Oud 24-01-2010, 14:28
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
de vorm maakt me niet veel uit. dit mag stonerrock of stonerdoom zijn, maar ook black metal / drone en alles daar tussenin. ik heb +5 jaar band ervaring, ben net gestopt met mijn vorige band (suvorov) en ik wil heel graag zo snel mogelijk weer spelen.

de opzet maakt me ook niet uit. ik ben bereid me aan te sluiten bij een bestaande band. ik wil ook best met mensen in zee die nog een band willen beginnen die alleen op papier bestaat.

interesse? reageer of PB.
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2010, 13:50
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Helaas, past binnen het straatje van mijn band, maar andere kant van NL..
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 23:14
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
__________________
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 21:04
stonerrockchris
stonerrockchris is offline
Citaat:
de vorm maakt me niet veel uit. dit mag stonerrock of stonerdoom zijn, maar ook black metal / drone en alles daar tussenin. ik heb +5 jaar band ervaring, ben net gestopt met mijn vorige band (suvorov) en ik wil heel graag zo snel mogelijk weer spelen.

de opzet maakt me ook niet uit. ik ben bereid me aan te sluiten bij een bestaande band. ik wil ook best met mensen in zee die nog een band willen beginnen die alleen op papier bestaat.

interesse? reageer of PB.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 21:08
stonerrockchris
stonerrockchris is offline
hey dude ik ben gitaarist ik hou van stonerrock ik zou graag met jouw een band willen opstarten ik woon zelf in harderwijk maar naar amsterdam rijden vind ik geen probleem gr van christian mijn nr is 0625470641
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.