Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 10:46
Ootje!!
Ootje!! is offline
Hallo, ik heb een vraag over mijn po van geschiedenis. Ik heb als vraag: welke verzetsorganisaties waren er en wie sloten zich daarbij aan en met welke motieven, maar ik kan nergens een goede site vinden met die informatie. weet iemand wel een goede site?
groetjes Olaf

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 11:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 18:25
Denkie
Denkie is offline
Hoi,

Geschiedenis is niet een vak waar je je informatie van Internet kunt halen... die informatie is vaak beperkt en onvolledig. Je kunt beter naar een (grote) bibliotheek gaan en daar een paar goede boeken zoeken...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:50
piepke
mijn opa heeft wel in de oorlogsjaren ergens een site opgezet omdat ie zijn fiets uit duitsland terug wil.. kzal eens kijken of die site nog in de lucht is
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
piepke schreef op 03-04-2005 @ 20:50 :
mijn opa heeft wel in de oorlogsjaren ergens een site opgezet omdat ie zijn fiets uit duitsland terug wil.. kzal eens kijken of die site nog in de lucht is
lol @ half eeuw oud wraakcomplex.


(tijdje terug was er een documentaire over het herdenken van Van Walraven alias de olieman, de bankier van het verzet, duik even in de archieven van de omroep (programma Andere Tijden denk ik) en mischien staat er daar nog wat)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 14:09
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Ik heb ook een vraag voor een p.o. maar dan niet van WW2 maar van de Koude oorlog. Is daarvan een schuldige aan te wijzen? Het 'oosten' of het 'westen'? Of waren ze beide schuldig?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:55
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
Citaat:
piepke schreef op 03-04-2005 @ 20:50 :
mijn opa heeft wel in de oorlogsjaren ergens een site opgezet omdat ie zijn fiets uit duitsland terug wil.. kzal eens kijken of die site nog in de lucht is
zat je opa te internetten in de oorlog?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:58
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Gary Glitter schreef op 14-04-2005 @ 16:55 :
zat je opa te internetten in de oorlog?
dan moet ie in het leger hebben gezeten, omdat zij als eerste een soort van internet hadden
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 08:50
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
vichog schreef op 14-04-2005 @ 15:09 :
Ik heb ook een vraag voor een p.o. maar dan niet van WW2 maar van de Koude oorlog. Is daarvan een schuldige aan te wijzen? Het 'oosten' of het 'westen'? Of waren ze beide schuldig?
Als jij dat in 1 PO wilt behandelen en goed doet
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 13:51
piepke
Citaat:
Gary Glitter schreef op 14-04-2005 @ 16:55 :
zat je opa te internetten in de oorlog?
jah.. was een avondklok ingevoerd. Je gaat je vervelen op zo'n moment... is tie maar wat gaan internetten he?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 10:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
http://www.niod.nl/
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:13
lucifer-sam
lucifer-sam is offline
(tijdje terug was er een documentaire over het herdenken van Van Walraven alias de olieman, de bankier van het verzet, duik even in de archieven van de omroep (programma Andere Tijden denk ik) en mischien staat er daar nog wat) [/B][/QUOTE]

netwerk was dat volgens mij
__________________
wond'ring aloud, will the years treat us well ?...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.