Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 17:32
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
T is weer sinds enkele weken uit met mijn ex... Deze keer redelijk definitief. Het ging gewoon niet meer, we komen supergoe overeen, maar hij wou 'van zijn vrijheid' genieten, maw: bindingangst! Ik zou hem kunnen blijven zien, gewoon als beste vriend, maar... hij wil nog steeds seks met me... Hij mist de seks, de intimiteit en al wat er bij hoort... Maar ik kan het ni, of toch ni altij... Het doet me pijn, want ik wil afstand nemen om over hem te geraken, maar telkens als we seks hebben, voel ik me erna zo leeg (ook al doet ie lief)
Dus nu gaan we elkaar een tijd ni meer zien... Maar dan ben k bang dat mijn gevoel voor hem gaat overgaan, en dan komt het nooit meer goed, terwijl we wel elkaars ware zijn en we moeten niet denken aan een relatie met iemand anders... Moest hij een ander krijgen Moest ik een ander krijgen

T is allemaal zo moeilijk... Waarom moet hij nog perse seks hebben en kunnen we ni vrienden blijven? Heeft hier iemand ervaringen mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 17:47
Ingrid3
Ingrid3 is offline
waarom is ut dan uitgegaan as jullie (zo zie ik ut naar jou zegge..) zo perfect bij elkaar passe?? ik zou geen seks met um wille as je der verder ook geen relatie meej hebt.
ik kan je verhaal eerlijk gezegt nie volge want je zegt da ut uit is omda ut nie meer ging en julile passe zo goe bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:51
Verwijderd
Ik kan natuurlijk totaal niet voor hem spreken, maar er is nooit, maar dan ook nooit gezegd dat zijn gevoel voor jou weg is. Hij houdt nog wel van je en ziet je nog graag, alleen hij wil al die vastigheid niet.
Dat is natuurlijk niet leuk, maar wel een feit. Hierdoor kan het zijn dat ie wel de intimiteit en de omgang met jou mist.. Daarom wil ie je nog zien en seks met je (en vast wel meer dingen).

Jij vindt dit echter niet leuk en gaat eraan kapot. Dus hij zal een keuze moeten maken:

- Jou als vriendin, minder vrijheid.
- Vrijheid en zonder jou..

Tis of het één, of het ander.

Om het heel cru te zeggen kan jij niet voor hem klaarstaan altijd als hij zin heeft in seks. Het is niet zo dat alles maar moet wanneer het hem uitkomt. Ook al zit ie misschien in de knoop met zijn gevoel..

Zeg tegen hem wat je hier hebt gezegd en hou je eigen grenzen aan, ook al is dat moeilijk (weet er alles van).

Ik heb weinig te zeggen eigenlijk, meissie
Iig heel veel sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:56
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
waarom is ut dan uitgegaan as jullie (zo zie ik ut naar jou zegge..) zo perfect bij elkaar passe?? ik zou geen seks met um wille as je der verder ook geen relatie meej hebt.
ik kan je verhaal eerlijk gezegt nie volge want je zegt da ut uit is omda ut nie meer ging en julile passe zo goe bij elkaar
Omdat hij vrijheid wilt! Hij voelde zich te gebonden aan onze relatie...

En draai ni zo met je ogen, da komt enorm onvriendelijk over
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:59
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik kan natuurlijk totaal niet voor hem spreken, maar er is nooit, maar dan ook nooit gezegd dat zijn gevoel voor jou weg is. Hij houdt nog wel van je en ziet je nog graag, alleen hij wil al die vastigheid niet.
Dat is natuurlijk niet leuk, maar wel een feit. Hierdoor kan het zijn dat ie wel de intimiteit en de omgang met jou mist.. Daarom wil ie je nog zien en seks met je (en vast wel meer dingen).

Jij vindt dit echter niet leuk en gaat eraan kapot. Dus hij zal een keuze moeten maken:

- Jou als vriendin, minder vrijheid.
- Vrijheid en zonder jou..

Tis of het één, of het ander.

Om het heel cru te zeggen kan jij niet voor hem klaarstaan altijd als hij zin heeft in seks. Het is niet zo dat alles maar moet wanneer het hem uitkomt. Ook al zit ie misschien in de knoop met zijn gevoel..

Zeg tegen hem wat je hier hebt gezegd en hou je eigen grenzen aan, ook al is dat moeilijk (weet er alles van).

Ik heb weinig te zeggen eigenlijk, meissie
Iig heel veel sterkte en succes!
God meis, hij weet al zolang da'k het er ni makkelijk mee heb, maar hij begrijpt ni waarom ik geen seks meer 'wil'... Ik WIL wel, maar voor mijn gevoel KAN het soms ni, en hij vind da belachelijk en kan da ni begrijpen. Hij vind: "seks is lekker, wij kunnen da lekker samen, waarom zouden we da nu ni meer doen terwijl we elkaar nog graag zien? Ook al is het uit..."

En da vind ik spijtig, dat het ofwel het één is, ofwel het ander. Want ik zou het wel kunnen, vrienden blijven. Ni da da zo makkelijk is, maar ik hou van hem en wil mijn beste vriend ni ook kwijt...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:08
Ingrid3
Ingrid3 is offline
sorry als ut zo over kwam, want dat was echt nie de bedoeling!! want ik vin ut echt klote voor je!
en da je 1 van de 2 moet kieze is en blijft moeilijk maar dan lijkt me toch de bezte optie om vriende te blijve zonder seks..
en as da echt nie gaat, omdat hij da per se wil dan weet je eiglijk dus hoeveel ie om je geeft en kun je bezte maar afstand nemen..
en jah, ik weet da da heel moeilijk is.. sterkte!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:53
X-je
X-je is offline
Is dit niet beetje zijn manier om je te tonen dat hij om je geeft? Of om een band te blijven hebben? Ik zeg niet dat dit goed is, maar zou hij geen reden hebben om dit te doen? Hebben jullie het daar al over gehad?

Kbegrijp wel dat je het der moeilijk mee hebt. Kdenk niet dat ik het zou kunnen en ik zou mij gebruikt voelen.

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:20
Verwijderd
Maar ik snap iets niet.. jij bent er toch bij wanneer jullie seks hebben, jij kunt toch die grens aangeven en het gewoon niet doen als jullie elkaar zien? Of heeft hij dan zoiets van nou dan wil ik je helemaal niet meer zien?

Sorry maar.. hoe weet je zo zeker dat hij de ware is? En hoe weet je zo zeker dat er maar 1 ware is.. Alleen liefde is neit genoeg voor een relatie, daar komt veel meer bij kijken, en daarin liggen nogal problemen bij jullie geloof ik..

Dit is toch de tweede keer dat het uit is? Het spijt me, maar dan denk ik dat het gewoonweg niet werkt.. Het brengt onzekerheden met zich mee voor jou, en hij schijnt zich niet te kunnen binden. Dan zijn jullie dus niet zo perfect vooral elkaar, ookal houden jullie wel van elkaar. Soms wil het nu eenmaal niet, hoeveel je ook om een persoon geeft.. dat is spijtig, en pijnlijk.. maar het is nu eenmaal zo...

Ik wil je echt niet ontmoedigen.. Maar ik heb dit ook wel vaker om me heen zien gebeuren, exen die nog wel seks hebben, maar een van de twee die dan niet echt iets wil enzovoorts.. Uiteindelijk eindigt het dan zo vaak toch negatief.. elke keer eigenlijk.. Wil je dat jezelf wel aan doen?

En als je gevoelens overgaan na elkaar ene tijdje niet te zien, is hij dus ook niet de ware voor je.. want anders blijft dat echt wel hangen hoor! Dus misschien is het wel gewoon de allerbeste manier om erachter te komen hoe nu verder te gaan?!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:40
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
sorry als ut zo over kwam, want dat was echt nie de bedoeling!! want ik vin ut echt klote voor je!
en da je 1 van de 2 moet kieze is en blijft moeilijk maar dan lijkt me toch de bezte optie om vriende te blijve zonder seks..
en as da echt nie gaat, omdat hij da per se wil dan weet je eiglijk dus hoeveel ie om je geeft en kun je bezte maar afstand nemen..
en jah, ik weet da da heel moeilijk is.. sterkte!
Citaat:
X-je schreef:
Is dit niet beetje zijn manier om je te tonen dat hij om je geeft? Of om een band te blijven hebben? Ik zeg niet dat dit goed is, maar zou hij geen reden hebben om dit te doen? Hebben jullie het daar al over gehad?

Kbegrijp wel dat je het der moeilijk mee hebt. Kdenk niet dat ik het zou kunnen en ik zou mij gebruikt voelen.

X-je
Tgeen X-je zegt klopt hoor. Hij houd van me en wil daarom nog seks met me, omdat ie dat zo graag deed met me. Hij is bang om me te verliezen en wil dus inderdaad een band behouden... Hij snapt alleen niet da da voor mij ook zonder seks kan
We hebben het er al zo vaak over gehad, en elke keer als k hem afwijs, is hij gekwetst en voelt hij zich afgewezen (terwijl ik niet liever zou willen dan seks te hebben met hem, maar mijn gevoel zegt gewoon "nee"). Dan gaat hij ofwel zielig lopen doen, ofwel kwaad worden
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nou, als k dit zo lees voelen jullie allebei nog wat voor elkaar. het klinkt ook heel erg ingewikkeld! k weet niet hoe lang jullie gehad hebben, maar volgens mij aardig lang. misschien dat jullie elkaar gewoon ff zat waren ofzo. of ja, die bindingsangst, hoe kan dat dan opeens komen??

t lijkt me echt heel kut voor je. misschien dat even afstand wel goed is. je weet maar nooit. misschien dat het juist weer goed komt daarna, of juist niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:03
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Ik vindt dit belachelijk. Hij will geen binding en dus geen relatie, maar wel neuken? Je bent gewoon zen fuck-buddy!
Verwar seks niet met liefde, meisje.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:18
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
nou, als k dit zo lees voelen jullie allebei nog wat voor elkaar. het klinkt ook heel erg ingewikkeld! k weet niet hoe lang jullie gehad hebben, maar volgens mij aardig lang. misschien dat jullie elkaar gewoon ff zat waren ofzo. of ja, die bindingsangst, hoe kan dat dan opeens komen??

t lijkt me echt heel kut voor je. misschien dat even afstand wel goed is. je weet maar nooit. misschien dat het juist weer goed komt daarna, of juist niet.
We zijn zo'n 2 jaar samen geweest en kweet ook ni waar die bindingangst ineens vandaan kwam
Kga nu afstand houden, kben deze avond begonnen en hij is al

Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:18
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Ik vindt dit belachelijk. Hij will geen binding en dus geen relatie, maar wel neuken? Je bent gewoon zen fuck-buddy!
Verwar seks niet met liefde, meisje.
Hij ziet me wel graag hoor!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:35
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:

Hij ziet me wel graag hoor!
Ja daarom juist.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:


We zijn zo'n 2 jaar samen geweest en kweet ook ni waar die bindingangst ineens vandaan kwam
Kga nu afstand houden, kben deze avond begonnen en hij is al

k denk niet dat hij na 2 jaar je zou gebruiken voor de sex. waarschijnlijk mist ie gewoon de intimiteit met je, het verliefd zijn. het dicht bij elkaar zijn. maar wil ie je niet binden met je, om de angst zoals je zelf zegt.

moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:20
X-je
X-je is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Maar ik snap iets niet.. jij bent er toch bij wanneer jullie seks hebben, jij kunt toch die grens aangeven en het gewoon niet doen als jullie elkaar zien? Of heeft hij dan zoiets van nou dan wil ik je helemaal niet meer zien?

Ze is er idd bij, maar ik kan best begrijpen dat ze 'toegeeft'. Ze hebben tenslotte veel lief en leed gedeeld met elkaar en ondanks ze uiteen zijn gegaan houden ze nog van elkaar.

Sorry maar.. hoe weet je zo zeker dat hij de ware is? En hoe weet je zo zeker dat er maar 1 ware is.. Alleen liefde is neit genoeg voor een relatie, daar komt veel meer bij kijken, en daarin liggen nogal problemen bij jullie geloof ik..

Dit is toch de tweede keer dat het uit is? Het spijt me, maar dan denk ik dat het gewoonweg niet werkt.. Het brengt onzekerheden met zich mee voor jou, en hij schijnt zich niet te kunnen binden. Dan zijn jullie dus niet zo perfect vooral elkaar, ookal houden jullie wel van elkaar. Soms wil het nu eenmaal niet, hoeveel je ook om een persoon geeft.. dat is spijtig, en pijnlijk.. maar het is nu eenmaal zo...

Je kan idd niet weten of hij al dan niet de ware is. Je kan zoiets wel voelen, maar ik zou mij ook vragen stellen als het al verschillende malen uit is gegaan. Als je echt weet van 'dit is hem/haar' dan doe je alles om dit te behouden, ook al betekent dit dat je je vrijheid moet opgeven. Zo denk ik der tenminste over.

Ik wil je echt niet ontmoedigen.. Maar ik heb dit ook wel vaker om me heen zien gebeuren, exen die nog wel seks hebben, maar een van de twee die dan niet echt iets wil enzovoorts.. Uiteindelijk eindigt het dan zo vaak toch negatief.. elke keer eigenlijk.. Wil je dat jezelf wel aan doen?

Ik zou dit ook niet laten blijven duren. Ook al mag je ontzettend veel van elkaar houden, je hebt een relatie of je hebt er geen. Kdenk dat het idd best moeilijk moe zijn om na zo'n tijd alles op te geven. Maar hier ga je aan kapot gaan.

En als je gevoelens overgaan na elkaar ene tijdje niet te zien, is hij dus ook niet de ware voor je.. want anders blijft dat echt wel hangen hoor! Dus misschien is het wel gewoon de allerbeste manier om erachter te komen hoe nu verder te gaan?!
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 07:40
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Dit komt op mij over van: wel de lusten, niet de lasten!

Kies voor jezelf! Jij wilt het niet, doe het dan ook niet!! Laat je niet gebruiken, er zijn nog zoveel leuke jongens en als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan komen jullie elkaar wel weer tegen wanneer de tijd daar rijp voor is!!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 08:34
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Sorry ik zou zeggen; geen sex zonder relatie..
Zo lijkt het of hij je gewoon gebruikt.. hij wil zn vrijheid en alles, maar ondertussen wel sex hebben met je..
voel jij je zelf nou niet een beetje gebruikt??
Misschien vandaar dat 'lege' gevoel.. jullie hebben seks, maar je krijgt er eigenlijk niks voor terug, niet in de vorm van liefde...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-08-2002, 09:25
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Sorry ik zou zeggen; geen sex zonder relatie..
Zo lijkt het of hij je gewoon gebruikt.. hij wil zn vrijheid en alles, maar ondertussen wel sex hebben met je..
voel jij je zelf nou niet een beetje gebruikt??
Misschien vandaar dat 'lege' gevoel.. jullie hebben seks, maar je krijgt er eigenlijk niks voor terug, niet in de vorm van liefde...
Ow jawel, ik krijg nog wel veel liefde hoor... Mensen zouden niet zeggen dat we uit elkaar en vrienden en familie vragen constant "hoe zit het nu?"...
Ik voel me niet echt gebruikt, omdat ik weet dat ie van me houd en me mist enzo... Maar ik voel me er gewoon niet goed bij... Gisteren ging ik normaal mee met hem naar een bbq... Kben ni meegeweest met de woorden "t is ff beter zo' en hij is natuurlijk gekwetst. Maar iemand moest de knoop toch doorhakken?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 09:31
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
X-je schreef:
Je kan idd niet weten of hij al dan niet de ware is. Je kan zoiets wel voelen, maar ik zou mij ook vragen stellen als het al verschillende malen uit is gegaan. Als je echt weet van 'dit is hem/haar' dan doe je alles om dit te behouden, ook al betekent dit dat je je vrijheid moet opgeven. Zo denk ik der tenminste over.
Da gevoel heb ik ook... Dermee da'k er nu mee wil stoppen, voor het helemaal om zeep is...


Citaat:
Ik zou dit ook niet laten blijven duren. Ook al mag je ontzettend veel van elkaar houden, je hebt een relatie of je hebt er geen. Kdenk dat het idd best moeilijk moe zijn om na zo'n tijd alles op te geven. Maar hier ga je aan kapot gaan.
Dit weet ik ook al langer
Hem opgeven ga k ni doen, maar ik ga wel een tijdje afstand nemen van hem.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:30
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Dit komt op mij over van: wel de lusten, niet de lasten!

Kies voor jezelf! Jij wilt het niet, doe het dan ook niet!! Laat je niet gebruiken, er zijn nog zoveel leuke jongens en als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan komen jullie elkaar wel weer tegen wanneer de tijd daar rijp voor is!!
Ben ik het helemaal mee eens.

Meisje> zou voor hem wel heel goed uitkomen, een meisje waar ie ff langskan voor de sex, en verder is iehelemaal vrij. Beetje naïef om te denken dat ie dan echt van je houd vind ik. Dump em lekker en geniet er ff van dat je geen vriend hebt, kom je vanzelf wel weer iemand tegen die wel echt om je geeft.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:04
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Dit komt op mij over van: wel de lusten, niet de lasten!

Kies voor jezelf! Jij wilt het niet, doe het dan ook niet!! Laat je niet gebruiken, er zijn nog zoveel leuke jongens en als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan komen jullie elkaar wel weer tegen wanneer de tijd daar rijp voor is!!
Citaat:
Tom schreef:

Ben ik het helemaal mee eens.

Meisje> zou voor hem wel heel goed uitkomen, een meisje waar ie ff langskan voor de sex, en verder is iehelemaal vrij. Beetje naïef om te denken dat ie dan echt van je houd vind ik. Dump em lekker en geniet er ff van dat je geen vriend hebt, kom je vanzelf wel weer iemand tegen die wel echt om je geeft.
Nou komaan, ik begrijp wel dat jullie zo reageren, maar je moet ff proberen in te zien dat ie echt wel van me houd hoor! We zijn 2 jaar samen geweest, waren daarvoor al de beste vrienden en er is niemand waarbij we ons zo goed voelen dan bij elkaar. Dus nee, het is niet enkel alleen voor de seks... Moest da wel zo zijn, tzou voor mij een pak makkelijker zijn
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:28
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Nou komaan, ik begrijp wel dat jullie zo reageren, maar je moet ff proberen in te zien dat ie echt wel van me houd hoor! We zijn 2 jaar samen geweest, waren daarvoor al de beste vrienden en er is niemand waarbij we ons zo goed voelen dan bij elkaar. Dus nee, het is niet enkel alleen voor de seks... Moest da wel zo zijn, tzou voor mij een pak makkelijker zijn
Als sex bij hem op nr 1 staat, en daarna pas liefde enzo, voel je toch wel aan dat er iets niet klopt?
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:34
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Tom schreef:

Als sex bij hem op nr 1 staat, en daarna pas liefde enzo, voel je toch wel aan dat er iets niet klopt?
Nog nooit ni gehoord van seks uit liefde?
Tgaat hem om de intimiteit, de warmte, ni om de lul in de kut en duwen maar (om het ff duidelijk te zeggen )
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 13:14
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:


Nog nooit ni gehoord van seks uit liefde?
Tgaat hem om de intimiteit, de warmte, ni om de lul in de kut en duwen maar (om het ff duidelijk te zeggen )
Het is niet de enige jongen in de wereld! had je foto ooit gezien en je bent een hartstikke mooie meid, 'kzou lekker een andere jongen zoeken als ik jou was.. één waar je wel leuke dingen mee kunt doen, alles tegen kunt vertellen, lekker dagje weg en ook goeie sex mee hebt. Ik zou die jongen niet vertrouwen als ie je alleen liefde in bed kan geven, maar niet daarbuiten. En dat t al een paar keer is uitgeweest is natuurlijk ook geen goed teken.
__________________
:)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 20:43
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Tom schreef:


Het is niet de enige jongen in de wereld! had je foto ooit gezien en je bent een hartstikke mooie meid, 'kzou lekker een andere jongen zoeken als ik jou was.. één waar je wel leuke dingen mee kunt doen, alles tegen kunt vertellen, lekker dagje weg en ook goeie sex mee hebt. Ik zou die jongen niet vertrouwen als ie je alleen liefde in bed kan geven, maar niet daarbuiten.
Dat kan ik allemaal met hem ook, en hij geeft mij zeker ook liefde buiten het bed... Voor mij is hij eigelijk perfect, en ik voor hem zeker

Citaat:
En dat t al een paar keer is uitgeweest is natuurlijk ook geen goed teken.


En inderdaad, daarin geef ik je gelijk... En dat het de laatste tijd gewoon niet meer ging tussen ons, is ook een feit... Da's ook de reden dat het gedaan is. Er waren te veel spanningen.. Dus zo perfect zijn we toch ni voor elkaar
Pff, kweet wel wa'k moet doen, maar k wil het ergens ni... We gaan nu al wa afstand nemen van elkaar, want derstrax was ik bij hem, en we waren aan het lachen en aan het spelen en aan het kietelen en toen verlangde hij ineens weer naar me, wou hij lekker vrijen met me... Terwijl ik 1) ni kan wegens regels en 2) ni 'wil' omda'k mij er ni goe bij voel... Maar eigelijk zou k ni liever hebben dan te vrijen met hem... Maar ja, tzit ni goe volgens mijn gevoel omdat t uit is. En nu is hij dus gekwetst en voelt hij zich afgewezen Kutsituatie dus ....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:32
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Naief kind, je wordt gewoon gebruikt. Hij probeert je wijs te maken dat hij je mist, maar eigenlijk mist hij gewoon de seks...anders had hij ook weer een relatie gewild.

Maar als je niet wil luisteren...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:34
X-je
X-je is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Naief kind, je wordt gewoon gebruikt. Hij probeert je wijs te maken dat hij je mist, maar eigenlijk mist hij gewoon de seks...anders had hij ook weer een relatie gewild.

Maar als je niet wil luisteren...
Ken jij haar vriend dan? Of ben jij zo? Kdenk dat zij hem wel het beste zal kennen en dus ook wel weet of hij haar al dan niet gebruikt. En trouwens, aan zo'n opmerkingen heeft ze niets

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:01
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Maar hoe verklaar je dan dat hij de ware is:

- Als het al een paar keer is uitgeweest? wat vind jij dat er moet gebeuren zodat jullie wel verkering kunnen hebben zonder dat het na een bepaalde periode uitgaat (ik heb geen idee waarom het is uitgegaan namelijk?)... ik kan me niet voorstellen dat het van de één op de andere dag ineens wel goed gaat. En ik denk dat als hij de ware was, het ook niet meerdere keren uitgaat.

- Als ie het elke keer laat uitdraaien op sex? jongens die geen verkering hebben zullen echt geen nee zeggen als ze 'alleen' sex kunnen hebben met een meisje, wat ze ook nog eens goed kennen, zonder "het gezeur" eromheen.

En dat terwijl ie (dat begrijp ik uit je verhaal) verder weinig meer voor je doet.. hij wil afstand, prima, maar dan zou ik niet alleen bij em langsgaan voor sex.

Wat als ie je over een paar weken keihard laat vallen omdat ie een ander meidje leuk vind waarmee het goed klikt? Dan kun je beter jezelf in bescherming nemen en zeggen dat je voorlopig gewoon geen sex wil, niet zolang hij wat meer vrijheid/afstand wil, ook een beetje aan jezelf denken. Als hij dingen gaat eisen kun jij het ook.

Citaat:
-Meisje- schreef:

Maar eigelijk zou k ni liever hebben dan te vrijen met hem...
Mja das logisch omdat je nog verliefd op em bent.. jij wilt graag bij em in de buurt zijn... (en eerlijk gezegt denk ik dat hij daar handig gebruik van maakt)
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 08:54
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Naief kind, je wordt gewoon gebruikt. Hij probeert je wijs te maken dat hij je mist, maar eigenlijk mist hij gewoon de seks...anders had hij ook weer een relatie gewild.

Maar als je niet wil luisteren...
Blablabla...
Ik heb al gezegt da'k wel begrijp da jullie er zo op reageren, maar kunnen jullie dan niet ff AANNEMEN dat hij me NIET gebruikt, gewoon om ff mee te werken?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 09:36
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Tom schreef:
Maar hoe verklaar je dan dat hij de ware is:

- Als het al een paar keer is uitgeweest? wat vind jij dat er moet gebeuren zodat jullie wel verkering kunnen hebben zonder dat het na een bepaalde periode uitgaat (ik heb geen idee waarom het is uitgegaan namelijk?)... ik kan me niet voorstellen dat het van de één op de andere dag ineens wel goed gaat. En ik denk dat als hij de ware was, het ook niet meerdere keren uitgaat.


Hierin geef ik je wel gelijk. Maar ik heb gewoon het gevoel dat hij voor mij mijn ware is (ok, klinkt belachelijk op je 19, maar toch...) en ik weet ook dat hij met mij oud wil worden.
Enkele maanden geleden is het nog eens uit geweest, en toen heb ik iemand leren kennen, verder niets daarmee, maar mijn ex werd toen zo onzeker en zo bang om me te verliezen, hij kroop bij manier van spreken over de grond om het terug goe te maken... Dus na 2,5 maanden uit elkaar, terug 2 maanden samen, zelfde bulshit als ervoor En nu is het dus terug uit, met de reden dat mijn vriend bang is dat ie niet van zen leven ga kunnen profiteren zoals het hoort voor iemand van 21. Hij wil kunnen gaan naar waar hij wil, met wie hij wil, kunnen flirten... En dat kan hij NU, niet als we getrouwd zijn

Citaat:
- Als ie het elke keer laat uitdraaien op sex? jongens die geen verkering hebben zullen echt geen nee zeggen als ze 'alleen' sex kunnen hebben met een meisje, wat ze ook nog eens goed kennen, zonder "het gezeur" eromheen.
En dat terwijl ie (dat begrijp ik uit je verhaal) verder weinig meer voor je doet.. hij wil afstand, prima, maar dan zou ik niet alleen bij em langsgaan voor sex.


Ergens wilt ie helemaal geen afstand want als k niet bij hem ben, mist hij me enzo... T is zo'n domme situatie... We houden van elkaar, en kunnen niet zonder mekaar, maar we moeten, want anders loopt het fout en hebben we geen toekomst samen

Citaat:
Wat als ie je over een paar weken keihard laat vallen omdat ie een ander meidje leuk vind waarmee het goed klikt? Dan kun je beter jezelf in bescherming nemen en zeggen dat je voorlopig gewoon geen sex wil, niet zolang hij wat meer vrijheid/afstand wil, ook een beetje aan jezelf denken. Als hij dingen gaat eisen kun jij het ook.


Als k zeg dat k mezelf wil beschermen omdat hij misschien iemand anders kan krijgen, dan zegt hij dat hij helemaaaaal niemand anders wilt! Hij wilt op dit moment geen relatie... T is ook, hij ligt in de knoop met zichzelf.... En eerst moet hij daaruit geraken, voor hij met iemand kan samen zijn... En ja, onbewust hou ik me wel in het achterhoofd dat er wel eens iemand anders kan komen, en daarom wil ik inderdaad mezelf nu beschermen... Ik wil gewoon terug vrienden zijn met hem
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:16
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
OK ik begin t nu volgens mij een beetje te begrijpen..
Wel klote situatie.. heb een beetje het idee dat ie zelf gewoon niet weet wat ie wil en jij daar eigenlijk de dupe van bent. Eigenlijk wil ie wel een relatie hebben, maar hij wil ook lekker vrij zijn en geen meid en gezeur (zeg niet dat je zeurt; bedoel alle nadelen van een relatie) aan z'n hoofd.

Maakt ie het wel erg lastig voor je...

Ik zou em voor een keus zetten:
- Of je gaat er gewoon helemaal voor, jij bent z'n vriendin en jullie hebben het weer zoals vroeger.
- Of je geeft hem z'n vrijheid terug zodat ie kan doen wat ie wil, en dat jullie 'gewoon' vrienden kunnen zijn. Maar meer ook niet.

Want op deze manier, zo half/half, is het voor jou alleen maar lastiger omdat je graag bij em wilt zijn en wil dat het is zoals vroeger... dat wel/niet relatie sloopt je volgens mij op den duur, zo speelt ie met je gevoel. Dan moet je er gewoon duidelijk in zijn dat er geen tussenweg is.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:49
Verwijderd
Jij zegt hij wil seks omdat ie die warmte, die intimiteit en alles zo fijn vind. Maar naar mijn mening is er ook ontzettend veel warmte en intimiteit mogelijke zonder daadwerkelijk seks te hebben.

Ik zelf kan ook ontzettend genieten van in elkaars armen tv liggen kijken ofzo. Dat is warmte en intimiteit.

Seks heb ik omdat ik geil ben, niet omdat ik behoefte heb aan warmte en initimiteit, dat zoek ik op een andere manier.

Ik denk dat mensen er daarom ook zo over struikelen. Waarom kan hij die warmte en intimiteit niet op een andere manier dan echt seks ervaren? Wanneer niet seks voor jou prettiger is, moet hij dat respecteren, en niet steeds aan gaan dringen op weer seks. Jij houdt namelijk ook van hem, en het is voor jou moeilijk om te weigeren. Je gevoel zegt echter nee niet doen, zo lukt afstand niet, dus blijf je toch met een rotgevoel zitten als je het hebt gedaan. Dit feit moet voor hem genoeg zijn het dan niet te doen.

Het slaat nergens op dat hij zich dan afgewezen voelt. Hoe verwacht hij dan dat jij je voelt op het moment dat hij de relatie afbreekt om vrijheid te hebben???

Die dingen begrijp ik niet. En om die dingen struikel ik er ook over dat hij nog wel seks met je wil. Totaal niet lullig bedoeld, maar in mijn oren klinkt het alsof hij erg egoïstisch bezig is.. en dat vind ik niet echt respectvol naar jou toe..

Ik zeg niet dat hij je gebruikt, echt niet. Dan zou hij wel een ander meisje vinden waarmee er helemala geen 'gezeik' is zeg maar.. Hij is zolang met je samen geweest en houdt echt wel van je. Maar hij maakt halve keuzes, en maakt het op die manier nog moeilijker voor jou, en dat vind ik verkeerd van hem.. Hij maakt de keuze geen relatie te hebben, dan moet ie ook de dingen accepteren die dat met zich meebrengt, namelijk geen seks meer..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:57
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Heel mooi gezegt
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:27
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Tom schreef:
OK ik begin t nu volgens mij een beetje te begrijpen..
Wel klote situatie.. heb een beetje het idee dat ie zelf gewoon niet weet wat ie wil en jij daar eigenlijk de dupe van bent. Eigenlijk wil ie wel een relatie hebben, maar hij wil ook lekker vrij zijn en geen meid en gezeur (zeg niet dat je zeurt; bedoel alle nadelen van een relatie) aan z'n hoofd.

Maakt ie het wel erg lastig voor je...

Ik zou em voor een keus zetten:
- Of je gaat er gewoon helemaal voor, jij bent z'n vriendin en jullie hebben het weer zoals vroeger.
- Of je geeft hem z'n vrijheid terug zodat ie kan doen wat ie wil, en dat jullie 'gewoon' vrienden kunnen zijn. Maar meer ook niet.

Want op deze manier, zo half/half, is het voor jou alleen maar lastiger omdat je graag bij em wilt zijn en wil dat het is zoals vroeger... dat wel/niet relatie sloopt je volgens mij op den duur, zo speelt ie met je gevoel. Dan moet je er gewoon duidelijk in zijn dat er geen tussenweg is.
Moest hij dat maar is willen snappen
De keuze hebben we al gemaakt, samen --> toen we t uitmaakte... Ik wist dat het al moeilijk ging zijn, maar hij maakt het mij inderdaad nog moeilijker, en ik ben zó dichtbij om te breken, en dan...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:32
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Jij zegt hij wil seks omdat ie die warmte, die intimiteit en alles zo fijn vind. Maar naar mijn mening is er ook ontzettend veel warmte en intimiteit mogelijke zonder daadwerkelijk seks te hebben.

Ik zelf kan ook ontzettend genieten van in elkaars armen tv liggen kijken ofzo. Dat is warmte en intimiteit.

Seks heb ik omdat ik geil ben, niet omdat ik behoefte heb aan warmte en initimiteit, dat zoek ik op een andere manier.


Nou, dan begrijpen WIJ elkaar, maar mijn ex ziet het anders. Hij vind knuffelen eerder 'gezellig' dan intiem...


Citaat:
Het slaat nergens op dat hij zich dan afgewezen voelt. Hoe verwacht hij dan dat jij je voelt op het moment dat hij de relatie afbreekt om vrijheid te hebben???


DIE moet ik onthouden!

Citaat:
Die dingen begrijp ik niet. En om die dingen struikel ik er ook over dat hij nog wel seks met je wil. Totaal niet lullig bedoeld, maar in mijn oren klinkt het alsof hij erg egoïstisch bezig is.. en dat vind ik niet echt respectvol naar jou toe..


En ik vind dat ook niet meer fijn nee... Zou hij da maar is inzien... In ZIJN ogen ben ik de egoïst... Omdat ik geen seks met hem 'wil' en hem alleen laat zitten met zen behoeftes, terwijl we 2 jaar lang seks hebben gehad...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2002, 12:30
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
OK...mss was ik te grof. Maar, dat is gewoon hoe ik erover denk.


Citaat:
-Meisje- schreef:


Nou, dan begrijpen WIJ elkaar, maar mijn ex ziet het anders. Hij vind knuffelen eerder 'gezellig' dan intiem...


Dat snap ik nu niet...als hij het zo zegt, vind ik het maar een slecht argument.



Citaat:


En ik vind dat ook niet meer fijn nee... Zou hij da maar is inzien... In ZIJN ogen ben ik de egoïst... Omdat ik geen seks met hem 'wil' en hem alleen laat zitten met zen behoeftes, terwijl we 2 jaar lang seks hebben gehad...
Je bent toch niet zijn hoer? (sorry als ik weer grof ben.)
Hij moet leren zij behoeftes te controleren. Hoe durft hij jouw een egoïst noemen?!

Het lijkt mij gewoon dat hij jouw wilt om "zijn behoeftes te bevredigen" tot hij een nieuw meisje ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 18:22
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:

Je bent toch niet zijn hoer? (sorry als ik weer grof ben.)
Hij moet leren zij behoeftes te controleren. Hoe durft hij jouw een egoïst noemen?!


Hierin geef ik je ook wel gelijk. Hij moet begrijpen dat ik er soms geen zin meer in heb... Het doet mij ook pijn om niet meer met hem te kunnen vrijen zovaak ik ook wil, maar dat ziet hij soms inderdaad niet in

Citaat:
Het lijkt mij gewoon dat hij jouw wilt om "zijn behoeftes te bevredigen" tot hij een nieuw meisje ontmoet.
Zo is het niet... Het lijkt misschien zo, maar ik ken hem... Zo is hij niet... Hij houd van me... En verlangt naar seks met mij... niet met iemand anders!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 00:06
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Maar waarom verlangt hij niet naar een relatie met jou?

Het lijkt erop dat hij al heel voreg in zen midlife-crisis zit...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 12:51
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Maar waarom verlangt hij niet naar een relatie met jou?
Goh, ergens verlangt hij daar zeker naar... Maar hij is gewoon bang dat hij niet van zijn jong leven kan genieten... Hij was 18 toen hij zen eerste lief kreeg, 19 toen wij samen kwamen, nu 21... Hij zegt niet dat hij op elke griet wil kruipen die er voorbijkomt, maar hij wil gewoon ff vrij zijn, en ik begrijp hem daar wel in (ergens wil ik dat ook wel hoor). Maar hij wilt mij ook ni kwijt... Dus hij weet het zelf eigelijk ni En aangezien hij toch al in de knoop ligt met zichzelf, lijkt het ONS beter om ff geen relatie te hebben... Maar dat houd niet in da we mekaar nog graag zien, verlangen naar elkaar en elkaar missen, begijp je?

Citaat:
Het lijkt erop dat hij al heel voreg in zen midlife-crisis zit...
Ik vrees er ook voor
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 14:58
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
"dat het uit is betekent toch niet dat we niet meer kunnen shaggen??"

wat een heerlijke gast moet dat zijn zeg wel een creatieve actie van m

stiekum is het wel een beetje een hufter
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 16:34
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
de enige ervaring die ik heb is dat het NIET LUKT. mannen missen altijd de seks als eerste en dat zou ze misschien nog kunnen dwingen tot omgang, maar zonder seks zijn ze meteen weg
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 10:22
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Optima schreef:
de enige ervaring die ik heb is dat het NIET LUKT. mannen missen altijd de seks als eerste en dat zou ze misschien nog kunnen dwingen tot omgang, maar zonder seks zijn ze meteen weg
Kdenk dat mijn exvriend toch wel meer aan me mist dan enkel de seks hoor... Gisteren kreeg ik een berichtje dat hij op de braderij was, kei veel sfeer en veel volk dat hij kent, en toch voelde hij zich eenzaam zonder mij... En hij weet dat er geen seks meer komt dus...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:47
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Soms heb ik zelf geen zin meer om hem te knuffelen.... Soms interesseert hij mij ni eens meer.... En toch ben ik soms nog zo verliefd op hem, verlang ik naar hem en is het alsof we nog steeds samen zijn
Hoe komt dit toch?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:58
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Hoe komt dit toch?
Jij moet je ogen opendoen en zien dat hij niet de enige jongen is... ik geloof best dat ie lief voor je was, maar wat ie nu van je vraagt vind ik niet normaal..
__________________
:)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Psychologie Ik weet het even niet meer.
hendroit
4 31-03-2011 21:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
ARTistiek verhaal: Laat het niet voor niets zijn...
Kupu
17 03-08-2001 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.