Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 10:24
Verwijderd
hoi.
ik ben een jongen en in augustes word ik 16, maar dan vindt ik dat ik toch wel een meisje (ik voel op meiden) kan hebben maar ik ben nog steeds singe en mijn laatste realtie is 4 jaar geleden.

ik weet eigelijk niet hoe ik het beste een praatje kan maken als ik iemand leuk vindt. en wil wel een goede indruk maken, dus wat kan ik het beste doen?

uiterlijk lijk en karakter vindt ik belangrijk.

ik ben zelf grappig, creatief, heb respect, vrolijk.
zou het hier aan liggen of is het wat anders?


en ik snap ook niet laats was er een mooi meisje bij mij op school die had met een niet zo`n knappe jongen en die jongen dumpte haar. dat snapte ik niet helemaal.

zijn wij jongen nou zo kieskeurig of meiden? ik snap er niet meer zo veel van

Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 10:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2013, 11:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
en ik snap ook niet laats was er een mooi meisje bij mij op school die had met een niet zo`n knappe jongen en die jongen dumpte haar. dat snapte ik niet helemaal.

zijn wij jongen nou zo kieskeurig of meiden? ik snap er niet meer zo veel van
Misschien was het wel een ontzettende bitch. Uiterlijk is ook niet alles. En iedereen vindt iets anders knap. Wie weet vond dat meisje die jongen heel erg knap, weet jij veel?

Er is niets mis met kieskeurig zijn.

Verder: niet wanhopig gaan zoeken naar een vriendin. Dát is namelijk niet aantrekkelijk. Wacht gewoon tot je iemand leuk vindt en kijk dan of het wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 11:25
Verwijderd
maar hoe.
mensen zeggen altijd tegen mij heb je al een vriendin dan moet ik nee zeggen omdat ik geen een heb.
gewoon als er een meisje zie in het bos een praatje maken ofo tewel ik haar geen eens ken?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 14:26
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Door wat zelfvertrouwen te kweken, en dan komen de meisjes vanzelf naar je toe.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 15:23
Verwijderd
Ik zou niet in het bos gaan lopen zoeken Gewoon afwachten, op een dag zie je een meisje dat je leuk vindt en dan ga je eens een praatje maken etc.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
maar hoe.
mensen zeggen altijd tegen mij heb je al een vriendin dan moet ik nee zeggen omdat ik geen een heb.
Dat klinkt logisch.
Citaat:
gewoon als er een meisje zie in het bos een praatje maken ofo tewel ik haar geen eens ken?
Ik zou niet zomaar praatjes gaan maken met meisjes in het bos nee
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 18:45
Verwijderd
Oké, maar wat moet ik wel doen?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 18:59
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Connecties creëren.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 19:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Niet tegen meisjes vertellen hoe bijzonder je bent en dat je in de toekomst kunt kijken.

Geloof me.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 19:39
Verwijderd
ik ben meestal een open boek. En probeer zo min mogelijk over mij zelf te vertellen, maar ben juist geïntegreerd in de ander
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 22:59
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Wees een lul. Meisjes vallen op kloodzakken. Not kidding btw. Meisjes niet slecht behandelen, maar wel net tegen die grens aan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 06:55
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Wees een lul. Meisjes vallen op kloodzakken. Not kidding btw. Meisjes niet slecht behandelen, maar wel net tegen die grens aan.
Slechtste advies ooit...
Tenzij je natuurlijk de bitches achter je aan wilt hebben?
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 07:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik ben meestal een open boek. En probeer zo min mogelijk over mij zelf te vertellen, maar ben juist geïntegreerd in de ander
Als je jezelf in het echte leven ook zo tegenstrijdig opstelt, wordt het lastig voor een meisje om überhaupt een idee te krijgen hoe je in elkaaar steekt. Een open boek én zo min mogelijk over jezelf vertellen gaan niet echt samen.


En ik hoop dat je geïnteresseerd bedoelt en niet geïntegreerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 07:32
Verwijderd
Citaat:
ik ben meestal een open boek. En probeer zo min mogelijk over mij zelf te vertellen, maar ben juist geïntegreerd in de ander
Ik zou in ieder geval niet op je vallen als je woorden verkeerd gebruikt of geen fatsoenlijk Nederlands gebruikt in een liefdesbrief naar mij.
Daarnaast hou ik (en veel meisjes met mij) helemaal niet van wanhopig gedrag, dus stel je wat relaxter op.

Citaat:
Wees een lul. Meisjes vallen op kloodzakken. Not kidding btw. Meisjes niet slecht behandelen, maar wel net tegen die grens aan.
Grootste bullshit ever. Nice guys finish last is iets wat mannen/jongens zichzelf wijsmaken als ze in principe gewoon te lelijk/wanhopig/irritant/vervelend/saai voor het meisje in kwestie zijn. Als een meisje heel erg lief tegen je doet, maar je valt niet op haar, dan wijs je haar ook af, ook al is ze lief (en als je een echte klootzak bent, dan ga je er eerst nog overheen omdat je toch de kans hebt). En ze verwarren 'wanhopig' al snel met 'te lief'.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 08:10
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Grootste bullshit ever. Nice guys finish last is iets wat mannen/jongens zichzelf wijsmaken als ze in principe gewoon te lelijk/wanhopig/irritant/vervelend/saai voor het meisje in kwestie zijn. Als een meisje heel erg lief tegen je doet, maar je valt niet op haar, dan wijs je haar ook af, ook al is ze lief (en als je een echte klootzak bent, dan ga je er eerst nog overheen omdat je toch de kans hebt). En ze verwarren 'wanhopig' al snel met 'te lief'.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 11:39
Verwijderd
Ok heb dyslexic dus kan er niet veel aan doen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zou in ieder geval niet op je vallen als je woorden verkeerd gebruikt of geen fatsoenlijk Nederlands gebruikt in een liefdesbrief naar mij.
Daarnaast hou ik (en veel meisjes met mij) helemaal niet van wanhopig gedrag, dus stel je wat relaxter op.


Grootste bullshit ever. Nice guys finish last is iets wat mannen/jongens zichzelf wijsmaken als ze in principe gewoon te lelijk/wanhopig/irritant/vervelend/saai voor het meisje in kwestie zijn. Als een meisje heel erg lief tegen je doet, maar je valt niet op haar, dan wijs je haar ook af, ook al is ze lief (en als je een echte klootzak bent, dan ga je er eerst nog overheen omdat je toch de kans hebt). En ze verwarren 'wanhopig' al snel met 'te lief'.
Ok heb dyslexic dus kan er niet veel aan doen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 14:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ok heb dyslexic dus kan er niet veel aan doen
Ik ben ook dyslectisch, maar letten op je interpunctie (hoofdletters, punten etc) maakt het al een heel stuk leesbaarder. Zo moeilijk is het niet daar wat op te letten. Lees ook na wat je schrijft, dan kom je toch nog wel eens rare fouten tegen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2013, 14:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ok heb dyslexic dus kan er niet veel aan doen
Dyslexie zorgt niet voor het verkeerd gebruiken van uitdrukkingen of het niet kennen van bepaalde woorden, voor zover ik weet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ok heb dyslexic dus kan er niet veel aan doen
Tuurlijk wel!

Citaat:
Ik ben ook dyslectisch, maar letten op je interpunctie (hoofdletters, punten etc) maakt het al een heel stuk leesbaarder. Zo moeilijk is het niet daar wat op te letten. Lees ook na wat je schrijft, dan kom je toch nog wel eens rare fouten tegen.
Kijk maar!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 17:55
Verwijderd
Hoe hebben jullie dan een meisje ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:13
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tijdens een cursus "omgaan met dyslexie".
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:16
Verwijderd
Maar ik heb de test nog niet helemaal afgerond
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:18
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Je komt heus wel ooit iemand tegen waarbij jij haar leuk vind en dat het bij haar ook wederzijds is.
Als een meisje jouw leuk vindt, dan merk je dat snel genoeg op. Als jij een meisje leuk vindt dan moet je dat laten merken!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:29
Verwijderd
Hoe merk ik dat dan? Als een meisje mij leuk vindt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2013, 18:37
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Nou je kan het aan best veel dingen merken. Kijk maar eens naar dat meisje die je leuk vindt, als zij ook naar jouw kijkt en ze kijkt snel weg, dat kan een teken zijn. Als ze graag bij jouw in de buurt is en ze veel met je praat in het echt of op bijvoorbeeld whatsapp of een andere online communiceer middel, dan antwoord ze niet droog en blijft ze best lang door praten. Er zijn natuurlijk veel meer dingen aan waar je het kunt zien, kijk maar eens op het internet! :-D
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:40
Verwijderd
Oké bedankt
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:46
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Graag gedaan, voor vragen kun je me altijd een berichtje sturen hé!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:47
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Begrijp ik het nou goed? Je wilt eigenlijk een meisje zijn maar je wilt ook verkering met een meisje?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 19:06
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Volgens mij wilt hij gewoon weten hoe meisjes denken en wat meisjes leuk vinden?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 19:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Begrijp ik het nou goed? Je wilt eigenlijk een meisje zijn maar je wilt ook verkering met een meisje?
Wat is daar nou zo vreemd aan? Transgender zijn heeft helemaal niets te maken met je geaardheid.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar nou zo vreemd aan? Transgender zijn heeft helemaal niets te maken met je geaardheid.
Hij vraag om een bevestiging neem ik aan, hij zegt namelijk niet dat het vreemd is ??
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 12:18
Verwijderd
Ik vraag me wel een beetje af hoe dat dan werkt. Ben je dan, op papier, lesbisch?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 13:41
Verwijderd
Dat weet ik niet, maar ik ben nu hetro
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 21:11
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ok vlgns mij ging deze topic over iets anders
Met citaat reageren
Oud 15-04-2013, 22:58
Verwijderd
correct.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2013, 03:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me wel een beetje af hoe dat dan werkt. Ben je dan, op papier, lesbisch?
http://fadinggender.wordpress.com/fr...ked-questions/

Citaat:
De liefde en relaties, die eh…. nou eh…. val je nu op…. hoe zit het met je geaardheid?

Ik voel mijzelf aangetrokken tot vrouwen. In zekere zin kan je concluderen dat ik lesbisch ben. Als basis voor geaardheid ga ik uit van mijn genderidentiteit, niet mijn geboortegeslacht. Ik heb me in mijn leven nooit aangetrokken gevoeld tot mannen. Dat zal ook niet veranderen door het proces dat ik doorloop. Ook al denken veel mensen dat met je een geslachtsverandering ineens je geaardheid verandert, die twee staan volledig los van elkaar.

Maar als je op vrouwen valt, is dat niet verwarrend, kun je dan niet makkelijker blijven zoals je bent?

Dat is zeker verwarrend. Het is ook een van de zaken die mij heel erg over mijzelf hebben doen twijfelen. Want als je met een mannelijk lichaam op vrouwen valt, dan klopt het toch zou je denken. Pas toen ik door kreeg dat seksuele voorkeur en genderidentiteit volledig los van elkaar staan snapte ik het. Om de vraag te beantwoorden: nee het is niet makkelijker om te blijven zoals ik ben.
Kan me voorstellen dat voor veel MtFs die op vrouwen vallen hetzelfde geldt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Loslaten... hoe ?
Ingenieurtje
10 26-02-2014 06:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Liefde & Relatie uit!
mwoah
32 15-12-2006 12:12
Verhalen & Gedichten Buurmeisje
Little Phoebe
53 06-09-2006 12:14
Liefde & Relatie samenwonen enzo
Mrink
63 15-05-2005 15:32
Liefde & Relatie ik besef ineens weer dat ik hem al jaren mis...hoe vergeet ik hem ooit, of krijg ik h
Lilything
7 07-07-2003 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.