Oud 03-08-2004, 19:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
memory schreef op 03-08-2004 @ 19:02 :
Hij stond bekend als een grote belofte, is naar Coventry getrokken, maar kon daar niet echt doorbreken. Nu speelt hij terug in België, bij Lierse, maar daar is hij maar een middelmatige voetballer.
las dat hij zijn been brak bij Coventry en daarom niet heeft kunnen spelen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 03-08-2004, 19:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gerard Wiekens (ohdie!) van Manchester City naar Veendam


dat je het ff weet
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-08-2004, 19:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-08-2004 @ 19:52 :
Gerard Wiekens (ohdie!) van Manchester City naar Veendam


dat je het ff weet
Hij wou eventueel ook naar Groningen maar hij was nooit benaderd, KUT BELEID!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-08-2004, 19:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Figo mag transfervrij weg na dit seizoen bij Real, na Liverpool en Tottenham heeft nu ook Milan gemeld voor deze over zijn top zijnde, te zware, arrogante middenvelder van Madrid
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-08-2004, 20:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-08-2004 @ 19:25 :
Geintje op onzin.
Ik vind hem helemaal niet leuk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-08-2004, 21:36
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Wiekens is dus echt veels te goed voor Veendam. Hij kan best met de subtop mee. Ajax heeft er ook een mannetje bij: Rusculleda, linkshalf van Boca Juniors.
Oud 03-08-2004, 22:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-08-2004 @ 12:21 :
Haha.. Rzaza is echt kut.
Bij Feyenoord ja... Heerenveen is misschien meer zijn niveau.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-08-2004, 23:38
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-08-2004 @ 22:09 :
Bij Feyenoord ja... Heerenveen is misschien meer zijn niveau.
Ik zat zelf richting BV Veendam te denken.
Oud 04-08-2004, 12:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-08-2004 @ 23:38 :
Ik zat zelf richting BV Veendam te denken.
Wiekens naar H'veen?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-08-2004, 13:46
baas
Avatar van baas
baas is offline
Iwan Redan naar Willem II voor 3 jaar...wordt als het goed is vandaag bekendgemaakt. Bron: Brabants Dagblad.
Oud 04-08-2004, 15:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
baas schreef op 04-08-2004 @ 13:46 :
Iwan Redan naar Willem II voor 3 jaar...wordt als het goed is vandaag bekendgemaakt. Bron: Brabants Dagblad.
Dit vind ik wel heel erg vreemd, RKC laat Hoogendorp gaan omdat ze Redan hebben en dan verkopen ze Redan.
Lijkt mij een onzin bericht om heel erg eerlijk te zijn.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-08-2004, 16:34
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Aan de ene kant wel logisch want Willem II zit een beetje krap in de spitsen. Daarnaast vaag aan de kant van RKC door (misschien) 2 spitsen te verkopen.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 04-08-2004, 16:54
baas
Avatar van baas
baas is offline
tsja het stond er toch echt. en er stond ook bij dat RKC een spits moest verkopen om de begroting rond te krijgen
Oud 04-08-2004, 17:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Woensdag 4 augustus 2004 - Reuver - Willem II is met RKC Waalwijk dicht bij een akkoord over de overname van Iwan Redan. De Tilburgse club wil vandaag de onderhandelingen over het afkopen van het nog twee jaar doorlopende contract van de spits afronden en Redan morgen aan het einde van de middag in Tilburg presenteren
Heb het ff opgezocht, moet me aanmelden om het hele stuk te lezen en daar heb ik geen zin in dus dit is alles.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-08-2004, 22:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-08-2004 @ 15:56 :
Dit vind ik wel heel erg vreemd, RKC laat Hoogendorp gaan omdat ze Redan hebben en dan verkopen ze Redan.
Lijkt mij een onzin bericht om heel erg eerlijk te zijn.
Inderdaad, vind ik ook.
RKC heeft verder ook Boutahar verloren en nog wat spelers en verder heb ik niet veel van ze gehoord... ben dus benieuwd wat het komend seizoen dus voor hen wordt...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-08-2004, 22:16
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Daar tegen over staat wel dat ze Schreuder hebben. En verder ook Klompe en Wevers. En verder zijn Martens en Krohn-Dehli grote talenten.
Oud 04-08-2004, 23:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 04-08-2004 @ 22:16 :
Daar tegen over staat wel dat ze Schreuder hebben. En verder ook Klompe en Wevers. En verder zijn Martens en Krohn-Dehli grote talenten.
Klompe is alweer geblesseerd, en Wevers (die oud keeper van GRA?) stelt ook niet zoveel voor.
Schreuder heeft denk ik ook wel zijn beste tijd gehad.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-08-2004, 17:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-08-2004 @ 23:38 :
Wevers (die oud keeper van GRA?) stelt ook niet zoveel voor.
Inderdaad ja, die van De Graafschap.
Mja, ik heb Sinouh zien blunderen vorig seizoen, zoiets heb ik Wevers nog niet zien doen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-08-2004, 19:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-08-2004 @ 17:24 :
Inderdaad ja, die van De Graafschap.
Mja, ik heb Sinouh zien blunderen vorig seizoen, zoiets heb ik Wevers nog niet zien doen
Het zijn beide een beetje van die clowns volgens mij.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-08-2004, 00:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-08-2004 @ 17:24 :
Inderdaad ja, die van De Graafschap.
Mja, ik heb Sinouh zien blunderen vorig seizoen, zoiets heb ik Wevers nog niet zien doen
WHAHA! beter opletten wevers is ook zo'n acrobaat hoor
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-08-2004, 00:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Er schijnt (om ff door te gaan zoals NAC het dus doet) dat Kruiswijk naar NAC zou gaan, humor hebben ze wel daar
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-08-2004, 01:08
Verwijderd
Ajax schijnt 6 Miljoen euro te hebben geboden op Maxi Lopéz van River Plate. Lopéz is een 20-jarige aanvaller.

River Plate heeft de 6M naast zich neergelegd en vraagt 7 Miljoen...
Oud 06-08-2004, 10:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 00:40 :
Er schijnt (om ff door te gaan zoals NAC het dus doet) dat Kruiswijk naar NAC zou gaan, humor hebben ze wel daar
Bron?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 06-08-2004, 11:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 00:40 :
Er schijnt (om ff door te gaan zoals NAC het dus doet) dat Kruiswijk naar NAC zou gaan, humor hebben ze wel daar
De rat?

NAC heeft toch genoeg? Of vergis ik me?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-08-2004, 12:02
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Koeman kiest voor Maarten Stekelenburg

Amsterdam, 6 augustus 2004
Ronald Koeman heeft Maarten Stekelenburg als eerste keeper aangewezen voor het komend seizoen. De jonge keeper werd aan het begin van deze week ook al opgeroepen voor de voorlopige selectie van het Nederlands Elftal. Bogdan Lobont moet genoegen nemen met een plaats op de bank.

Maarten Stekelenburg wordt volgende maand 22 jaar. De jonge Haarlemmer zat afgelopen seizoen al dicht tegen een basisplaats aan, maar verloor toen de conncurrentiestrijd nog van Lobont.
Stekelenburg maakte twee seizoenen terug in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV zijn debuut. Ajax won dat duel met 3-1. In het seizoen 2002-2003 verving hij Lobont die wegens een schouderblessure de eerste helft van de competitie was uitgeschakeld.


(bron: ajax.nl)
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 06-08-2004, 12:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 06-08-2004 @ 10:47 :
Bron?
Hoorde het van een Groninger uit Breda, een collega van hem had dat gehoord en ik had het ergens in een gastenboek gelezen.

Maar het is gewoon bs want Kruiwijk wil alleen maar naar een top3club.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-08-2004, 00:01
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 12:43 :
Hoorde het van een Groninger uit Breda, een collega van hem had dat gehoord en ik had het ergens in een gastenboek gelezen.

Maar het is gewoon bs want Kruiwijk wil alleen maar naar een top3club.
collega van een groninger uit breda
Oud 07-08-2004, 15:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-08-2004 @ 19:21 :
Het zijn beide een beetje van die clowns volgens mij.
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-08-2004 @ 00:26 :
WHAHA! beter opletten wevers is ook zo'n acrobaat hoor
Ja, wat is het nou? Lijken ze nu meer op Bassie of op Adriaan?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-08-2004, 17:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 12:43 :
Hoorde het van een Groninger uit Breda, een collega van hem had dat gehoord en ik had het ergens in een gastenboek gelezen.

Maar het is gewoon bs want Kruiwijk wil alleen maar naar een top3club.
Het staat nu ook op derat.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 07-08-2004, 20:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-08-2004 @ 15:49 :
Ja, wat is het nou? Lijken ze nu meer op Bassie of op Adriaan?
Ik denk de lenigheid van Adriaan en de domheid van Bassie.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 09-08-2004, 18:22
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Oscar Miñambres speelt komend seizoen mogelijk in het Feyenoord-shirt, dat meldt de Spaanse sportkrant Marca vandaag in haar editie. De 23-jarige verdediger is bij jeugdliefde Real Madrid op een zijspoor beland, maar zou bij de Rotterdamse ploeg van Ruud Gullit erg goed van pas kunnen komen.

De speler die uit de jeugdopleiding van de Koninklijke komt, kan op verschillende posities spelen. Hij is opgegroeid als rechtsbuiten, werd later rechtermiddenvelder en speelde bij het eerste elftal van Real Madrid als rechtsback. In Madrid brak hij in 2002 door en speelde zelfs enkele Champions League-duels. In het daar op volgende seizoen speelde hij zelden en zat hij soms niet eens bij de selectie.

Bij Feyenoord zou hij ook een optie zijn voor centraal achterin. Gullit heeft het op het middenveld en in de aanval allemaal in orde, maar de verdediging staat nog altijd niet goed.

Update 17.11: Marca meldt vanmiddag op haar website dat de onderhandelingen tussen beide partijen zeer moeizaam gaan. Voorlopig is er nog geen akkoord.

------------------------------------

Oehoehoe! Ik hoop echt dat'ie komt.
Oud 09-08-2004, 18:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Een afdankertje van Real hoort eigenlijk niet bij een top3 club hier in NL, maar als dat het niveau hier is...
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 09-08-2004, 18:57
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 18:30 :
Een afdankertje van Real hoort eigenlijk niet bij een top3 club hier in NL, maar als dat het niveau hier is...
Morientes en Makelele zijn ook afdankertjes van Real... Maar goed: deze jongen heeft wel degelijk veel talent.
Oud 09-08-2004, 19:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 09-08-2004 @ 18:57 :
Morientes en Makelele zijn ook afdankertjes van Real... Maar goed: deze jongen heeft wel degelijk veel talent.
Ja oke die was ik ff vergeten.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 09-08-2004, 23:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Groningen have pulled the plug on their move for former Manchester United striker Erik Nevland - due to financial concerns.

Nevland is out of contract at current club Viking in the autumn, but Groningen were keen to sign the forward now.

The Dutch club had offered the ex-Red Devil a three-year contract, but Nevland was not impressed with the wages.

His agent Jack Karadas confirmed the deal is now off because Groningen lack the resources to pay Viking a fee and meet Nevland's wage demands.

"The first offer was a three-year deal, but the wages were not what we had hoped for," Karadas told Stavanger Aftenblad.

"After that they pulled out. The message was that the total package in buying him from Viking now and paying him wages was too much.

"But on a sporting level, they were very interested in getting him."

Nevland was philosophical about the deal collapsing and will now assess his options before deciding where to move next.

He commented: "I was never as near to a deal as the press said. Now, we must look at the opportunities that come along."
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 00:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Nevland. Ik ken hem nog van Fifa'99
Oud 10-08-2004, 12:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 23:39 :
Is dat niet een beetje ver boven het petje met de financiele reserves van groningen? Leuk jong, maar als hij op zo'n hoog niveau heeft gespeeld is het wel een erg grote stap terug...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-08-2004, 12:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-08-2004 @ 12:17 :
Is dat niet een beetje ver boven het petje met de financiele reserves van groningen? Leuk jong, maar als hij op zo'n hoog niveau heeft gespeeld is het wel een erg grote stap terug...
Hij is behoorlijk mislukt bij ManUtd en speelt nu in Noorwegen, Noorwegen is qua niveau minder dan Nederland, en het staat er niet helemaal goed want hij is eind dit jaar transfer vrij en dan zou Groningen hem eventueel willen overnemen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 12:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 07-08-2004 @ 00:01 :
collega van een groninger uit breda
Een Groninger die studeert in Breda en daar ook werk heeft, zo onlogisch is het niet toch?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 12:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
'Van der Meyde wil terugkeren naar Ajax'
Gepost door Niels 10-08-2004 11:57:08

Andy van der Meyde zal niet meespelen in het Champions League-duel van zijn club Internazionale tegen FC Basel. De aanvaller wil graag terugkeren naar zijn oude club Ajax, aldus Gazzetta dello Sport.

Omdat de international niet meespeelt in de CL kan hij mogelijk nog met Ajax meedoen in Europees verband. De Braziliaan, Rodrigo Taddei van Siena zal de mogelijke opvolger van de aanvaller kunnen worden
Citaat:
Arsenal zet zinnen op Valencia-speler Angulo
Gepost door Bas 10-08-2004 11:08:38 Sky Sports

Valecia-aanvaller Miguel Angel Angulo zou kunnen vertrekken naar Arsenal, zo meldt Angulo's zaakwaarnemer. De Spaans international die ook op het middenveld kan spelen heeft een nieuw contract van La Mestalla afgewezen en staat open voor een vertrek.

The Gunners zouden in de markt zijn voor de speler nadat Jeremie Aliadiere een serieuze blessure is opgelopen in de gewonnen wedstrijd tegen Manchester United.

"Arsenal is geinteresseerd en er is een bod op hem gedaan", aldus Angulo's zaakwaarnemer Jose Luis Tamargo tegen Skysports.com. Valencia zou niet aan de eisen van Angulo kunnen voldoen, en daarmee is Arsenal de grootste kandidaat om Angulo aan te trekken.
Citaat:
Owen vertrekt wellicht naar Real Madrid
Gepost door dijkema 10-08-2004 10:47:13 BBC

Nadat gesprekken over Michael Owen zijn nieuwe contract zijn vastgelopen overweegt de spits van Liverpool een transfer naar Real Madrid, zo meldt de BBC.

Real schijnt rond de vijftien miljoen euro te willen betalen en daarnaast ook Fernando Morientes of Samuel Eto'o in de deal te willen betrekken. Hierdoor komt het totale transferbedrag op een slordige 37 miljoen euro.

Het contact van Owen loopt na dit seizoen af en hij heeft te kennen gegeven dat hij en Liverpool dichtbij een nieuw contract waren, maar dat beide partijen er op het laatste moment niet uitkwamen.

Overigens schijnt ook Barcelona in de markt te zijn voor de 24-jarige spits. De Catalaanse club zou Owen voor twee jaar willen vastleggen.

Of de aanvaller vertrekt ligt wellicht aan vanavond. Mocht Owen namelijk spelen met Liverpool tegen Grazer AK dan is hij niet meer inzetbaar bij een andere club in Europees verband.
Citaat:
Update 10.25: Het Algemeen Dagblad meldt in haar dinsdagochtendeditie dat Feyenoord afziet van het aantrekken van de Spanjaard Oscar Miñambres. De Rotterdammers konden de 23-jarige verdediger voor één jaar huren van Real Madrid, maar Feyenoord zag daar vanaf. Feyenoord wil graag een linksbenige centrale verdediger en de speler van Real Madrid is rechtsbenig.
Citaat:
Snoyl verhuurt aan FC Den Bosch
Gepost door Niels 10-08-2004 10:20:35

Ferne Snoyl zal dit seizoen FC Den Bosch versterken. De verdediger van Feyenoord zal een jaar op huurbasis uitkomen voor de promovendus. Volgens technisch directeur Mark Wotte is het belangrijk dat de pas 19-jarige Snoyl gaat rijpen bij een club uit de eredivisie.

Snoyl was eerder op proef bij het Engelse Nottingham Forest, daar was z'n stageperiode schijnbaar niet goed genoeg. Vorig jaar maakte Snoyl zijn debuut al voor het eerste elftal van de Rotterdammers. .
Citaat:
Den Ouden geeft voorkeur aan ADO Den Haag
Gepost door Rogier 10-08-2004 08:29:16

Geert den Ouden speelt dit seizoen voor ADO Den Haag. Lang werd er verwacht dat de spits bij De Graafschap zou gaan tekenen, maar hij koos voor de politieke hoofdstad. Tot grote teleurstelling van De Graafschap-directeur Johan Tukker. "Ik heb hier geen woorden voor. Dit is in en intriest."

De voormalig aanvaller van onder andere RBC kreeg bij Djurgårdens IF mot met zijn trainer, waardoor hij snel wilde vertrekken uit Zweden. Hij was zo goed als akkoord met De Graafschap, maar toen deed ADO een aanbod. Hij koos voor de laatst genoemde, omdat die club, zo zegt Den Ouden, het dichtst bij huis ligt.

"'We zijn erg teleurgesteld, want hij heeft steeds gezegd dat hij graag naar Doetinchem wilde komen. Ik vind het in- en intriest en heb er geen woorden voor. We hebben er vele weken energie ingestoken, maar dat boek is dicht", was de reactie van Tukker tegen Omroep Gelderland.
Citaat:
Conceiçao voor één seizoen naar Standard Luik
Gepost door Niels 09-08-2004 23:10:29

Sergio Conceiçao heeft z'n handtekening gezet onder een contract voor één seizoen bij het Belgische Standard Luik.

De 29-jarige Portugees speelde afgelopen seizoen voor Lazio Roma. In de winter vertrok hij bij de Italianen. Tot aan de zomer speelde hij voor FC Porto. Bij Porto kwam de middenvelder amper aan spelen toe.

Daarnaast kwam Conceiçao uit voor Internazionale, Parma en het Portugese Felgueiras. Hij speelde 56 keer voor het nationale elftal, maar werd deze zomer niet meer opgeroepen.
Citaat:
Transfer Van der Schaaf naar Vitesse afgeketst
Gepost door Niels 09-08-2004 21:14:20

Remco van der Schaaf speelt dit seizoen niet voor Vitesse. Er werd bekeken of de speler van PSV op huurbasis terug kon komen naar zijn oude ploeg. Maar beide clubs zijn er onderling voorlopig niet uitgekomen. Of de transfer voor de club uit Arnhem volledig is afgeblazen is onduidelijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 13:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-08-2004 @ 12:21 :
Hij is behoorlijk mislukt bij ManUtd en speelt nu in Noorwegen, Noorwegen is qua niveau minder dan Nederland, en het staat er niet helemaal goed want hij is eind dit jaar transfer vrij en dan zou Groningen hem eventueel willen overnemen.
Maar qua salaris is noorwegen wel ietsjes beter dan grunn, dat kan ik je zo vertellen.

Het gaat mij niet om het transferbedrag of het sportieve oogpunt, maar voornamelijk om het salaris...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-08-2004, 13:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-08-2004 @ 13:04 :
Maar qua salaris is noorwegen wel ietsjes beter dan grunn, dat kan ik je zo vertellen.

Het gaat mij niet om het transferbedrag of het sportieve oogpunt, maar voornamelijk om het salaris...
Nederland ligt qua salaris wel hoger dan Noorwegen lijkt me..
En Groningen zou zijn salaris wel kunnen betalen, er is in Groningen nog wel wat geld over.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 15:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Grujic misschien terug naar FC Twente
Gepost door Niels 10-08-2004 14:37:04 fctwente.net

Rini Coolen, trainer van FC Twente verteld vandaag in deTelegraaf dat Spira Grujic waarschijnlijk terugkeert bij de club uit Enschede. De coach gaf wel aan dat de Servische verdediger dan aan de financiële voorwaarden moet voldoen.

Grujic kon het aan het eind van het seizoen niet eens worden over een contractverlenging bij de Tukkers. De speler gaf aan dat de hij teveel van zijn salaris moest inleveren. De centrumverdediger had ook contact met De Graafschap en ADO Den Haag, maar geen van de twee kwam met de Serviër tot een akkoord.

Ook is Twente nog bezig met een rechtsbuiten. Het zou gaan om Laurent Delorge. De speler komt uit voor het Belgische Lierse. Daarnaast hoopt Coolen nog een linksbenige verdediger aan te trekken
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 15:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RC Genk positief over gesprek met Engelaar

10/8/2004 9 :24

Orlando Engelaar staat in de concrete belangstelling van RC Genk. NAC Breda verwacht niet dat de transfer rond komt, de Belgische club is positiever gestemd.
De interesse van RC Genk dateert al van langer geleden. De club van René Vandereycken informeerde naar de prijs. Het antwoord van NAC was aanvankelijk reden een andere richting te zoeken. Maar de Limburgse club is terug en heeft een bod gedaan op Engelaar.

Theo Mommers denkt niet dat het rond komt, omdat het verschil tussen vraag en aanbod te groot is. 'Het speelt al een poosje', zei de algemeen directeur op de website van NAC. 'RC Genk heeft ook al een bod gedaan, maar dat is in verhouding tot onze vraagprijs zó laag dat we niet verwachten dat het rond zal komen.'

Bij Genk zijn ze optimistischer gestemd na gesproken te hebben met zowel Engelaar als NAC. Op de officiële website meldt de Belgische club 'dat beide gesprekken positief evolueren'.

Engelaar, die nog tot 2007 onder contract staat bij NAC, ziet een transfer naar RC Genk zitten. 'Orlando heeft vorige week een wedstrijd bezocht en is behoorlijk onder de indruk', zegt zaakwaarnemer Edward Burleson deze week in Voetbal International. 'Hij heeft het idee dat hij zich bij RC Genk verder kan ontwikkelen.'

Zo blijft er niet veel over daar in Breda.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 16:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-08-2004 @ 15:13 :
*zucht* tja we hebben nog een verdediger nodig, maar dan komt hij straks in de basis terwijl juist de verdediging met zomer en touzani nu top is. Van mij mag hij terugkomen, maar dan gaat ie niet veel verdienen en zal hij derde keus zijn. Hij kan de jonkies natuurlijk wel veel leren. Spira was altijd onze rots in de branding maar zal het stokje over moeten geven aan onze nieuwe rots Ramon Zomer.

Spira; Welkom thuis
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk

Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 16:50.
Oud 10-08-2004, 17:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-08-2004 @ 13:17 :
Nederland ligt qua salaris wel hoger dan Noorwegen lijkt me..
Dat zal je vies tegenvallen

Nou jah, hij vond het salaris toch te weinig? Lijkt me duidelijk dan?

Transfersom was toch niet aan de orde?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-08-2004, 18:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-08-2004 @ 17:43 :
Dat zal je vies tegenvallen

Nou jah, hij vond het salaris toch te weinig? Lijkt me duidelijk dan?

Transfersom was toch niet aan de orde?
Het was een combinatie van beide wat niet goed was.

Dat hij het salaris te weinig vind heeft niks te maken met het feit dat Groningen niet meer zou kunnen betalen, ons bestuur denkt dat iedereen voor weinig geld naar de oh zo mooie club uit het Noorden komt.
Zo hebben ze een amateur een keer een contract geboden met het salaris waar een vakkenvuller zijn werk nog niet eens voor wil gaan doen.
Groningen zit altijd achter spelers aan die goed zijn maar ze durven niet een keer een gok te wagen en iets meer salaris geven dan ze willen.
Ze hebben het geld er best voor maar ze zijn te onzeker, aan de andere kant ook niet geheel onterecht als je naar andere club's kijkt die in de problemen komen maar Groningen hoeft dat niet maar ze durven het ook niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 10-08-2004, 21:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zou misschien een goed idee zijn, Grujic terug naar Twente. Twente zit dit seizoen toch niet zo breed in de verdedigers...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-08-2004, 21:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2004 @ 21:44 :
Zou misschien een goed idee zijn, Grujic terug naar Twente. Twente zit dit seizoen toch niet zo breed in de verdedigers...
mja hij heeft het alleen niet zo taktisch gespeeld, das jammer. Maar tis echt een buffel én publiekslieveling
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-08-2004, 01:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-08-2004 @ 18:47 :
Dat hij het salaris te weinig vind heeft niks te maken met het feit dat Groningen niet meer zou kunnen betalen, ons bestuur denkt dat iedereen voor weinig geld naar de oh zo mooie club uit het Noorden komt.
Zo hebben ze een amateur een keer een contract geboden met het salaris waar een vakkenvuller zijn werk nog niet eens voor wil gaan doen.
Groningen zit altijd achter spelers aan die goed zijn maar ze durven niet een keer een gok te wagen en iets meer salaris geven dan ze willen.
Ze hebben het geld er best voor maar ze zijn te onzeker, aan de andere kant ook niet geheel onterecht als je naar andere club's kijkt die in de problemen komen maar Groningen hoeft dat niet maar ze durven het ook niet.
Tjah, dan zie ik het wellicht verkeerd, ik zie grunn niet echt als "spender", maar jij zegt voorzichtig, ach, er zit wat in. Ik zou het niet anders doen als bestuur, denk ik...

Tjah, als je een "grote jongen" wilt halen moet je bereid te zijn meer te betalen dan hij waard is. En je kunt lullen wat je wil, maar dit is wel een grut jungsk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.