Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 17:23
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik ken een hele leuke jongen, en eigenlijk zou ik best graag een relatie met hem willen. Een probleem, hij is bézet. Dan zit er volgens velen maar een ding op: wachten, wachten wachten. Maar dan voel ik me een soort van aasgier die op de restjes zit te wachten.

Ik heb besloten om hem te gaan verleiden, en er zo achter te komen of hij mij, of zijn vriendin leuker vindt. Dit is een agressieve aanpak, en veel mensen veroordelen mij er om. Maar ik zie het zo: als hij echt van zijn vriendin houdt, en zij de ware is voor hem, gaat hij niet op mijn verleiding in, zoja: dan zat die relatie toch al niet goed.

Is het verkeerd om over te gaan op de agressieve aanpak?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2004, 17:25
matrix21
matrix21 is offline
Ik ben het met je eens.. misschien is hij wel veel gelukkiger met jou.
Laat blijken dat je hem leuk vind maar laat verder de keus aan hem.
Een beetje flirten kan nooit kwaad.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Tis niet erg netjes, maar er is geen wet tegen (wel in de bijbel)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:25
Verwijderd
Als hij z'n vriendin verlaat voor jou, kan hij jou ook verlaten voor iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 28-11-2004 @ 18:25 :
Als hij z'n vriendin verlaat voor jou, kan hij jou ook verlaten voor iemand anders.

idd
ik zou het iig nooit doen, je weet nooit wat je ermee los maakt bij allerlei mensen. Komt vast niet ten goede van je naam
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:30
niempje..
niempje.. is offline
ik zou het doen als ik merk dat hij aandacht voor me heeft , maar anders vind ik het niet zo erg netjes.. maar ik ga mij dan ook in de plaats van zijn vriendin zetten , en ik zou het ook niet willen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:31
Snuitermans
Snuitermans is offline
Mijn zegen heb je.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:33
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 28-11-2004 @ 18:31 :
Mijn zegen heb je.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:37
Verwijderd
Ik vind het zeer zeker niet netjes.
Accepteer dat hij bij haar is en van haar houdt. Waarom is het stoken in een relatie nodig? (want dat is wat je (vind ik he ) dan doet)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:37
Sitroentje
Avatar van Sitroentje
Sitroentje is offline
Go for it... Zoals je zelf al zei, als hij echt van dat meisje houdt, dan laat hij haar niet vallen, en weet jij onmiddellijk waar je staat. Dus gewoon doen!
__________________
I owe you nothing, and you're nothing to me... Thanks for curing me of my ridiculous obsession with love!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:41
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Je kunt hem ook gewoon laten weten dan jij hem leuk vind en een relatie met hem zou willen en dan aan hem overlaten wat hij met die informatie doet. Zo zou ik het doen. Ik zou geen relatie willen met iemand die vreemdgaat voor/met mij.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Tja, als hij sterk in zijn relatie staat, zullen jouw pogingen toch niets uithalen, behalve dan dat hij jou gaat mijden omdat jij zo lastig bent en hij niet weet wat hij er mee aanmoet.

En bedenk jezelf of je wel zo'n man wilt, iemand die zich van zijn vriendin laat afweken door een meid die de moves op hem gaat zetten. Beetje zwakke broeder, nietwaar? Kun je die wel vertrouwen als jij straks zijn vriendin bent?

En een man die net uit een verbroken relatie komt is niet de meest ideale kandidaat om een fijne nieuwe rozewolkentijd mee door te maken...lijkt mij. Want die vorige relatie moet hij tegelijkertijd verwerken.

Ik veroordeel je niet, dit moet je zelf weten, maar ik vraag me af of het wel zo verstandig is. Ook voor jouzelf.

Als dit misloopt, zijn er drie mensen ongelukkig, en dat heb jij dan wel mooi op je geweten.

Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 17:46.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ik vind het wel nep
'dat doe je niet' zegmaar

maar je kunt natuurlijk wel even aftasten zegmaar
alleen als hij er niet op in gaat en jij blijft hardnekkig proberen
ja dan ben je wat mij betreft een bitch
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:43
elledc
elledc is offline
Mannen kunnen moeilijk weerstaan aan verleiding, dus misschien dat hij in de val loopt en toegeeft. Maar misschien dat hij achteraf beseft dat hij veel gelukkiger was met zijn huidige vriendin.
Dan heb jij iets kapotgemaakt, jij zoekt het op. Maar zowieso vind ik dit not done! Als ik die vriendin van hem was, dan had ik jou zeker al enkele meppen verkocht, of althans je voor vuile slet uitgemaakt

Niet doen!

Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 17:45.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:47
squat
squat is offline
Inderdaad. Nogal makkelijk gezegt dat ze niet bij elkaar horen als jij het voor elkaar krijgt om hem te verleiden. Voor een man is het niet makkelijk om zoiets te weerstaan omdat je alleen maar aan neuken denkt. En daarna krijgen wij pas spijt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:56
elledc
elledc is offline
Citaat:
squat schreef op 28-11-2004 @ 18:47 :
Inderdaad. Nogal makkelijk gezegt dat ze niet bij elkaar horen als jij het voor elkaar krijgt om hem te verleiden. Voor een man is het niet makkelijk om zoiets te weerstaan omdat je alleen maar aan neuken denkt. En daarna krijgen wij pas spijt.
Ik wilde het niet zo formuleren maar daar komt het inderdaad wel op neer.

Heb het zelf gehad met mijn vriend. Een meisje heeft hem proberen verleiden, je kent het wel, op een manier "ik ben vrijgezel", met kont heen en weer stappen en verleidende blik en aardige woordjes Natuurlijk is mijn vriend erin gerold en kreeg hij gevoelens voor haar. Tja welke jongen niet he.
Nadat hij haar beter had leren kennen besefte hij dat ze toch maar een bitch was.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
squat schreef op 28-11-2004 @ 18:47 :
Voor een man is het niet makkelijk om zoiets te weerstaan omdat je alleen maar aan neuken denkt.
Uit de mond van Yvonne Kroonenbergs had ik dit nog wel verwacht...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:15
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Is het verkeerd om over te gaan op de agressieve aanpak?
Nee. Het is wel verkeerd als hij er op in gaat terwijl hij nog een vriendin heeft. Dus hij kiest maar, of zijn vriendin, of jou
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2004, 18:20
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Om te beginnen vind ik het absoluut niet echt netjes. Maar goed ik kan niet beoordelen hoe leuk je hem vind, en hoe ver je voor hem wil gaan. Vanuit mijn eigen perspectief zou ik denken dat er genoeg andere leuke jongens zijn zonder vriendin. Maar ach..

Als we er vanuit gaan dat hij voor jou kiest en een relatie krijgt met jou, moet je je wel realiseren dat hij dus gevoelig is voor aandacht van andere vrouwen. Hij kan jou even goed om dezelfde reden verlaten.

Daarnaast denk ik dat je je in dat meisje moet verplaatsen. Misschien heb je zelf nooit een serieuze relatie gehad, maar ik denk dat zij kapot zal gaan van verdriet als hij bij haar weg gaat door een vooropgezet egoistisch plannentje van jou. Ze zijn gelukkig samen (althans, daar ga ik van uit), en dat wil jij nu doelbewust kapot maken. Slecht.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:44
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Is dit hip van tegenwoordig? Ik word behoorlijk agressief van dit stomme domme hoeren gedrag. Laat ze toch lekker gelukkig zijn en zoek ergens anders verder. De wereld houdt niet bij die ene jongen op.

Stel je toch eens voor dat je dat andere meisje in de situatie bent. Dan zou je toch helemaal gek worden.
Ik zou je echt helemaal in elkaar meppen, als ik er achter kwam dat je achter mijn vriend aanzat, niet alleen dat, maar ook echte pogingen onderneemt om hem weg te kapen.
Daarbij komt dat je wel heel rationeel kan zeggen dat de relatie dan toch niet goed zat, maar verleidingen heten niet voor niets verleidingen. Als je in een vaste relatie zit zijn verleidingen groot, maar besef je uiteindelijk dat je meer aan je vaste relatie dan aan een stomme bevlieging. Want je bent toch niet meer, dan neuken voor 1 avondje.

Mijn advies; poten thuis.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind t niet kunnen.
Als je t netjes wilt doen moet je wachten tot de relatie stukloopt om t maar zo te zeggen, als dit ooit gaat gebeuren.
Een bezet iemand proberen te verleiden vind ik nogal kansloos eergelijk gezegd...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:56
2B!
2B! is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-11-2004 @ 18:25 :
Als hij z'n vriendin verlaat voor jou, kan hij jou ook verlaten voor iemand anders.
Agreed.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb het nog nooit gedaan en zal 't ook nooit doen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:34
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-11-2004 @ 18:23 :
Maar ik zie het zo: als hij echt van zijn vriendin houdt, en zij de ware is voor hem, gaat hij niet op mijn verleiding in, zoja: dan zat die relatie toch al niet goed.
Ik vind dat beetje subjectief klinken, veel relaties zitten niet goed en toch proberen mensen eraan te werken, dat is toch ook het hele punt van een relatie, ervoor werken. Indien hij zomaar zou ingaan op jouw aanpak kan je jezelf dus ook een andere vraag stellen: hoe volwassen is hij...?

Maar anderzijds als ik in jouw plaats zou zijn zou ik hetzelfde proberen, echter niet zo hard, gewoon beetje aftasten en kijken wat die jongen van jou vindt...
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:41
Verwijderd
Ach, waarom niet?
Als je haar persoonlijk niet kent, heb je opzich geen 'verantwoording' af te leggen. Als hij er op in gaat, moet je nog maar hopen dat hij niet van 2 walletjes eet, en hij dus ook zn vriendin voor je verlaat. Probleem is alleen dat ze dat meestal niet doen, dus jij eigenlijk meer als vertier word gezien dan als eventuele toekomstige relatie.
Daarnaast, zoals al eerder genoemd, verlaat hij zijn vriendin wél voor jou, is de stap datzelfde bij jou te flikken niet groot meer.
Uit respect voor haar zou je het ook kunnen laten, maar om eerlijk te zijn 'de sterkste wint'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 28-11-2004 @ 18:25 :
Als hij z'n vriendin verlaat voor jou, kan hij jou ook verlaten voor iemand anders.
ennnn zo men zaait, zo men maait........
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:54
hardhitter
hardhitter is offline
Ja, iemand die bezet is moet je met rust laten... of je moet zorgen die zij/ hij het uitmaakt en DAN pas met je zoent enz
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
hardhitter schreef op 28-11-2004 @ 20:54 :
Ja, iemand die bezet is moet je met rust laten... of je moet zorgen die zij/ hij het uitmaakt en DAN pas met je zoent enz
Kijken (flirten) doe je met je oogjes, niet met je handjes. Die mag je pas gebruiken als je ook echt wat heb, of hij dus vrijgezel is.
In dat geval (zoenen) keur ik het dus af.
Maarja, wie ben ik.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:01
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-11-2004 @ 18:23 :
Ik ken een hele leuke jongen, en eigenlijk zou ik best graag een relatie met hem willen. Een probleem, hij is bézet. Dan zit er volgens velen maar een ding op: wachten, wachten wachten. Maar dan voel ik me een soort van aasgier die op de restjes zit te wachten.

Ik heb besloten om hem te gaan verleiden, en er zo achter te komen of hij mij, of zijn vriendin leuker vindt. Dit is een agressieve aanpak, en veel mensen veroordelen mij er om. Maar ik zie het zo: als hij echt van zijn vriendin houdt, en zij de ware is voor hem, gaat hij niet op mijn verleiding in, zoja: dan zat die relatie toch al niet goed.

Is het verkeerd om over te gaan op de agressieve aanpak?
Nee, dat is precies zoals ik er ook over denk. Een ander voordeel is dat als het mislukt je ook niet hoeft te gaan wachten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:42
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
"verkeerd" is een enigszins misleidende term mijns inziens. Je insinueert te refereren aan de algemene moraal, terwijl je eigenlijk een hele andere vraag stelt: kan ik dit aan mezelf verkopen als het verkeerd gaat?
Of dat daadwerkelijk zo is, hangt af van je motieven. Ben je op zoek naar een leuke tijd of een romance, dan lijkt het mij voor jou persoonlijk weinig kwaad kunnen. Ben je op zoek naar een langdurige relatie met die jongen, kun je het denk ik beter niet doen. Waarom niet? Als jij hem kan verleiden om zijn huidige vriendin aan de kant te zetten, kan er ook een andere meid voorbij komen die hem verleidt om jou aan de kant te zetten. Het behoeft weinig verduidelijking dat dit een pijnlijke situatie kan opleveren.

PS: laat eens iets van je horen
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:04
squat
squat is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 19:00 :
Uit de mond van Yvonne Kroonenbergs had ik dit nog wel verwacht...
En je schat mij hoger in? Wat aardig.

Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar het is een beetje lomp als ik ga zeggen dat wat ik net zei eigenlijk bullshit is en dat we gewoon aso's zijn die gerust sex kunnen weigeren als we dat zouden willen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:08
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
squat schreef op 28-11-2004 @ 22:04 :
En je schat mij hoger in? Wat aardig.

Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar het is een beetje lomp als ik ga zeggen dat wat ik net zei eigenlijk bullshit is en dat we gewoon aso's zijn die gerust sex kunnen weigeren als we dat zouden willen.
Je bent vast de zoon van Yvonne Kroonenberg.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:12
Verwijderd
Je beschrijft 1 van mijn problemen.. net nu ik een leuke vriendin heb, zegt mijn beste vriendin dat ze van me houd en dat ze vlinders in dr buik krijgt van me.. Dit wil je nou net niet horen als je blij bent met je vriendin want je gaat twijfelen althans dat deed ik... Jullie horen de uitkomst wel goed?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:24
puk_666
Avatar van puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 28-11-2004 @ 19:44 :
Is dit hip van tegenwoordig? Ik word behoorlijk agressief van dit stomme domme hoeren gedrag. Laat ze toch lekker gelukkig zijn en zoek ergens anders verder. De wereld houdt niet bij die ene jongen op.

Stel je toch eens voor dat je dat andere meisje in de situatie bent. Dan zou je toch helemaal gek worden.
Ik zou je echt helemaal in elkaar meppen, als ik er achter kwam dat je achter mijn vriend aanzat, niet alleen dat, maar ook echte pogingen onderneemt om hem weg te kapen.
Daarbij komt dat je wel heel rationeel kan zeggen dat de relatie dan toch niet goed zat, maar verleidingen heten niet voor niets verleidingen. Als je in een vaste relatie zit zijn verleidingen groot, maar besef je uiteindelijk dat je meer aan je vaste relatie dan aan een stomme bevlieging. Want je bent toch niet meer, dan neuken voor 1 avondje.

Mijn advies; poten thuis.
juist..
en als het niet goed zit in hun relatie en het gaat uit dan pas bij hem komen maar je blijft van iemand af die een vriend(in) heeft..
__________________
*olifantjes zijn wel roze* *gejat van koekjes... *
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:24
Saarah
Saarah is offline
Hmm, ik zit ook met dat probleem (ongeveer toch, er komen nog een paar dingen bij die het nog wat ingewikkelder maken ). Ik weet dat het nooit iets zal kunnen worden tussen ons, hij is ook bezet, heeft een vaste relatie. Toch geeft hij zélf signalen.

Tja, ik weet het niet eigenlijk. Als ik van jou was, zou ik ervoor gaan. Als hij echt gelukkig is met dat meisje, zal hij niet op jouw verleidinspogingen ingaan. Seks kan hij tenslotte ook hebben met dat meisje, dus daar zal hij het ook niet voor moeten doen.
Dus mijn mening: try!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
gewoon doen
niet geschoten, altijd mis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2004, 21:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
squat schreef op 28-11-2004 @ 22:04 :
En je schat mij hoger in? Wat aardig.

Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar het is een beetje lomp als ik ga zeggen dat wat ik net zei eigenlijk bullshit is en dat we gewoon aso's zijn die gerust sex kunnen weigeren als we dat zouden willen.
Hoezo is sex weigeren aso-gedrag? Huh? Ben jij wel een man of zou er bij jou -net als bij unisex- eigenlijk een V moeten staan?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:37
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
schatten met een ketting eromheen mag je niet meenemen!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:46
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Als hij jou leuker vind dan z´n vriendin dan is dat voor hem oké en voor jou, alleen pech voor die vriendin dan, en zo niet, dan weet jij dat, heb je duidelijkheid, en blijft hij bij z´n eigen vriendin. Als ie eventjes vreemdgaat met jou dan is hij een ei.
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:51
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ik vind het echt belachelijk.
Je gaat toch niet opzettelijk lopen stoken in een relatie?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:57
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 28-11-2004 @ 22:51 :
Ik vind het echt belachelijk.
Je gaat toch niet opzettelijk lopen stoken in een relatie?
wat is het probleem?

als hij haar leuker vind is het toch voor allebei beter?

als hij haar niet leuker vind verdoet ze haar tijd alleen een beetje..
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 28-11-2004 @ 22:57 :
wat is het probleem?

als hij haar leuker vind is het toch voor allebei beter?

als hij haar niet leuker vind verdoet ze haar tijd alleen een beetje..
hoe was t ook alweer?
Wat u niet wilt wat u geschiedt, doet dat ook een ander niet

ofzo..

Het is gewoon ongehoord om te stoken in een relatie. Dat doe je gewoon niet. Ik vraag me af waarom die jongen wat met haar zou willen, als hij weet dat zij hem heeft verleid terwijl ze wist dat hij gelukkig was met zijn vriendin.

Als hij echt wat voor haar betekent, dan ben je blij dat hij gelukkig is met zijn vriendin en ga je niet dit geluk verstoren alleen maar uit eigenbelang, wat waarschijnlijk ook stuk zal lopen, gezien de argumenten uit andere posts..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:01
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-11-2004 @ 23:00 :
hoe was t ook alweer?
Wat u niet wilt wat u geschiedt, doet dat ook een ander niet

ofzo..

Het is gewoon ongehoord om te stoken in een relatie. Dat doe je gewoon niet. Ik vraag me af waarom die jongen wat met haar zou willen, als hij weet dat zij hem heeft verleid terwijl ze wist dat hij gelukkig was met zijn vriendin.

Als hij echt wat voor haar betekent, dan ben je blij dat hij gelukkig is met zijn vriendin en ga je niet dit geluk verstoren alleen maar uit eigenbelang, wat waarschijnlijk ook stuk zal lopen, gezien de argumenten uit andere posts..
En daar sluit ik me volledig bij aan.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 28-11-2004 @ 18:43 :
Ik vind het wel nep
'dat doe je niet' zegmaar

maar je kunt natuurlijk wel even aftasten zegmaar
alleen als hij er niet op in gaat en jij blijft hardnekkig proberen
ja dan ben je wat mij betreft een bitch
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 23:12
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-11-2004 @ 18:25 :
Als hij z'n vriendin verlaat voor jou, kan hij jou ook verlaten voor iemand anders.
ja, ik zou het zelf nooit doen. je moet nooit in andermans relaties neuzen
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 23:14
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
na de topictitel gelezen te hebben, en te beseffen dat het verhaalmijn mening heir over niet kan veranderen zeg ik:
ja dat is verkeerd
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 23:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Heel simpel: ja, dat is fout!
Advies: niet doen!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 06:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik vind dat je het gewoon mag proberen, hem te verleiden.

Maar de keerzijde is wel, als die vriend eenmaal duidelijk aangeeft dat hij bij zijn vriendin wil blijven en dat hij je niet meer dan gewoon leuk vind, dat je dan wel moet stoppen en niet door moet gaan. En ik vind ook dat je iig. niet mag zorgen dat hij vreemd gaat.

Dat "Als hij z'n vriendin verlaat voor jou, kan hij jou ook verlaten voor iemand anders. " is altijd van toepassing. Het is niet zo dat dat maar voor een bepaalde groep geld. Kans dat iemand er met je vriend vandoor gaat is er altijd ...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 07:42
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Andere mensen hun geluk kapot maken, ja hoor, doe maar.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 07:48
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ja idd, een beetje relaties slopen, KUN JE WEL??

maar op zich is et best te begrijpen. ik zou et niet doen maar goed, das mun keus.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Internetfilm ´´Judea Declares War on Germany´´
Folkmann
32 11-07-2005 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.