Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 14:30
Nikolai
Nikolai is offline
Hallo,

Ik ben sinds een aantal weken verliefd op een meisje uit mijn klas. We zitten nu al bijna 3 jaar bij elkaar in de klas. Ik weet bijna zeker dat ik niet de enige ben die haar leuk vindt, en dat zelfs een van mijn vrienden ook een oogje op haar heeft. Laatst kwam ze spontaan naast me zitten en we hadden af en toe een leuk gesprek, maar dat wordt steeds minder en soms reageert ze niet eens als ik 'Tot morgen' of iets dergelijks tegen haar zeg. Toch merk ik dat ze vaak in mijn richting kijkt en als ik dan terug kijk, kijkt ze meestal snel weer weg.

Hoe pak ik dit aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2013, 14:56
Verwijderd
Toch wat kletsen! En misschien al eens kijken of jullie samen naar de bioscoop willen ofzo? Bij een volgend leuk gesprek kun je dat wel vragen!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 06:56
Nikolai
Nikolai is offline
Ok thanks!

Maar wat als ze niet wilt? Dan wordt de rest van het jaar super 'awkward'...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 07:46
Verwijderd
Dan heb je het geprobeerd en kun je daarna wat afstand nemen. Of wil je eeuwig afwachten? Iemand zal de eerste stap moeten nemen. En het is echt geen ramp als dat tot niks leidt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 08:56
meneergaar
meneergaar is offline
Neem haar ergens mee naar toe Zorg dat het een leuke dag wordt en kijk of je er achter kan komen wat ze van je vindt. Ik weet dat het moeilijk is, ik zit zelf in ongeveer dezelfde situatie.

Als je er achter komt dat het niet wederzijds is heb je alsnog een leuke dag gehad, toch? :-) En omdat je gewoon een leuke dag met d'r hebt hoef je haar niet meteen te vragen; je kan vast wel ontdekken wat ze van je vindt die dag. En wat kan er mis gaan, je bent goede vrienden, dat kan je gewoon doorzetten als je er achter blijkt te komen dat het toch niet helemaal wederzijds is lijkt me :-)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 14:17
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Gewoon uitvragen, filmpje pakken, even ergens wat eten en wat chillen. Daarna naar huis brengen. Met een beetje geluk heb je dan al gezoend met dr, als ze je ook leuk vind. Als ze je niet leuk vind is het nog maar de vraag of ze überhaupt ja zegt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 08:56
SDD14:P
SDD14:P is offline
Probeer haar nummer te krijgen, knoop een gesprekje aan op whatsapp en probeer zo wat in real aftespreken
Succes!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 10:34
mikey8686
mikey8686 is offline
wat je ook doet, doe het snel. als er anderen in het spel zijn is de kans groot dat als je te lang wacht zij je voorzijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op meisje uit mijn klas
brian2682
2 03-06-2014 08:26
Liefde & Relatie Hoe een meisje uit mijn klas vragen?
anoniempie456
8 19-04-2014 10:14
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje uit mijn klas
Verwijderd
6 06-11-2012 16:19
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas. NAdeel?
Verwijderd
13 12-06-2011 21:07
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas
Thew
15 09-06-2011 08:18
Liefde & Relatie ben meisje, en verliefd op een meisje
liefschatje
30 23-02-2003 12:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.