Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 11:51
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ik droom de laatste tijd vaak dingen die met een ex te maken hebben. Een jongen waar ik heel lang verliefd op ben geweest. Gister droomde ik weer dat ik met hem zoende. eerst was het voor de grap maar toen echt. En het voelde zo goed. Ik wilde 's morgens niet wakker worden omdat ik de droom zo fijn vond.
Betekend dit dat ik toch nog wat voor hem voel?
ik weet dat ik heel veel van mijn huidige vriend hou, en dat ik dus niet terug wil vallen op mijn ex. Ik weet het echt even niet
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2002, 12:23
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Starrie schreef:

ik weet dat ik heel veel van mijn huidige vriend hou, en dat ik dus niet terug wil vallen op mijn ex. Ik weet het echt even niet
Wat "ik weet het niet" je schrijft het zelf, je wilt niet terugvallen op je ex, dus kdenk niet dat het verliefdheid is. Ik droom ook wel eens over mn ex, betekent helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 13:48
Zorkman
Zorkman is offline
heb da ook al voorgehad
en toen bennek wel weer neig verliefd geworden op mijn ex, maar da wilt nie zeggen da daarom bij u ook zou zijn hé...

't kan zijn da ge gewoon nog veel om hem geeft of ge hem gewoon nog aantrekelijk ofzo vind...
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 10:00
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik droom ook wel eens over mn ex ,terwijl ik tochwel heel verliefd ben op mn vriendinnetje maar je dromen heb je over t algemeen in de hand en zijn meer een verwerkingsproces als dat ze betekenen dat je nog verliefd bent.
bovendien staan de personen in je dromen niet altijd aan de personen die jij er bewust mee verbind , je ex kan heel goed voor je huidige geliefde of zelfs jezelf staan.
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:21
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik droom vaak genoeg over mijn ex, maar ja ik droom ook vaak zat over anderen...

Naarm ijn idee zijn mensen in een droom toch de weerspiegeling van je eigen persoonlijkheid
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 18:45
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ja het klopt inderdaad dat ie nog veel voor me betekent. Ik vind het toch fijn als ie in de buurt is altijd. Ik hoop inderdaad dat deze droom niets betekend want ik wil niet terugvallen vooral omdat ik weet dat het nooit meer iets kan worden. maar bedankt allemaal!
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:51
apart persoontje
apart persoontje is offline
Je mensen in je droom staan meestal voor het tegenovergestelde. ALs jij ruzie hebt met je vader over een voetbal wedstrijd, mag je bijv in je droom van je moeder nie.
Dus je ex stelt den kik je vriendje voor en ja dat voelt goed!

ik denk da het niks is om je zorgen over te maken
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 12:20
Verwijderd
ach ja ,hoef je je niet veel van aan te trekken hoor,is heel normaal ..meestal betekend het niet veel ,als je zelf al de afweging hebt gemaakt om met dit vriendje dat je nu hebt verder te gaan ,moet je daar gewoon voor gaan !!

Suc 7
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 15:22
Verwijderd
Nachtmerries bedoel je
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 20:40
Verwijderd
Ik heb ook wel eens van die dromen gehad waarbij ik niet wilde wakker worden omdat het zo fijn was bij hem, terwijl ik niet meer verliefd op hem ben (dat wel heel erg was). Ik denk dat het gewoon een beetje een herinnering is, en er blijft natuurlijk altijd wat gevoel over voor degene op wie je zo verliefd bent geweest...

Heb gisteren trouwens ook gedroomd dat ik weer met mijn ex zoende en dat hij toen wel weer verkering wou, maar ik niet... Dus dat was het omgekeerde.... Hoewel ik niet weet waarom ik dan toch met hem zoende
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 21:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Een hele lange tijd ging de omgang tussen mij en mijn ex erg slecht. Ik droomde daar ook over, toen ik al iets met mijn nieuwe vriend had. gewoon dat ik wee rnormaal met hem om kon gaan, want we hebben toch een hele tijd samen doorgebracht.
Nu is alles weer wat bekoeld, we spreken elkaar weer, niet meer vijandelijk. Een droom zegt je meestal dat er iets dwars zat, maar als je echt fantasien over je ex hebt kan het zijn dat je iets mist. het hoeft echter helemaal niet, wie weet heb je morgen een droom over brad pitt...(trek je conclusie niet al te snel)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:23
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ja, kijk ik denk dat het heel normaal dat je daar over droomt, je hebt immers denk ik ook goede herinneringen van je ex. Ik had dat in het begin heel erg. Droomde er vet vaak over en voelde me dan wel schuldig tegenover mijn huidige vriendin, want ik hou vet veel van mijn vriendin, maar ja dat ik over mijn ex weleens droom is nie zo raar.

(miekzz, als je dit zou lezen maak je maar geen zorgen hoor)
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik droom over mijn ex ...
Jonas_V
5 09-07-2014 21:40
Psychologie Vreselijke dromen over vriendje lief
justmexi
13 27-06-2012 17:12
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #103
indigo
471 26-11-2009 08:46
Liefde & Relatie in de war over ex-vriend
waves
14 05-10-2007 19:31
Liefde & Relatie Plots telkens dromen over je ex...
F.Nightingale
8 09-09-2007 20:15
Verhalen & Gedichten Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem.
CSN
244 09-07-2006 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.