Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 20:07
WeAreOne
WeAreOne is offline
Hallo allemaal! Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen.

Ik weet niet precies of mijn crush mij leuk vind. Ik zit nu in de 4e en zit bij hem in de klas en soms heb ik het gevoel van dat hij mij wel leuk vindt omdat hij heel aardig doet, hij doet heel plagerig, hij maakt vaak grapjes en we kunnen altijd samen lachen. Maar ik heb het gevoel dat dit gewoon zijn gedrag is ook tegenover andere mensen.
Ik heb wel een paar voorbeelden over hoe hij zicht gedraagt en wat hij allemaal doet als hij bij mij in de buurt is.
We hebben meestal samen les, dit komt omdat er bij ons soms met clusters wordt gewerkt op school. Bij één les zitten we in groepjes van ca. 6 personen. Aangezien onze klas niet vol zit zitten er maar 3 mensen bij mij aan tafel waaronder hij. Hij is dan ook de enige jongen bij ons in het groepje maar hij zou makkelijk bij een ander groepje kunnen zitten bij jongens aangezien er genoeg plek is. Ook gaat hij altijd naast mij zitten. Zelfs als het onlogisch is omdat hij heel er buitengesloten zit op die plek van het hele groepje.
Na school kom ik hem ook altijd tegen bij de fietsenstallingen omdat we meestal tegelijk uit zijn. Hij doet heel aardig en soms plagerig met flauwe opmerkingen, ik kan er gelukkig wel om lachen.

Mijn vraag is dus: vindt hij mij leuk, of ziet hij mij gewoon als een vriend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2013, 20:47
Verwijderd
Vraag het hem. Verder zou ik ook bij de bitches in een groepje gaan zitten als ik de kans had.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 21:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vraag het hem. Zoek wat meer contact in de pauze en stel voor om een keer iets samen te gaan doen. Als hij daar positief op reageert kan je vanaf daar verder.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 17:36
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Vertoon ietwat flirteriger gedrag en kijk of hij daar positief op reageert of juist wat afstandelijker. Dan kan je meteen merken of hij duidelijk wil maken dat hij liever vrienden met jou is (misschien zegt hij het zelfs letterlijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Crush heeft ander
Robbert297
12 22-08-2016 14:29
Liefde & Relatie Uit de friendzone?!
Silvergirl98
12 06-04-2015 16:25
Liefde & Relatie Waarom kom ik altijd in de ''friendzone''
R-R
65 24-07-2013 15:55
Liefde & Relatie friendzone
Borgje
20 14-07-2013 21:36
Liefde & Relatie Beide in de friendzone
Verwijderd
3 16-03-2013 17:50
Liefde & Relatie Friendzone classic...
The_Messenger95
27 01-11-2012 12:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.