Oud 04-06-2002, 07:38
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ecuador man die weten nog maar net hoe ze een bal moeten raken
ze werden wel 2e in de zuid-amerikaanse poule
Advertentie
Oud 04-06-2002, 10:00
Verwijderd
China - Costa Rica 0-2, toch iets misplaatst die 9-0 die ik hoopte
Oud 04-06-2002, 10:14
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
voor hoeveel verkoop je ze?
al vkocht. 80€ p/st
aardig goedkoop ozo... mjah. M'n moeder confisqeerde geld omdat ik schuld stond
Oud 04-06-2002, 11:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Bazz schreef:


al vkocht. 80€ p/st
aardig goedkoop ozo... mjah. M'n moeder confisqeerde geld omdat ik schuld stond
Oud 04-06-2002, 11:19
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
China - Costa Rica 0-2, toch iets misplaatst die 9-0 die ik hoopte
0-2? had ik niet verwacht

net wilmots mooie omhaal gescoord
Oud 04-06-2002, 11:21
Verwijderd
net misverstand belgen en suzuki scoort
Oud 04-06-2002, 11:49
Verwijderd
Wat was er nou fout aan die goal van Japan? Was gewoon op de bal!! *Had 2-3 in poultjes staan*
Oud 04-06-2002, 11:58
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Wat was er nou fout aan die goal van Japan? Was gewoon op de bal!! *Had 2-3 in poultjes staan*
ze zetten allebei hun fout gewoon neer ja , maar als je goed naar die ene overtreding kijkt zie je dat belgie misschien wel een strafschop had moeten hebben.

Al met al een terechte uitslag, attractieve 2e helft
Oud 04-06-2002, 12:14
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
belgie - japan mooie wedstrijd, blij dat ik de 1e helft niet heb gezien
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 04-06-2002, 12:25
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
kijkt zie je dat belgie misschien wel een strafschop had moeten hebben.
zeer fout
was geen strafschop.
Alleen als die mafkees door gelopen had wel. Hij lag al voordat hij bij de keeper was, en de tackle van die verdediger was ook correct. En niet terecht het gelijk spel... Japan toonde veel meer inzet
Oud 04-06-2002, 12:46
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Bazz schreef:


Japan toonde veel meer inzet
Is ook de thuisploeg hé. Met zo'n hele bende gilde mensen in het stadion...

2-2.. Niet slecht, al had ik ze liever zien winnen.
Mooie goal van Wilmots..

En die 3de goal (afgekeurde dus) van Japan... Iedereen vraagt zich af waarom.. Maar ik had daarvoor al een fout gezien, handsbal meerbepaald.. Alleen als hij daarom fluiten, was het nogal veel te laat...

Trouwens, de scheidsrechter liet de Japanners nog al tackelen... Nouja, hopen dat Japan met dezelfde power en inzet de overige wedstrijden gaan bespelen...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 04-06-2002, 13:10
scara
scara is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
straks belgie en de afgang
bestaat er nog een grotere afgang dan een land dat zich normaal probleemloos zou moeten plaatsen voor een wk en er toch niet bij is?

wedstrijd was toch (heb alleen 2e helft gezien) geen afgang hoor, misschien wel een beetje geluk aan belgische zijde gehad, maar dat is voetbal ! Tunesie zou tochwel een 3-0 voor belgie mogenb worden komende maandag.
__________________
[ krababelaskovitschka]
Oud 04-06-2002, 14:00
mobie
mobie is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
straks belgie en de afgang
Eerste maal dat een organiserend land de openingsmatch niet wint en zelfs bijna verloor!
Zelfs België won hun openingsmatch op euro 2000
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 04-06-2002, 14:14
mobie
mobie is offline
Zuid-Korea is momenteel voor een serieuze verrassing aan het zorgen: ze overklassen de Polen en staan voor met 2-0!
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 04-06-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
ze zetten allebei hun fout gewoon neer ja , maar als je goed naar die ene overtreding kijkt zie je dat belgie misschien wel een strafschop had moeten hebben.

Ja en die jappe hadden van mij ook best een strafschop mogen hebben. Bovendien vind ik het onterecht dat die goal werd afgekeurd. Niks aan de hand.
Oud 04-06-2002, 14:27
Verwijderd
Rivaldo is de lul. Niet dat die boete hem veel uit maakt. Maar eigenlijk vind ik dat hij ook wel een schorsing mag krijgen.
http://www.telegraaf.nl/wk2002/tekst...wedstrijd.html
Oud 04-06-2002, 14:38
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
klasse zuid korea
__________________
Guess who's back
Oud 04-06-2002, 14:47
Verwijderd

LOLZ
Oud 04-06-2002, 15:03
1860fan
Avatar van 1860fan
1860fan is offline
Frankrijk-Denemarken...
degene die dat wint, wordt kampioen..

kijk maar: 1984, groepswedstrijd Frankrijk-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt Europees kampioen..
1992, groepswedstrijd Denemarken-Frankrijk>Denemarken wint, wordt Europees kampioen
1998 groepswedstrijd Frankrijk-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt wereldkampioen
2000 groepswedstrijd Frankrijd-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt Europees kampioen...

mmm... iets om over na te denken?

btw, Heeeeeeeeeeerlijk dat Zuid Korea heeft gewonnen..
2e ronde, here we come!
__________________
Einmal ein Löwe, immer ein Löwe... :)
Oud 04-06-2002, 15:33
mobie
mobie is offline
Citaat:
1860fan schreef:
Frankrijk-Denemarken...
degene die dat wint, wordt kampioen..

kijk maar: 1984, groepswedstrijd Frankrijk-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt Europees kampioen..
1992, groepswedstrijd Denemarken-Frankrijk>Denemarken wint, wordt Europees kampioen
1998 groepswedstrijd Frankrijk-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt wereldkampioen
2000 groepswedstrijd Frankrijd-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt Europees kampioen...

mmm... iets om over na te denken?

btw, Heeeeeeeeeeerlijk dat Zuid Korea heeft gewonnen..
2e ronde, here we come!
Hehe
btw, ben jij fan van Z Korea ofzo???
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 04-06-2002, 16:27
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
klasse van z-k, hiddink nu god daar
Oud 04-06-2002, 16:29
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
MSN naam : []\\//[]artenZ ; Frankrijk zuigt , Zuid-Korea ROELT zegt:
Oud 04-06-2002, 16:41
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Hiddink wordt momenteel nu op handen gedragen in Zuid-Korea. Volgende wedstrijd tegen de VS, dan moeten ze de tweede ronde veilig stellen. Daarna moeten ze tegen Portugal en dat is toch wel iets anders dan Polen en de VS
__________________
Werk hard voor je dromen en ze zullen uitkomen
Oud 04-06-2002, 17:03
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
2e in de groep achter portugal lijkt mij een mooi resultaat
Oud 04-06-2002, 17:36
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Ja en die jappe hadden van mij ook best een strafschop mogen hebben. Bovendien vind ik het onterecht dat die goal werd afgekeurd. Niks aan de hand.
wanneer dan? bij die snoekduik, het strafschopgebied in...het gaat erom wara de fout is gemaakt, niet om waar de speler land..
en die goal was niet ontrecht afgekeurd..
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Oud 04-06-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
The Holy Terror schreef:


het gaat erom wara de fout is gemaakt, niet om waar de speler land..
ehmm... Dat weet ik, en waarschijnlijk beter dan jij ook!
En ik weet niet meer wanneer het was, maar er werd zo'n Jap in de 16 op z'n bekgeveegd, had best een penal mogen zijn. En hoezo is die goal terrecht afgekeurd?
Oud 04-06-2002, 19:13
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

ehmm... Dat weet ik, en waarschijnlijk beter dan jij ook!
En ik weet niet meer wanneer het was, maar er werd zo'n Jap in de 16 op z'n bekgeveegd, had best een penal mogen zijn. En hoezo is die goal terrecht afgekeurd?
er werd een duwfout gemaakt op van der heyden, ok, een lichte, maar het was er wel een
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Oud 04-06-2002, 19:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

ecuador man die weten nog maar net hoe ze een bal moeten raken
Tsssss nie iedereen kan in de voorrondes van het WK van Brazilië winnen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-06-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef:


Tsssss nie iedereen kan in de voorrondes van het WK van Brazilië winnen
mwah.. Dat zeg je verkeerd: Het moet zijn: Brazilië kan tegen iedereen verliezen.
Oud 04-06-2002, 19:54
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
1860fan schreef:
Frankrijk-Denemarken...
degene die dat wint, wordt kampioen..

kijk maar: 1984, groepswedstrijd Frankrijk-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt Europees kampioen..
1992, groepswedstrijd Denemarken-Frankrijk>Denemarken wint, wordt Europees kampioen
1998 groepswedstrijd Frankrijk-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt wereldkampioen
2000 groepswedstrijd Frankrijd-Denemarken>Frankrijk wint, en wordt Europees kampioen...

mmm... iets om over na te denken?

btw, Heeeeeeeeeeerlijk dat Zuid Korea heeft gewonnen..
2e ronde, here we come!
vage theorie. zoiets hadden ze ook over wk 98 wie dat zou winnen. hoe was het ook alweer.

brazilie winnaar 1970 + 1994 = 3964
duitsland winnaar 1974 + 1990 = 3964
argentinie winnaar 1978 + 1986 = 3964

op grond van deze aantallen zou engeland het wk 98 hebben moeten winnen, want winnaar 1966 + 1998 = 3964

zoiets was het volgens mij, weet het niet meer precies
Oud 04-06-2002, 19:59
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
dat was gewoon als je in 1982 met de winst van italie begint, kwam er de hele tijd 4 jaar bij of af voor de winnaar

1978 en 1986 arg
1974 en 1990 (w)dui
1960 en 1994 bra

komt op t zelfde neer maar goed
Oud 04-06-2002, 20:00
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Hiddink 4 president*

REIE

Las laatst in een statistiekje dat veel Koreanen dat meenden!
Oud 04-06-2002, 20:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
REIE schreef:
Hiddink 4 president*

REIE

Las laatst in een statistiekje dat veel Koreanen dat meenden!
net zoiets als stoitskov(?) in bulgarije
Oud 04-06-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
mobie schreef:

Eerste maal dat een organiserend land de openingsmatch niet wint en zelfs bijna verloor!
Zelfs België won hun openingsmatch op euro 2000
VS in '94 ook niet
Oud 04-06-2002, 23:11
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
straks belgie en de afgang
Achja.. daar gaan we weer... Nederland heeft de afgang al gehad
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-06-2002, 06:33
Verwijderd
Citaat:
The Holy Terror schreef:

er werd een duwfout gemaakt op van der heyden, ok, een lichte, maar het was er wel een
Duwfout, kom nou toch, als dat kleine blokzetten al niet meer mag kan je net zo goed voor elk lichamelijk contact affluiten.
Oud 05-06-2002, 10:58
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
hehe, tot nu toe :
amerika-portugal 3-1

lachen dit mn hele school zwaait met de amerikaanse vlaggen (zit op een amerikaanse school)! Ik heb een amerikaanse vlag op mn teennagel getekend
Geniet echt helemaal van de WK sfeer!!!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 05-06-2002, 11:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Amerika doet wat Nederland niet kon, winnen van Portugal. 3-2 eindstand
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-06-2002, 12:12
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Duwfout, kom nou toch, als dat kleine blokzetten al niet meer mag kan je net zo goed voor elk lichamelijk contact affluiten.
Zoals ik al gezegd heb... Er WAS al een fout gebeurt voor de actie waarover het hier iedereen heeft. Luister naar de beelden, en hoor dat de scheidsrechter fluit... Dat men door doet met voetballen, en dat de scheidsrechter een 2de keer fluiten, een langere toon, en dat dan de bal over de lijn gaat.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-06-2002, 14:25
mobie
mobie is offline
Duitsland-Ierland: 1-1
laatste sec gelijkmaker van de Ieren
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 05-06-2002, 14:30
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mobie schreef:
Duitsland-Ierland: 1-1
laatste sec gelijkmaker van de Ieren
Idd, juist uitslag volgens mij. Moest je die trainer van Ierland zijn gezicht zien.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-06-2002, 14:32
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ja, was zooooooooooooo schattig en hij gaf die man naast hem een enorme knuffel ik en mn vrienden vonden het echt lief. En die handstand-koprol van de scorer, echt leuk!



Oh, en het moest 3-1 voor amerika zijn, want ze scoorden in hun eigen goal
eigenlijk onwijs triest, maar ik ben voor amerika duz...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 05-06-2002, 14:34
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

er werd een duwfout gemaakt op van der heyden, ok, een lichte, maar het was er wel een
hahah jezus man geef gewoon toe dat die goal niet afgekeurd mocht worden en dat belgie door het oog van de naald is gekropen
__________________
zoiets->
Oud 05-06-2002, 14:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
als het ware salsa schreef:


hahah jezus man geef gewoon toe dat die goal niet afgekeurd mocht worden en dat belgie door het oog van de naald is gekropen

Citaat:
Tofke_H schreef:


Zoals ik al gezegd heb... Er WAS al een fout gebeurt voor de actie waarover het hier iedereen heeft. Luister naar de beelden, en hoor dat de scheidsrechter fluit... Dat men door doet met voetballen, en dat de scheidsrechter een 2de keer fluiten, een langere toon, en dat dan de bal over de lijn gaat.
Dus niets door het oog van de naald kruipen. Goal moest wel degelijk afgekeurd worden, zelfs die actie die hij deed was te veel.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 05-06-2002, 14:57
mobie
mobie is offline
Citaat:
als het ware salsa schreef:


hahah jezus man geef gewoon toe dat die goal niet afgekeurd mocht worden en dat belgie door het oog van de naald is gekropen
Ok jij zegt dat ze niet afgekeurd moest worden, MAAR valt het dan je ook niet op dat de Japanners totaal niet reageerden tov de scheids??!!!!. Ze reclameerden NIETS, rien, niente, ..nog geen woordje zelfs. En het was niet de fout op VDHeyden volgens mij, want op het moment dat V Meir tegen de grond gaat, lijkt hij te fluiten en wijst de scheids naar de grond naar die plaats (denk ik?)! Maar er zal toch wel iets gebeurd zijn, kan me niet voorstellen dat de Jappe er anders totaal niet op reageren. Ze mogen dan wel discipline enzow hebben, maar zover gaat dat toch ook niet.
Japan is door het oog vd naald gekropen, met die lucky goal die ze meteen op dat eerste Belgische doelpunt scoorden!
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 05-06-2002, 15:21
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
als het ware salsa schreef:


hahah jezus man geef gewoon toe dat die goal niet afgekeurd mocht worden en dat belgie door het oog van de naald is gekropen
en japan had geen mazzel zeker dat wilmots en goor het niet afmaakten in de eerste helft??
de belgische goals waren te danken aan de belgische klasse, de japanse aan fouten van de belgen..
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Oud 05-06-2002, 16:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Whahahahaha moffen krijgen nog een goal erin in de laatste minuut hahahaha
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-06-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:


Zoals ik al gezegd heb... Er WAS al een fout gebeurt voor de actie waarover het hier iedereen heeft. Luister naar de beelden, en hoor dat de scheidsrechter fluit... Dat men door doet met voetballen, en dat de scheidsrechter een 2de keer fluiten, een langere toon, en dat dan de bal over de lijn gaat.
Ja dat heb ik dus niet gezien, maar dat laten ze ook niet zien bij welke samenvatting dan ook. Ze zeggen allemaal dat het om de fout op v/d Heyde gaat.
Oud 05-06-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
mobie schreef:

Japan is door het oog vd naald gekropen, met die lucky goal die ze meteen op dat eerste Belgische doelpunt scoorden!
Wat nou lucky goal. Was gewoon mooi afgemaakt.
Maar het is nogal logisch dat die Jappe er niet op in gingen, zei d88 hij zal het wel over die overtreding op V/dH hebben. Ze wisten dat het geen zin had om te gaan zeiken.
Oud 06-06-2002, 09:59
mobie
mobie is offline
Senegal-Denemarken 1-1
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Het grote WK 2010-topic
Allure
11 11-06-2010 22:51
Vrije tijd Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic
USPalermo
236 21-09-2005 14:12
Vrije tijd Zuid-korea
psygnosos
9 18-06-2002 17:07
Vrije tijd senegal en het wk
als het ware salsa
14 17-06-2002 19:40
Vrije tijd senegal 1/4 finale
majiti
3 17-06-2002 09:31
Vrije tijd 3-2 gewonnen!!!!!!!!!
damaetas
1 14-06-2002 10:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.