Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2018, 16:44
Jeroennn12345
Jeroennn12345 is offline
Ik ben goed bevriend met een jongen maar de laatste tijd vind ik hem erg knap zegmaar en voel ik mij seksueel aangetrokken tot hem. Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan. Hij weet al dat ik op jongens val. Ik wil de gevoelens liever niet onderdrukken maar ik voel mij er schuldig over dat ik mij seksueel tot hem aangetrokken voel en dat ik soms mij soms opgewonden voel van hem. Mogen deze gevoelens en fantasieën er zijn zolang ik er niets mee doe of is het slecht dat ik meer voel dan vriendschap dan hij weet. Ik ben niet verliefd of iets en ik hoef echt geen relatie maar het is puur seksueel. Moet ik mij hier schuldig over voelen dat ik aan dit soort dingen denk? Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2018, 21:06
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou me daar niet schuldig over voelen. Je doet niks verkeerd, en het gaat uiteindelijk toch om je gedrag.

Qua gedrag kun je ook veel duidelijkere keuzes maken. Soms kun je een beetje flirten en kijken of de ander zin heeft in een FWB, soms moet je juist afstand houden omdat je je vriend anders oncomfortabel maakt, en soms maken zulke gevoelens een vriendschapsband kapot en kun je voor jezelf besluiten om ze niet te voeden. En soms kun je er ook voor kiezen om je niet druk te maken, en te kijken hoe het loopt. Wat het beste is hangt af van wie jullie zijn als mensen, en hoe jullie vriendschap is. Dus daar zou je wel over na kunnen denken.

Maar schuldig voelen, nah. Zolang je hem er niet over vertelt is er sowieso niets aan de hand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Waarom heb ik de neiging om met de zus van een van mijn vrienden naar bed te gaan
Sora077
7 18-12-2017 12:46
Seksualiteit Ben je bi als je orgasmes krijgt van meiden
Verwijderd
70 08-06-2012 23:04
Liefde & Relatie wanneer friendzone en wanneer verder?
Verwijderd
94 08-02-2012 20:08
Liefde & Relatie Is hij op mij verliefd?
She loves Him
30 18-06-2009 09:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap van Dale kuist woordenboeken.
Twanos
117 10-02-2007 14:08
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.