Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2006, 03:45
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Wil graag zo'n Philips mediacenter aanschaffen voor mijn Philips plasmascherm, maar heb hier geen ervaring mee. Hoor en lees verschillende verhalen over dit apparaat, sommigen hebben goede ervaringen, anderen weer niet.

Lees DIT maar eens.

Is het de moeite waard, of toch maar liever een PC kopen? (met DVI aansluiting)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2006, 10:07
J-roenn
J-roenn is offline
voor die prijs kan je beter zelf een barebone in elkaar donderen met veel leukere hardware.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 10:52
Verwijderd
Inderdaad, wat J-roen zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 20:55
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 16-11-2006 @ 11:07 :
voor die prijs kan je beter zelf een barebone in elkaar donderen met veel leukere hardware.
Hier had ik ook al aan gedacht, maar klooien met meerdere losse componenten heb ik eigenlijk niet veel zin is, en bovendien wil ik liever alles in één apparaat hebben.

Maargoed ik heb inmiddels eentje besteld en hoop dat die goed werkt, zal ik morgen of zaterdag krijgen, wordt vervolgt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 17:55
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb afelopen dagen met een Philips mediacenter mogen spelen, en daar ben ik toch behoorlijk op teruggekomen!

Philips maakt goede televisie's, maar van computertechniek hebben ze totaal geen kaas gegeten, de problemen zijn talrijk.

Pluspunten:

Zeer scherp en gedetailleerd windows beeld op mijn plasma (als een goede CRT computer monitor!)

Veel bijgeleverde kabels

Fraai design

Min punten:

Windows start moeilijk op

Blijft na iedere update of HD opname in ''opstarten hangen'' (alleen stekker eruit trekken ja, ja ) dat werkt.

Bereau blad en taakbalk springt in de kleur rood en bruin, moet ik dan telkens handmatig terugbrengen in de oorspronkelijke kleur.

DVD speler valt qua presaties erg tegen

Krijg geen geluid met de digitale kabel (MC out, TV in)

Afstands bediening reageerd zeer traag en erg on overzichtelijk

Apparaat maakt vrij veel herrie (koel ventilator)

Rare en vreemde manier hoe je die coaxkabels moet aansluiten (splitter ipv doorlussen)

Kortom een apparaat dat zeker niet aan te bevelen is, ben inmiddels een illusie rijker en ga komende week gewoon een losse nieuwe PC toren kopen met DVI aansluiting, en dit apparaat gaat terug!

Philips is veelst te voorbarig geweest met dit toestel, ze moeten hun huiswerkt omtrent Mediacenters nog eens goed overdoen. (op de Philips helpdesk geven ze schoorvoetend toe dat het apparaat last heeft van kinderziektes)

Laatst gewijzigd op 18-11-2006 om 18:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.