Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 12:03
UFO
UFO is offline
Het is uit, na 1,5 jaar verkering en een kwakkelende laatste maand. Zij heeft het uitgemaakt en zei dat ze geen toekomst meer zag in onze relatie. Op zich weet ik dan nog weinig, maar het lijkt erop dat zij het nog minder weet want als ik vragen erover stel dan is het "ik weet het niet". Ze twijfelt ook heel veel. Bv als ik vraag denk je dat als het een tijdje uit is en je hebt alles weer op een rijtje zou je dan opnieuw willen beginnen, dan krijg ik als antwoord dat weet ik niet, en als ik vraag van als je me gaat missen is er dan nog een kans, dan zegt ze ik denk het wel.

Naar mijn idee zijn er dus misschien nog kansen, ik wil haar dus niet kwijt. Maar ja wat kan ik doen iemand tips hoe ik dit aan moet pakken?

Btw ik ben 20, zij is 17 (als dat er toe doet)
__________________
Sex is a battle, love is a war.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2002, 12:16
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
UFO schreef:
Het is uit, na 1,5 jaar verkering en een kwakkelende laatste maand. Zij heeft het uitgemaakt en zei dat ze geen toekomst meer zag in onze relatie. Op zich weet ik dan nog weinig, maar het lijkt erop dat zij het nog minder weet want als ik vragen erover stel dan is het "ik weet het niet". Ze twijfelt ook heel veel. Bv als ik vraag denk je dat als het een tijdje uit is en je hebt alles weer op een rijtje zou je dan opnieuw willen beginnen, dan krijg ik als antwoord dat weet ik niet, en als ik vraag van als je me gaat missen is er dan nog een kans, dan zegt ze ik denk het wel.

Naar mijn idee zijn er dus misschien nog kansen, ik wil haar dus niet kwijt. Maar ja wat kan ik doen iemand tips hoe ik dit aan moet pakken?

Btw ik ben 20, zij is 17 (als dat er toe doet)
Tsja, ik denk dat je er niks aan kan doen en dat je haar ruimte moet geven om er goed over na te denken...

Zo iets speelt er nu met mij en mij vriend(we hebben ook anderhalf jaar) en ik heb ook net zoiets als jou vriendin.....het is gewoon een gevoel die je hebt van het gaat niet meer zo en ze voelt zich waarschijnlijk ook erg rot want ze weet het ook niet precies....

Je moet haar gewoon tijd geven
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:49
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
ik denk dat ze tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten en haar gevoelens voor jou na te gaan.

laat haar maar een tijd nadenken.
ze komt wel terug als ze er weer vertrouwen in heeft, zoniet?...
tjah dan is het over, een relatie is toch niet goed als 1 van de 2 er zich niet goed bij voelt?
wil je dat soms? lijkt me niet, laat haar daarom helemaal zelf beslissen en het zelf uitvogelen wat ze wil en er nog wel vertrouwen in heeft...

heel veel sterkte, my baby
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 17:32
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
tsja, het kan zijn dat ze het echt niet weet...en antwoorden als " ik weet het niet" geeft, maar het kan ook zijn dat ze je niet teveel in eenkeer wilt kwetsen...en dat ze je (misschien onbedoelt en onbewust) een beetje hoop geeft.
Ik denk ook dat je haar even met rust moet laten. Ze komt er dan zelf wel achter wat het beste voor haar / jullie is..

sterkte,
kus mai.
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 18:13
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
UFO schreefaar mijn idee zijn er dus misschien nog kansen, ik wil haar dus niet kwijt. Maar ja wat kan ik doen iemand tips hoe ik dit aan moet pakken?

Btw ik ben 20, zij is 17 (als dat er toe doet)




eej ik wil even reageren, ik heb precies het zelfde meegemaakt.
gister is het uitgegaan met mijn vriendje, na ook 1,5 jaar..

ik heb het uitgemaakt. en zit er ook heel erg mee..

maar hij was gewoon nooit lief voor me.
daardoor kon het niet meer.. Het is denk ik beter zo
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 08:47
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
geef haar de ruimte en je krijgt vanzelf antwoord op al je vragen, maar ja, succes
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 09:56
Built to last
Built to last is offline
ah fucked man, maar ja, ik zit in t zelfde schuitje kwa leeftijd en lengte van de relatie....dus. .well see.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 10:23
Verwijderd
het leven gaat met vallen en opstaan.....
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 10:54
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Laat haar lekker de ruimte...

En creëer voor jezelf ook de ruimte en denk je relatie nog eens goed over. Misschien dat jij er dan ook achter komt dat je twijfels hebt...

Enne vrijgezellenleven bevalt me nog steeds goed na 5 maanden weer vrijgezel te zijn... (ook 1,5 jaar gehad met een meisje). Dus wees daar maar niet ongerust over...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie iemand tips??
bejou
9 21-08-2005 14:12
Lichaam & Gezondheid (niet kunnen) slapen... iemand tips?
DreamyTheater
17 26-02-2005 13:41
Liefde & Relatie het is uit maar wil de terug:)
tikmaarwat
11 14-07-2004 22:58
Liefde & Relatie het is uit
Razor - Blade
13 23-02-2004 20:02
Liefde & Relatie het is uit en nu??
Lyra
28 24-08-2003 16:28
Liefde & Relatie het is uit..
gitan
9 09-02-2002 23:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.