Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 12:41
Cato328
Cato328 is offline
Ik heb er een hekel aan als iemand mij helemaal claimd als ik met hem heb. dan wil hij mij opeens 5 keer per week zien, maar dat hoefde niet voordat we iets met elkaar hadden. Ik heb nog meer vrienden die ik graag wil zien. (Doet mijn huidige vriend niet trouwens)
Herkent iemand dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 12:43
C'est moi!
C'est moi! is offline
mwah...beetje. Gewoon een keer goed over praten, heeft bij ons geholpen.
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:15
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Jah zeker heb het bij liene ook
zie der nou al 2 week elke dag en word er gek genoeg niet echt vlou van! maar ik ga nou toch ff wat minder met der om want ik ken vrienden niet laten vallen voor haar.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 12:17
Verwijderd
ja ik ken dat wel een beetje

zelf ben ik een beetje het type van " ik weet dat we elkaar leuk vinden " maar dat hoeven we elkaar niet elke dag te zeggen ..

en als ze dan ook nog gaat zeuren dat ik haar elke avond moet bellen..zucht ..

Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 13:28
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
telief.com schreef:
ja ik ken dat wel een beetje

zelf ben ik een beetje het type van " ik weet dat we elkaar leuk vinden " maar dat hoeven we elkaar niet elke dag te zeggen ..

en als ze dan ook nog gaat zeuren dat ik haar elke avond moet bellen..zucht ..

ah gaat wel over (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 13:48
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik zie me vriend elke dag behalve donderdagavond dan moet ik werken, maar anders bellen we wel, ik voel het niet als bezitterigheid, ik vind het fijn om bij hem te zijn en zijn stem te horen, en als het toch allemaal even te veel word tussen ons dan merken we dat gauw genoeg want dan vallen we van de ene ruzie in de andere.

Maar ik vind het niet bezitterig, en hij heeft ook nog nooit tegen me gezegd dat ik bezitterig ben, en jah nu zie ik me vriendinnen een stuk minder maar ik bel nog wel met ze, en dat ik hun minder zie heeft niet alleen met de relatie tussen mij en me vriend te maken, maar gewoon door het feit dat ik van school af ben gegaan.
__________________
Love Is Like War...Easy To Start...Difficult To End...Inpossible To Forget!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 15:24
Verwijderd
Herken het wel. Ik zorg gewoon dat dat niet gebeurt. Ik zie hem 1 keer per week, of 1 keer in de 2 weken. Verder spreek ik hem wel via de telefoon. Maar hij weet nu hoe ik de relatie zie, dus daar heb hij het maar mee te leven. En hij zal wel heel gek op me zijn, anders was hij nooit akkoord gegaan met die eisen van mij
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Cato328 schreef:
dan wil hij mij opeens 5 keer per week zien, maar dat hoefde niet voordat we iets met elkaar hadden.
Het is toch logisch als je elkaar meer ziet als je iets met elkaar hebt??
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:59
Verwijderd
Ik had dat wel bij mijn ex, maar dat kon komen omdat ik niet echt verliefd op hem was. Als je echt verliefd bent wil je niets liever dan bij hem zijn en (als ik naar mijn vrienden kijk) is 5 keer per week echt niet bijzonder veel.
Maja, not been there, not done that...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 15:49
Cato328
Cato328 is offline
Citaat:
PCRodent schreef:
Het is toch logisch als je elkaar meer ziet als je iets met elkaar hebt??
Jah dat klopt, maar meestal zijn mijn relaties vooral gebaseerd op vriendschap. zag hem bijvoorbeeld 1 keer per week en we belden veel, maar als er het stickertje relatie op zat, moesten we elkaar opeens veel meer zien terwijl het daarvoor ook goed ging.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:46
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
ik weet niet hoor, maar voor mij geldt dat ik zo ontzettend gek op d'r ben, dat ik zo vaak mogelijk bij haar wil zijn.. gelukkig heeft zij hetzelfde.
M'n vrienden zie ik nog vaak genoeg, ik ga nog steeds zo'n 5 keer per week naar school en ik train ook nog steeds 3 keer per week..
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 21:32
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb er een mooie term voor: monopoliefde

een partner verwacht dat jij hem exclusief bent, en soms gaat dat tot in het absurde door. Dus alleen tijd met hem doorbrengen ( kan ook haar) het continu willen zien.
Meestal zeggen deze personen dat het of oprechte interesse is, tijd met je door willen brengen, maar het kan ook onzekerheid en jaloerzie zijn.

Je moet niet al te snel conclusies trekken welke van beide het is. je partner heeft het goed recht veel bij je te zillen zijn, maar echt bezit als in 24-uur per dagis niemand. De slaventijd is over
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:50
Cato328
Cato328 is offline
Citaat:
T-beertje schreef:

M'n vrienden zie ik nog vaak genoeg, ik ga nog steeds zo'n 5 keer per week naar school en ik train ook nog steeds 3 keer per week..
Maar in mijn geval zijn mijn beste vrienden niet degene die ik op school of op een club zie.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:09
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Cato328 schreef:
Maar in mijn geval zijn mijn beste vrienden niet degene die ik op school of op een club zie.
CLUB? Uuuuh bij welke sekte zit jij

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 18:27
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ow, dat vind ik juist wel lief... na ja, ieder zn eigen smaak. Ik wil mn vriend ook zoveel als mogelijk zien dus ja...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.