Oud 09-02-2002, 21:10
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik heb een heel verhaal, dus suc6...en sorry als beetje van hak op de tak is, want dat ik geloof ik wel zo...
ik had vorig weekend een nieuwe vriend, hele lieve jongen enzo, maar nu heb ik dus ook jongen op msn, waar ik al jaar ofzo mee chat. ik heb hele week nagedacht, en het was gewoon een feit: die nieuwe vriend at in me hoofd, maar die jongen van msn ook, wnat dat is gewoon ook een schat van een jongen zoals ik hem ken. ik d8 in mezelf, je bent nieg goed bezig, want er zitten 2 jongens in je hoofd, dat is niet eerlijk ten opzichte van S(die vriend) nou had hij toenstrax me gsm, en daar stonden dus smssen in van R(van msn) ik zo zullen we ff naar boven, hij is goed, dus waren we boven, ik zo: je hebt die smssen gelezen he? hij zo: ja. ik weer: wat vind je daar dan van? hij zo: ik vind niet erg, je gaat toch niet met hem? ik: nee, maar ik vind niet goed zoals gaat, ik denk aan 2 jongens, ik moet zkerheid hebben. dus hij: zo als ik nu hoor denk ik dat je het uit wilt maken.... wij nog ff gepraat, en toen was het dus uit, hij zat mijn smssen allemaal recht voor me gezicht te wissen. ik weet in mijn hart dat het beter is zo, maar toch heb ik moeten huilen omdat uit was, hij was lieve jongen, en eigenlijk: wie maakt nou uit omdat je iemand van msn in je hoofd hebt???
wat vinden jullie hiervan, en eerlijk aub!
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2002, 21:13
Yertle the Turtle
Avatar van Yertle the Turtle
Yertle the Turtle is offline
ik vind dat je es moet afspreken met die jongen van msn, als hij nix is ga je gwoon trug naar je ex en ga je smeken ofzow, kweenie
__________________
*this world is dying and I don't care*
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:18
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik heb al met hem afgesproken, nu zaterdag, maar als nix is ga ik niet terug naar die ex, das lullig vind ik, dat kan ik niet
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:22
krystel
krystel is offline
Uit eigen ervaring: neem geen afstandsrelatie! Ik weet niet of hij dicht bij je in de buut woont?
Ik vind gewoon dat je mensen van MSN als gewone vrienden moet beschouwen en denk -als je dat kan- je wel terug zou kunnen naar je ex en vertellen wat je besloten hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:23
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
krystel schreef:
Uit eigen ervaring: neem geen afstandsrelatie! Ik weet niet of hij dicht bij je in de buut woont?
Ik vind gewoon dat je mensen van MSN als gewone vrienden moet beschouwen en denk -als je dat kan- je wel terug zou kunnen naar je ex en vertellen wat je besloten hebt.
hij woont niet superver weg, iets van 50 km... das ook het enige nadeel, dat hij niet in de buurt woont en nee, niet terug naar ex, wil hem niet "tweede keus"geveol geven, dan maar geen vriend
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:31
krystel
krystel is offline
ja maar hij hoeft toch geen tweede keus te zijn?? Zolang je die afspraak met die jongen van MSN niet meer nagaat,denk ik...dat hij niet als tweede keus beschouwd moet worden. Maar dat is je eigen keus natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:37
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
krystel schreef:
ja maar hij hoeft toch geen tweede keus te zijn?? Zolang je die afspraak met die jongen van MSN niet meer nagaat,denk ik...dat hij niet als tweede keus beschouwd moet worden. Maar dat is je eigen keus natuurlijk!
ik denk dat hij dat wel zo ziet, ik ken hem niet goed genoeg, maar ik weet wel dat hij het allemaal veel anders ziet dan mij
en ik weet dat ik hem onnodig pijn heb gedaan, en mezelf erbij, had er gewoon nooit aan moeten beginnen

__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 00:23
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline


als thug zou ik ze gewoon allebei playen..

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 10:26
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:


als thug zou ik ze gewoon allebei playen..

Rat
hehe, nee, dat toch ook maar niet! ik ga gewoon naar die van msn toe, en als dat op nix uitdraait zeg maar, fuck them all, dan nix gewoon!
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 16:26
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
ik heb al met hem afgesproken, nu zaterdag, maar als nix is ga ik niet terug naar die ex, das lullig vind ik, dat kan ik niet


nou ja misschien is het wel beter zo. Je zou uiteindelijk toch moeten kiezen en het is zeker niet eerlijk als er een andere jongen in je hoofd zit. En als die jongen van msn het ook neit is, moet je lekker vrijgezel blijven want je hebt het uitgemaakt met die andere jongen om dat die ander in je hoofd zat ...lijkt mij een ebetje vreemd om het meteen weer aan te maken, dan is die jongen een sort speelbal

__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn gedicht(en)
Maylena
15 09-07-2012 17:01
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Liefde & Relatie Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen?
.:zonnetje:.
36 21-04-2006 11:59
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Psychologie Ik weet het niet meer...
LeeJ-D
12 16-01-2004 07:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.