Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 11:43
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
haihai, ik heb n klein probleempje, hopelijk kunnen jullie met n goed nuchter advies komen!! Ik heb laatst een leuke jongen n roos gestuurd met zo'n rozenactie en toen hebben we dezelfde avond nog heel gezellig gekletst enz en we hebben gesmst en op msn geklets en gemailt. Ook heeft hij me uitgevraagd. Hartstikke goed zul je denken maar de laatste keer dat ik met hem kletste was op msn vrijdag avond en sindsdien heb ik gewoon nix meer van hem gehoord. Terwijl hij gewoon zei dat hij me lief vond enz en dat hij me nog zou mailen om uit te gaan. Hij smst ook niet meer (en in zn mailtje zei hij dat hij me heeeeeel veel zou smsen)...is dit nou n slecht teken of ben ik gewoon erg ongeduldig?? Please zeg het me want ik geloof dat ik gek word....en morgen vertrekt hij voor 5 dagen op vakantie. Mag ik dan verwachten van hem dat hij nog een keer contact met me opneemt voordat hij vertrekt?? We hebben wel nog nix met elkaar ofzo, ook nog nie gezoend maar dat is omdat we elkaar nog helemaal niet zo goed kennen. Maar zn vriend zei dat hij me zeker leuk vond en we hebben ook gearmd en hand in hand gestaan. En we wilden uitgaan om elkaar beter te leren kennen!! Maar nu hoor ik dus opeens nix meer van hem.....wat moet ik ervan denken?? thx alvast..

liefs van mij!

[Dit bericht is aangepast door snowboardgirl (10-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2002, 12:15
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
please help me!!! Ben ik zo gek aan t worden??
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 12:46
Verwijderd
Ik kan natuurlijk niet voor je gaan antwoorden wat die jongen over je denkt of over hoe het verder tussen jullie ziet. Ik kan je alleen vertellen dat je je waarschijnlijk maar niet al te ongerust moet maken, het is nu pas zondag dus je hebt hem eigenlijk pas 1 echte dag niet gesproken.. jongens zijn echt wat dat betreft af en toe zo anders dan meisjes.. iets wat zeer frustrerend kan werken. Zij zien er gewoon niet altijd in dat jij van dit soort dingen gewoon heel onzeker kan worden, iets waar ik zelf helaas wel enige ervaring mee heb Maar over het algemeen bedoelen ze er gewoon niks mee dat ze nog even niks van zich hebben laten horen. Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen, ik wens je heel veel succes en laat even horen hoe het verder is gegaan! Liefs Birgit
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Euh, bel 'em anders gewoon ff?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:29
Elvis
Elvis is offline
ik kan je wel zeggen dat dit een slecht teken kan zijn dus bel snel en maak een einde aan de onzekerheid zou ik zeggen.......
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:30
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Help ik heb 1 dag niks van hem gehoord. Paniek, ik wil aandacht !

Die jongen heeft ook nog een eigen leven hoor. Dus als ie een dagje niet belt betekend dat echt niet dat ie je niet moet ofzo.

Want als je hier moeilijk over doet, ga je dan ook zeuren als je vriendje met zijn hobby bezig is als je een weekendje bij hem bent ? Dan jaag je hem dus echt binnen de kortste keren weg.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Elvis schreef:
ik kan je wel zeggen dat dit een slecht teken kan zijn dus bel snel en maak een einde aan de onzekerheid zou ik zeggen.......
dat ben ik het dus totaal niet met je eens.. hij heeft inderdaad pas een dag niets van zich laten horen terwijl ze niks met elkaar hebben, elkaar gewoon maar aardig vinden. Dit is gewoon even pure onzekerheid van haar, waar ik trouwens wel erg goed in kan komen, maar dit hoeft en betekent waarschijnlijk ook helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:21
MushrooM
MushrooM is offline
Citaat:
Birgit schreef:
dat ben ik het dus totaal niet met je eens.. hij heeft inderdaad pas een dag niets van zich laten horen terwijl ze niks met elkaar hebben, elkaar gewoon maar aardig vinden. Dit is gewoon even pure onzekerheid van haar, waar ik trouwens wel erg goed in kan komen, maar dit hoeft en betekent waarschijnlijk ook helemaal niets.
hey Birgit ik ben het met je eens, ik heb wel eens een week niets van mijn vriendin gehoort en dan is er echt niet meteen wat aan de hand, dus wat nou slecht teken!

__________________
liefde maakt meer kapot dan drank&drugs goed kunnen maken!!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:47
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
heeej bedankt allemaal, ik denk inderdaad ook dat het onzekerheid van mijn kant uit is, maar ja als ik mailtjes krijg van 'ik ga je heeeel veel smsen' en ik krijg dan vervolgens 2 smsjes en dan helemaal niets.....nouja ik weet wel dat hij vanmorgen is vertrokken voor 5 dagen op vakantie en hij heeft nog steeds nix van zich laten horen...ik weet dat hij ook n eigen leven heeft en dat hij mij niet elke dag moet bellen of smsen, maar ik had het gewoon leuk gevonden als hij nog even wat had gesmst ofzo voordat ie wegging....maar jullie denken dus dat hij na de vakantie ook gewoon nog met me uit wilt gaan? Want hij vroeg dus of ik 'tijdens of na de vakantie' iets leux met hem wilde doen......nouja ik zal me eens minder druk gaan maken, hij is tot nu toe de hele tijd lief geweest tegen me dus.....maar bedankt allemaal!!!!!

kus en veel liefs!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Doefus
34 19-12-2004 20:46
Liefde & Relatie hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu
ludachris
45 06-07-2004 23:40
Liefde & Relatie jongens HELP...
masjul
21 25-01-2004 14:51
Psychologie dwangmatig liegen..
miss-gekte-frl
12 30-09-2003 20:44
Seksualiteit Jeugdige geslachtsbloopers!
eGo
73 03-06-2002 10:28
Liefde & Relatie Ineens is het over
Roozie
12 24-05-2002 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.