Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 21:58
kizzy
kizzy is offline
een vriendin van me heeft met een jongen.. hij voelde eigenlijk iets voor mij (dat weet ze zelf ook!) en smste/belde/mailde me allemaal slijm dingen.. Ik heb al 9 maanden een vriend dus ik wou er verder niets mee hoor!! maar ze heeft er TOCH iets mee genomen.. en ze doet er tegenover mij heel lullig over dat ze niet echt van hem houd, dat ze als ze een ander tegenkomt met hem neemt.. ze geeft de indruk tegen mij dat ze niets om hem geeft...

MAAR, nu is ze na 2/3 weken met hem naar bed gegaan (haar MAAGDELIJKEHEID opgegeven voor hem) het was de 2e/3e keer dat ze hem zag... tegenover mij doet ze alsof ze niet van hem houd enzo.. verder heeft ze met een jongen van msn afgesproken en daar is ze ook nog 2 keer mee vreemdgegaan.... ze ZEGT dat ze er niet onderuit kon komen.. omdat ze op msn steeds zei dat hij haar op de bek mocht pakken (terwijl ze een vriend had)maar als je echt niet wil kan je er altijd onderuit vind ik!

laat ze zich gebruiken? ik vind het wel hoerderig gedrag.. als je iemand voor de 2e/3e keer ziet en je je maagdelijkheid gaat opgeven terwijl je WEET dat hij eigenlijk je beste vriendin leuk vind...

wat vinden jullie hiervan, moet ik het haar zeggen ofznie? ik zit er best mee.. NIET dat het mij uitmaakt dat ze met iemand naar bed gaat, maar meer omdat ik het gevoel heb dat ze NIET om hem geeft... maar ze snapt volgens mij zelf niet dat ze ook NEE kan zeggen. geef plzz een reactiej...



[Dit bericht is aangepast door kizzy (11-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2002, 22:14
^AmArU^
^AmArU^ is offline
A. Ik vind dat je iemand zowiezo wel een hoer mag noemen als je daar zin in hebt...Als jij dat leuk vindt, doe het dan vooral. Als die persoon zich niet aangesproken voelt, reageert die persoon vast niet fel. Anders wel.

B. Ja. Ze komt op mij over als een hoer. Niet zozeer omdat ze met veel mensen naar bed gaat, want dat kan best plezierig zijn, en als je dan een hoer bent, ben ik ook een potentiele hoer, maar wel omdat ze jou als het ware heeft bedrogen, en haar zogenaamde vriend heeft bedrogen. Je hebt alle recht om er met haar over te spreken en haar eerlijk te zeggen hoe je denkt en haar de kans te geven zich te verantwoorden voor haar gedrag. Iemand die een vriendin op een dergelijke manier bedriegt heeft geen excuus vind ik. Maar je kunt haar wel degelijk naar je beweeg redenen vragen al is het maar om je zelf beter te voelen!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:21
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik vind dit meer een L&R topic. Het gaat niet zozeer om de Sexualiteit zelf als wel het gebruiken van mensen / hoerig gedrag. Is toch meer iets L&R.

Verplaatst: Sexualiteit -> L&R.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:27
kizzy
kizzy is offline
oke ik zat al te twijfelen maar bedankt

ik hoop dat nog meer mensen serieus reageren. en ^AmArU^ bedankt.. ik ben net vet tegen haar uitgevallen.. sms gestuurd dat ze een hoer is.. (sorry moest er ff uit net) maar persoonlijk zit ik er gewoon onwijs mee
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:27
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Uit je verhaal kan ik afleiden dat ze een rasechte slet is.
__________________
Is er een leven voor de dood?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:29
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
kizzy schreef:

^AmArU^ bedankt.. ik ben net vet tegen haar uitgevallen.. sms gestuurd dat ze een hoer is.. (sorry moest er ff uit net) maar persoonlijk zit ik er gewoon onwijs mee
geen probleem
heel goed dat je haar gezegd hebt wat je vindt! wees trots!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:31
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
geen probleem
heel goed dat je haar gezegd hebt wat je vindt! wees trots!

trots op me laatste vriendin laten vallen?? trots op dat haar vriend liever met mij wou?? nee niet echt.. is misschien wel me eigen schuld.... hij wou een sexrelatie met mij..... en ik denk dat zei daarom misschien dit ook heeft gedaan IK WEET HET NIET MEER!!

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:51
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
kizzy schreef:
Citaat:
^AmArU^ schreef:
geen probleem
heel goed dat je haar gezegd hebt wat je vindt! wees trots!

trots op me laatste vriendin laten vallen?? trots op dat haar vriend liever met mij wou?? nee niet echt.. is misschien wel me eigen schuld.... hij wou een sexrelatie met mij..... en ik denk dat zei daarom misschien dit ook heeft gedaan IK WEET HET NIET MEER!!

je eigen schuld...ja praat jezelf lekker een schuldgevoel aan! fantastisch! voel je je echt zo kut om die jongen? want volgens mij vind je het erger van je vriendin...en ze is niet echt een vriendin, dus je kunt ook niet spreken over een 'laatste vriendin'...
beter geen vriendinnen dan een stel hoeren bij mekaar!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kizzy schreef:
sms gestuurd dat ze een hoer is.. (sorry moest er ff uit net) maar persoonlijk zit ik er gewoon onwijs mee
Goh. Iemand zegt je dat je een vriendin uit moet gaan schelden, en dan doe je dat ook maar? Goed, vriendin minder. Niet het probleem van Amaru, WEL dat van jou. Hoewel zo'n scheldpartij heel erg op kan luchten, heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat je d'r spijt van kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 08:56
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Goh. Iemand zegt je dat je een vriendin uit moet gaan schelden, en dan doe je dat ook maar? Goed, vriendin minder. Niet het probleem van Amaru, WEL dat van jou. Hoewel zo'n scheldpartij heel erg op kan luchten, heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat je d'r spijt van kan krijgen.
Nou zo iemand wil je toch niet als vriendin man! Daar heb je toch geen fuck aan! En trouwens, ik gaf alleen maar een advies. Wat ik in zo'n geval zou doen...Ik heb trouwens wel eens een situatie meegemaakt dat een vriend van mij iemand beledigde op een bepaalde manier of iets deed wat mij niet beviel, waarop ik hem gewoon heb uitgescholden en de vriendschap heb beeindigd. Achteraf bleek het altijd een juiste beslissing.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 08:59
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Goh. Iemand zegt je dat je een vriendin uit moet gaan schelden, en dan doe je dat ook maar? Goed, vriendin minder. Niet het probleem van Amaru, WEL dat van jou. Hoewel zo'n scheldpartij heel erg op kan luchten, heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat je d'r spijt van kan krijgen.

had 'k al eerder verstuurd hoor.... maar 'k had er gewoon aan de ene kant spijt van....

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:22
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Erm, kan aan mij liggen, maar die jongen die jou leuk zou vinden zal misschien toch niet *zo* geintresseerd zijn geweest, als hij zo makkelijk voor haar viel...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:44
Cato328
Cato328 is offline
natuurlijk mag je haar geen hoer noemen!!!!
ze moet toch zeker zelf weten wat ze doet? als je een goede vriendin bent, moet je er iets van zeggen en als ze er niets mee doet moet je het gewoon laten rusten.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:07
zwartegeest
zwartegeest is offline
hey kizzy wat is haar email dan?mischien wil ze ook wel effe met mij trippen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:52
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Nou zo iemand wil je toch niet als vriendin man! Daar heb je toch geen fuck aan! En trouwens, ik gaf alleen maar een advies. Wat ik in zo'n geval zou doen...Ik heb trouwens wel eens een situatie meegemaakt dat een vriend van mij iemand beledigde op een bepaalde manier of iets deed wat mij niet beviel, waarop ik hem gewoon heb uitgescholden en de vriendschap heb beeindigd.

Wat heeft een vriendschap met een vriendin nou te maken met wat iemand in bed doet? Dat staat toch helemaal los van elkara, dan kan ze nog rondneuken wa ze wil , ze kan toch altijd een goeie vriendin zijn. Dat is gewoon echt bullshit wa je zegt!

En ten tweede als jij het ergens niet mee eens bent, dan kun je da toch ok gewoon op een normale manier zeggen. Vrienden scheld je nie meteen uit! Dan zeg je op een rustige manier da je vind da ze verkeerd bezig is,en da als ze zo doorgaat ze dalijk een verkeerde naam krijgt. Dan komt het net zo goed over, en waarschijnlijk verneuk je daar geen vriendschap mee.

Als een vriendin mij voor hoer uit zou maken, kon ze meteen vertrekken dus ik hoop da ze je vet laat stikken, want ik kan jou geen vriendin noemen......
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:31
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

Als een vriendin mij voor hoer uit zou maken, kon ze meteen vertrekken dus ik hoop da ze je vet laat stikken, want ik kan jou geen vriendin noemen......
het is gewoon hoerig gedrag (my opinion) en vraag hier alleen maar als anderen dat ook vinden.. oke?? als je met iemand naar bed gaat is niets mis mee met 15 jaar.. maar het doen met iemand die je een beetje belazerd, en waar ze naar eigen mening zelf niet omgeeft vind ik FOUT..

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kizzy schreef:
het is gewoon hoerig gedrag (my opinion) en vraag hier alleen maar als anderen dat ook vinden.. oke?? als je met iemand naar bed gaat is niets mis mee met 15 jaar.. maar het doen met iemand die je een beetje belazerd, en waar ze naar eigen mening zelf niet omgeeft vind ik FOUT..
Dat zijn haar zaken, niet de jouwe. Als zij dat wil, moet ze dat helemaal zelf weten. Iemand daarom uitschelden voor hoer is zielig, als het een 'vriendin' van je is, is het nog veel sneuer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:00
Zorkman
Zorkman is offline
zeg haar gewoon wa da ge dervan vindt
zolang da ge u mening staaft moogde alles zeggen me dunkt, toch onder "vrienden"
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2002, 13:02
^AmArU^
^AmArU^ is offline
als iemand naar bed gaat met de jongen waar jij zo lang verliefd op was, is ze toch geen fucking vriendin! jullie willen allemaal wat graag van die kutvrienden om jullie heen verzamelen volgens mij
nou ik neem wel genoegen met 1 vriend en 1 goede vriendin die ik volledig kan vertrouwen!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:06
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Dat zijn haar zaken, niet de jouwe. Als zij dat wil, moet ze dat helemaal zelf weten. Iemand daarom uitschelden voor hoer is zielig, als het een 'vriendin' van je is, is het nog veel sneuer.


als je het hele topic zou hebben gelezen las je dat ik daar spijt van had, maar dat ik haar wel wil duidelijk maken dat ze fout zit.. (naar mijn mening) ze is een vriendin van me en ik houd net zo veel van haar als van me familie. ik wil niet dat ze gebruikt word.. oke? ik vind het hoerig gedrag, met iemand naar bed gaan die niet veel om je geeft en jij niet om hem..

Ik wou alleen weten als anderen ook vonden dat ze FOUT zit.. maar me verhaal zit een beetje raar in elkaar dus ik snap best dat het een beetej onduidelijk overkomt...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:08
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
als iemand naar bed gaat met de jongen waar jij zo lang verliefd op was, is ze toch geen fucking vriendin! jullie willen allemaal wat graag van die kutvrienden om jullie heen verzamelen volgens mij
nou ik neem wel genoegen met 1 vriend en 1 goede vriendin die ik volledig kan vertrouwen!
't gaat me meer om het idee dat ze het doet met iemand waar ze niet zo van houd..... ik heb al 9 maand een vriend maar die jongen was op MIJ, en dat geeft hij eerlijk toe aan mijn vriend, mij en tegen haar heeft hij ook gezegt dat hij me meer als "aardig" vind..

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:50
NightQueen
NightQueen is offline
Ik vind dat je tegen haar moet zeggen dat je het niet leuk vind dat ze zo doet
Ik zou haar niet zeggen dat ze zich hoerig gedraagt want dat zal ze niet leuk vinden en ze zal je waarschijnlijk niet meer willen zien dan

je moet haar zeggen dat ze het beter uit kan maken als ze toch nix om die gozer geeft
Verder vind ik het heel erg dom als je zeg dat je er niet onderuit kan komen om iemand te ontmoeten of kussen
Je kan altijd zeggen dat je diegene toch liever niet wilt zien of wilt zoenen want je heb een vriend das gewoon dom gelul

ik zou zeggen sterkte ermee
__________________
Kisses NightQueen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:04
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
kizzy schreef:
het is gewoon hoerig gedrag (my opinion) en vraag hier alleen maar als anderen dat ook vinden.. oke?? als je met iemand naar bed gaat is niets mis mee met 15 jaar.. maar het doen met iemand die je een beetje belazerd, en waar ze naar eigen mening zelf niet omgeeft vind ik FOUT..

ja en da kun je ook gewoon op een normale manier zeggen, ipv een vriendin voor hoer uit te maken! Als vriendin hoor je da haar duidelijk te maken zonder haar enorm te kwetsen, en wa jij hebt gedaan kan net zo goed nie door de beugel als wa zij het gedaan, alleen heeft zij jou nie gekwetst!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:05
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
als iemand naar bed gaat met de jongen waar jij zo lang verliefd op was, is ze toch geen fucking vriendin! jullie willen allemaal wat graag van die kutvrienden om jullie heen verzamelen volgens mij
nou ik neem wel genoegen met 1 vriend en 1 goede vriendin die ik volledig kan vertrouwen!
Lees ff goed! Zij wou niks met hem, hij met haar. Is een enorm verschil....

__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 14:04
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
ja en da kun je ook gewoon op een normale manier zeggen, ipv een vriendin voor hoer uit te maken! Als vriendin hoor je da haar duidelijk te maken zonder haar enorm te kwetsen, en wa jij hebt gedaan kan net zo goed nie door de beugel als wa zij het gedaan, alleen heeft zij jou nie gekwetst!
er is nog iets waardoor ik ffiez kwaad op haar was een daardoor noemde ik haar hoer. lees eerst ff het verhaaltje ofzo.. dan zie je dat ik daar spijt van had..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 16:27
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
yup..belachelijk gedrag -> h0erig .. ohja en sneu
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 16:43
Verwijderd
Hoerig niet direct...wel een beetje sletterig en triest.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 18:29
apart persoontje
apart persoontje is offline
Hoe lang is het trouwens geleden da die jongen da gezegd heeft? want gevoelens veranderen wel eens ooit...
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:56
chanel
chanel is offline
ik vind het een beetje boel een wanhoopsactie

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:31
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Hoe lang is het trouwens geleden da die jongen da gezegd heeft? want gevoelens veranderen wel eens ooit...
dezelfde week nog.... tot 3 dagen erna, toen is me vriend heel boos op hem geworden dat hij me steeds die smsjez stuurde... nu doet hij dat niet meer, maar toen ik op msn was zegt ie zelf dat hij haar sletterig bezig vond ik snap ook nie waarom die met haar neemt dan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Seksualiteit mag ik iemand een hoer noemen als....
kizzy
2 10-02-2002 22:21
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.