Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 21:21
BaLLooN
Avatar van BaLLooN
BaLLooN is offline
Ik heb sinds 2 weken een vriendje (jah het is nog allemaal wat pril), maar ik ben heel gek op hem. Dan lig ik bijv. in bed aan hem te denken, en xie hem alleen in het weekend. Dan moet ik hem gewoon smsen, en dan staat dr bijv. alleen in; kvind je lief. Meer niet, naja ik heb wel vaker van dat soort acties. Maar ik ben bang dat ik daardoor te opdringerig overkom. Hij houd namelijk niet van die opdringerigheid (heb ik mij laten vertellen).

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je bijv. net een smsje hebt verstuurd en denkt, dit was een beetje to much ?
Kheb hem net een smsje gestuurd, vlak nadat hij me gebeld had:
*kheb een shirtje dat naar je ruikt, dikke kus* En ben elke keer bang dat hij denkt van; jooooooh.. ziek wijf.


Naja het komt dr eigenlijk opneer, dat ik denk dat hij niet zo gek op mij is, als ik op hem. Meer mensen met dit probleem?
__________________
Those who try to be different, are all the same...!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 21:23
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
neeej eigelijk niet, ik heb vaak eerder het idee dat me sms'jes juist een beetje kort en te krachtig overkomen...
tja typen op een telefoon gaat natuurlijk niet zo geweldig en ik ben niet zo heel fanatiek daarin eigelijk..

naja overdrijven lijkt me niet goed, maar gewoon lieve dingen sturen moet kunnen toch?
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 21:27
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
evil_angel is zo evil nog niet Ben het daar wel mee eens

Alleen

Vergeet niet dat je verliefd bent Kijk maar wat topic's na over verliefd zijn daarin zul je vinden dat verlegen of beetje bang zijn gewoon een deel is van verliefd zijn Als ik zo jou smsjes zie vind ik niet dat je te opdringereg bent. Wou dat ik dat soort smsjes kreeg
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 21:31
hansjuh
Avatar van hansjuh
hansjuh is offline
Die korte smsjes zijn wel vaak het fijnste om te ontvangen. en als je bang bent dat je meer voor hem voelt dan hij voor jou helpt er maar een ding: met hem erover praten!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:21
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Heb hetzelfde gevoel weleens, eergisteren nog; mijn vriend/ ex vriend mjah ga 't niet weer uitleggen... hij is drie maanden weg dus is t uit. khad onder het mailtje gezet dat ik van hem hou. Achteraf bedacht ik me dat ik me dan opdring omdat we juist wat afstand wilde als hij toch weg was... En dat het dus uit zou zijn.

Voel me best schuldig dat ik hem toch op die manier aan me bind, maar ik mis hem gewoon zo en wilde dat hij wist dat ik hem niet vergeet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:56
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Ik denk dat (bijna) iedereen dit wel kent uit het beginstadium van een relatie... je bent onzeker, en je bent toch altijd bang dat je iets niet goed doet. Had je niets van je laten horen was je abng geweest dat hij je te koel vond, en nu je wel wat van je laat horen ben je bang dat hij je te opdringerig vind... Probeer een middenweg te vinden, en je verder niet al te druk te maken, waarschijnlijk is hij alleen maar blij met de aandacht die hij van je krijgt
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 13:59
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
zoiets heb nu , na 5 maanden ook. Tis echt heel vervelend want soms wil ik hem gewoon vertellen hoe leuk ik hem vind enzo maar hou ik me toch in omdat ik idd bang ben dat hij me te opdringerig vind! en denkt, uuh ze vind me wel erg leuk, als ik het uit maak gaat ze vast en zeker flippen ofzo. Tis heel erg vervelend maar ik denk dat je het gewoon moet zeggen, erover praten. Maar bij jullie is het nog wel heel erg pril dus mss gewoon ff wachten
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:03
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Als ik die jongen was, zou ik het juist heel erg leuk vinden. Ik heb het ook weleens met meisjes waar ik nix mee heb, maar opzich wel leuk vind, dan stuur ik ook wat te vaak smsjes. Maar dat is een andere situatie natuurlijk. Je kan em natuurlijk gewoon vragen wat ie van je smsjes vind.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Probeer er gewoon met hem over te praten? Ik denk niet dat hij het erg vind en het juist wel fijn vind als je het gewoon op de man af vraagt?

Dadelijk krijgt die misschien juist het gevoel dat je hem een beetje loopt te mijden of te negeren. Of erger; dat je hem het gevoel geeft dat je hem niet meer leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:45
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
en dan nog, heeft ie weleens laten merken aan jou dat hij moe werd van je smsjes?
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 15:08
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Marcade schreef op 07-10-2003 @ 15:34:
Probeer er gewoon met hem over te praten? Ik denk niet dat hij het erg vind en het juist wel fijn vind als je het gewoon op de man af vraagt?

.
Inderdaad. Waarom durven mensen elkaar over ALLES de waarheid te vertellen, en als het om de liefde draait ineens niet? Terwijl de liefde het fundament is van het hele leven?
Ik begrijp het niet, hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:07
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 07-10-2003 @ 16:08:
Inderdaad. Waarom durven mensen elkaar over ALLES de waarheid te vertellen, en als het om de liefde draait ineens niet? Terwijl de liefde het fundament is van het hele leven?
Ik begrijp het niet, hoor.
klinkt zo logisch he?
toch is dat heel anders
juist als je verliefd bent en niet weet wat de ander precies van je denkt, wil je het niet verknallen door hem de indruk te geven b.v. nogal opdringerig te zijn.....
En om het dan aan hem te vragen dan vind je jezelf ook vaak lomp overkomen..

Ik denk dat je juist dan extra voorzichtig bent omdat je goed wilt overkomen bij die persoon
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:31
Verwijderd
Heb t zelf ook wel eens. Dat ik ook heel veel smsjes stuurden met eigenlijk dezelfde boodschap. Ben toen streng tegen mezelf geweest en ben t minder gaan doen.. Nu heb ik dat gevoel ook niet meer zo en ik heb wel het idee dat ik m vaak genoeg duidelijk maak dat ik aan m denk, van m hou etc..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:52
BaLLooN
Avatar van BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 07-10-2003 @ 18:15:
en dan nog, heeft ie weleens laten merken aan jou dat hij moe werd van je smsjes?
Nee, dat niet, maar ik denk dat hij dat ook niet zo gauw zou laten merken. Omdat hij denkt dat het lullig overkomt ofzo . Zelf stuurd hij ook wel eens lieve smsjes, maar die zijn niet zo direct als die van mij. Maar dan zeg ik bijv. dat ik hem mis, en dan zegt hij dat hy me ook mist, maar uit zich zelf zegt hij dat niet.

Ik ben bang dat hij nou denkt dat ik zo opdringerig ben, en dat hij zich aan my gaat irriteren en het daarom uitmaakt (aangezien het nog zo pril is, en hij vaak van die 3 weken-relaties heeft gehad)

Er over praten is een optie, maar ik denk dat ik het nog even aan moet zien en kyken hoe hij verder op die smsjes reageerd.
__________________
Those who try to be different, are all the same...!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
BaLLooN schreef op 07-10-2003 @ 17:52:
Zelf stuurd hij ook wel eens lieve smsjes, maar die zijn niet zo direct als die van mij. Maar dan zeg ik bijv. dat ik hem mis, en dan zegt hij dat hy me ook mist, maar uit zich zelf zegt hij dat niet.
was hier in het begin net zo hoor..

*zucht* die mannen ook
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:02
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik in bed lig en gewoon MOET smsen ( helaas gaat dat nu lastig met een tegoed van 60 cent) maar dan vind hij het juist meestal ssupper lief wat ik stuur en meestal stuurt hij ook wel eens zomaar een smsje om te vertellen dat hij van me houdt.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:20
Verwijderd
Zo stuur ik hem wel eens kaartjes. En hij zegt niet eens dat hij ze gekregen heeft
Als ik er dan naar vraag vind ie t wel lief en laatst zei ie: is elke keer weer een beetje bevestiging dat je van me houdt
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:32
BaLLooN
Avatar van BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 07-10-2003 @ 20:32:
Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik in bed lig en gewoon MOET smsen ( helaas gaat dat nu lastig met een tegoed van 60 cent) maar dan vind hij het juist meestal ssupper lief wat ik stuur en meestal stuurt hij ook wel eens zomaar een smsje om te vertellen dat hij van me houdt.
Dat heb ik dus ook, dan MOET ik gwoon smsen. Maar alleen smst hij niet van die 'korte lieve smsjes'. Waardoor ik dus weer onzeker word...
__________________
Those who try to be different, are all the same...!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2003, 19:38
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
sommige jongens zijn daar gewoon niet zo "spontaan" mee als andere
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:27
Verwijderd
Juh, ik ken het - zelfs al heb ik helemaal niets met hem, dan nog ben ik bang dat ik een stalker lijk als ik hem sms. Rottige klotetelefoons
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie)
ludachris
4 03-10-2009 11:22
Liefde & Relatie Wat te doen?
Amariss
78 30-09-2007 09:02
Liefde & Relatie Vriend met depressie
machteloosje
38 24-11-2006 11:18
Liefde & Relatie wanneer je net denkt dat alles voorbij is...
Charlottetje
68 12-01-2004 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.