Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2018, 19:12
Rosaatje1998
Avatar van Rosaatje1998
Rosaatje1998 is offline
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een vriendje (3 maanden). Hij is ontzetten lief voor me en hij verteld me regelmatig hoeveel die van me houdt en dat hij me nooit meer kwijt wil. Nu heb ik de laatste 2 weken erg mijn twijfels over ons, want hij gedraagt zich anders. Net alsof hij iets voor me verbergt. Vorige week ben ik er ook (stiekem) achter gekomen dat hij seks wil met een ander meisje waarmee hij samen op hardlopen zit. Daarom is mijn vraag of ik hem daarmee kan confronteren, want hij weet niet dat ik het weet. Ook zou ik graag advies willen om te zorgen dat hij voor mij kiest in plaats van het andere meisje, omdat ik heel veel van hem hou en hem niet kwijt wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2018, 19:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je eens met hem praten over je relatie, hoe open jullie zijn in intimiteit met anderen buiten je relatie, etc. Als je samen praat over hoe jij jouw relatie ziet, dan kan jij aangeven wat jij wel en niet wil. Besluiten jullie samen dat jullie alleen intiem met elkaar willen zijn, en niet met anderen, dan hoop ik dat hij zich daar ook naar gedraagt. Zo niet, dan kan je hem daarop aanspreken. Wil hij wel graag seks met anderen, maar is dat voor jou niet acceptabel, dan kan je daar ook samen over praten. Hij kan daarin jouw mening leidend laten zijn, maar misschien ontdek je ook wel dat je niet hetzelfde verwacht van de relatie en dat het misschien beter is om het uit te maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 21:58
Rosaatje1998
Avatar van Rosaatje1998
Rosaatje1998 is offline
Hoi, ja misschien heb je inderdaad wel gelijk en moeten we er gewoon over praten. Alleen ik durf er niet over te beginnen, omdat ik bang ben dat hij gaat denken dat ik hem niet vertrouw en dat ik gewoon jaloers ben.😅
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 22:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi, ja misschien heb je inderdaad wel gelijk en moeten we er gewoon over praten. Alleen ik durf er niet over te beginnen, omdat ik bang ben dat hij gaat denken dat ik hem niet vertrouw en dat ik gewoon jaloers ben.😅
Binnen een fijne relatie kan je over dat soort dingen praten, toch? Probeer het vooral dicht bij jezelf te houden, beschuldig hem nergens van, maar deel jouw ideeën en vraag naar zijn mening.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 07:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
En hoe weet je dat hij dat wil? Dat kan toch ook gewoon iemand zijn die wil stoken. Praat er met hem over
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:16
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Praten praten en praten
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 17:41
Verwijderd
Ten eerste: In een vaste relatie ben je en moet je geen keuze zijn voor je partner, dat kan je alleen accepteren als het niet vast is, of als jullie een open relatie hebben. Maar ik krijg niet de indruk dat je dat wil.

Ten tweede: ga je niet aanpassen aan een man, zodat ie jou wil ipv die ander, puur alleen omdat je van hem houdt en hem niet kwijt wil.

De grote vraag is hoe jij weet dat hij met een ander seks wil, heb je in zijn telefoon gekeken? of zijn facebook-chat? Omdat hij die twee weken vreemd ging doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Liefde & Relatie soorten vreemdgaan
poetic_tragedy
70 20-03-2007 21:36
Verhalen & Gedichten Rosa met de zwarte haren.
Mooneh
8 20-07-2006 22:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokko is een tweede Thailand
Aeries
57 17-08-2005 17:55
Liefde & Relatie Mijn contact met dames... (lang verhaal)
Vincent19
146 02-04-2005 13:22
Liefde & Relatie een vergissing!
lieve
3 17-07-2002 09:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.