Oud 18-04-2013, 01:08
Soepotter-2.0
Soepotter-2.0 is offline
goedendag mensen

ik ben nu al een aantal jaar single, en nu werk ik al enkele maand als vrijwilliger binnen een bedrijf, maar nu moet ik samen werken met een Maatschappelijke Stagiaire, en het lijkt best wel te klikken, maar nu zou ik willen weten wat jullie er van vinden, kan een stagiaire en een werknemer iets met elkaar beginnen zonder dat 1 van ons 2 er problemen mee krijgt?

groet'n
Soepotter-2.0

ps: zei is 16 bijna 17 en ik 19 bijna 20
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2013, 08:08
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Volgens mij maakt dat niet uit.
Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat als jullie een relatie hebben en aan het werk zijn alleen maar met elkaar bezig zijn en niet het werk.
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 10:40
Verwijderd
Als je vrijwilliger bent, ben je geen werknemer. Dus ik snap niet waarom je vraagt of dat problemen oplevert.

Het is verder niet mogelijk deze vraag zonder verdere details te beantwoorden. Werken jullie direct samen, is er een autoritaire verhouding, wat is het bedrijfsbeleid (indien aanwezig) in deze? Dat soort zaken spelen mee. Over het algemeen is het natuurlijk geen probleem maar als jij bijvoorbeeld haar baas bent en haar moet beoordelen, dan kan ik me voorstellen dat het niet zo handig is. Alleen al om de schijn van bevoordeling te voorkomen moet je dat niet willen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 12:13
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Nee, mensen die met elkaar werken worden vaak verliefd, immers zijn ze veel bij elkaar. Gebeurt vaker. Soms wel tot ergernis van de baas, want verliefde stelletjes werken meestal minder goed. De Efteling bijvoorbeeld regelt het zo dat stelletjes en partners nooit op dezelfde afdeling werken. Echt tegenhouden kunnen ze het niet. Het is wel tricky als 1 van de 2 een meerdere is (als in baas, leidinggevende). Bij stagiares is dat vaak niet zo'n probleem, meestal werken ze er ook maar 4 uur tot 20 weken voordat de stage voorbij is.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 21:45
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Zolang je van haar af kunt blijven tijdens werktijden hoort er geen probleem te zijn
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 22:15
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
''zei is 16'' oke, misschien eerst maar eens een lesje Nederlands volgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie stagiair leuk
loveyou1997
11 08-06-2014 03:44
Werk, Geld & Recht Stagaires gezocht!
Shahana
2 09-11-2007 02:27
Werk, Geld & Recht mijn geld?
readingmanx
51 10-12-2006 17:47
Psychologie Sociotherapeuten - Ervaringen gevraagd!
Fleebee
36 04-01-2005 23:57
Films, TV & Radio Er
Mara
500 26-06-2003 19:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.