Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 11:54
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik heb nou twee maanden een vriendje, maar ik begin eik te twijfelen of ik het nog wel echt wil. Maar uitmaken wil ik het nog nie, maar nou met valetijnsdag die er aan komt, vind ik nie da ik kan doen alsof er niks aan de hand is.
Moet ik zeggen da hij niks groot moet doenm omdat ik er nog nie zeker van ben... Of moet ik er zelf eerst zeker van zijn voor da ik dit zeg, en hem dan eventueel iets groots laten doen?
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 12:02
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
Ik denk niet dat als je nog maar 2 maanden samen bent, je al echt reusachtig grote dingen voor elkaar gaat kopen, dus ik denk dat je je daar toch al niet al te veel zorgen over moet maken. (volgens mij h...)
En als je twijfelt, wel wacht dan gewoon wat af. Ik heb dit ook meegemaakt en ik heb het toen veel te snel uitgemaakt. Na een tijdje kwam ik tot de conclusie dat ik mijn ex-vriend echt nog graag zag en hem heel hard miste. Gelukkig wou hij nog terug met mij, anders had ik mij echt geen raad geweten. Maar wacht gewoon even voor je echt de knoop doorhakt. Als je zeker weet van 'het gaat toch niet lukken', wel dan kan je het misschien wél best uitmaken. Maar dat moet je zelf voelen denk ik...
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:07
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ja ik denk ook nie echt grote dingen,maar stel da die een kettinkje ofzoeits , ja ik weet echt nie wa ie van plan is, maar stel dan zou ik me echt geen raad weten...
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:34
kizzy
kizzy is offline
uhh als je twijfeld als je relatie nog wel goed loopt kan je er toch met hem over praten... je wil het niet uitmaken, maar je vind het ooik niet meer zo lekker lopen... daar moet toch een reden voor zijn?? praat er daar mee over, hij weet dan zelf ook wel dat hij niet heel veel voor valentijn hoeft te doen...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:37
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik wet niet hoe oud je bent, maar blijf wel realistisch: aan deze relatie zal een einde komen. Dit is niet je levenspartner voor altijd. misschien dat jullie elkaar weer tegenkomen, alles kan

tot die tijd blijft het wachten tot het uit gaat. Het gebeurd TOCH wel, daarom kan jij het beste de stap nemen, verdriet hoort erbij. En 2 maanden is de schade nog beperkt
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:15
NightQueen
NightQueen is offline
je moet het hem meteen zeggen dan kunnen jullie er zsamen iets aan doen dat heb ik ook gehad met mijn vriend en je moet juist valensdag door brengen met hem word misschien wel zekerder door
GO FOR IT
__________________
Kisses NightQueen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk?
JonathanJohnson
20 19-01-2010 17:54
Liefde & Relatie Moeilijk om hem los te laten
Anijs
22 01-08-2005 12:40
Verhalen & Gedichten Wat vind je moeilijk?
Black Sugar
13 02-10-2002 22:39
ARTistiek Wat vind je moeilijk?
Black Sugar
13 02-10-2002 22:39
Games Soldier of fortune 2 single player moeilijk
Hellracer_NL
8 07-06-2002 07:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.