Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2013, 11:56
summer t
summer t is offline
beste forum lezers,

ik heb even wat hulp nodig, ik weet niet wat ik moet doen

ik heb nu 9 maanden een vriendin, maar de eerste 7 maanden was er niks aan de hand, we hadden het gezellig en ik mocht daar komen en zij bij mij.

we zijn 2 maanden geleden naar Oostenrijk geweest voor een ski vakantie, toen we terug kwamen de dag erna, was bij vriendin verdrietig en ze moest er van haar ouders uitmaken, dit wou ze niet, ik ben daar heen geweest voor een gesprek hoezo ze het uit moest maken, in dat gesprek kwam uit dat ze het van de vader uit moest maken, de dag dat ik daar een gesprek had heeft ze het uitgemaakt, 4 dagen erna was het aan omdat ze me terug wou naar 4 dagen goed te hebben gepraat.

van haar moeder mocht ze de relatie weer starten en had er geen problemen mee, ze heeft een gesprek gehad met haar ouders en ze had iets op facebook gezet omdat we 9 maanden hebben,
de broer heeft dit aan haar ouders laten lezen en die waren boos, haar vader heeft gezegd dat ze het uit moest maken, en haar moeder zij in 1 keer ook van dat ik beter voor je.

ik heb haar gesproken en ze wil het niet uit maken, ze zegt dat ik alles voor de ben en dat ze veel van me hou.

wat kan ik het beste doen om me vriendin te helpen ?

ik praat veel met der en we zien elkaar regelmatig, we hebben het dan gezellig en dan zie ik dat ze egt verliefd is.

kunnen jullie mij helpen wat ik moet doen.

mvg
summer t
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2013, 12:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom moet ze het uitmaken? En wat is precies het probleem? Als jullie elkaar toch regelmatig zien kun je het net zo goed niet uitmaken, want er verandert in principe niets.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dus jullie mochten wel samen op vakantie van haar ouders, maar daarna was de relatie iets waar ze het niet meer mee eens waren?
Vreemd verhaal. Is er iets gebeurd tijdens de vakantie of heb jij dingen gezegd of gedaan tegen die ouders waardoor ze zich beledigd voelen? En hoe oud zijn jullie?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:06
summer t
summer t is offline
nou de ouders mogen mij niet, dat heeft haar vader gezegd, we zien elkaar wel maar das meer geheim.

de reden dat ze mij niet mogen is zowel voor mij onduidelijk als voor haar.

haar ouders waren ook boos omdat ze iets of facebook had gezet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Tja, dat haar ouders jou niet mogen is dan jammer. Zij heeft een relatie met je, niet haar ouders. En als ze zomaar plotseling na 9 maanden hun mening over je veranderen, dan is dat niet jullie schuld. Ik zou lekker gewoon bij elkaar blijven (en stop gewoon met dingen online zetten, zo belangrijk is dat niet) en ze lekker laten zeuren. "Ze mogen mij niet" is gewoon een kutreden, vooral als die reden pas na 9 maanden belangrijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:09
summer t
summer t is offline
Citaat:
Dus jullie mochten wel samen op vakantie van haar ouders, maar daarna was de relatie iets waar ze het niet meer mee eens waren?
Vreemd verhaal. Is er iets gebeurd tijdens de vakantie of heb jij dingen gezegd of gedaan tegen die ouders waardoor ze zich beledigd voelen? En hoe oud zijn jullie?
op de vakantie was er niks aan de hand, ik weet niet wat daar mis is gegaan, ze heeft alleen gezegd dat de vader meer van me verwacht had in de vakantie met het drinken.

ik drink niet zo veel alcohol. en ik heb niks tegen die ouders gezegd, ze hebben de hele vakantie ook normaal tegen mij gedaan, en ze zijden dat er niks aan de hand was.

ik ben 20 en me vriendin 17 ( me vriendin is bang voor de vader)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:12
summer t
summer t is offline
Citaat:
Tja, dat haar ouders jou niet mogen is dan jammer. Zij heeft een relatie met je, niet haar ouders. En als ze zomaar plotseling na 9 maanden hun mening over je veranderen, dan is dat niet jullie schuld. Ik zou lekker gewoon bij elkaar blijven (en stop gewoon met dingen online zetten, zo belangrijk is dat niet) en ze lekker laten zeuren. "Ze mogen mij niet" is gewoon een kutreden, vooral als die reden pas na 9 maanden belangrijk is.
ja dat vind ik ook, maar me vriendin is bang voor haar vader, kijk ik mag daar niet komen en dat vind zij niet leuk, dat is begrijpelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Bang voor haar vader? Wat gaat 'ie doen dan? Haar slaan? Lijkt me niet. Er is niets dat 'ie kan doen. En damn gast, ze is 17, niet 12. Toen ik 17 was had ik schijt aan wat mijn ouders dachten, en zelfs als ze problemen hadden: minder dan een jaar wachten en dan hebben ze helemáál niets meer te zeggen.

Ik snap nooit wat mensen bedoelen met "bang zijn" voor ouders.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:22
summer t
summer t is offline
nou ze is geslagen door haar vader, daarom is ze bang, hij heeft daar al paar keer mee gedreigd het weet te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:28
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dan moet ze hem aangeven. En dat heeft niets met jullie relatie te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 12:29
summer t
summer t is offline
nee dat klopt, dat heb ik ook gezegd, wil ze wel gaan doen.

maar ik weet niet zo goed hoe ik haar kan helpen, elke week heeft ze gezeur van de ouders dat ze het uit moet maken enzo, dan gaat ze er tegen in en huil ze.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:21
summer t
summer t is offline
ik wou even laten weten, dat ze gekozen heb voor der ouders en voor disney.

haar ouders hadden gezegd dat ze kon kiezen, het uitmaken en dan naar disney. of met mij verder gaan en dan niet naar disney

bedankt voor jullie reactie's
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:37
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Wat...? De keuze om naar Disney Land te gaan of het uit te maken? Wat voor een.ouders zijn.dat....
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 23:16
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
En wat voor een vriendinnetje is zij... Je vriendje dumpen voor Disney :')
Erg jammer voor je man, maar misschien is het maar beter zo...
Sterkte er mee in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 00:17
meneergaar
meneergaar is offline
Beetje opvallend inderdaad.. Of ze is wel héél erg bang voor haar vader, of ze heeft een heel rare keuze gemaakt... Je vriendje dumpen voor Disney - tsja... Allemaal wel heel abrupt trouwens, lijkt wel alsof het van de een op de andere dag ging - beetje vreemd na 9 maanden..

Spijtig, erg veel sterkte...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 01:21
summer t
summer t is offline
ja idd, je vriendje voor disney, en het is inderdaad beter. ik weet nu ook wat er voor ging.

ze maakte er een verhaal van op whats app (zo uitgemaakt, terwel dat ze nog geen uur geleden bij me was). maar komt erop neer dat ze het uitmaak voor disney


nu gaat het leven weer verder, maar bedankt voor jullie reactie's
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 03:36
Verwijderd
Citaat:
nou ze is geslagen door haar vader.
Citaat:
ik wou even laten weten, dat ze gekozen heb voor der ouders en voor disney.
hard geslagen dan.. ;9
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 05:27
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Ze koos voor Disney..
Ik denk dat ze dan eerder 7 is dan 17.
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2013, 08:40
meneergaar
meneergaar is offline
Citaat:
Ze koos voor Disney..
Ik denk dat ze dan eerder 7 is dan 17.
True dat!

Leven gaat verder, blijft een vreemd verhaal.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 14:22
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nou dat wijf had ik nooit meer willen zien! Wat een ongelovelijke bitch zeg.. Bang voor dr vader oke, maar om na 9 maanden te kiezen voor disney? Wat een bitch. Wees blij dat je van dr af bent.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 17:32
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Dit is zo'n beetje het meest trieste einde van een 'relatie' dat ik ooit gehoord heb :'). Snel vergeten deze meid.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 20:30
serac
serac is offline
gek verhaal alles bij elkaar ; komt ze mssch uit een moslim-gezin ?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 20:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
gek verhaal alles bij elkaar ; komt ze mssch uit een moslim-gezin ?
Want relaties verbreken om naar Disney te gaan is typisch moslimgedrag?

Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:03
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ik denk eerder dat van die vader en slaan enzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:54
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
gek verhaal alles bij elkaar ; komt ze mssch uit een moslim-gezin ?
Oke, dit slaat gewoon helemaal nergens op. Tis bijna discriminatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen
FW
29 30-11-2007 14:59
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Verhalen & Gedichten Harry Potter and the order of the phoenix!!
Car000
176 16-07-2003 18:14
Liefde & Relatie Volgens mij wil ik haar terug !!!........:(
Dr_Love
10 17-05-2003 10:39
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.