Oud 25-02-2002, 14:06
someone
someone is offline
heeft iemand tips om een beetje snel aftevallen??
of zo'n schema met wat je wel en niet mag eten.
en wat werkte het beste bij jullie???
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Oud 25-02-2002, 14:15
lake bodom
lake bodom is offline
geen snoep, geen vet, geen mayonaise enzo.
geen zout, geen suiker.
en sochtends gewoon boterhammen eten, met kaas ofzo?
en avondeten... en geen tussendoortjes
Oud 25-02-2002, 14:16
lake bodom
lake bodom is offline
maarja, lijkt me vanzelf sprekend...
en veel sporten...
Oud 25-02-2002, 15:44
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Van geen vet naar binnen te krijgen ( als het je dan zou lukken, waar de kans best klein is ) kan je goed ziek worden, dus daar zou ik maar mee oppassen. Bovendien, vet is lang niet zo slecht als suiker, dus eerder minder snoepen enzow ... naja, als je elke dag een hele zak chips naar binnen werkt is het natuurlijk ook niet the way.
Verder dacht ik dat je van zout niet aankomt, en je hebt het net zoals wat vet nodig.

Ze wilde toch alleen afvallen, niet aan een dieet die je krijgt na een lever / galblaas operatie !

Maar someone, verder moet ik je teleurstellen, want snel afvallen lukt meestal zowiezo niet, en al zeker niet op een " gezonde manier " waar jullie zo geobsedeerd door zijn.
__________________
Bloedserieus
Oud 25-02-2002, 15:51
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Het is beter om langzamer af te vallen, als je heel snel afvalt gaat je lichaam zich daar tegen bescheremen, door minder vet ed. te verbranden. Als je langzamer afvalt kan je lichaam daar aan wennen, en dat heeft (op lange termijn) veel meer effect.
__________________
mjah....vast
Oud 25-02-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:
geen snoep, geen vet, geen mayonaise enzo.
geen zout, geen suiker.
en sochtends gewoon boterhammen eten, met kaas ofzo?
en avondeten... en geen tussendoortjes
Vet heb je nodig! Net als zout!
In mayonaisse zitten btw niet zoveel calorieën als in kaas, al draait het om afvallen niet alleen om de calorieën. Tussendoortjes zijn ook niet slecht, het ligt er alleen aan wat je als tussendoortje neemt, of dat fruit os komkommer of cup a soup of een zak chips of een reep chocola is. Als je jezelf uit gaat hongeren grijp je een stuk makkelijker naar een mars ed, en dan val je dus niet af. Je kunt beter regelmatig eten, mèt tussendoortjes! Snel afvallen is niet goed, dan ga je jo-jo-en, en dat lijkt me niet het resultaat dat je wilt. Als je wat langzamer en op een verantwoorde manier afvalt is de kans dat het blijvend is groter, plus dat het stukken makkelijker vol te houden is dan een (ONGEZOND) honger dieet. Je komt dan btw ook voedingsstoffen tekort, en dat is super slecht, je lichaam heeft van alles stoffen wat nodig, dus ook vet! Ga liever naar een dietiste voor een persoonlijk advies! Misschien is dat afvallen absoluut niet nodig! Als je af wilt vallen, doe het dan met hulp van een dietiste, dan weet je dat je het op een verantwoorde manier doet.
Oud 25-02-2002, 16:48
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
geen snoep, geen vet, geen mayonaise enzo.
geen zout, geen suiker.
en sochtends gewoon boterhammen eten, met kaas ofzo?
en avondeten... en geen tussendoortjes
Dit is idd zo ongeveer het slechtste wat je kunt doen en waar veel mensen de fout ingaan. Vet heb je nodig, zonder snoep nodig je jezelf uit tot vreetbuien, suiker zit overal in en veel zoetstoffen zijn net zo goed niet echt gezond, tussendoortjes moet je je juist wel nemen, want die houden je stofwisseling of peil, let op alleen op de soort tussendoortjes.
En k ben t met Leonoor eens, als je echt serieus wilt afvallen, kun je t beste gewoon even naar n dietiste gaan! xxx Sanne
Oud 26-02-2002, 01:17
cyrillic
cyrillic is offline
Ik eet bijna nooit snoep, chips of andere troep. Al helemaal geen tussendoortjes. Aan Marsen heb ik al helemaal een schurfthekel aan. Ik drink dan wel frisdrank.
En niet dat ik op dieet ben ofzo, ik hou er gewoon niet van.
Als je echt gewoon wilt afvallen eet je 's ochtends en 's middags goed (van brood kun je niet te veel eten (let op het beleg ))
Je drinkt geen frisdrank, maar water of melk. Veel drinken helpt ook. Als je gewoon groenten met aardappels eet, en niet te veel vlees en jus,(van vegetarisch worden val je ook erg van af, let er wel op dat je genoeg vleesvervangers eet), dan kun je je ook gewoon vol eten. Geen zoete toetjes, yoghurt kan wel. Heb je 's avonds alweer honger? Dan neem je nog een boterham. Als je veel alcohol drinkt helpt hiermee minderen ook, en stoppen met roken helpt gigantisch.
Voor de rest, ga op fitness ofzo. Rennen en fietsen zijn goeie oefeningen om af te vallen. Neem wel een sportdrankje mee, anders ga je je misschien flauw gaan voelen en dat kan gevaarlijk zijn.

[Dit bericht is aangepast door cyrillic (26-02-2002).]
Oud 26-02-2002, 11:05
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Zet dit maar in het Grote Lijntopic.
__________________
.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Iemand tips??
kleinedraak
31 09-05-2004 13:28
Liefde & Relatie Heeft iemand tips?
essie1985
9 19-05-2003 18:11
Eindexamens 2003 Heeft iemand tips voor me?
Eresh'kigål
4 11-04-2003 18:00
De Kantine Moet morgen afrijden, iemand tips?
Verwijderd
31 04-03-2003 17:59
Lifestyle heeft iemand tips???
quween
1 11-09-2002 19:59
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Heeft iemand tips om woordjes te leren?
Quiana
7 10-09-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.