Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 14:20
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
stel je voor je hebt een tijdje met iemand en de verliefdheid(van de ander) lijkt weg te zijn en plaatsgemaakt te hebben voor zelfsprekendheid (lees je bent minder of niet klef met elkaar geworden etc. je snapt wat ik bedoel.) .. wat zou je dan doen ?(zeg maar als je dr mee zou zitten)
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 15:02
Verwijderd
nou..ik denk dat het wel een beetje vanzelfsprekend is dat de klefheid weggaat enzo. alleen als diegene echt niet meer laat merken dat hij erg om je geeft, dan zou ik het wel minder vinden want dan ga je zo twijfelen aan je relatie, van zit het nog wel goed tussen ons? als je elkaar nog wel gewoon laat blijken dat je van elkander houd dan is het niet zon probleem lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:25
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
nou, ik zou er gewoon met hem over praten ofzow, maar het is idd wel niet abnormaal dat je minder gaat plakken, maar ik vind dat eigenlijk na meer dan een jaar nog steeds leuk
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 16:07
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Is juist fijn. Minder onzeker, rustiger, vertrouwder .. Zolang je maar leuke dingen blijft doen zo af en toe.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.