken.
__________________
Zuur...
Oud 28-02-2005, 15:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Volgens het Algemeen Dagblad volgt PSV Twente-middenvelder Simon Cziommer op de voet. De Duitser die momenteel op huurbasis voor Twente speelt, staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij Schalke 04. Cziommer wordt in één adem genoemd met Mika Vayrinen van Heerenveen en Steven Pienaar van Ajax, die allen als opvolger van Van Bommel in beeld zouden zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-02-2005, 15:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik denk dat Simon wel mee kan met PSV, hoewel Van Bommel opvolgen uiteraard geen makkelijke klus is. Maar hij heeft er de technische kwaliteiten voor en absoluut ook de mentale. Ik vrees dat hij volgend jaar niet meer te bewonderen in het Epi Drost.. Maar of het PSV word? Ik heb mijn twijfels, maar zou het hem wel gunnen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-02-2005, 16:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-02-2005 @ 12:47 :
Goed nieuws natuurlijk... Mochten ze alsnog alle drie vertrekken heeft Louis van Gaal iig bijna 40 miljoen om vervangers aan te trekken.
het lijkt me sterk dat mensen die bedragen gaan neerleggen voor de spelers
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-02-2005, 23:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-02-2005 @ 17:31 :
het lijkt me sterk dat mensen die bedragen gaan neerleggen voor de spelers
Dat is de bedoeling ook van Schieringa...
Als er grote clubs zijn die deze spelers echt graag willen hebben moeten ze flink betalen. Wat misschien ook wel gedaan wordt... Kromkamp in het bijzonder is zeer gewild bij diverse grote buitenlandse clubs.
__________________
Zuur...
Oud 01-03-2005, 07:47
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-02-2005 @ 19:28 :
Het ergste is, Denneboom en Demouge spelen zondag ook al niet mee. Dat wordt leuk, Niedzielan en vd Eede in de spits
je vindt het jammer dat demouge niet meer doet!! ik geef geld toe om hem er uit te houden.... daar hebben we adzrej voor en nu bart... liever v/d eede dan dmouge
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Oud 01-03-2005, 14:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse contracteert Gill Swerts

Vitesse heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Gill Swerts. De Arnhemse club kwam gisteren een driejarig contract overeen met de 22 - jarige Belg van ADO Den Haag. De transfer is op enkele formaliteiten na rond, zo moet de voetballer in Arnhem nog wel medisch worden gekeurd. Swerts verhuist transfervrij naar Vitesse. Hij stond tot het einde van dit seizoen onder contract bij Feyenoord, dat hem afgelopen zomer op huurbasis liet vertrekken naar ADO Den Haag. Eerder kwam Swerts al twee jaar op huurbasis uit voor Excelsior. Hij kan zowel rechtsachter als rechts op het middenveld spelen.

Bron: De Gelderlander 01-03-2005


in de breedte zeker een verzekering, hij word denk ik de opvolger van Aleksander Rankovic die echt weg MOET vanwege het geld. Verder kan hij ook op de plaats van Yakubu uit de voeten en waarschijnlijk gaat Yakubu weer weg en dus een goede back-up
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 01-03-2005, 14:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Quasi schreef op 01-03-2005 @ 08:47 :
je vindt het jammer dat demouge niet meer doet!! ik geef geld toe om hem er uit te houden.... daar hebben we adzrej voor en nu bart... liever v/d eede dan dmouge
Ik heb liever 3 spitsen mét demouge, dan 2 zonder demouge, zo simpel is het wel... Maar okee, vd Eede en demouge gaat al helemaal niet samen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-03-2005, 12:34
Verwijderd
Eersteprovincialer Nieuwmoer heeft een zeer opmerkelijke transfer gedaan. Het gaat om de Nederlandse aanvaller Henk Vos (36). Enkele jaren geleden was Vos nog een van de beste aanvallers ter wereld. Zijn palmares is er een om u tegen te zeggen. Zo speelde hij bij RBC, PSV, Willem 2, Eindhoven, Germinal Ekeren, Standard, Sochaux en Feyenoord.

Volgend seizoen speelt de Nederlander dus bij eersteprovincialer Nieuwmoer.

www.voetbalkrant.com


-----------

Tja...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.