Oud 14-09-2019, 23:22
diadeempje1
diadeempje1 is offline
Hi,

Ik heb sinds kort een vriend en wij zijn dus van plan om seks te hebben. Ik ben 18 jaar en heb nog nooit seks gehad of andere dingen met iemand gedaan qua voorspel. Alleen ben ik best bang om hoe strak (wijd) ik ben.

Ik had een tijdje geleden een dildo gekocht en dit heb ik dus ook gebruikt. Dit was voor ik mijn vriend leerde kennen. Ik heb hiermee mezelf waarschijnlijk toen ''ontmaagd''. Als ik mezelf masturbeer gebruik in voornamelijk 2 vingers, maar sinds kort passen er dus ook 3 in. Ik ben bang dat ik niet strak genoeg ben en mijn vriend dus gaat denken dat ik al seks heb gehad met iemand voor hem. Ook ben ik bang dat hij er niet van kan genieten. Dit maakt mij dus best onzeker.

Ik zit hier best wel mee en weet niet wat ik hiermee moet
Met citaat reageren
Oud 15-09-2019, 09:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je vagina is niet een buis die je oprekt door hem te gebruiken voor seks. Hoe strak je bent wordt bepaald door je spieren en de spierspanning. Het enige dat de boel definitief een beetje oprekt is het krijgen van een kind. En zelfs dan is bevredigende seks nog mogelijk.

Geen zorgen maken dus!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2019, 23:04
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Is onzin als hij dat voelt heeft hij al veel dames gehad..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Je vagina is niet een buis die je oprekt door hem te gebruiken voor seks. Hoe strak je bent wordt bepaald door je spieren en de spierspanning. Het enige dat de boel definitief een beetje oprekt is het krijgen van een kind. En zelfs dan is bevredigende seks nog mogelijk.

Geen zorgen maken dus!
Nou na mijn vijfde bevalling is het toch wel alsof je een hotdog door een schoolkantine gooit hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 13:36
Verwijderd


Ot: geen zorgen maken! Een vagina is niet altijd even wijd, mede afhankelijk van hoe opgewonden je bent. Het is echter niet zo dat na verloop van tijd "de rek eruit gaat" en je dus enorm veel wijder bent dan voorheen. Als je vriend je wijsmaakt dat hij kan voelen dat je al eerder seks hebt gehad, liegt'ie enorm!
Probeer te ontspannen en geniet er van!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 00:47
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Nou na mijn vijfde bevalling is het toch wel alsof je een hotdog door een schoolkantine gooit hoor.
Sportschool en spieren trainen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 02:33
diadeempje1
diadeempje1 is offline
Citaat:
Is onzin als hij dat voelt heeft hij al veel dames gehad..
Hij heeft ook veel dames gehad, dit heeft hij ook zelf toegegeven toen ik ernaar vroeg. Maar dit was allemaal al voor mij en voornamelijk tijdens vakanties en door uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 05:32
Verwijderd
Wat bikinigek zegt klopt niet.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 05:35
Verwijderd
Je bent niet te wijd omdat je een paar keer een dildo hebt gebruikt of omdat er meerdere vingers in je vagina passen. Iedereen die anders beweert is een drol.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 15:16
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hij heeft ook veel dames gehad, dit heeft hij ook zelf toegegeven toen ik ernaar vroeg. Maar dit was allemaal al voor mij en voornamelijk tijdens vakanties en door uitgaan.
Jij bent niet wijd als die dat zegt herft die zelf een kleine
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 15:18
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Wat bikinigek zegt klopt niet.
Nou ja als je wat ervaring hebt voel je verschil maar ook maar net. En idd das iemand die 2 kinderen heeft en daar meer dan 5 vinger in passen voel je dat niet met je piemeltje
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Nou ja als je wat ervaring hebt voel je verschil maar ook maar net. En idd das iemand die 2 kinderen heeft en daar meer dan 5 vinger in passen voel je dat niet met je piemeltje
Ja en je proeft ook het verschil tussen cola en pepsi en daarnaast ben je van beroep Oenoloog natuurlijk.

Nee, je voelt geen verschil. Ik ben redelijk gemiddeld+ geschapen en ik heb het hier met andere ervaren vrienden over gehad en inderdaad HOOGUIT niet al te lang na de zwangerschap voel je wat verschil. Alleen als je een chick samen met je maat die slap 25cm heeft aan het bestijgen bent en hij zat er eerst in met z'n kinderarm, dán kan je wat verschil merken.

Hou je fantastiebeelden verder nou maar voor je.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 16:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je kan wel verschil voelen tussen hoe sterk hun bekkenbodemspieren zijn. Of niet?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 16:11
Verwijderd
Ja, sommige vrouwen lijken daar controle over te hebben, heb het er nooit met ze over gehad eigenlijk. Het zijn geloof ik dezelfde spieren die jij en ik ook kunnen trainen. Even vergeten hoe het heet maar het schijnt dat als je dat bijhoudt je veel minder kans op incontinentie enzo hebt. De spier waarmee je je stijve een zwiepje kan geven hoort daar ook bij.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 16:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Want daar dacht ik dus in het begin wel verschil door te voelen. Het zijn inderdaad grotendeels dezelfde spieren en het is voor zowel mannen als vrouwen handig getraind te zijn. Verbetering van incontinentieklachten, minder complicaties na bevallingen of prostatectomieën, maar ook betere orgasmes!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 16:43
Verwijderd
@Bikinigek, je gaat me neit vertellen dat jij met je piemel voelt of er eerder een normale maat dildo in is geweest, of 2 of 3 vingers. Dat is gewoon niet reeel, ook niet voor iemand die veel seks heeft gehad. Dát is namelijk de vraag van TS. Door te zeggen dat je verschil voelt (wat ik dus sterk in twijfel trek), maak je haar waarschijnlijk onnodig onzeker en dat is niet nodig. Seks is bedoelt om van te genieten, laten we dus vooral geen mensen bang of onzeker maken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 16:45
Verwijderd
Je bekkenbodemspieren trainen en die tijdens de seks gebruiken, schijnt ook een leuke toevoeging te kunnen zijn. Voor mijn bevalling voelde Jos wel eens verschil als ik ze aan- of ontspande, maar daarna hebben we dat eigenlijk niet meer geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 19:04
venture
venture is offline
een ex vriendin kon door haar spieren aan te spannen letterlijk mijn penis uit haar vagina persen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 19:07
Verwijderd
Dat lijkt me leuk om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 19:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
een ex vriendin kon door haar spieren aan te spannen letterlijk mijn penis uit haar vagina persen.
Dat lijkt me wel een grappige ervaring.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 20:00
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Dat lijkt me wel een grappige ervaring.
Idd
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Shirts worden wijd
highplaces
14 15-02-2013 15:12
Lifestyle Broek na dragen snel te wijd
Mali
13 21-12-2010 17:03
Lifestyle Strak, normaal of wijd
Kurogane
102 12-10-2006 13:30
Seksualiteit Benen wijd
computergekkie
27 09-05-2004 20:16
De Kantine [GAME] Mijn kut is zo wijd, dat...
J3DSON
42 21-03-2004 12:59
Lifestyle Draag jij wijde broeken...?
O.N.H.M.K.N.A.V
148 12-05-2002 08:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.