Oud 01-02-2003, 17:33
Een dijker
Een dijker is offline
Ik ging uit met mijn vriendin en een paar anderen, waaronder ook haar vriendin, en ik had al een beetje geflirt met haar, en toen ging ik mijn vriendin naar huis brengen en zij ging mee en woonde verder dan mijn vriendin. Dus ik d8 ik breng haar ook weg en toen stopte ze en pakte ze me op mijn bek en ik ga mee naar haar huis, haar ouders waren er niet en toen hebben we het gedaan terwijl ik al verkering heb met mijn vriendin, wat moet ik doen??
Oud 01-02-2003, 17:35
Verwijderd
ehm... mjah dat had je níét moeten doen... maar daar is het een beetje laat voor, om dat te zeggen...

waarom ging je dan mee naar binnen om sex te hebben? voel je wel wat voor je vriendin? zo niet, dan is ze beter af zonder jou en is het het beste om het maar uit te maken...
Oud 01-02-2003, 17:44
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik denk dat een relatie met elk van beide in dit stadium hopeloos is. Daarom kun je er maar het beste iets leuks van maken. Houd die tweede vriendin gewoon aan. Speel ze tegen elkaar uit, en zie er persoonlijk op toe dat je die vriendschap breekt. De 2e vriendin is het namelijk niet waard haar vriendin te zijn. Jij bent het ook niet waard haar vriendin te zijn, maar kunt dat nog wel even spelen om de vriendschap op te breken, en om er nog lekkere seks aan over te houden. Trouwens; doe het wel veilig. We zijn hier niet om elkaar ziektes te geven!
Oud 01-02-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Ik denk dat een relatie met elk van beide in dit stadium hopeloos is. Daarom kun je er maar het beste iets leuks van maken. Houd die tweede vriendin gewoon aan. Speel ze tegen elkaar uit, en zie er persoonlijk op toe dat je die vriendschap breekt. De 2e vriendin is het namelijk niet waard haar vriendin te zijn. Jij bent het ook niet waard haar vriendin te zijn, maar kunt dat nog wel even spelen om de vriendschap op te breken, en om er nog lekkere seks aan over te houden. Trouwens; doe het wel veilig. We zijn hier niet om elkaar ziektes te geven!
Ookal klinkt dit zow ontzettend lullig en hard. Hij heeft wel un beetjuh gelijk. Het is alleen jammer dat wanneer je dit zou doen jouwn vriendin de duppe hiervan zal zijn. Want zij heeft tenslotte niks misdaan
Oud 01-02-2003, 22:02
Rioto
Yo lompe westlander komen steeds meer westlanders op dit board Yeah
Oud 01-02-2003, 22:58
Blablachick
Blablachick is offline
het gebeurt nou eenmaal... en je kan er nix meer aan veranderen! ik zou hetniet tegen je vriendin zeggen.. is misschien slecht.. maar anders breek je haar hart
__________________
you can fall of a mountain, you van fall of a three, but the best way you can fall, is to fall in love with me!
Oud 01-02-2003, 23:04
Thomas
Thomas is offline
Je moet gewoon alles vertellen aan je vriendin, die zal het vervolgens wel uitmaken. Maarja, dat boeit jou toch niet want je geeft niets om haar. Dat blijkt iig wel uit de actie om maar een vriendin van haar te slapen.

Al met al heb je niets te verliezen want je zult waarschijnlijk je vriendin kwijtraken. Misschien dat je nog verder kunt met die vriendin van haar, maar dat zal zeker het einde van die vriendschap betekenen.

Ten slotte wil ik nog ff zeggen dat ik je een zak vind, om hetgeen je dat meisje aangedaan hebt.
Oud 02-02-2003, 01:31
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
mail naar 'vrijen enzo', met marjolein van fancy
Oud 02-02-2003, 11:00
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
ik heb ook al zoiet in de aard gehad maar dan wel met de vriend van een vriendin gaan slapen ze is het niet van hem te weten gekome hij heeft gezwegen maar ik kon er niet tegen dat dat meisje er het slachtoffer van was e,n dat was een kei lief meisje dus kon ik het haar ook niet gunnen om met zo een jongen samen te zijn dus heb ik het haar heel rustig verteld nu zijn we wel geen vrienden meer en is zij nog wel samen met haar vriend maar ik heb teminste opgebicht wat ik verkeerd had gedaan want anders gaat het mijn hele leven achtervolgen ik vind het beter zo dus zie maar wat je doet maar ik denk dus ook wel dat mss die vriendin van jouw vriendin iets gaat lossen ik ben niet zeker maar het kan dus wel gebeuren omdat ze niet meer tegen het gvoel kan dat ze een goede vriendin van haar heeft laten staan op die manier

veel succes
groetjes liesje
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Oud 02-02-2003, 12:07
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Een dijker schreef:
Ik ging uit met mijn vriendin en een paar anderen, waaronder ook haar vriendin, en ik had al een beetje geflirt met haar, en toen ging ik mijn vriendin naar huis brengen en zij ging mee en woonde verder dan mijn vriendin. Dus ik d8 ik breng haar ook weg en toen stopte ze en pakte ze me op mijn bek en ik ga mee naar haar huis, haar ouders waren er niet en toen hebben we het gedaan terwijl ik al verkering heb met mijn vriendin, wat moet ik doen??
14 jaar
Oud 02-02-2003, 12:10
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef:
14 jaar
beetje jammer inderdaad
Oud 02-02-2003, 12:23
Harrie
Avatar van Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Een dijker schreef:
Ik ging uit met mijn vriendin en een paar anderen, waaronder ook haar vriendin, en ik had al een beetje geflirt met haar, en toen ging ik mijn vriendin naar huis brengen en zij ging mee en woonde verder dan mijn vriendin. Dus ik d8 ik breng haar ook weg en toen stopte ze en pakte ze me op mijn bek en ik ga mee naar haar huis, haar ouders waren er niet en toen hebben we het gedaan terwijl ik al verkering heb met mijn vriendin, wat moet ik doen??
probeer haar duidelijk te maken dat je 14 bent, dan vergeeft ze het je wel
Oud 02-02-2003, 15:44
Blablachick
Blablachick is offline
waarschijnlijk is ze van jou leeftijd?
__________________
you can fall of a mountain, you van fall of a three, but the best way you can fall, is to fall in love with me!
Oud 02-02-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
wat moet ik doen??
wat denk je zelf
Oud 02-02-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Ik denk dat een relatie met elk van beide in dit stadium hopeloos is. Daarom kun je er maar het beste iets leuks van maken. Houd die tweede vriendin gewoon aan. Speel ze tegen elkaar uit, en zie er persoonlijk op toe dat je die vriendschap breekt. De 2e vriendin is het namelijk niet waard haar vriendin te zijn. Jij bent het ook niet waard haar vriendin te zijn, maar kunt dat nog wel even spelen om de vriendschap op te breken, en om er nog lekkere seks aan over te houden. Trouwens; doe het wel veilig. We zijn hier niet om elkaar ziektes te geven!
errrg fout... maar als Een Dijker daar ongevoelig genoeg voor is, dan is dit inderdaad de 'leukste' en 'makkelijkste' oplossing voor hem
Oud 02-02-2003, 16:36
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
errrg fout...
I Know
Oud 02-02-2003, 20:19
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
liesemies schreef:
en dat was een kei lief meisje dus kon ik het haar ook niet gunnen om met zo een jongen samen te zijn
Jij was net zo fout toch? Ik vind het een beetje raar dat je doet alsof je het haar vertelde om haar te helpen... als je haar echt geluk had gegund was je niet met haar vriend naar bed gegaan. Groot gelijk dat jullie geen vriendinnen meer zijn.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 02-02-2003, 20:39
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
tja...? schreef:
14 jaar
Jong geleerd is oud gedaan.

toch ?
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 02-02-2003, 20:55
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Jong geleerd is oud gedaan.

toch ?
Of niet.

Toch?
Oud 02-02-2003, 23:02
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
als je 14 was, heb je nog een hoop te leren...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Oud 02-02-2003, 23:28
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik vind t een sneue actie

wat je moet doen: uitmaken met je vriendin en vrijgezel blijven tot je "volwassen" bent
Oud 03-02-2003, 00:25
Verwijderd
Hak je snikkel er maar af. Voor straf.
Oud 03-02-2003, 00:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Hak je snikkel er maar af. Voor straf.
Wacht totdat je ballen ingedaald zijn en hak die er dan ook af.
Oud 03-02-2003, 01:17
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Pathetisch verhaal hoor.....
Oud 03-02-2003, 06:44
Jofunu-kun
Jofunu-kun is offline
Gewoon vertellen, dan ben je tenminste eerlijk, over de gevolgen valt niet echt te speculeren..

Mijn vriendin zou het 1 keer door de vingers zien, maar dan ook echt 1 keer maar. Al zorg ik natuurlijk wel dat het nooit gebeurd..
__________________
If the wolf cries, hell freezes over!
Oud 03-02-2003, 08:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Sukkel
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-02-2003, 08:47
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ach ja tis kut voor haar enzo...

Maar neem het er gewoon van !
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 03-02-2003, 09:09
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ik kan je niet echt advies geven MAAR doe wat je niet laten kan
Oud 03-02-2003, 10:23
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Onbegrijpelijk hoe mensen dit gedrfag aan kunnen moedigen terwijl degene die de vraag stelt ZELF toegeeft dat ie fout zit.

Mensen aanmoedigen tot anderen tegen elkaar uitspelen en voor maximaal eigen plezier gaan.. stuitend.. het gaat hier over mensen en gevoelens.

Ik denk dat je consequenties onder ogen moet zien.
Waarheid vertellen, eventuele spijt betuigen.

Dan zullen jullie samen moeten kiezen wat het gaat betekenen voor de relatie of dat je een nieuwe begint.

Denk voortaan beetje meer aan de gevoelens van anderen dan alleen maar je lul te volgen. Probeer in iedergeval altijd duidelijk te zien wat je wilt voor je iets doet en wees dan eerlijk tegen anderen. Vooral veel meisjes zien sex als iets speciaals.. is niet alleen maar sex. Als het voor jou gewoon neuken is kun je dat het beste duidelijk maken zodat je anderen niet kwetst.
__________________
SounD of Silence
Oud 03-02-2003, 13:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
14 jaar...


www.watbenjedan.nl
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-02-2003, 13:14
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
dit hoort eigenlijk op l&r ?
Oud 03-02-2003, 15:08
Harrie
Avatar van Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
14 jaar...


www.watbenjedan.nl
hahaha
Oud 03-02-2003, 15:10
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
SounD schreef:
Onbegrijpelijk hoe mensen dit gedrfag aan kunnen moedigen terwijl degene die de vraag stelt ZELF toegeeft dat ie fout zit.

Mensen aanmoedigen tot anderen tegen elkaar uitspelen en voor maximaal eigen plezier gaan.. stuitend.. het gaat hier over mensen en gevoelens.
uhm. *kuch* s-a-r-c-a-s-m-e *kuch*
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 03-02-2003, 17:11
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Na jah, ik vind het echt belachelijk dat er zo sarcastisch gereageerd wordt op deze jongen. Ook al is hij 14, er wordt toch altijd gezegd dat je het moet doen als je eraan toe bent? Beetje vreemd dan dat dat alleen maar geldt voor een hogere leeftijd dus. Beetje jammer dat zo'n jongen gewoon niet serieus wordt genomen hoe stom het ook is wat hij gedaan heeft.

@Een dijker:

Ik denk dat je eerst eens na moet gaan denken wat je vriendin voor je betekend. Als je erachter komt dat ze meer voor je betekend dan haar vriendin dan moet je het tegen je vriendin vertellen. Da's wel zo eerlijk en dan geef je haar ook de kans om te beslissen of ze verder met je wilt. Als dat niet zo is, wat heel goed kan, dan geef ik haar ten eerste groot gelijk en ten tweede weet je dan dus ook dat er gevolgen zijn op dit soort acties. Maar goed het kan natuurlijk ook zijn dat je meer voor die vriendin voelt. Dan zou ik dat ook zeggen tegen je vriendin en tegen haar vriendin. Ik denk dat er in dit geval niet zo veel hoop is, want als die twee echte vriendinnen zijn dan zegt de vriendin van je vriendin dat je het kan bekijken. Al met al verlies je dus toch.. Lullig maar waar. Je leert er iig wel van..
__________________
It just won't do, without you..
Oud 03-02-2003, 18:52
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik geloof dat ik maar beter nix kan zeggen...

EIKEL

grow up
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Oud 03-02-2003, 19:03
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
SounD schreef:
Onbegrijpelijk hoe mensen dit gedrfag aan kunnen moedigen terwijl degene die de vraag stelt ZELF toegeeft dat ie fout zit.

Mensen aanmoedigen tot anderen tegen elkaar uitspelen en voor maximaal eigen plezier gaan.. stuitend.. het gaat hier over mensen en gevoelens.

Ik denk dat je consequenties onder ogen moet zien.
Waarheid vertellen, eventuele spijt betuigen.

Dan zullen jullie samen moeten kiezen wat het gaat betekenen voor de relatie of dat je een nieuwe begint.

Denk voortaan beetje meer aan de gevoelens van anderen dan alleen maar je lul te volgen. Probeer in iedergeval altijd duidelijk te zien wat je wilt voor je iets doet en wees dan eerlijk tegen anderen. Vooral veel meisjes zien sex als iets speciaals.. is niet alleen maar sex. Als het voor jou gewoon neuken is kun je dat het beste duidelijk maken zodat je anderen niet kwetst.
Plz don't give me this crap
Enjoy living
Niemand is Roomser dan de Paus
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 04-02-2003, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Een dijker schreef:
Ik ging uit met mijn vriendin en een paar anderen, waaronder ook haar vriendin, en ik had al een beetje geflirt met haar, en toen ging ik mijn vriendin naar huis brengen en zij ging mee en woonde verder dan mijn vriendin. Dus ik d8 ik breng haar ook weg en toen stopte ze en pakte ze me op mijn bek en ik ga mee naar haar huis, haar ouders waren er niet en toen hebben we het gedaan terwijl ik al verkering heb met mijn vriendin, wat moet ik doen??
Besef dat je nog maar 14 bent, en je neukt nu al 2 verschillende meisjes.

Man, je bent jong, en je kan doen wat je wilt , dus ffs, vertel niemand er wat van, en regel dat je een sexrelatie krijgt met die 2'de vriendin, en laat haar je echte vriendin overtuigen om een trio te doen.

DE MOGELIJKHEDEN ZIJN EINDELOOS

Damn als ik weer 14 mocht zijn , dan had ik alles anders aangepakt
Oud 04-02-2003, 01:46
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
vertel niemand er wat van
hehe, hij post het op een forum met meer dan 20.000 leden
Oud 04-02-2003, 07:19
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Dit is hardstikke nep.
__________________
I have a dream.
Oud 04-02-2003, 10:51
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Dit is hardstikke nep.
j3p
Oud 04-02-2003, 11:22
Studentje
Studentje is offline
Veertien en nu al een loser...
__________________
Geiz ist Geil!
Oud 04-02-2003, 13:51
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Komt er nog een slot op of wat? Nu worden er alleen offtopic reacties gegeven, omdat dit overduidelijk nep is.

Misschien moet ik het even melden in het slotjes topic, maar ik ben geen wannabe forumbaas, dus...
__________________
I have a dream.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sex?
Sushigirl
20 26-06-2005 16:02
Seksualiteit sex op de achterbank
irulio
13 30-10-2003 14:46
Liefde & Relatie Mijn vriend, andere jongens, ik.. :)
B3li3v3r
6 29-06-2003 20:38
Seksualiteit reacties vrienden
muckymouse
24 13-06-2002 17:39
Seksualiteit OK... en nu???
FB
35 26-05-2002 14:05
Seksualiteit top 3
youriw
54 09-05-2002 06:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.