Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2009, 22:16
053druppel
053druppel is offline
Hallo mensen,
Ik heb een groot probleem en weet niet meer wat ik er mee moet Daarom ga het even uit leggen op dit forum. Misschien word het lang maar lees het alsjeblieft.

Het gaat om een jongen. Ik ken hem nu ongeveer een jaar. Ik heb hem leren kennen toen ik via mijn vriendin want hij ging met ons mee naar de stad. Eerst vond ik het niet zo veel aan en had er eigenlijk niet zo veel oog voor. Toen voegde hij mij toe op hyves en vroeg hij mijn msn. Ik heb toen heel wat uurtjes met hem gepraat en begon hem wel een beetje leuk te vinden. Hij zat ook bij mij op school en riep wel eens mijn naam, maar ik kende hem nog niet erg goed. Maar toevallig had een andere vriendin van mij af gesproken met een jongen en dat was een vriend van hem maar dat wisten we niet, dus hij was er ook bij. Zo leerde ik hem langzaam beter kennen, en later hadden we een keer afgesproken samen. We waren tot diep in de nacht nog buiten en er was verder niets gebeurt zelfs niet gezoend ofzo dus ik wist wel dat hij niet zo'n player was. We spraken vaker af en toen bleef hij een keer bij me slapen. Het was supper leuk en toen heb ik ook voor de eerste keer met hem gezoend. Verder was er niets gebeurt. Toen bleef hij nog vaker slapen en wou hij langzaam wat meer, op een gegeven moment vroeg hij mij of hij mij mocht ontmaagten. Eerst was ik heel erg bang maar het was toch gebeurt ik heb hier helemaal geen spijt van (ik was 15 en een half), dus we deden het steets vaker enzo. Maar na een maand of 2 overleed mijn moeder plotseling en mijn ouders waren al gescheiden en hij sliep altijd bij mijn moeder thuis. Sins toen heeft hij nooit meer bij mij geslapen omdat ik hetg niet aan me vader durf te vragen. Dus bleef ik dan maar bij hem slapen en zei tegen mijn vader dat ik bij een vriedin sliep. Maar altijd als ik bij hem sliep wou het sex altijd ,maar hij deet dan tog wel heel lief en meestal zij ik wel ik heb geen zin enzo maar dan bleeft hij maar door dwingen. Toen werd het contact steets iets minder en zag ik hem nog wel eens met uit gaan en vroeg hij aan mij of ik met hem mee ging naar huis. Ik met mijn domme kop deet dat natuurlijk ook omdat ik hem nog zo supper leuk vind maar dan hadden we sex en ging hij weer slapen en kon ik sochteds weer heel snel opdonderen. Ik voelde me dan heel erg kut, maar hij praate altijd nog op msn enz, maar nu de laaste paar weken niet meer zo veel tot vorige week. Hij vroeg of ik langs kwam ik ben toen gegaan we hadden sex en hij zei dat hij weg moest en deed snel zijn kleren weer aan. Sins toen hebben we niet meer met elkaar gesproken ofzo ik zag hem aleen nog met uitgaan hij riep mij en ik stond nog even met hem te praten en hij vroeg nog '' krijg ik geen kusje''.

Okee dit was een heel lang verhaal maar nu is mijn vraag: zou hij het niet meer om mij doen maar aleen om de seks?? Ik vind het zo moeilijk als ik hem lang niet zie en ben zo gek op hem ook omdat hij mij zo goed kent en hij mijn moeder ook heeft gekend. Dat zou veder nooit een vriendje van mij komen die mijn moedre heeft gekend. En darom kan ika leen nog maar aan hem denken enzo, ik wil hem trug en gewoon weer gezellig zo als aan het beging.
Hij is touwens 17 en ik 16 en hij heeft veder ook nooit een vriendin gehad ofzo.
ik hoop dat jullie advies hebben

dankjee

Laatst gewijzigd op 02-12-2009 om 08:59. Reden: leestekens en hoofdletters toegevoegd voor verduidelijking
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2009, 22:34
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Nou, ik denk dat hij je niet meer wil om je persoonlijkheid, maar om je lichaam. Hij probeert je gewoon zijn bed in te krijgen. Mijn advies: dumpen en niet meer naar omkijken.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 22:36
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ben het met Batave eens. Tenzij je even enorme behoefte aan seks hebt, dan is hij misschien een prima optie.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 08:19
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
hallo mensen,
maar altijd als ik bij hem sliep wou het sex altijd ,maar hij deet dan tog wel heel lief en meestal zij ik wel ik heb geen zin enzo maar dan bleeft hij maar door dwingen ,Toen werd het contact steets iets minder en zag ik hem nog wel eens met uit gaan en vroeg hij aan mij of ik met hem mee ging naar huis , ik met mijn domme kop deet dat natuurlijk ook omdat ik hem nog zo supper leuk vind maar dan hadden we sex en ging hij weer slapen en kon ik sochteds weer heel snel opdonderen .ik voelde me dan heel erg kut. maar hij praate altijd nog op msn enz maar nu de laaste paar weken niet meer zo veel tot vorige week hij vroeg of ik langs kwam ik ben toen gegaan we hadden sex en hij zei dat hij weg moest en deed snel zijn kleren weer aan .
Wat een afschuwelijk verhaal. Seks terwijl je dat niet wil en daarna maar snel wegwezen. Ten eerste zou ik het er met hem over hebben. Misschien heeft hij niet door dat jij het zo vreselijk vindt omdat je steeds wel vrolijk meedoet. En ten tweede zou ik wat ruggengraat kweken en geen seks hebben met mensen als je daar geen zin in hebt. Het komt niet over alsof hij iets om je geeft. Maar omdat je zelf je grenzen niet kan aangeven zou het heel goed kunnen dat hij niks door heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 08:58
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
De volgende keer als je je ei kwijt wil, typ dan alsjeblieft gewoon rustig en in normaal en leesbaar nederlands, stuk makkelijker voor de mensen die je eventueel willen/kunnen helpen.

Mijn raad?

Dumpen, het is wel duidelijk dat hij je alleen heeft voor de seks, en niet om wie je bent.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 09:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het lijkt erop alsof hij je alleen leuk genoeg vindt om seks met je te hebben. Probeer maar eens te ontdekken wanneer jullie elkaar zien. Gaan jullie ook wel eens samen wat leuks doen, een uitje, zonder dat jullie seks hebben? Of spreken jullie altijd bij een van jullie twee thuis af en hebben jullie dan (bijna) altijd seks? Als het alleen het tweede is, en hij is te beroerd om naast de seks ook nog met je af te spreken, dan is het duidelijk: hij wil je alleen voor de seks.

De vraag is dan of jij dit ook wilt. Uit je verhaal blijkt van niet, want je bent erg verdrietig omdat hij je niet wilt zien als je geen seks met hem wilt. Het slimste is dus om hem niet meer te zien en verder proberen te gaan met je leven, zonder hem

Ik snap wel dat het moeilijk is! Zeker omdat je moeder is overleden en jij nu een moeilijke tijd hebt. Dan zoek je iemand op waarmee je een goede band hebt om je weer even fijn te voelen, en die persoon is hij. Helaas heeft hij niet het beste met je voor en doe je jezelf zo alleen maar pijn. Even doorbijten dus, hem aan de kant zetten, en iemand anders proberen te vinden waarbij je jezelf weer fijn kunt voelen in deze tijd. Dit kan je vader zijn, een beste vriendin, maar bijvoorbeeld ook een hobby waar je het ontzettend naar je zin hebt. Zo kan ik bijvoorbeeld heel vrolijk worden als ik even tijd doorbreng bij dieren (kinderboerderij, manege etc.) Zoek zoiets ook voor jezelf op, om even afleiding te hebben en dan dus niet probeert terug te grijpen naar een jongen die toch niets met jou wil!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 23:19
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik zou er snel mee stoppen, want je gaat je op een gegeven moment zo vreselijk naar hier door voelen dat je daar niet zo makkelijk meer uitkomt. Ja hij wil je voor de seks. Als je dit aan hem zal vragen, kan het best zijn dat hij dit zal ontkennen. Hij begrijpt zelf ook wel welke kaarten hij in huis heeft en hoe hij je in bed wil krijgen.

Jij wil waarschijnlijk gewoon waardering, maar dat krijg je niet op deze manier.
Een jongen die echt (lees écht) om je geeft kan ook uren naar je kijken en lachen en naast je slapen zonder dat daar iets van moet komen. Die luistert naar wat jij wil en zou je zeker niet vragen op te donderen nadat hij de buit binnen heeft.

Iedereen verdient iemand die werkelijk om je geeft, dus jij ook, je hoeft hier geen genoegen mee te nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat wil hij nou?
Layli
5 14-12-2008 17:37
Liefde & Relatie Zijn nieuwe vriendin domineert mij
Kwekky
22 12-05-2006 22:48
Liefde & Relatie mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-(
meisje833
60 19-11-2004 22:47
Liefde & Relatie Hij liegt tegen me
Coertlover
20 29-08-2004 20:00
Liefde & Relatie vreemde situatie tss mij en m'n ex
freaky me
3 30-10-2002 11:04
Liefde & Relatie wil hij mij of'gewoon een vriendin'?
Neon_girl
3 13-05-2002 17:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.